Új hozzászólás Aktív témák

  • Pano

    addikt

    válasz Casoli #44503 üzenetére

    Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy sajnos a TMX lenovo szerviz borzalmasságát én is sokszor megtapasztaltam (érdekes módon a mobiltelefon szervizükre is állandó a tömeges panasz évek óta, amikhez nem prémium gari jár) , ugyanis előző munkahelyemen heti 2-3 lenovo-t biztos mi küldtünk el garanciáztatni, mert mondjuk a vásárló nem akart vele szórakozni. Amiket írt Tilla, azokat mind tapasztaltam, 5 esetből talán 1x max 2x jött vissza normálisan a készülék.
    Már eleve ha garanciáztatni kellett lenovo esetében, már fogtuk a fejünket, mert abból szinte mindig vásárlói pattogás volt a vége (ami ilyenkor persze rajtunk csattant), teszem hozzá: jogosan. Csak ugye fasza dolog úgy magyarázkodni, hogy kb. semmi közöd az egészhez, de a vásárló ezt nem tudja és nem is akarja megérteni.
    Jöttek vissza a készülékek 2-3 hetes szervizelésekből úgy, hogy nem lett megcsinálva, be lett téve a csere cucc de nem volt becsavarozva, nem volt rádugva. Kijelző cserénél mi szedtük szét utólag és kötöttük rá a kijelzőt az alaplapra, mert ha még megmondtuk volna a vásárlónak h vissza küldjük és megint 2 hét minimum, ott lő le minket az tuti. Persze a munkalapon ott volt, hogy milyen tök jól átment a teszten a cserélt kijelző (képet nem adó, nem bekötött kijelző, biztos :D)
    Vagy szalagkábelt nem kötöttek vissza, optikai meghajtó cserénél beletettek egy totál más alkatrészt (ezüst volt csont a külső kaszni, erre bele vágtak egy vörös takaróelemes optikai meghajtót) és a sort lehetne folytatni végtelenségig.

    Tény, hogy mindig -a te esetedben- az az 1-2% a leghangosabb, de sajnos lenovo szerviz esetében ez nem teljesen igaz, sőt.
    Itt már túlságosan nagy számok törvénye megy, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák