Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
-
Busterftw
veterán
Ahogy DLSS3 sem beszelunk altalanossagban kulon az Framegenrol, itt sem.
Az egesz FSR3 lenyege a framegen es az ezzel jaro input lag, amit az AntiLag+al mersekelnek.
Framegen nelkul akar beszelhetunk FSR2-rol is, mert kb annyit is er a dolog anelkul.Nem tudom milyen megfoghatatlan szarsagokrol beszelsz, a nagy input lag igen is erezheto.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
Kifejtettem, hogy az FSR3 alatt az egész csomagot értem, mert az egész FSR3-at azért vártuk, hogy legyen végre framegen.
Pontosan ahogy az Nvidian, a DLSS 3 lényege a framegen.A framegennel viszont jön a nagyobb input lag, tehát kell az Antilag+ (ahogy kell a Reflex másik oldalon.)
Nagy input laggal pedig nem ugyanaz korántsem vs natív közeli, amiben az Antilag+ segít.
Nézz be az Ampere topikba hogy teljesít a Framegen nem 7000 kártyán.Ennél szájbarágósan már nem lehet írni.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A szimplán Preview csomagként aposztrofált fejlesztés Fluid Motion Frames technikát teszi kipróbálhatóvá.
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BYD Atto 3 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ukrajnai háború
- Politika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...