Új hozzászólás Aktív témák
-
LKW
tag
válasz #16741888 #10 üzenetére
A tachográf igaz, hogy mindent megjegyez, de az is manipulálható részben, A másik meg az, hogy az egész Nemzetközi fuvarozás egy mindennapi rizikózás.
Menni kell. Ha Te nem mész, mennek helyetted mások. Jönnek a Szlovákok, Lengyelek, Románok, stb...
Azt irod, hogy olyanok ''oltanak'' le akiknek rálátásuk sincs az egészre. Ez igy van.
Van itt több togyik is ami a vezetéssel, jogsikkal, köziúti dolgokkal foglalkozik.
Egyikhez sem szólok hozzá, mert egy-két hsz elolvasása után úgy érzem, hogy felesleges.
Rólam dióhéjban csak annyit, hogy 27 éve élek az országutakon. 1992-óta Nemzetközizek, 16 Orszában jártam munkám során, és 1,8 millió km-nél tartok.
ennek ellenére ritkán nyilvánulok meg, mert pár ember hülyesége, ami még szorgalommal is párosul, elveszi a kedvem.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz #16741888 #11 üzenetére
Megéri. Addig amig viszonylag fiatal vagy. Sajnos ma ebben az Országban nagyon nehéz jólfizető munkahelyet találni. ez viszonylag az. De nagy ára van.
Nincs magánéleted, szabadidőd. A családod felnő nélküled. És egy igazi társ, feleség kell.
Te még fiatal vagy, ezért azt ajánlom, hogy ne itthon keress magadnak ilyen munkát. Legálisan lehet menni pl Angliába, Hollandiába. 2500 Euró az átlag fizetés amit garantálnak, és jó a munkaidő beosztás is, meg minden. Nekem sok ismerősöm dolgozik kint.
Én most jelenleg ugy 250 körül keresek, ami úgy átlagban jónak mondható.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #15 üzenetére
Igen, alkalmazott. Voltam vállalkozó is, de olyan Cégeknek fuvaroztam akik becsődöltek. Három millóm Úszott el pillanatokon belül. Nagyon vigyázni kell.
Csak olyan cégnek szabad fuvarozni, aki rendszeresen,utalja a pénzt, és valamilyen szinten megbizható. Egyre kevesebb van belőlük.
Most a Mol, meg a Kormány munkálkodik azon, hogy a Magyar fuvarozót végleg a sárba tapossa.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz #16741888 #18 üzenetére
Nemhogy ilyen is van, hanem csak azon van pénz. Ezt hivják Uniózásnak.
3-4 hét min, mire egyszer hazakerülsz. Mondjuk én már nem ezt csinálom. Jelenleg a LKW Walter- nál vagyunk leszerződve, és én kb 1 éve Magyar-Osztrákot csinálom. De még az idén abbahagyom végleg. Elegem van már mindenből.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #22 üzenetére
Lehet. Annyira nem foglalkoztat a dolog. Annyi fajta új kamion van, hogy már egyszerűen követhetetlen. A helyzet az, hogy ma már tényleg minden új kamion jó, és ami a lényeg, legalábbis számomra, kényelmesek. Egy hátulütője azonban mindegyiknek van. Dolgozni kell velük. Ezt pedig én már rettenetesen unom.
[Szerkesztve]Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #30 üzenetére
Olcsó volt. Majd ha váltót, vagy valami fődarabot kell javitatni, akkor ugrik ki a szemed. Nekem a DAF-on most csináltak egy sima hengerfejpakolást. Csak a komplett garnitúra 180E volt. Ez csak a javitókészlet. Van egy régi MAN is nálunk.
Tavaly javitották a válltóját, Érden. Potom 1,2 mill-ról küldtek először árajánlatot.
Aztán a főnököm kiakadt, elrohant hozzájuk. Hosszas alkudozás után végülis 800E-ért megcsinálták. Eszméletlen.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
Egyenlőre lépek, mert sok elintézni valóm van, meg valamit ebédelni is kellene.
Du-án még visszanézek. Sziasztok.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #51 üzenetére
Egyszer néztem egy dok. filmet, erről az Ausztrál fuvarozásról. Ezek úgy vannak, hogy elindul, egy ''pár'' mérföldes útra. Ezek lakott területeken, nem igen közlekednek, és váltott pótokkal járnak. Az elsőt egy adott helyen leakasztja, amit egy sima nyerges elvisz a lerakóra. Aztán igy sorra a többit. Visszafelé ugyanigy szedi fel a rakott csere pótokat. Aki a filmben volt, az a csóka a feleségével járnak együtt, az volt a válltótársa. Egy-egy úton több ezer mérföldet tesznek meg.
Minden hepe után jön egy hupa