Keresés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz ---Lasali--- #40632 üzenetére

    A csapágyakat ellenőriztem, amennyire az ránézésre lehetséges, hallásra is olyan finoman futnak, h abszólút rendben lévőnek tűnnek. Nekem azt mondták, h a készre szerelt fékcsövön rajta van minden szükséges bizbasz, ami kellhet.
    Az az adapter nekem is úgy tűnik, hogy vmi maszek cnc-s utángyártott cucc.
    Szóval szerinted jobb ötlet kidobni a fenébe és teljesen tiszta lappal indítani egy másik hátsófék-szettel?
    A szerelő nekem Shimano-t ajánlott, ha erre kerül sor, állítólag azok a legegyszerűbbek és leginkább kompatibilisek szérián belül. Én konkrétan még nem nézelődtem a piacon, de 10-15-ért már kapni készre szerelt fékeket, persze használtan. A váltókar csak nem egy akkora kiadás... :B És végeredményben lesz egy korcs bringám, felemás felszereléssel. :DDD

    Amúgy az nem elég, h levegővel kifújatom a féknyerget és a kart, ha mégis megpróbálkoznék vele?
    Azt nem mondanám, h épp steril lenne, de nem tűnik vészesnek első blikkre.

    Villa: na jó, de hasonlóan nagy terheléseket kaphat egy igazi fékezésnél is. Ami alatt értem azt, mikor a hátsó kerék már-már elemelkedik. Vagy a teleszkópos villák nem alkalmasak fékezésre? :F

  • Hasaggymeg

    veterán

    válasz ---Lasali--- #40632 üzenetére

    Erre?...szerinted mivel emeljem a kormánymagasságot?Egy kormányfej magasítóval esetleg ez vagy egy hajlított kormánnyal?

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • Manitou

    veterán

    válasz ---Lasali--- #40632 üzenetére

    Hasonló gondolatok fogalmazódtak meg bennem is. Kicsit olyan szedett vedett, mintha összedobálták volna mindneféle alkatrészekből. A hajtómű olyan 20 éves ( ettől még persze nem mondom, hogy rossz ! ) Hátsóváltó szintén két évtizedes konstrukció, és elég ütött végott, persze ettől még működhet jól, sőt a 90 -es évek elején gyártott váltók igen strapabíró konstrukciók voltak. 8-as váltókar 9-es sor, no comment :DDD De legalább van benne egy értelmes első teló (feltve hogy jól működik) , nem valami ipari hulladék.
    Kell rá költeni ez nem kérdéses. KI lehet hozni belőle jó és használható bringát.
    Kell egy 9-es váltókar hozzá + egy komplett tárcsafék.

Aktív témák