Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A legjobb része a ciknek ez. Amikor egy kép többet mond ezer szónál.
Az egyik csatlakozót egy magáncég tervezte a felhasználók igényeire szabva.
A másik csatlakozót egy bizottság tervezte a saját maguk igényeire szabva. -
cucka
addikt
Toyota tobbszor jelezte, hogy szerinte ennek a jelenlegi, litium-ionos baszakodasnak nincs ertelme, a solid state (magyarul szilardtest talan?) akkuban latjak a jovot.
A Toyota már többször jelezte, hogy abban látja a jövőt, amiben ők épp jól állnak.
És azt tartja zsákutcának, amiben a konkurrencia csinál, de a Toyota le van benne maradva.Nem kell ebbe többet belelátni. Ők is gőzerővel fejlesztik az elektromos autóikat, pont azt a technológiát, amit zsákutcának tartanak.
-
cucka
addikt
Tarthatják zsákutcának, de én meg tarthatom kamunak ezt.
Az akkumulátoros elektromos autó az utóbbi 15 évben kvázi a nulla piaci részesedérsől indulva lett életképes és népszerű alternatíva. Ez az ami szerintük zsákutca.
Ami szerintük nem zsákutca, az
- a solid state akkumulátor, ami jelenleg nem létezik megvásárolható formában
- a hidrogén technológia, amivel 10 éve próbálkoznak és semmilyen piaci siker nem fűződik hozzá
- a hibrid benzines technológia, amit a politikai vezetés az összes nagy piacukon igyekszik beszántaniSzóval ezért kamu az egész, amit mondanak.
Ezért kellett közben gyorsba kihozni a BZ4X-et, ami sajnos nem egy jól sikerült termék. A konkurrenciához képest kevesebbet tud, nincs killer fícsöre, cserébe drágább azoknál.Elvileg azt ígérték, pár éven belül kijön 10+ elektromos modelljük, azért remélem, azok jobban fognak sikerülni, mert különben a Toyota a mostani autóipari pozícióit nehezen fogja megtartani.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Igen. 1920-ban az látszott, hogy a belső égésű motoros járművek leváltják a lovaskocsit. Az volt a nulla piaci részesedésől induló alternatíva. Most az akkumulátoros elektromos autó az. Lehet, majd 2070-ben lesz egy újabb technológia.
De a Toyotáról volt szó, akik egy óriáscég. Akik ha most rosszul teszik meg a tétjeiket, akkor a következő technológiai váltásnál a Toyota név az legfeljebb az autótörténészek számára fog jelenteni bármit.
-
cucka
addikt
Tele van priussal az utca, uberesek nagy kedvence, minden lampanal all belole vagy 2, szoval biztos nem az van, hogy nem vitte a nep.
De, pontosan az van, hogy nem vitte a nép.
A priust a hibrid hajtáslánc adta el, ez volt az egyetlen ütőkártyája ennek a modellnek. Amióta ez a hajtáslánc elérhető az összes Toyota modellben, a korábbi Priusoknak egyszerűen megszűnt a létjogosultsága a piacon.Ezért lett az új modell sportos, menő kinézetű, mert valahova kellett pozicionálni a piacon.
Az IS300-at is pont azért nem hozzák európába - mert a lexus is-t nem vette a kutya sem. A Lexus Európában nem egy népszerű márka, egyszerűen nem adnak el annyi autót, hogy egy ilyen rétegmodellt el tudjon tartani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Házi hangfal építés
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.