Keresés

Aktív témák

  • anatre1

    tag

    válasz Tomi_Sci #42721 üzenetére

    Én mindenképp valamelyik CST-t venném. Kendák nagyon durván kopnak, de ennyi pénzért ne várj sokat. De majd az okosok megmondják a tutit :D

    [ Szerkesztve ]

    "a TouchWiz úgy szaggat, mint nagyanyám a tésztát"-Bog \\\ /tele/kommunikáció minden mennyiségben

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Tomi_Sci #42721 üzenetére

    Tracer-em van 1.75-ös méretben.
    Igazából fogalmam sincs mire jó a negatív minta egy bicikli külsőn. Eddig csak annyi haszna volt, hogy beleragadt pár kavics, meg egyszer egy üvegszilánk is. De mivel negatív minta, ezért kapaszkodni nem igazán tud. Vizet elvezetni meg nem kell kör keresztmetszetű gumiknál - egy nyomsávos járműveknél. Szóval Tracer után én full slick-et választanék, annak ellenére is, hogy sokat megyek "városi terepen". Azokra a véleményekre meg ne adj (TestBike-ra gondolok), akik úgy írják a monológjukat, hogy "azért tapad, mert mintás", meg "jó, köszönhető a mintázatának". Ezek az emberek nem tudják miről beszélnek. Állítólag döngölt földútra való a mintás slick. Azon is használtam már, illetve kavicsokon is sűrűn megfordulok, de nem érzem, hogy bármibe is kapaszkodna. Sőt, ha kellően bedöntöm könnyen veszélyes lehet az apró szemű kavics.
    Max azt tudom elképzelni, hogy a kopófelület valamivel vastagabb a semi-slick gumiknál, mivel a mintázat általi "könnyítés" nem látszik meg a tömegén. Ha ez igaz, akkor talán jobb a defektállósága.

    Kendát én nem vennék (szintén Testbike-os vélemények alapján). Az már nagyon a legalja. Egy-egy típusnál meg elég fura gumiösszetételt alkalmaznak, mondhatnám vagy tudnak vmit, vagy ipari hulladék.

    (#42720) feka007
    Na jó, de így meg kvázi csak kisujjal fogod a kormányt. :N
    Nekem ez nem jön be, még aszfalton se nagyon. Országúti módban rendben van, de így még egy padkára se tudom felrakni a gépet... Ha viszem terepre, kezdenem kell vele vmit, vagy kormányt cserélek szélesebbre, vagy leveszem a szarvakat, de át akarok állni az egyujjas fékezésre. Próbáljak meg vele most ilyet! Befelé feszül a mutatóujjam a középső fölé. :D

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Tomi_Sci #42721 üzenetére

    Viszont szar minőségű utakra nem vennék 1.4-est, az fix. Meg elég bután is néz ki mtb-n.
    1.75-nél is húztam már a számat (nem volt 1.9-es Tracer), de végül is 2-2,5 bar-on még elfogadható csillapítása van. :)

    Jah, a legfontosabb: esőben is van olyan jó, mint az 1.95-ös félterep, vagy a vastagabb terep, ha nem jobb is azoknál! Elsőre én is félve döntögettem vizes úton, de aztán hamar megtanultam bízni benne. :K
    Ha csak vizes az út, akkor nagyon jó menni vele.
    Viszont ha van vmi redva az úttesten (sár, kavics, homok, stb), azokra vigyázz majd!
    Szárazon se hálálja meg a "laza talajos foltokat" az úton ha bedöntöd, de esőben overkill.

    [ Szerkesztve ]

  • Toomy

    senior tag

    válasz Tomi_Sci #42721 üzenetére

    A CST az tökéletes! Sokkal könnyebb lesz vele tekerni. :K Esőben a bordás gumi ér valamit, de én azzal is óvatosan közlekedtem. Nekem 1.35-ös SCHWALBE-m van a körforgalmakban, nem tekerek, nem döntök és ugyanúgy a kanyarokban is ésszel megyek. Viszont ha síkon van egy 10cm-es tócsa akkor azon simán átmegyek fék nélkül akár 30-al. :K

    (#42724) Teasüti - Én az 1.35-ös gumikat felnyomom 7 bar-ra. Igaz üti is az alsó felemet, de most a 3réteg ruha amiből 2db betétes bringás gatya kompenzálja az ütéseket. Meg aztán most sikerült beszereznem igen olcsón egy mountis SELLE ITALIA GEL FLOW FLX nyerget is amitől még komfortosabb lesz a sejhajomnak :DDD

    Azt hiszem az outimra is be kell szerezzek egy ilyen nyerget, mert a 2-3száz km-ek csúnyán el szoktak intézni alulról :U Az viszont húzós árba lesz. :U

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák