Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domojko

    senior tag

    válasz -Ben- #148017 üzenetére

    Tegnap elmentem a készülékért. Hollandiában járt a központi szervizben, ahol nem csináltak vele semmit. Pontosabban felrakták rá a legujabb ios-t, és elvileg kitakarították a telefont. Kaptam mellé egy szép levelet, miszerint egy mindent átfogó alapos tesztnek vetették alá a készülékemet de hibát nem tapasztaltak. A telefonom mindenben megfelel az apple előírásainak. Remélik h az általam tapasztalt hibák a szervizeléssel meg is szüntek. Köszönik h igénybe vettem a szolgáltatást. Tehát nesze semmi fogd meg jól. iStyle-ben kérdeztem hogyan lehetseéges az hogy náluk halk kint meg megfelel, milyen módszerrel tesztelték. Manuálisan (tehát telefonáltak vele) illetve audio teszt programmal. De ha náluk sem jelentkezne a hiba, akkor is ki kellett volna küldeniük a központi szervizbe. Ők nem bírálhatják felül a központi szervizt. Az egyik ügyintéző javasolta h vigyem be az almariumba. A másik viszont azt mondta h ezzel a hibával ők is ki fogják küldeni. Beadhatom ujra hozzájuk is, de valoszinű ugyan ez a forgatókönyv fog lejátszódni ismét. Javasolták még hogy vigyem be a kereskedőhöz ahol vásároltam, mondjam el hogy nem vagyok megelégedve a termékkel, cseréljék ki vagy adják vissza a pénzem. Ezen mosolyognom kellett. Ki az a hülye aki 3 hónap elteltével kicserélné vagy visszaadná a pénzem. Szóval elhoztam a telefont. Senki nem volt itthon, nem volt semmi külső zaj ugy teszteltem. Mit mondjak, ugyanolyan szar. Én alig hallom és engem is nehezen hallanak. Sem tokot sem fóliát nem raktam rá még ekkor. Kihangosítva teljesen jol hallom és hallanak engem is. Szóval nem tudom mi lehet a probléma. Nem akarom az iPhonet fikázni mert nagyon tetszik a rendszer a helyenkénti korlátoltságával együtt. Szeretem h gyorsan reagál mindenre, szinte azonnal teszi azt amit én akarok. De jelen formájában számomra telefonálásra alkalmatlan. És szomorú ha ez a készülék az apple előírásainak megfelel. A hogyan továbbot még nem tudom. Jelenleg van egy majdnem 200-es majdnem telefonom.
    Tegnap beszéltem a fogyasztóvédelemmel. Azt javasolták h adjam be ismét szervizbe. Ha nem csinálnak vele ismét semmit, akkor keressek fel egy igaazságügyi szakértőt. Persze ez önköltséges de ha valóban hibás a készülék akkor kifizettethetem az apple-el. Az iStyle-ben mondták h jelenleg is folyik valami hasonló eset, de az már a bíróságnál tart. Annyit tudtak elérni h az apple csökkentett áron visszavásárolja a készüléket. Nos ez sem egy járható út. Többe kerül a leves mint a hús.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák