Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Dexar007 #8685 üzenetére
Szerintem meg igen is szükség van rá sok minden más mellett is. Pont erről írtam egy nagyobb lélegzetvételű commentet egy másik topicban.
Érezni senki sem fogja, hogy kevés neki az a 30 óra. Majd akkor jön rá amikor, vagy nem mert vezetni egyedül, vagy beesik az első árokba. Aki ügyes, még annak is bőven kellene a gyakorlás.
-
Xero
nagyúr
Ha egy kanyarba túl nagy tempóval esik be a kezdő, mert nem érzi még a dolgot, mit tud vele kezdeni egy tapasztaltabb utas? Rárántja max a kézit, de azzal is olyan szituba hozza a zöldfülűt, amit nagy valószínűséggel nem tud megoldani és az árokban, rosszabb esetben egy fára csavarodva végzik.
Hülyén és szemét dolognak hangzik, de nem kötelező mindenkinek vezetni. Az utakon lévő emberek 30%-ának egyébként is élből venném el a jogosítványát.
-
Xero
nagyúr
Mire szól már az árokban vannak, vagy ha hátsó kerekes, akkor pláne az árokban vannak. Továbbra is tartom, hogy egy vakmerőbb, de tapasztalatlan kezdőnél pont szart sem ér egy tapasztalt utas. Sokat megyek barátnőmmel erre-arra, hogy gyakoroljon. Hiába van 8 éve jogosítványom, ha valami nagy marhaságot csinál én sem tudok mit kezdeni a helyzettel, mert mire szólok már régen késő.
-
Xero
nagyúr
válasz jerry311 #8726 üzenetére
5 éve vezettem mikor elmentem vezetéstechnikai tréningre. Tudtak újat mutatni bőséggel (pedig nem egy úrvezető típus vagyok), amiből 1-2 dolgot tavaly télen hasznosítottam is egy gázos szituban.
Egy ügyes embernek, aki ráérez könnyen a vezetésre az alap órák arra elegendőek, hogy nagyon óvatosan szépen fokozatosan részt vegyen a forgalomban. Viszont, ha ez idő alatt üt be valami, azt még nem fogja tudni megoldani. Erre jó a tréning. Ott veszélytelen körülmények között tudja megtapasztalni azt, milyen amikor porszem kerül a gépezetbe. Nyilván 100%-osan az sem készít föl semmire, de egy pályán elkapott vízátfolyást talán helyesen fog lereagálni, és nem szimplán a féket fogja tiporni.
Ezek a nagy különbségek leginkább télen jönnek elő, mert ott bizony a kevésbé tehetségesek félelmetesen visszalassulnak. Úgy érzik, hogy nem tudják lereagálni, ha megcsúszik az autó, nem tudják uralni azt. Márpedig szárazon ugyan úgy megcsúszik, csak még váratlanabbul, még rosszabbul jön ki belőle az ember.
-
Xero
nagyúr
Megint a dízel. Ezek után átülsz egy mit tudom én 1000-es klímás benzinesbe, vagy egy hergelt szívó benzinesbe, és kínlódni fogsz az elején. Tudom, hogy piszok egyszerű dízelen tanulni, de én betiltanám a francba. A legtöbb dízelen tanuló emberke, csak néz mint hal a szatyorban, hogy a benzinest nem húzza el a nyomaték, és váltani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz jerry311 #8769 üzenetére
Erre már nem emlékeztem pontosan (régen volt..), de akkor is marhaság, hogy elindulás után egyből 2-be kapcsoljon. Nyomja meg rendesen 1-esben, majd jöhet a 2.
Ismételten leírom: Hülyeségnek tartom a dízel autók nagy számát mint oktató autó. Ha az így tanított kölök kap a feneke alá egy kis köbcentis benzinest, minden áldott elindulásnál csak küszködni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen