Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #10588 üzenetére
Elég sokat voltam spanyolban. Reggel nyolckor olyan arccal álltak az emberek a buszmegállóban, mint Pesten ötkor.
Síma szerda este utcabál volt, mert miért ne.
Egyszer másfél hónapig voltam kint. Az alatt egyetlen ötnapos munkahét sem volt. A Szűzmária 28. könnyezését is megünnepelték.
Ültünk a szöszivel egy telefonos bótban, kommunikáltunk az ügyintéző csajszival. Eccer csak elnézést kért, felállt a gép mögül és hátra ment. Ültünk vagy 10 percet, mire jött egy csávó és kérdezte, hogy miben segíthet. Akkor láttam meg a csajt a pláza folyosóján elsétálni. Lejárt a munkaideje, az ügyintézés közepén ott hagyott minket.
Elérkezik a dél és az embereknek ösztönösen ragad le a szemük.
Az olasz mentalitás dettó, ott is van szieszta. Munkakezdéskor már a déli szundin jár az esze. Szted hol érdekli az ilyet az, hogy hogyan van összerakva az autó?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #10588 üzenetére
Nem csak az anyagminüség volt a gond. Az EDC-s adagolók korszaka óta az összes elektronika ami Ivecoban van az hulladék. A Stralisokkal beköszöntött a kis fülke és a 10,5 literes motorok korszaka. 14 literes extranagy fülkés Eurostar után dolgoztam 430-as Stralissal, vicc volt az autó
Ez az S-Way gyakorlatilag egy normális fülkés Stralis, ezzel bepótoltak egy 15 éves hiányt - remélem ebből a hangszigetelést nem hagyták ki, mint az elődökből.
Motorkínálat: 480 lóerőig 11,1 literes blokk. Muhhahha. Minden normális gyártónak 400 lóerő felett 12,5-13 literes blokka van, ezek még mindig a mákdarálót nyomatják...Én nem fűzök hozzá sok reményt. Egy gyakorlatilag egy Stralis facelift
Ezt nézd 11 perctől, ez neked való
[link]<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest