Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aszpirin

    senior tag

    válasz allein #304194 üzenetére

    Apple Care+-hoz nem kell számla, az viszont igen, hogy 60 napnál ne legyen régebbi az eredeti vásárlás. A checkcoverage.apple.com-on tudod leellenőrizni, hogy az ő rendszerük mit tart nyilván vásárlási dátumként. A telefonnál nyilván az emagos kiszállítás +-1-2 nap lesz a nyilvántartott dátum, de az óránál, na az érdekes, mert ha nincs róla papírod, akkor esélyes, hogy nincs is az Apple által imert eladási dátum. Szóval nézd meg a checkcoverage.apple.com-on, szériaszám alapján. Ha nincs a rendszerben nyilvántartott dátum, akkor ezt csak az eredeti számla/nyugta segítségével tudod bevitetni, tehát ha ez nincs meg, akkor az AppleCare+-ot elfelejtheted.
    A telefon esetében le kell futtatnod egy diagnosztikát, ami feltölti az Apple rendszerébe az aktuális állapotot, tehát a telefon jó kell legyen... de gondolom ez nem probléma.
    A srác, aki itt "árulja" az AppleCare+-t, teljesen korrekt, én is nála kötöttem telefonra és órára is.
    Jobb, mint az AppleCare+ csak esetleg olyan cégeknél lehet, akik hivatalos szervizek is, iSTYLE, iCentre, stb., de sajnos ezek csak a náluk vásárolt cuccokra kötnek biztosítást. Más készülékbiztosításról nem nyilatkozom, talán a fórumtársak, de olyan készülékre, amihez nincs számla, valsznűleg sehol nem tudsz kötni biztosítást... (kivéve az Apple-nél, HA benne van a rendszerükben....)
    Az AppleCare+ minden eddigi információm alapján teljesen okés itthon is, ha már meg van kötve, reméljük az is marad. De nem olcsó, csöppet sem....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák