Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz _adaml21_ #43482 üzenetére

    Tömören: sz@r (abb, mint a Dell).

    Ha visszakeresel, láthatod, hogy elég sok probléma adódott ilyen téren, pl. egy-két éve még a helyszíni garis gépeket is be kellett vinni a szervizbe, mert azt mondták, hogy 100km-en túl nem utaznak. Hogy most kijönnek-e érte bárhová Mo. területén, azt nem tudom, de erősen kétlem.

    Nekem is helyszíni garis gépem van, de amióta különvált a lenovo honlapja, azóta pl. szervizbe cipelős garit ír ki... Jeleztem a problémámat a központi, Mo-ig garival foglalkozó személynek emailben -, de nem lett kijavítva... A belső nyilvántartás jól mutatja elvileg, de az ügyfeleknek szóló lekérdező oldal szarul. Ezzel csak az a probléma, hogy állítólag nem minden szerviz tudja megnézni a belső nyilvántartást...

    Az utóbbi időben kollégáknak a smartservice céggel viszont jó tapasztalataik vannak szervizügyileg.

    Egy biztos, ha fontos a minél teljesebb körű jótállás és a valódi NBD garancia, akkor az én véleményem, hogy ne Thinkpadot válassz. Legalábbis Magyarországban ne. Nekem többek között azt hiszem, hogy ezek miatt a következő laptopom nem Thinkpad lesz, hanem 90%, hogy Dell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák