Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lócitrom

    őstag

    válasz tomp #809 üzenetére

    nemrég kérdeztem, hogy esetleg valaki tudja-e hol lehet velük érdemben kommunikálni. én a fórumon a feedback opciót választottam, mert hát nincs ilyen, hogy bugreport. a helyzet szinte kivétel nélkül kaotikus volt. végtelen levelezés a semmiről. ha rögzítem jól láthatóan a hibát akkor is ugyanúgy nem lyukadunk ki sehova sem. IT-vel bohóckodom évek óta. ennek ellenére nem egy levél olyan, mintha 50 éves ex-vevőszolgálatos hölgyekkel disukrálnék olyasmikről, amikről nekik fogalmuk sincs. lásd: visszatérő 5G téma. ez most egy újabb hiba. nálam 5G lefedettség van. nem acélos a lakás minden pontján, de van. mivel ugye Telekom esetében ez egyelőre fixen 4G infrastruktúrán van, ezért a lefedettségnek azonosnak kéne lennie. hát a mostani frissítés után azt vettem észre, hogy 5G-ről lemegy 4G-re, ha olyanja van. pl. bekapcsolom a telefont, , csutka térerő, megy 10 percig és egyszer csak lemegy 4G-re. MÉRT? megkockáztatom, hogy még csak nem is vált átjátszók közt közben. úgyhogy egy ideje feladtam ezt. ha esetleg más csatornán kell őket bombázni, akkor áruld el te hol teszed. mert akkor nekifutok megint.

    #810 lovas93
    nem vicc. számomra visszaesés egyértelműen. pedig én nem vagyok extrém xiaomista, aki a kezdetek óta isteníti a márkát. ódákat zengtek anno itt is a fórumtársak a funkciókról. én már abban az érában vettem telefont, amikor a funkciók egy jelentős része china only lett, de még GDPR előtt jártunk. aztán a china only dolgok is ritkultak. mivel xiaomi.eu romot használtam, így ezeket a funkciókat én is élvezhettem. de visszaesést láttam, így ráuntam most már és azért bátorkodtam OP-t venni. viszont GDPR ide vagy oda ezek a gyártók mentalitásukban china only gyártók akarnak maradni. ezalatt arra gondolok, hogy nem igazán felhasználóbarát a hozzáállásuk. a nem kínai régiók nem élveznek közel sem olyan támogatást, mint a kínai felhasználók (jó, india talán, mert ők konkrétan donorok). ránk abszolút vásárlóként tekintenek és a támogatás maximum a garanciális ügyintézést jelenti, mivel azt minimum EU jogszabály követeli meg. egyéb esetben úgy észlelem ejtve vagyunk. úgyhogy bár rühellem a samut meg a jelenlegi nokiát, de ha most hirtelen választanom kellene csak olyan telefont vennék, aminek minimum megbízható a terméktámogatása és nem egy újabb áldozatként tekintenek rám, aki annyira hülye, hogy sok pénzt ad azért, hogy évekig önként szenvedjen egy gatya szoftverrel. ez persze az én véleményem csak, de az én felfogásom az, hogy legyen sok lehetőség és a felhasználó eldönti, hogy melyik lehetőséggel él. ezt szintet már a nokia enyhén buherált droidja is beérte valamikor tavaly. az OP meg sehol sincs kb.

    [ Szerkesztve ]

    „the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

Új hozzászólás Aktív témák