Új hozzászólás Aktív témák

  • mgabi

    senior tag

    válasz GFerr56 #7249 üzenetére

    Ezt nehezen hiszem, más lehet ott a probléma. A thermalright és noctua hűtőket direkt úgy tervezték, hogy alatta és felett is legyen légáram pont emiatt, ezért a ventillátor túllóg lefele és felfele (lásd lenti képen). Inkább hátsó ventillátor lehetett gyenge, és feltórlódott a meleg, vagy rossz volt a vrm borda illesztés (gyári hiba), vagy beállítási probléma, vagy 25ezres lapban tuningolta az 1800X-t. Ezért mondtuk gabesszor1nek is, hogy olcsó lapnak vrm-je nem jó a csúcs proci 150 wattos fogyasztásához. Maga a 12Volt - 15Amper transzformálása 1,35V - 112A-ra csak 80 hatékonysággal történik meg, tehát út közben elveszik 12V * 2,5A, ami 30watt hőveszteség, amit borda nélkül nehéz kezeleni. Jobb lapoknál ez a veszteség kisebb, és azt is akár hőcsöves bordákkal vezetik el. Illetve az input, output árramerősség stabilitása sem mindegy terhelésváltáskor. Tápoknál ez a ripple noise. Szabvány a 12voltos ágon 120mV, jobb tápoknál ennek a tizede, sőt azok a tápok amiket ajánlottam 10mV alattiak. Itt is mint mindenhol a lánc minősége a fontos. Ferrari alá se raksz Trabant gumikat, mert nem lesz jó.

Új hozzászólás Aktív témák