Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Retro66 #8784 üzenetére
Örülök, ha segítettem. A pályázat eredményére nem kérdeztél rá véletlenül?
Ami itthon megy a szervizekben az tényleg nevetséges és szomorú is egyben. Ez igaz szinte mindenre, én autóval szívtam meg úgy, de úgy, hogy majdnem ütésváltás volt a szervizben. De jól esett volna a p*r*sztot combon rúgni, hogy ne tudjon 2 hétig a lábára állni... ezt már biztos érezte más is...
Én egyébként a helyedben nem hagynám annyiban az ügyet, mert nem életszerű, hogy egy szervizben nincs egy töltő, amikor minden géphez ugyanilyen töltő való. Ez nonszensz. Semmi nem indokolta, hogy ne cseréljék ki a bevizsgálás után azonnal. A törvényben (vagy a betartásának az ajánlásában) az is benne van, hogy a szerviz köteles a fogyasztó legkisebb kellemetlenségét okozó módon elhárítani a hibát. Ahhoz nem kell 2 hét, hogy megnézzék, tölt-e vagy sem. Csak sajnos itt jön be az emberi tényező, hogy nem fogsz polgári pert indítani és hónapokon vagy éveken keresztül bíróságra járni 25 ezer forint miatt, pedig tutira megnyernéd. Egyszerűen nem ér annyit.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
amol
addikt
válasz Retro66 #8770 üzenetére
Szia!
Bár már látom megoldódott, pár gondolat:
A debreceni Notebook.hu üzlet sohasem volt a Notebook.hu Kft tulajdonában, ugyanis csak franchise partner.
A Notebook.hu azóta értékesíti ezeket a Pavilionokat amióta mer rájuk gyári garanciát adni a HP Magyarország. Minden márkára gyári garancia van, nem bolti, nem renew meg hasonló. Következésképpen balhézás és majrézás előtt érdemes lett volna rápillantani a kapott jótállási jegyre, ugyanis a 3 napos cseregarancián túl nem a Notebook.hu a garanciaviselő. Természetesen át kell vennie ha a tulajdonos nem az ésszerű utat választja (értsd: HP szerviz) és el kell küldenie a szerviznek ill. le kell rendelnie az alkatrészt a garanciális készülékhez, de ez természetesen plusz idővel jár. Az, hogy a kedves márkaszerviz mikor kegyeskedik reagálni rajta áll."Ha ezek bezárnak és oda a garanciapapírom és a töltőm én ...."
Nem zárnak be (olvass tovább), a garanciapapírt pedig az előbb leírtam. A töltőd meg úgyis rossz és cserére jogosult tehát nem fogod visszakapni."Sajnos ismerősnek volt hasonló, akinek tönkrement a vinyója és arra fogták, hogy autóban autós töltővel használta."
Menet közben használta? Mert akkor nem kellett volna hirdetnie. A magyar utakon csak a normális üzleti gépek alkalmasak erre, amelyek rendelkeznek hdd-védelemmel. Illetve az SSD-s gépek. Ha az autó mozgásban van az autós töltő töltésre való, kikapcsolt állapotban.SeniorTilla!
"Egy töltőt szerintem azonnal ki kellene cserélni."
Szerintem is. A garanciaviselőnek. Kiskereskedőtől nem várható el hogy minden létező géphez beszerezzen töltőt, hogy hátha jön majd valaki akinek elromlik és akkor ki lehessen cserélni és valahogy leverni az árát a gyártón. Máshogy látod? Próbálj meg bemenni a Tescoba és verni az asztalt hogy a két évvel ezelőtt vásárolt kávéfőződhöz adjanak azonnal fűtőszálat. A márkaszervizzel nyilván jobban jársz."A notebook.hu-val az a baj, hogy jelenleg már elég régóta felszámolás alatt áll a cég!"
Igen, látom jól megy a copy-paste. Csupán azt felejtetted el közölni, hogy 2008. novembere óta a Notebook.hu Kft-nek egyetlen üzlete sincs (ugye a debreceni nem is volt az), tehát Retro66 sem ettől a cégtől vásárolta a gépét 5 hónappal ezelőtt. Ha megnézi a szálmát maga is láthatja. A Notebook.hu budapesti üzleteit azóta egy másik cég üzemelteti, amely a további félreértések elkerülése végett NINCS FELSZÁMOLÁS ALATT, a vidékiek mint különálló egységek pedig sosem voltak.
Félretájékozottságodnak köszönhetően a cég már vesztett egy vásárlót userZ személyében."Szóval én bemennék és azonnal kérném a tápot erélyesen, vagy a pénzt vissza (de akkor legyen nálad a noti komplett)."
Persze. 5 hónapos használt gépnél pénzt vissza a táp miatt. Erélyesen
Végülis kérni lehet."Valszeg a te tápod is ott van, mint cserére váró darab. Ha holnap valaki megnyeri a páylázatot, akkor az ő tulajdona lesz minden, ami eddig a notebook.hu kft-é volt. Ez gáz, mert nehezebb lesz bármit is visszaszerezni tőlük. Elvileg nem nyúlhatják le a Te tulajdonodat, de el tudják húzni az időt..."
Mit gondolsz, egy cég raktárkészletébe csak úgy bekerül a vásárló tulajdona? Ne vicceljünk.
De mindegy, a jelenlegi esethez ennek úgysincs semmi köze."Én egyébként a helyedben nem hagynám annyiban az ügyet, mert nem életszerű, hogy egy szervizben nincs egy töltő, amikor minden géphez ugyanilyen töltő való. Ez nonszensz. Semmi nem indokolta, hogy ne cseréljék ki a bevizsgálás után azonnal."
Szóval nem a szervizben járt.Azt elárulnád hogy lehet egy olyan remarketed termék (HP esetében ugye Renew Program) magyar lokalizációjú ami itthon még nem kapható? Mi ez a "megbízható forrás" ahol már akkor vannak renew termékek amikor még le sem rendelték őket?
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
Apropó, a pavilion olyan mostohagyerek a hp-nél (hozzáteszem nem véletlenül) hogy nem is itthon szervizeli hanem kiviszi külföldre. Alkatrész is csak ott van.
-
veterán
Látom értesz hozzá...
Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna.
A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően. Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről.
A szerviz egyszerűen azért nem szervizeli itthon, mert a Pavilion családot csak tavaly ősztől forgalmazzák Kelet-Európában. Előtte csak Nyugaton áraulta ezeket a HP. Valószínűleg nem azért, mert a rossz gépeket tartotta meg magának a Nyugati világ, és a jókat adták nagy kegyesen a keleti szektornak. Szóval a Pavilionok itthon újnak számítanak, ezért is van néhány "hozzáértő", akik nem tudnak mit kezdeni velük, és egymás szavait szajkózzák. Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj.
Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás.
Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség.
Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni.
ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Egy kérdésem van a hitelesség kedvéért. Ne érts félre, én nem akarok ebben vájkálni, csak szeretném, ha nem tartanál félretájékozottnak.
Idézet a felszámolás alatt álló notebook.hu cég vagyonának értékesítését célzó pályázatból:
""Fővárosi Bíróság 28. Fpk. 01-07-006574/12. számú határozatával kijelölt felszámolója nyilvános pályázat útján
értékesíteni kívánja a felszámolás alatt álló társaság tevékenységének lezárását követően megmaradt árukészletét, mely új és
használt eszközökből áll. Így számítógépek, notebookok, printerek, perifériák, fényképezőgépek, alkatrészek, részegységek, kie-
gészítők stb.
Ajánlott együttes vételár (nyilvántartási érték): 114 000 000 Ft + áfa"Ha a cég volt üzleteit most más cégek üzemeltetik, azaz a gyakorlati üzletmenetben nem állt be változás a boltokban, akkor hol van az a 114M +ÁFA értékű készlet, amit a felszámoló értékesíteni akar?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
amol
addikt
válasz SeniorTilla #8805 üzenetére
"Ha a cég volt üzleteit most más cégek üzemeltetik, azaz a gyakorlati üzletmenetben nem állt be változás a boltokban, akkor hol van az a 114M +ÁFA értékű készlet, amit a felszámoló értékesíteni akar?"
A felszámolóbiztosnál. Ő egy személyben a notebook.hu kft (fá).
Az új cég teljesen új raktárkészlettel nyitott. -
dbalazs80
tag
Szervusz kérlek!
Most olvastam azt a rengeteg hülyeséget, amit írtál.
Bár előttem már írták, de a gyengébbek kedvééért mégegyszer :
Az eladott jelen esetben HP, de lehetne Acer, Dell, Toshiba, stb. gép garanciaviselője NEM AZ A KISKERESKEDŐ, akitől vetted a gépet, hanem a GYÁRTÓ ÁLTAL MEGJELÖLT garanciális szervíz!!!
-
dbalazs80
tag
Másrészről azt azért megkérdezném, hogy az általad hirdetett gépek honnan vannak, mert tudtommal hivatalosan jelenleg magyar lokalizációval nem létezik.
És lusta vagyok 8800 hozzászólást visszaolvasni, szóval szeretném a válaszban a megoldást olvasni. -
veterán
válasz dbalazs80 #8807 üzenetére
Köszönöm a kedves megjegyzésedet. Amit írtam, nem hülyeség, ezt szerintem a témát olvasók többsége tudja. Törvényi kötelezettsége van a kiskereskedőnek is eljárnia garanciális esetben, legalább a szervizbe küldés erejéig. Aki ezt elhárítja magáról, ott nem vásároljatok.
Egyébként mindenki eldöntheti, hol vásárol. Ott, ahol hiba esetén is segítenek, vagy ott, ahol elhajtják a búsba, mint ahogy gondolom te is teszed vagy tennéd. Persze rá lehet fogni, hogy nem te vagy a garanciaviselő, ezt biztos néhány ügyfél el is hiszi. De ha eladsz egy nagyértékű gépet, az a minimum, hogy biztosítod a supportot is hozzá. Aki szerint ez hülyeség, jelentkezzen.
ui: ez a hozzáállás egyébként jellemző sajnos kis hazánkban. A téma felvetőjének alapvető problémája volt, hogy hónapok óta nem cserélték ki a tápegységét. K*rvára nem érdekelte, hogy ezt a cserét a kiskertől vagy a szerviztől kapja meg, de időben meg kellett volna kapnia.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz dbalazs80 #8808 üzenetére
Ha lusta vagy, magadra vess.
Egy dolog biztos: olyan helyről vannak a gépeim, ahol a garanciát normálisan kezelik. Nem küldik és én sem küldöm el az ügyfelet, ha baja van.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
dbalazs80
tag
Tévedésben élsz, és az a baj,hogy még azt hiszed igazad is van.
A kiskereskedőnek nem törvényi kötelezettsége, hanem törvényi lehetősége van eljárni.
A kettő nem ugyanaz.Igen, a kiskereskedő valóban átveheti, és elküldheti ő márkaszervizbe, a terméket, csak akkor vállalja és fogadja el a végfelhasználó, hogy plusz 1-2 héttel minimum hosszabb a garanciális ügyintézés.
"Egyébként mindenki eldöntheti, hol vásárol. Ott, ahol hiba esetén is segítenek, vagy ott, ahol elhajtják a búsba, mint ahogy gondolom te is teszed vagy tennéd. Persze rá lehet fogni, hogy nem te vagy a garanciaviselő, ezt biztos néhány ügyfél el is hiszi. De ha eladsz egy nagyértékű gépet, az a minimum, hogy biztosítod a supportot is hozzá. Aki szerint ez hülyeség, jelentkezzen."
Ácsi, újabb baromság a köbön.
Tetszik vagy sem, a törvény feketén fehéren kimondja, hogy NEM A KISKERESKEDŐ A GARANCIAVISELŐ, értsd már meg.
Ott van az a mellékelt garancialevél, amit a gyártó ad a géphez hivatalosan, ha azon az adott kiskereskedő mint garanciális szerviz szerepel, akkor garanciaviselő, ellenkező esetben NEM az.
Mellesleg tech supportot a gyártók sem adnak a gépükhöz, akkor a kiskereskedőnek miért is kellene adni egy szolgáltatást ingyen?
A vételárban nincsen benne semmilyen tech support, semmi ilyesmi.
Próbáld csak ki, vagy bárki, aki olvassa, hívd fel mondjuk az IBM-et, hogy van egy Thinkpad T400s géped, és az Adobe Flash player lefagyasztja a gépet Win XP alatt.
A válasz az lesz, hogy az IBM Win Vista-val szálltja a gépet, nem javasolja Win XP-t, és az Adobe Flash Player okozta fagyás nem érdekli, mert azt a felhasználó és nem a gyártó telepítette a gépre.Mellesleg azt, hogy én hogyan teszem, vagy tenném,azt nem tudhatod.
De annyit elárulok, hogy olyan dolgokat megcsinálok ügyfeleknek ingyen és bérmentve, ami már Csehországban sem szokás.
Azaz tényleg tipikus magyar hozzáállás, az ember megvesz valamit, nemért hozzá,csináljam meg, de ingyen, sőt még én alkalmazkodjak hozzá.
Én nyújtok egy már szinte autóiparban használt assistance szolgáltatást, csak a számítástechnikában ez mindenkinek ingyen kellene, amit még a Ferrari utcai autóihoz is csak igen borsos áron juthat hozzá az ember."ui: ez a hozzáállás egyébként jellemző sajnos kis hazánkban. A téma felvetőjének alapvető problémája volt, hogy hónapok óta nem cserélték ki a tápegységét. K*rvára nem érdekelte, hogy ezt a cserét a kiskertől vagy a szerviztől kapja meg, de időben meg kellett volna kapnia."
Tetszik vagy sem, azt tudom erre mondani, hogy a felhasználó cseszte el, mert nem HP garanciaviselőhöz küldte el, hanem a kiskerbe vitte vissza.
Azt pedig tisztázzuk mégegyszer, hogy az említett debreceni bolt egy franchise partnere annak, akit itt alaptalanul és jogtalanul fikáztok.
-
amol
addikt
válasz SeniorTilla #8804 üzenetére
"Látom értesz hozzá..."
Ebben élek. Látom te a Pavilionokhoz értesz, a kereskedelmi csatornákhoz kevésbé."Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna."
Hallottam. Én is erről beszéltem. Valóban rosszul fogalmaztam, a lényeg nem a besorolás, hanem az hogy a gépben SSD ill. védett merevlemez legyen. Vagy a gép által vagy beépített free fall sensorral.
Azt nem tudtam hogy a kérdéses gép is Pavilion volt, amire itthoni szerviz nem mondhatott semmit mert olyan nincs"A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően."
Ebbe nem mennék bele, mindenkinek mások az igényei. Maradjuk abban hogy konzumer termék. A minősége is ennek megfelelő. Az természetesen érthető hogy dicséred a saját portékád, én is ezt tenném."Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről."
Mindenki köszöni az okos tanácsot. Én ezen már rég túl vagyok. Nem más szavait szajkózom. A szaktudásomat nem kívánom bizonygatni senkinek."Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj."
Amit a Notebook.hu-ról írtál az egyszerűen hitelrontás. Maradjunk ennyiben."Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás."
Nincs a raktárban Pavilion töltő. Sőt, máshoz sincs. Akkumulátor és egyéb más alkatrész sem. Más kiskerben sem. Ahhoz egy hangárat kellene fenntartani egy rakás olyan cucc miatt ami "lehet hogy fog majd kelleni valakinek". Ilyen alkatrészekben senki sem tárolja a tőkéjét. A garanciális gépekhez az alkatrészeket a hivatalos márkaszerviz szállítja térítésmentesen, a lejárt garanciájúakhoz pedig térítés ellenében. (Abban az esetben van ez máshogy, ha ismert típushiba miatt kell cserélni dolgokat, de ekkor is a márkaszerviz biztosítja azokat.)
Ha a hivatalos szerviz hazánkban található akkor nincs semmi gond az 1-2 nappal (feltéve hogy náluk van), de ha nem lehet személyesen intézni és el kell küldeni akkor a kiskereskedőnek meg van kötve a keze a szállítás időpontját tekintve. Tehát ha van is ügyfélszivatás, akkor sem feltétlenül a kiskeren kell elverni a port.
A végfelhasználó minden esetben jobban jár ha közvetlenül a szervizt keresi fel, ugyanis elsőbbséget élvez a cégekkel szemben. Ami heteket is jelenthet. És akkor nem kell a fogyasztóvédelemhez rohangálni mindenféle vélt sérelemért."Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség."
Ez a gond, hogy nem érted. Nem az érték a lényeg. Garancia szempontjából az irreveláns.
Nekem is lenne ötletem arra hogy hol lenne a helyed ilyen stílussal, de ennél kultúráltabbnak érzem magam."Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni."
Nem tudom kinek sikerült segítened és mivel. Bement a boltba és megkapta a töltőt.
A segítség pont az lenne, hogy probléma esetén nem a boltba küldjük vissza az embert.
Nem vitázok, tényeket közlök."ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza."
Mindjárt, csak előbb kipödröm a bajszom. Ennyi hozzászólást nem fogok végigböngészni, a valóságot valószínűleg úgyis tudom.
Ezek a gépek vagy nem kaphatóak magyar lokalizációval, vagy még túl újak itthon ahhoz hogy a Renew Programban (nem remarketed program) szerepeljenek. Emellett a hazánkban hivatalosan értékesített renew hp gépek elenyésző része magyar csak, ugyanis azok a helyek (jellemzően multik) ahonnan visszajönnének elég kevés HP-t tartanak. Pláne nem ilyeneket.
Nyitott vagyok, győzz meg. Nem gond ha ezek külföldi gépek amik kaptak egy magyar MUI-t és billentyűzetet, csak akkor nem bontatlanok. Gyári szám alapján úgyis bárki leellenőrizheti a garanciát és az eredeti konfigurációt is. Egyébként a lokalizáció nem csak a billentyűzet cseréjét jelenti. -
amol
addikt
válasz SeniorTilla #8810 üzenetére
"Egy dolog biztos: olyan helyről vannak a gépeim, ahol a garanciát normálisan kezelik. Nem küldik és én sem küldöm el az ügyfelet, ha baja van."
Ha ez a hely hivatalos HP csatorna lenne, nem lenne ennyire rejtélyes. -
Laccee89
csendes tag
Üdv!
Adott egy pavilion DV6 noti,aminek ha jól látom nincs SPDIF kimenete.
5.1 hangot szeretnék kicsikarni a notiból a házimozihoz.
HDMI-n kersztül valami miatt mindenképp csak 2 csatornát,sztereot akar átvinni,hiába 5.1 a forrás.
Win7 az oprendszer.
Valaki találkozott már hasonló problémával? -
Lackooo84
nagyúr
válasz dbalazs80 #8811 üzenetére
Barátom te hatalmas tévedésben élsz, több dologban is. Mivel nincs kedvem odalakat gépelni, javaslom máskor mielőtt beszólsz valami "okosságot", olvass utána, hogy ne tájékoztass itt mindenkit valótlanságokról. De előtte azt röviden megjegyzem: a garanciát (legyen az jótállás vagy szavatosság) mindig a forgalmazónak kell intéznie, aki az árut, terméket eladta a Fogyasztónak (vevőnek). Az, aki a számlát kiállítja, és a pénzt beszedi.
Ajánlom olvasgass ezen az oldalon kicsit, hogy ne légy ilyen "tudatlan fogyasztó".
[link]Az más kérdés, hogy néha az ember jobban jár, ha közvetlen a gyártóhoz fordul. Retro66-nak is ezt üzenem, én a helyében tuti hívom a HP-t és pár nap múlva küldik az új tápot, és a régit is megtarthattad volna. Én anno egy akkut kaptam így, azóta 2db akkum van. Pedig a gépem (Pavilion dv5) nem is itthon vettem, hanem Szlovákiában.
Sok kereskedő el van szállva, és a tudatlan fogyasztókat próbálják megtéveszteni. Pl. muterék anno vettek egy HDTV-t az Au##an-ban, aztán mikor beszart, a szerviz felé akarták terelni a dolgokat. Pár PTK.-s jogszabály idézet után már máshogy álltak a dolgokhoz. Erről ennyit.
A 30 napról. Minden forgalmazónak (nem a szerviznek!!) törekednie kell a 15! (nem 30) napra, de ha a 30. napot meghaladja, és ezzel a fogyasztónak kellemetlenséget okoz, simán el lehet állni a szerződéstől, azaz pénz vissza. És ez egy EGYOLDALÚ dolog, tehát nem kell hozzá a forgalmazó beleegyezése. Ha nem akarnak perkálni, erről kérünk jegyzőkönyvet, és vásárlók könyvébe is teszünk egy-két szép bejegyzést, és máris más lesz a hozzáállás...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
amol
addikt
válasz Lackooo84 #8816 üzenetére
Természetesen minden kereskedő átveri a vevőt mert nem az az érdeke hogy a vevő visszatérjen.
A kereskedőt ki védi meg a vásárlótól? Mert az ugye teljesen rendben van hogy te 1 akkut vásároltál és mégis 2 van nálad...Ha linkelsz akkor legalább valami hiteles oldalt mert ennek még neve sincs
[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
válasz Lackooo84 #8816 üzenetére
Azért ez sántít mert egy "Kukutyin Bt." nem fogja neked a hivatalos HP, vagy egyéb gyártó által gyártott garanciás notidat megjavítani, akármennyire is vered az asztalt a jogszabályokkal, paragrafusokkal.
Erre vannak a kitalálva a szervizpontok, márkaszervizek. Ha ezt a kedves ügyfél nem képes felfogni, akkor költözzön fel a hegyekbe és vadásszon, gyüjtögessen, csiholjon tüzet. Ennyi.
Nehogymár minden bolt és eladóhely egyben szerviz is legyen... akkor mi miből élnék?
Másik dolog, hogy a "Kukutyin Bt." mennyire segítőkész, és mennyire van felvértezve megfelelő kapcsolatrendszerrel, alkatrészbázissal, hogy a kedves vevő kedvére tegyen, és majd ő intézze a gyártó/nagyker felé a garanciát.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
dbalazs80
tag
válasz Lackooo84 #8816 üzenetére
Először is, szerencsére nem vagyok a barátod, de még az ismerősöd sem.
Nekem sincs oldalakat gépelnem, de én legalább hivatalos oldalakról tudnék neked most linkelgetni, nem pedig egy olyanról, aminek még neve sincs.
Nos ha te is hivatalos odalakat néznél, akkor látnád, hogy nagyon sokban sántít az, amit te belinkeltél, és sejthetően szándékosan ki vannak belőle dolgok hagyva, hogy jó félrevezesse az olvasóját.
Itt nem térnék ki részletekre, de van jópár.
Amit pedig kifelejtesz, hogy egy Auchan vagy más nagy multi ügyfélszolgálata benyeli a dolgot, csak minél előbb elhúzzon a francba a hisztis elégedetlen vásárló.
Inkább adnak ott a helyszínen egy másikat neki, a hibásat becsomagolják, majd eladják másnak, erről ennyit.
Csak azért, mert valaki lusta volt egy márkaszervizt keresni.Igen, visszaviheted a vásárlás helyére ha garanciális problémád van, csak akkor ne hisztizz, ha nem 1-1,5 hét, hanem 1 hónap lesz az elintézése.
Az a gond, hogy a kereskedőket senki sem védi meg a tipikus rosszindulatú vásárlótól, aki arra játszik, hogy 3 naponta újra cserélje a készülékét.
-
amol
addikt
válasz xcbiker #8818 üzenetére
Az a helyzet hogy Kukutyin Bt. köteles átvenni az általa forgalmazott garanciális gépet és továbbítani a márkaszerviz felé. Ugye nem is javíthatja más, különben ugrik a garancia. Nekem még sosem jutott eszembe hogy bevegyem ezt a felesleges köztes állomást így mindig a szervizhez fordultam. Egyszerűbb és sokkal gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz xcbiker #8818 üzenetére
Srácok, szerintem ne OFF-oljunk itt többet ezzel a témával. Van két, vagy két ugyanaz az egy nemrég regisztrált álnéven itt lévő régi-új "tag", aki osztja itt az észt. Ez HP laptop topic, nem általános kereskedelmi vitafórum.
Szakmai topicba szakmai dolgokat, lustaság és hülyeség ellen meg C-Vitamint
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Lackooo84 #8816 üzenetére
Még egy hozzászólás:
Egyetértek a leveled 90%-ával. A törvény általános értelmezésében benne van, hogy már nincs 15 és 30 nap sem. Ha a hiba olyan jellegű, amit azonnal lehet cserével orvosolni, és mással nem ,akkor ki kell cserélni az elvárható időn belül. Ezért írtam fentebb, amit írtam.
Jelen esetben adott egy tápegység, amit nem is lehet szétszedni, tehát cserés dolog. Nem tölt, nem működik. A hiba megállapítása 1 perc, és tévedni sem lehet. Semmi nem indokolta azt az eltel hosszú időt, ami alatt nem cserélték ki a tápot. Ez egyszerűen szivatás volt.
Gratulálok a fentebb említett offos cég új üzemeltetőinek, akik itt álnéven ennyire berágtak a cégkivonattól és a körülötte lévő dolgoktól. Sokat segítettek a leendő vevők korrekt tájékoztatásában, nem is tudják, milyen sokat...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Lackooo84
nagyúr
Már nem azért, de neked mondom és a balázsnak, hogy én egy szóval nem írtam olyat, hogy nem a szerviznek kell javítania a terméket. Én azt írtam, hogy a forgalmazó dolga ezt a macerát lebonyolítani, nem küldhet el, hogy vidd TE a szervizbe a cuccodat, hanem NEKI kell intézni. Ha te akarod, és lehetőséged van rá, viheted oda igen. És igen is ott kell verni az asztalt, ha bármi probléma van a termékkel, nem a szervizben. Szerintem félreértettetek. De ha bármi ilyenfajta problémátok van, ajánlom még a fogyasztóvédelmi fórumot, ott minden jellegű problémára van válasz. És az esetek 99%-ban olyanról lehet olvasni, hogy a forgalmazó b#ssza át a fogyasztót. Nem mondom, hogy nincs olyan, hogy fordítva van, de mondom az esetek többségében így van. Na de erről nem akartam vitát nyitni, csak tényleg balázs valótlant írt arra reagáltam jó szándékkal.
HP téma: Arról nem én tehetek, hogy a garanciájuk olyan jó, hogy telefonálsz, hogy baj van az akkuval, és csak szimplán postán küldenek egy újat. Ez a HP. Arról sem tehetek, hogy a régit nem kérték vissza. Megmaradt. Szerintem jól jártam. Nem az én hibámból van 2 akkum, mert ha az első jól működött volna, akkor csak 1 lenne. Remélem értesz.
The Truth is out there...
-
amol
addikt
válasz SeniorTilla #8823 üzenetére
Nem kell terelni. Emlékszel ki másolt be egy kilométeres cégbejegyzést és írt egy rakás valótlan információt egy ide nem illő cégről? Végülis legjobb védekezés a támadás, ha elfogy a tudomány valahogy vissza kell vágni nehogy szégyenben maradj.
Engem pedig ne azonosítgass másokkal meg különböző cégek vezetőivel vagy alkalmazottaival, kicsinyke dilettáns agyadba bizonyára csak annyi fér be hogy ezt más nem is írhatta. Aki ebben a szakmában mozog elég sok dologra rálát. Más nevében nem nyilatkozom, ugyanis nem ismerem az illetőt aki elkövette azt a hibát hogy osztotta a véleményem."Sokat segítettek a leendő vevők korrekt tájékoztatásában, nem is tudják, milyen sokat..."
Elég szomorú lenne ha mindenki a prohardveren olvasott hülyeségek alapján vásárolna. Viszont ha már itt tartunk áruld csak tovább a "megbízható forrásból" származó gépeidet, melyekről még mindig nem derült ki -valahogy elsiklottál felette- vajon hogy kerülhettek magyar billentyűzettel a renew programba (aminek még a nevét sem ismered pontosan).
Most megtapsikolhatod magad.Nem szükséges reagálni, minden választ megkaptam. Szerencsére megint van okom rá hogy jó ideig ne látogassak a ph! fórumaira. Minden a régi és nincs kedvem meddő vitákat folytatni.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz SeniorTilla #8823 üzenetére
Erre a notebook.hu-ra rengeteg panasz található az említett fórumon. Pl. olyat olvastam, hogy beadta a srác a notiját valami hibával, visszakapta ugyan azzal a hibával, plusz össze volt karcolva a gép teteje, zsanér megrepedve stb...
The Truth is out there...
-
amol
addikt
válasz Lackooo84 #8824 üzenetére
Természetesen a forgalmazónak el kell intéznie és nem küldhet el, de sokkal jobban jársz ha magad teszed. Sokkal kevesebb macera, hidd el.
A probléma az amit korábban leírtam, ha garanciális szervizről van szó és nem lehet a nyakukra járni mert külföldön történik a javítás akkor nem a forgalmazótól függ elsősorban hogy mennyi időt vesz igénybe.
Szóval nem mindig a forgalmazó a hunyó.
HP: ha telefonon elhiszik hogy hibás az akksid és ellenőrzés nélkül küldenek egy újat akkor valóban megérdemlik.Legyetek jók.
-
xcbiker
addikt
válasz Lackooo84 #8827 üzenetére
érdekes... nálunk sosem hagyják a notikat, hogy mi vigyük a szervizbe, szépen elmondjuk hogy a márkaszervizbe vigyék és megértik. - lehet hozzánk csak éppeszű vásárlók járnak?!
Nyomtatókat természetesen szervizpontban átvesszük, ill notira is volt már példa, de akkor az valami ismerős volt.
Nem is értem miért a hiszti, nekem sem jutna eszembe, hogy a vásárlás helyére vigyem, ha van márkaszerviz. Fölösleges köröket minek fussak. A forgalamazó úgysem fog azonnal a márkaszervizbe rohanni a termékemmel, mert jobb dolga is van annál hogy egyenként futkorásszon. Így meg csak tiszta időveszteség.
De megmondom őszintén, amit meg tudunk oldani éppeszű keretek közt azt hidd el megtesszük, ügyfélbarát gondolkodású bolt vagyunk. (HP World Budapest)
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
premete
veterán
válasz xcbiker #8830 üzenetére
Az a baj, hogy kevés az épeszű vásárló/felhasználó, és számuk egyre fogy.
'91 óta vannak Compaq laptopjaim, szervizt még egy sem látott; ha mégis lenne valami hw gondom, ott a HP support telefonszám, és a következő munkanap megcsinálnák nálam, gondolom abból is, amikor linux drivert kerestem, felhajtották Németországból, és visszahívtak a megoldással; amikor a másik laptopom, a 6710b HDD-jén nem tetszett az előretelepített Vista, küldtek futárral 2 nap múlva gyári HP Vista OEM DVD-t és driver lemezeket gratis. Igaz, nem fenyegetőztem veréssel, laptop arcbadobással, Fogyasztóvédelemmel, stb.-vel, Szvsz kultúráltan többet el lehet érni, mint hőbörgéssel.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
veterán
Kösz a tanácsot, tovább is árulom őket. Minden vevőm pontosan tudja, és minden komoly érdeklődő is, hogy mit jelent a renew és remarketed közötti különbség. T-unit kérdésére kb. 1 hete részletesen le is írtam a milyen notebookot vegyek fórumban, a magyar lokalizált billentyűzettel együtt.
Sajnos sok olyan ember él a világon, akik a tájékozódás és hiteles információk beszerzése helyett mások sértegetésével, hitelrontással és ködösítéssel foglalkoznak. Valahogy ebben az országban egyre több ilyen van. Meg is lehet nézni, hol tartunk...
Szerencsére a normális emberek nem ilyenek, akik tőlem vásároltak, meg vannak elégedve. Nézd csak meg a kivel érdemes üzletelni rovatban, van néhány visszajelzés a gépeimről.
Annak itt többen örülni fogunk, ha ezentúl jó ideig megkímélsz minket a jelenlétedtől. (Egyébként sikerült jó képet találnod a felhasználóneved mellé )
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
amol
addikt
válasz SeniorTilla #8833 üzenetére
"T-unit kérdésére kb. 1 hete részletesen le is írtam a milyen notebookot vegyek fórumban, a magyar lokalizált billentyűzettel együtt."
Elolvasom. De nem lett volna egyszerűbb ezt leírni már tegnap hogy elkerüljük a vitát?"Sajnos sok olyan ember él a világon, akik a tájékozódás és hiteles információk beszerzése helyett mások sértegetésével, hitelrontással és ködösítéssel foglalkoznak."
Látod pontosan ezen kaptam fel a vizet, hogy szóról szóra ezt tetted amit itt megfogalmaztál. Én nem rontottam a hiteled, csak kérdeztem. Nem kaptam választ. Ha nincs válasz az is sokat jelent.
De új nap virradt és már nem érdekel.
A cégről közölt információim pontosak, bárki utánanézhet. Mellékesen a debreceni Notebook.hu bolt a Notebookstore-nak is partnere, megnézheted a honlapjukon. Nagyon sok üzletet más cég üzemeltet mint ami a neve. A MM-ok sem egy kézben vannak. Csak ezt sok ember nem tudja és általánosít."Annak itt többen örülni fogunk, ha ezentúl jó ideig megkímélsz minket a jelenlétedtől. (Egyébként sikerült jó képet találnod a felhasználóneved mellé )"
Ezt gondoltam hogy nem fogod kihagyni. Sőt, hiányoltam volna. De lepereg.
Örülök hogy több ember nevében is tudsz nyilatkozni - annak ellenére hogy eddig más nem kifogásolta a jelenlétem.Élni és élni hagyni.
-
amol
addikt
Elolvastam, megértettem. Azért a matrica nem magyar billentyűzet nálam.
Annyit fűznék hozzá hogy már a renew termékek is 1-2-3 év hp garanciával kaphatók, tehát lényegi különbség nincs.Most hogy minden tisztázódott abban a topikban is megírhatnád hogy tévedtél azzal a kijelentéseddel hogy "komoly bajok vannak arrafelé" mert eléggé támadható.
További sikeres értékesítést!
[ Szerkesztve ]
-
dbalazs80
tag
válasz Lackooo84 #8824 üzenetére
Ez egy korrekt hozzászólás volt.
Senki sem tévedhetetlen, így én sem, ha hibázok, elismerem.
Igen, a kiskereskedőnek ha az ügyfél kéri el kell járnia, sajnos a törvény eme része pont az Auchan, Tesco, stb. hálózatok miatt ilyen, és ezzel a normális kereskedő meg van szívatva.A lényeg, és ezt el kell sajnos fogadnia mindenkinek.
Ha a kiskereskedőhöz viszed vissza, akkor fel kell készülni a sokkal hosszabb ügyintézési időre.
Ennek oka nagyon egyszerű.
A garanciális ügyintézési folyamatba beiktatódik egy felesleges és kihagyható csatorna. -
Khelben
nagyúr
Üdv! Van egy 6730b-m, amiben szeretnék ramot bővíteni. Gyárilag 1 db 2gb-os samsung modul van benne, emellé szeretnék még egy 2 gb-ost. Kérdés: mindenképp samsungot vegyek vagy jöhet bármilyen más márka, csak a méret meg a specifikáció (ddr2-800) legyen ugyanaz?
-
amol
addikt
válasz Khelben #8838 üzenetére
Szia!
Az azonos a legjobb ha találsz, de végülis a márka mindegy (ettől függetlenül lehet hogy a chipek azonosak lesznek rajta), van olyan gép ami már gyárilag kevert ramokkal érkezik. A 3 gigás Pavilionok többsége például pont ilyen de Acer gépeknél is mindennapos.
Ha tudod mindenképpen próbáld ki mert a régebbi HP gépek válogatósak voltak.[ Szerkesztve ]
-
Infernohun
tag
Hali !
Van egy HP Compaq 6820s laptopom,ugye bár van rajta vga kimenet,és nekem az volna a problémám hogy rá kötöm a monitorra vagy az lcd tv-re,de nincs be ismeri őket a gép de nem add képet.Gondolom valamivel át kellene állítani hogy a monitorra vagy az lcd-re adja a képet(gomb kombináció),én mindent meg néztem biost is de nem találok semmit :S:S.....valaki segítsen ha tudja a megoldást,írja meg itt vagy priviben .
-
Khelben
nagyúr
-
Infernohun
tag
válasz Infernohun #8840 üzenetére
hmm hülye touch pad,röviden annyi a gondom nincs kép a monitoron v az lcd tv ha rá kötöm őket a vga kimenetre.
-
Khelben
nagyúr
válasz Infernohun #8842 üzenetére
Fn+F4 nálam a külső monitorra váltás. A régebbi 9010-esen meg Fn+F5.
-
capafog23
őstag
Tavasszal vettem egy HP Pavilion dv5 (1160eh) -t és ebbe ugyebár 2 giga ram van.
Vennék bele még 2 gigát, az volna a kérdésem hogy bele tudom én rakni? (asztali gépekhez értek, csak laptopnál nem vagyok képbe)
Másik kérdés, hogyha én rakom bele azzal nem bukom a garanciát? -
Lackooo84
nagyúr
válasz Infernohun #8844 üzenetére
Ha Vista vagy Win 7-ed van, akkor asztalon jobb gomb, és képernyőfelbontásra katt, ott lehet állítani a külső monitort. Ha bekapcsolás dugod rá a TV-re, akkor először fel kell ismertetni a géppel, majd válogathatsz hol legyen kép, hol jelenjen meg az asztal is, be tudod állítani a lapi lcd-jének a "meghosszabbításaként" is stb.
The Truth is out there...
-
Dawide@axele
aktív tag
Sziasztok!!
Noti vásárlás előtt állok és úgy tűnik hogy a Hp lenne a megfelelő márka a számomra, ár/érték + megbízhatóság szinten!De kérdés az hogy milyet vegyek??????Lényegében programozásra használnám de nem volna baj ha elfutna rajta 1-2 game is!Persze csak a régebbiek közül!Pl : COD 4!!!!!Az ár kb 150K körül lenne!Ennyit tudok szánni rá!!!Eddig HP-Compaq 6730s/b (Renew*) , Compaq 615!!!Érdeklene a véleményetekesetleg a tapasztalatok a gépekkel kapcsolatba!Megéri -e venni Hp-t?Írjatok!!!!!!!!!!Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Lenovo IdeaPad 3 AMD Ryzen 5 (Hibás törött kijelző)
- Keresek: hibás, sérült, hiányos laptopot, laptop alkatrészeket
- Új állapotú-11.Generációs Core i3-Lenovo Laptop-Magyar-Legolcsóbban-fél év garival.
- Dell Vostro 15 3590 laptop 10. generációs Intel processzoral eladó
- ASUS Zenbook UM425UA-AM182T
- Hiányos Lenovo IdeaPad 3 Ryzen 5, 512 GB M.2 SSD, 8 GB RAM, Vega 8 graphics