-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bjorngolf #52199 üzenetére
Szerintem 2007-est is lehet még, ha tényleg megkímélt. Nagy típushibáról nem tudok, csak idegesítő "apróságok" vannak. Kuplungpedál nyiszorgás/recsegés (ha benyomod, hallod) elő szokott fordulni. Ezen kívül váltón lévő műbőr betét tud csúnyán öregedni, illetve a műszerfal plexije szokott karcolódni. Olvastam még egy két helyen, hogy az első ajtók ezüst színű kilincsburkolata szeret letörni a helyéről. Kopogás, recsegés ne hallatszódjon a futómű felől (alacsony sebességnél előre és hátramenetben is érdemes koppig tekert kormánnyal kipróbálni). Egy-két helyen láttam, hogy szeretnek a műanyag lámpák, illetve plexi bemattulni, párásodni belülről. Hátsó csomagtérajtó gázteleszkópja gyárilag is eléggé gyenge, hidegebb időben nincs ereje megemelni a csomagtérajtó, de 20 fok felett már nem szabad gond legyen.
És persze a szokásos dolgok vizsgálata; rétegvastagság, illesztések mennyire egységesek (méretre), nincs-e "törés" a tükröződésekben, elektromos kütyük mindegyike működik-e rendesen (ablakok, tükrök, HiFi, tempomat, kapcsolók), klíma hűt-e, ülésfűtések működnek-e.
Aztán lehet, hogy valamit kihagytam, azt majd a többiek hozzáteszik. Nálam sok hiba nem jött elő.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz Bjorngolf #52187 üzenetére
2006 decemberi az autóm, és soha nem recsegett-ropogott, sőt még csak be sem ázott soha. Szomorú is vagyok emiatt
Kuplungnyikorgás néha előjön, de el is múlik, a csomagtérajtó télen nálam is manuális. A kormányom néha fullra kitekerve recseg picit, de Tóth Imi szerint (aki az ország egyik legjobb Honda szerelője ) nem gáz. A váltógomb és a könyöklő iszonyatosan kopik, a rádió kijelzője pedig néha szegmenshibás, de az is el szokott múlni.
Nálam a klíma adta fel a harcot az évek során egy gyári hibás biztosíték miatt, azt elég szép összeg volt megcsináltatni (150k).
Összességében zseniálisan jó autónak tartom, az általam eddig vezetett gépek közül a legjobb kormányzás, úttartás, és helykínálat szempontjából.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
martillo
tag
válasz Bjorngolf #52199 üzenetére
Tipushibak
Ha nem is minden, de kiindulasnak jo. -
Horel77
tag
válasz Bjorngolf #52221 üzenetére
Fel ven ez fújva egy kicsit szerintem, egyáltalán nem olyan vészes a helyzet. Nekem 2007-es ufóm van, egyetlen dolog nyiszogott benne, a műszercsoport feletti árnyékoló kerete. Az is csak nyáron, klímahasználat mellett. Levettem, megigazítottam a gyárilag is benne lévő, csak rosszul álló, elcsuszott filc, vagy nem is tudom, micsoda öntapadós szalagot, ami az érintkeező feületre van ragasztva, és átdörzsöltem gyertya viasszal, azóta csöndben van. Kb másfél óra tökölve, és ingyen van. Nálam előjött még a kilincsburkolat leválás, megragasztottam, jobb, mint a gyári, szintén ingyen volt. A kuplung nyikorgás is megvan, majd ha lesz kedvem, orvoslom, annyira még nem idegesít. Lényeg, hogy filléres, apró, könnyen megoldható hibái vannak, ellentétben a gazdasági totálkárra rohadó mazdával. Kollégámnak van 2004-es mazda 6, hát nagyon sok pézért nem adnám oda érte az ufókámat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bjorngolf #52737 üzenetére
Az az automata kuplungos dolog egy robotizált váltó. Csak automatán kuplungol és vált. Itt egy videó, ahol lehet látni-hallani a folyamatot. Én hagynám a robotizált váltós változatot. Talán 2009-től jelent meg a normális automata, azzal nem lehet rossz szvsz.
-
hülyegyerek
addikt
válasz Bjorngolf #55332 üzenetére
A 8.gen leggyengébb pontja a klíma, két típusa létezik : amelyik már elromlott és amelyik hamarosan el fog. 2db Ufónk volt, mindkettőben kellett javítani.
Első körben a klímarelét cserélném a helyedben Mitsuba gyártmányú újra, azt te is ki tudod cserélni, és kb. 5-10 ezerből megvan.
Ha ez nem jön be, akkor vidd el klímáshoz, vagy a mágnestekercs, vagy a klímakuplung halt meg.Más: túl vagyok az első olajcserén 7400km-nél, 39 Mátyást kért el érte a márkaszerviz. Nem is vészes ahhoz képest, hogy a Kia ugyanezért 30-at kért, pedig abba 5w40 ment, ebbe meg 0w20. Balga fejjel persze elfelejtettem szólni, hogy ablakmosót, szelfibotot, fluxuskondenzátort nem kérek bele, így egy ezresért utántöltötték az ablakmosómat kemény 1l gyári folyadékkal
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Czimby
addikt
válasz Bjorngolf #57227 üzenetére
Nem lehet csak a kormányzár kattant be?
Ha a kulcs fizikailag nem forog a zárban akkor vagy a kormányzár zárt be vagy tönkrement a zár.
Próbáld meg mozgatni a kormányt jobbra balra miközben a kulcsot próbálod elforgatni.
Ha az önindító lenne rossz a kulcs elfordulna a helyén.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
i-sti
senior tag
válasz Bjorngolf #60103 üzenetére
Először feltöltötte drága klíma töltettel, majd azzal "tesztelte" a nyomást? És közölte, hogy lyukas a rendszer?
Szintén #szarjapánban, tavaly voltam én is 2 klímásnál. Első hasonló mesterember volt. Második viszont rendesen dolgozott. Egy 100 forintos gumi garnitúra volt kiszáradva/elöregedve, a tűzfal körül. Gondolom a motor hő, a 6 év és ki tudja a német hölgy tulajdonos hányszor kapcsolta be, hogy az olaj átkenje ezeket a dolgokat.
Novum Forum Siculorum
-
yodamester10
őstag
válasz Bjorngolf #60103 üzenetére
Ha jó a mester akkor első körben jelölő festékkel egyszerre tölti fel és vissza kell menni 2-3 nap múlva és UV szemüveggel megnézik hol szivárog,aztán javítás után fel lehet tölteni normális értékre ami jelölve van a felnyitott motorháztetőn egy matricával.Nálam járatták is vagy 10-12 percet,hogy tényleg hideget fúj-e.Ilyen szerelőt neked nem ajánlok mert már nem olcsó egy töltés.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest