Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
"Toyota tobbszor jelezte, hogy szerinte ennek a jelenlegi, litium-ionos baszakodasnak nincs ertelme, a solid state (magyarul szilardtest talan?) akkuban latjak a jovot."
A szilárdtest is lítium-ionos "baszakodás". [link]
Kérdés, hogy mit jelzett valójában a Toyota, mert ha azt, amit leírtál, akkor nagy a baj arrafelé.
Másrészt a Toyota a szilárdtest akkut a 2020 - as olimpiára ígérte [link] .
Most is ígérget minden akkugyártó mindenféle csoda és szilárdtest akkut, majd ezeket akkor kell komolyan venni, ha megvehető tömegtermék autóban is látod az utakon. -
Füleske
addikt
Én nem értem, hogy miért venne valaki PHEV - et, aki amúgy villannyal akarna járni (mert másképp magas a fogyasztás), de nincs otthon töltési lehetősége. Minden mással jobban járna. Ha a villany kell neki, vegyen tisztán villanyt. Ha nem akar töltögetni, vegyen sima hibridet. A PHEV a legrosszabb választás ilyen helyzetre. Nincs értelmezhető villanyos hatótáv, nincs gyorstöltési lehetőség.
-
Füleske
addikt
Viszont így az egész cikk egy szalmabáb érvelés. Ki vesz PHEV - et hasonló körülményekkel? Nyilván senki, mivel ennek így semmi értelme. Akkor mi is a rémálom? Arról is lehetne ugyanígy cikk, hogy pl. a Bugatti nem ideális a cikkírónak városi használatra. Mi az értelme a cikknek, azon kívül, hogy Vényócpisti leírhatja kommentben: "há nem is jó a vellanyótó, a ZEU magát szivattya"?
-
Füleske
addikt
Számodra lehet ideális, de gondolom tudod otthon tölteni. Van létjogosultsága a PHEV - nek, bizonyos esetekben. A cikkben leírt eset senki számára nem lenne ideális.
opr:
Nem a fanokról van szó, ez egy újságcikk, ami egy nem létező, életszerűtlen helyzetet mutat be, azt a villanyautókra vetítve. Tehát szalmabáb. Hogy az ICE/EV fanok mit kommentelnek ezerrel, meg minek hordanak el az szerintem teljesen lényegtelen. Erre nem válasz vagy példa ez a cikk. Milyen EV - s újságcikk szól arról, hogy a PHEV ideális városba, ha nem tudod otthon tölteni?"A valosag meg az, hogy jelenleg meg van valasztek, oruljunk neki, igy mindenki tud olyat venni, ami az o korulmenyeinek (legyenek ezek anyagiak, teruletiek vagy infrastrukturalisak) a leginkabb megfelel."
Na ezzel teljesen egyetértek. Itt van a kánaán, mindent meg lehet venni. Majd mindenki eldönti maga, hogy mi kell neki, de remélhetőleg nem a fenti TC cikket ráhúzva a villanyautókra fog dönteni.
Én nem gondolom, hogy az EU EV szabályozása el lenne baszva. De ehhez nyilván pl. fel kell addigra készíteni a villamos hálózatot, és kialakítani jóval sűrűbb töltőhálózatot, tehát nem a mai állapotokról beszélgetünk. Valamint 2035 - ben nem fog mindenki egyszerre új EV - t venni, még nyugaton sem.
[ Szerkesztve ]