-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
haliho,
először is gratula
jöhet a kép
itt a hondások fóruma, itt írunk meg mindent:
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz Flashback #14 üzenetére
nem a kézügyességedben nem bízom.
hogy is mondjam, hogy ne érezd sértésnek meg én se mondjak baromságot.
szóval lehet, csak baromira figyelj oda, hogy ne a szomszéd fiú bontex sufni tuningos szívódízeles golfjára hajazzon a végeredmény
hondát vagy gyönyörűen, vagy sehogy!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Flashback #30 üzenetére
ja, amúgy nagyon szép a gépsárkány
itt a kis drágassszágom, amit most nyúzok:
Bővebben: link
ehelyett venném az ITR-t, de az egyre valószínűbb hogy legkorábban csak fél év múlva esedékes
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Flashback #15 üzenetére
az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen
az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
az LSi már két félét is takart:
1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
VEi: 5 gen japán civic 90le
aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
VTi:
1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is
volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudok róla hogy az 5gen civicben volt 1.5-ös 110 lovas motor. lehetséges.
de lajcsi ahogy mondta a 6gen civicben van az 1.5-ös 115 lovas sohc vtec-e motor.
a japán civicet meg úgy értettem hogy, a japánban gyártott civic, mert ugye volt az angliai 5D civic is.
de most hogy utána gondolok, elképzelhető hogy ez a motor még az angol 5 ajtósban is volt.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ennyire nem vagyok benne, de egy biztos, ezek nem lada vagy vw motorok
borzalmasan percíz szerkezeteket csinál a honda, nem lehet csak úgy ezt meg azt cserélgetni ilyen téren, ez biztos.
azt lehet hogy egy 5gen civic coupe- alá bevágod a komplett ITR motort hajtásláncot, váltót, futóművet, féket és lsd-t, de a motorral már nem lehet játszani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
köszi!
nincsen különbség semmi a két kasztni között, sem tengelytávban, sem mechanikában, csak a segge nagyobb
csak arra figyelj hogy ne verjenek át, megkímélt karbantartott civicet venni magyarországon felér egy bűvészmutatvánnyal.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
budapesten nem túlzás.
nem az erős motor a lényeg, hanem hogy érezd a forgalmat.
legyünk realisták, bp-re a smart-nál nagyobb és erősebb autó nem kell.
egy rakás kaki a gép, de fantasztikus ahogy a városban lehet vele nyomulni.
erősen gondolkodom is rajta hogy lesz egy.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz burgatshow #72 üzenetére
megfogsz lepődni, de ritka biztonságos gép
dupla padlólemezes, okosan van kitalálva
ráadásul magasn ülsz benne.
nem egy koeniggsegg gép a maga 700 ccm-jével meg 3 hengerével, ráadásul dízel, de bammeg, egyszerűen nem fogy ki a tankja, bárhol találsz vele parkolót, keresztbe is meglehet vele állni, a csajok bámulnak ezerrel befelé, minimális fentartási költségei vannak.. mondjuk a hondától nem válok meg az tuti, csak sok esetben ez sokkal jobb ebbe a tetű városba, ráadásul a smartot egyáltalán nem féltem, sem gödörtől sem mástól.
a civic-kel mást sem csinálok csak slalomozok és gödröket kerülgetek hogy a felnim és a gátlóim ne verjem szét...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
persze, 3, ott van még a coupe is
de azok is mind ropira vannak hajtogatva
szerintem pont bp az ahol nem kéne autót venni. szétrázott futóművek, gátlók, nem is nagyon vigyáznak rájuk, sokat futnak...
illetve lehet, deszinte biztosra veszem hogy az összes autónál nem mondanak el valamit és csak később derül ki
én inkább bevállaltam egy olyat amiről tudtam hogy törött
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én megmondom őszintén nem nagyon bántamám azt a motort.
nem tuningra lett kitalálva.
egy b16c vti blokkot már lehet bütykölni, azt érdemes.
én is sokat agyaltam hogy kéne valamit csinálni az 1.4-essel, de rájöttem hogy nem érdemes, egyszerűen nem éri meg.
nincsen arányban a befektetett összeg a ráfordított pénzzel.
tegyük fel hogy a 90 lovas 1.5-ösből csinálsz mindenféle külső apró módosítással 100 vagy talán 115 lovat.
veszel egy 1.5-ös iLS civiet és máris dobhatod ki a tuningos verdát..
az 1.6-os civicekről nem is beszélve...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
először ezt találtam, szerelmes is lettem azonnal:
Bővebben: link
aztán találtam ezt, és még inkább szerelmes lettem...
Bővebben: link
utóbbi csak nyári autónak volt bejelentve, ráadásul fiatalabb, nagyon keveset futott és egész télen rendszám nélkül állt garázsban.
már beszéltem is a tulajjal, egy a gond, hogy ez az autó nekem legkorábban fél év múlva jöhetne össze és addig nem akar várni.
de mivel nagy honda fanatic és látja rajtam hogy én is, most gondolkodik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szándékosan akarok pirosat.
a felniket azonnal adnám el róla, fekete mugen vagy enkei felnikre cserélném.
fehér ''minden'' sarkon áll meg fekete is
meg a fehérben piros recaro van, ebben meg fekete
nekem piros-fekete a kedvenc színkombinációm és a fő szineim.
aztán jön a fehér...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja, ez már kimaradt
sőt nem csak kupéban volt SR, hanem az angol 5D-ben is, ugyanaz a 126 lovas blokk mindegyikben
aztán ott az 1.7-es 127 lovas is, áááá, annyi van hogy nehéz fejben tartani mindet
az új K sorozatos motorokról nem is beszélve...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Flashback #105 üzenetére
csippelgetne a fene, ECU kell, nem chip
az inti blokkja meg közismerten a világ egyik legerősebb legtuningolhatóbb blokkja, 550le röhögve kijön belőle. mondjuk a fenének sem kéne ennyi első kerékre, de az usa-ban egy ilyen tuning alapnak számít...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
úgy hogy honda, erre találták ki.
nemtom ezt elmagyarázni, iszonyatosan erős a blokk, így tervezik és gyártják le ezeket a motorokat. a hondákra épül a legnagyobb tuning after market is.
a K20A2 ezt a hagyományt viszi tovább, ez a blokk van a CTR , JDM ITR, USM RS-X Type S-ben is, már most 600 lovas gépeket hoznak ki belőle minden gond nélkül.
a toyota az új celicával ezt másolta le, mármint a B18C-t, de csak olcsó koppintásra futotta nekik, nincsen meg a technikájuk. toyota igaz a másoláson kívül sok minden kreatívot nem mutatott fel..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #136 üzenetére
na az az egyik álomgépem
RB26DETT vagy RB28DETT, attaesa-s awd és aws, brutális egy biturbo szörny. ideális autó enzo ferrarik és más szuperautók letolásához
átlag 600-800 lovas tuningok vannak hozzá, de nem ritka az 1000 lovas.
japánban megalománia van, 0-ról 300-ra 14 sec alatt nyílt úton...
olyat tép a gép, hogy az awd ellenére 2-3 sávot is képes keresztirányosan elkaparni
van pár skyline dvd-m is amiket neten találtam, egyik ilyen videóból tanulom most éppen a nürburgring nyomvonalát és kanyarkombinációit
a másik nagy kedvenc az MK4 Supra, ez az egyetlen toyota amit szeretek a többi említésre sem méltó szvs, semmi egyedi nincsen bennük. meg is szűntették a suprát és a skyline-nak is vége sajnos
úgyhogy marad az NSX de nem bánkódom, másfél évet kell még aludni és itt az új F1 technikás gépsárkány
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
még ha igazak is, amit nehezen hiszek el, komoly tulajdonos nem ilyen kis semmilyen oldalan fog hirdetni ilyen autót...
ilyen esetekben az érdeklődő keresi meg a megfelelő helyeken a tulajt.
én nem adok ezeknek a hirdetéseknek semmi hitelességet, max külföldön van az autó aztán megnézheted ha megveszed kb.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #150 üzenetére
egyébként semmivel sem drágábbak mint a többi made in japan autónál..
haverom most cserélt komplett kuplungot mindennel a 3 éves corollájában, 60ezret fizetett. és ezt még úgy hozták neki, különben vagy a dupláját számlázták volna neki...
amúgy szerintem general, az összes mo-n található civic 85%-a már törött...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #152 üzenetére
a szallerbecknél volt nemrég egy 2000-res fekete itr, 72ezer km-rel 4 milla irányárral. nem volt ronda, és ahogy végignéztem a kasztnit nem voltak illetszési hibák és a fényezés is eredetinek tűnt.
el is vitték pikk-pakk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #153 üzenetére
a durva hogy itthon is volt SR verzsön az angol 5Dből, 126 lovas dohc vtec motorral, és optikázva meg hátsó szárnnyal az ötödik ajtón.
honda egy nagy betűdzsungelharcos típusjelölések témában, az egyszer biztos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
tudom kié az RS-X, egy nagyon szép prelüje volt előtte, de egy hülye szőke pitsa beleszállt a parkoló autójába. és még ő volt felháborodva....
szvsz iszonyatosan csúnya az az optika rajta, még nem találkoztam olyan haverral akinek tetszett volna......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
itt a regisztrációs adó táblázat
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
haliho
gratula az autódhoz
a kérdésedre válaszolva, még az elején belinkeltem a nagy honda fúrumot, klikk oda, regsztráld magad és a technikai jellegű komolyabb kérdésekedé érdemes ott feltenned, van egy két nagy szaki ott.
vagyis itt
Bővebben: link
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
köszi, megkaptam
szegényre már ráférne egy profi motormosás, az a szép piros alumotorfedél szint már nem is látszik...
most kaptam mailt a német sráctól, szombaton valszeg el is viszik az itr-t tőle
de legalább könnyű lesz megemésztenem hogy esélyem sem lett volna megnézni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Flashback #184 üzenetére
hát civic-be hangot szerelni egy kész terror...
nekem az ajtókban egy Massive Audio CK6 szett van.
az ajtópanel szét lett vágva alul, egyszerűen nem fért be a mély/közép sem széltében sem mélységben, nem kis meló volt
de nagyon szépen meglett csinálva külsőre.
majd jövőre viszont megcsinálom a komolyabb rögzítést is ha erősítő is lesz hozzá.
a magasakat én az a sozlopra csavartam fel és forgattam be, mert manuális tükröm van és a háromszög emiatt foglalt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000