-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2201 üzenetére
elmeletileg igen, de szemelyesen meg semmilyen sportlegszuronel nem tapasztaltam ilyet. ha rosszul van elhelyezve es menet kozben pl a motorter aljarol erheti nagyobb mennyisegu viz, akkor ez elofordulhat.
viszont ez azert is lehet kellemetlen, mert akkor az ut poranak is jobban ki van teve, mint az atlag. mint tudjuk a sportlegszurok kicsit kevesbe szurnek, hogy tobb levegot tudjanak atengedni. altalaban. -
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2211 üzenetére
a drago5000 raadasul ugy csuszik esoben mint istennyila. nekem is az van fent, csak sajnalom lecserelni oket, mert keves km-esek. ha esik, lassuzok
-
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2218 üzenetére
igen, de nem akkora gond. a generator gyakran alapjaraton (~800) meg nem adja le a nevleges toltesi feszultseget, csak ~1000-tol. Sztem ez nem igazan gond. baj akkor van, ha nem indit poccre vagy inditozas kozben lassan kuszik fel a fordulatszam, na akkor gyenge. de ez leginkabb akkor derul ki, amikor egy csipos oszi hajnalon egyaltalan nem tudja beinditani a kocsit. egyebkent 45Ah nem tul nagy, de inditas szempontjabol az inditoaram fontosabb.
es megvalami: ha esetleg 6-7 eves v regebbi az akksi, en lecserelnem (hacsak nem egy optima vagy exxide)
talan segit, ha mersz kapocsfeszultsegeket. leallitott motornal jo lenne, ha nem lenne sokkal 12V alatt(akksi), toltes kozben pedig ~13.4V korul kene legyen(generator toltofesz).
mod: kicsit off vagyok, de legalabb japan: Toyota Starlet 1.3S 12V
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2222 üzenetére
persze, miert ne? az csak annyit jelent h az akksi tobbet bir. az inditoarama is jo esellyel nagyobb, mint az elozoe, de azert azt ellenorizd le.
-
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2279 üzenetére
ez nem segit?
[link] -
#25954560
törölt tag
válasz Süti IM Luí #2350 üzenetére
OFF:
dunakeszi? biztos? -
#25954560
törölt tag
crx szep, de ez minden amit tudni rola.
Dirtyz: jaja, binyigli meg asszony meg kocsi, mind viszi a penzt
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
jo kodlampicskunak van ertelme. van valami logikaja h azert teszik alt. legalulra amennyire csak lehet, mert a kodbe alulrol kell bevilagitani (mittomen a szorodas miatt) igy latszik valami az utbol, mig magasbol pillogva a kod tulsagosan megszorja a fenyt es raadasul visszafele is tobb jut. ezert szokott meg rosszabb lenni, ha refit kapcsolsz.
vagy valami ilyesmi.
en is mentem mar jo kodlampaval es sztem is jobb volt, mint a tompitott. -
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #16822 üzenetére
perszehogyle. 1.1A az nagyon sok. csakhogy az optimaval kihagyhatnad a kondit gondolom valaki nem kapcsol le nalad. olyan, mintha valaki a hifibol a 'fokapcs' ele lenne bekotve... de ez ugyis nemsokara kiderul. persze mivel hozzaerto csinalta, inkabb valami hibas alkatreszre illene saccolni.
-
#25954560
törölt tag
válasz VTI-Totya #18863 üzenetére
szerintem az nsx nem csak a teljesitmenye miatt nagy szam. sot. harom literbol 270LE nem akkora nagy durranas, bar nagyon kellemes lehet.
hanem inkabb egyben az egesz auto. a megjelenese, a vezethetosege, kanyarstabilitasa, hangja es mindehhez a 270LE. gondolom kanyarvadaszathoz boven eleg. valahogy olyan jol eltalalt osszhang.
saccolom ezt ugy h meg sosem vezettem, csak most egy mr2-t kergetek sokkal kisebb teljesitmennyel es megis nagyon magas funfaktorral. sokmindenben hasonlit a ket verda. -
#25954560
törölt tag
válasz Integra #19161 üzenetére
jah, melegen. vagy sebessegben. ha idos holgye volt, akkor el tudom kepzelni amikor manoverezik. nyilvan mindenki latott mar bogo motorral alig mozdulo kocsit. nagy gaz - kis kuplung. de ne legyen igazam. gondolom nehez megkeni a holgyet h vigyen egy kort. a kocsival.
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #19353 üzenetére
szoval megvan meg.
ebben a topicban ugysem lenne nepszeru a fogyasztasaval igaz mostantol sznupi is kilog legalabb majd tudunk mirol dumalni...Totya:
az mr2 egyebkent is tul rovid altalaban a drifthez, allitolag sokkal nehezebb vele jol csinalni, mint a klasszikus drifterekkel.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
muszaj belepofaznom h az mr2 ugyanez kicsiben. folyamatos mosoly amikor vezeted, az elvezetes kanyargashoz pontosan elegendo ero, csodalatos futomu, zsenialis uttartas. nem gyorsul ugy a huszeves ketliteres atmoszferikus mint egy mai kihegyezett ketliteres, de precizen adagolhato, erezheto, elegendo visszajelzessel szolgal es gyonyoru hangja van. meltatlanul csak az mx5-hoz hasonlitottak az nsx-et a cikkben, pedig biztosan kozel van (stilusban, felepitesben, hangulatban meginkabb) hozza ez is. sot.
leultem, egyes
-
#25954560
törölt tag
válasz xcbiker #20193 üzenetére
tavaly nagy favorit volt ez a guma itt a gumis topikban. nem sikerult megvennem a Petitol, de amikor egy masik gumishoz mentem az mr2-vel, o kerek perec kijelentette h azt a gumit nem hajlando feltenni ra. biztam benne, mert ralizos joismeros ajanlotta. vegul uniroyal rainsport2 lett, amirol meg csak nem is hallottam elotte (mondjuk ez inkabb engem minosit). hihetetlenul jol bevalt erre a kocsira. 195/50r15 meretben zseni a cucc. hozza kell tegyem h elso nyarigumim ezen a gepen, ugyhogy nincs viszonyitasi alapom.
-
#25954560
törölt tag
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #20720 üzenetére
benne van a cikkben h 1kg hulladekbol 9.5 dl 'olaj' lesz kb 1kWh segitsegevel. nyilvan ez vmi optimalis eset, ha a legjobban hasznosithato muanyagot tesszuk bele, stb stb. es ez akkor meg nem benya, csak vmi fura lotty, amit a kesobb esetleg majd talan szinten kaphato hazi mini-finomitoval akar benzin kiegeszitesere is lehet majd hasznalni.
szinte perpeetum mobile csinalsz a muanyagbol olajat, amit elegetve csinalsz aramot, amivel hajtod ezt a cuccost csak szemettel kell etetned.
magyarorszagon nyilvan lennenek kiserletek pl hasznaltgumibol palinkat fozni.viszont ha tenyleg mukodik, egesz erdekes alternativ megoldas lehet uzemanyagra a hatasfokatol fuggoen.
-
#25954560
törölt tag
ezt az aerodeck-et ismeri valaki?
most voltunk megnezni.
tutibiztos 145000 km stb. -
#25954560
törölt tag
válasz zolynet #22473 üzenetére
majdnem. kicsit meggatolt benne a logo hatso futomu, a repedt szelvedo, torott fenyszoro, horpadt motorhazteto, iszonyatosan lelakott belso, itt-ott rozsdafoltok, szelepcsorges.
jah es nem mondtam az audaszt: csonti-car-os rendszamtarto keret, ami 'neeeeem, csak erre lett cserelve' -
#25954560
törölt tag
válasz #25954560 #22474 üzenetére
jah, ami kimaradt: a klima nem megy (hianyoznak a csovek), az abs lampa vilagit ('oh, csak a csatlakozo') es lefittyed a bal oldalso index, a motorhazteto lecsukasakor belibben az elso lokos.
szoval mindent egybevetve patent a kocsi.ami elony h a blokkon sehol semmi folyas, nem latszik kartergaz leveve az olajsipakot es az elso futomu nem kotyog.
-
#25954560
törölt tag
válasz DeathAdder #22516 üzenetére
nekem az ft-86 nagyon bejon(ne).
-
#25954560
törölt tag
válasz Winner_hun #23313 üzenetére
nem. szimulacio alapjan, padon saccolnak fogyasztast valami vicces tav utan. jo esellyel a szimulacio valtozthatott azota.
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #23414 üzenetére
hm, tenyleg bejovos a kepek alapjan. bar a kotelezo kiporgesgatlo kicsit megoli sztem. a hatso lampa kicsit jaguaros, az oldalra kivezetett kipufogo kicsit shelby-s, az eleje kicsit ferraris, de megis: tenyleg szep. a nyolcliteres motor meg beszaras
de nem offolok tovabb
-
#25954560
törölt tag
válasz DeathAdder #23772 üzenetére
persze. es pont ugyanezert szoktak azt is mondani h a nagyonkicsi furatokat hajlamos esetenkent eltomni valamit valamiert.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen