Új hozzászólás Aktív témák

  • Cunaja

    addikt

    válasz Gabbbb #2820 üzenetére

    Ezt nem értem, a vonat lassítson kötelezően?
    Ha így értetted, akkor gondolom nem komolyan írtad.
    Ha nem látja a sofőr a vasúti pályát rendesen, a Kresz előírja, hogy meg kell győződnie a biztonságos áthaladás lehetőségéről a vasúti átjárón.

    Kresz 39. § Közlekedés vasúti átjáróban

    Nehogy már a vonat lassítson le, így is lassan lehet eljutni egyik pontból a másikba. :W

    Ezzel a hozzászólással megtaláltatok megint! Ez a szakmám!
    3 fajta sorompó létezik.
    1. teljesen manuális: A forgalmista vagy váltókezelő engedi le és fel. Ezek álltalában teljes sorompók.
    2. Fél automata: A forgalmista vagy váltókezelő beavatkozására záródik le és a vonat elhaladása után automatikusan nyílik fel. Átmegy a vonat a szigetelésen. Ezek már fél sorompók, vagy csak fényjelzővel ellátott sorompó nélküli átjárok.
    3. Teljesen automata: Ez a legveszélyesebb, mert a vonat közeledésére záródik le és elhaladás után nyílik fel.
    A lezáródása után kap szabad jelzést a vonat. Itt mikor lezáródik, már a vonat az általános fékút távolságon belül van, vagyis 1000méter. Ha szerencsénk van, rövid és könnyű vonat és megáll, de ha hosszú és nehéz tehervonat, akkor halál.

    [ Szerkesztve ]

    A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

Új hozzászólás Aktív témák