Új hozzászólás Aktív témák

  • korpicschess

    veterán

    válasz Pyttawrx #53286 üzenetére

    Hát a HP support egy hasznavehetetlen idiótaság, ráadásul nem volt hajlandó megmondani az ügyintéző, hogy hol tudom a beszélgetésünket kikérni....
    Megkértem, hogy írják meg írásban a véleményüket arra vonatkozóan, hogy a gép nem W11 kompatibilis, annak ellenére, hogy a honlapon elérhetőek a driverek. Mondtam nekik, hogy addig hívogatom őket amíg nem küldik el nekem is írásban az állásfoglalást.

    Szerintem náluk nincs hivatalosan Windows 11 kompatibilis gép amúgy, a kommunikációból kiindulva, hacsak nem azzal adják el.

    Persze lehet nekik van igazuk amúgy, azt sem zárom ki, de mondjuk 90% eséllyel szerintem nekem. Azt alapul véve, hogy külső monitoron nem jelentkezik.

    Mindenesetre azt mondta, ha W10 alatt reprodukálom, és dokumentálom, akkor kereshetem őket is. A probléma, hogy a szerviz biztos nem tud annyi effortot belerakni, hogy W10 alatt is reprodukálja, ha épp nem jön elő...
    Csak közben nekem van egy munkagépem, amit most telepítsek újra, tartsak tartalék gépet, tartsak több ssd-t, ha nem akarom a rendszereimet folyton újrarakni, és szaladgáljak szervizbe, ez nem support, ez kibaszás!

    Majd ma megpróbálok a szervizzel egyezetni.

    [ Szerkesztve ]

    Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

Új hozzászólás Aktív témák