Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    őstag

    válasz Runner_fxr #301 üzenetére

    köszönöm a tanácsokat, de közben már kutattam tovább, bőven meg tudnám építeni 200ból (160ból találtam megfelelő jelöltet). de úgy döntöttem, hogy valószínűleg nem fogom megépíteni. ugyanis utánanéztem, és az akksik 200-300 db teljes lemerítés-feltöltés ciklus után teljesen tönkremennek, ez annyit tesz, hogy kb 20-30 ezer km után akksicsere, ami majdnem annyi, mint maga a bicaj, plusz ezen felül cserélni kell a tömör gumikat is (azok is 10 ezerre vannak hitelesítve, persze a gyakorlatban elmennek 20-30 ezerig, de pont ott kell azokat is cserélni), illetve azon a ponton kell cserélni valószínűleg a teljes hajtást, csapágyakat, mindent, magyarán ez annyit tesz, hogy a teljes biciklit cserélni kell. na most kiszámolva az jött ki nekem, hogy ez mindösszesen 30%-al olcsóbb, mintha továbbra is vonattal járnék, úgyhogy marad a MÁV. rövidebb (2*30 km alatti) távokra meg marad a normál bicajom.

    [ Szerkesztve ]

    A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

Új hozzászólás Aktív témák