-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #168760 üzenetére
Én is montis cipőben tolom outin (Fizik Terra X5 - féláron volt ) + M530, ha esetleg valahová a közelbe mennék bicajjal vagy túrázósabb helyre, így működik normál utcai/túracipővel is.
Kezdőknek bónusz hogy az 56-os Shimano stopli akkor is elengedi a pedált, ha csak simán 45 fokban oldalra-fel leveszem a lábamat a pedálról.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz TayRol #169179 üzenetére
Ha bringázni szeretnétek, az Intersportban lehet bérelni Raurisban, és a Seidwinkltal-on érdemes felmenni egészen az öreg hüttéig, onnan pedig gyalog a völgy végéig. Mikor ott voltunk volt egy magyar emberke aki felment a Hochalpenstrasse-n, és visszafelé a köves turistaösvényeken jött le Seidwinkltal-ba. Sokat mondjuk nem tekert, inkább vállon hozta
Vagy a Rauris völgy vége, Kolm Saigurn is gyönyörű, de az gondolom megvolt/lesz
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bringasisti #169230 üzenetére
Nekem is az tunt fel, olyanok mentek ott hatalmas sebesseggel egymas seggeben akiknek nagy resze eleteben nem veszfekezett meg, plane nem 70rol...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #169801 üzenetére
[link] - Ha LPL-nek jó, és ő is csak spéci gyártott szerszámmal tudja feltörni, valószínű nem a lakaton fog múlni...
És nem is annyira drága, Rose-on 43EUR.Mondjuk 2kg-tól kezdődik a rövid változat, a hoszú meg majdnem egy hill climb outi súlyában van
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #170064 üzenetére
Hogy valami pozitív is legyen:
Osztrák bolt, rendeltem 3 hete 2db Bontrager Flare-t (nem az RT hanem a normál "buta").
PP-al fizetve, aznap megjött a visszaigazoló.
Közben elmentünk nyaralni, aztán most hétfőn már írtam nekik hogy mizujs, tudják-e küldeni vagy ha nem akkor töröljék a rendelést.Tegnap válaszoltak hogy nincs már nekik raktáron, beszállítónál sincs, de küldenek helyette azonos áron Flare RT-t (az okos verzió, Garminon rögzítés indításakor kapcsol be, fényérzékelővel).
Radsport Schmuck-ról van szó, szóval őket tudom ajánlani.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #170076 üzenetére
Osztrákok is abajgatják mostanában a bringásokat ilyenekkel, múltkor volt egy kép hogy gyalogos övezetben sebességet mérnek és aki túl gyorsan megy ("gyalogos tempóval" kell) büntetik.
Szerencsére országútira van kivétel a törvényben, koskormány és keskeny kerék esetén elég ha van két működő független féked, prizma-lámpa-csengő nem kell.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #170142 üzenetére
Az tegnap már megvolt
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz vendingo #170200 üzenetére
Gondolom valami olyasmit hogy ne egy embertől függjön a folytonos üzletmenet?
Vagy pl. hogy ahelyett hogy miért nem tudják megoldani, foglalkozhatnának azzal hogy hogyan oldják meg... rég ki kellett volna cserélni az alkatrészt a boltnak, aztán a hibásat javítgathaják ahogy akarják évekig.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #170329 üzenetére
Gondolom ők is éppen azzal vannak elfoglalva hogy a backupot visszatöltsék, csak azért az sem kis mennyiség gondolom, meg ilyenkor valahogy sosem működik minden elsőre, meg egy tesztet is rá kellene engedni legalább...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Kerékpáros lovagiasság: amikor félúton kicserélitek a nyergeket a bringákon, mert barátnőd nincs jóban a sajátjával (tapasztalat után: tényleg nem túl kényelmes, Prologo Nago, nagyon keskeny).
Milyen női nyerget lenne érdemes kipróbálni mondjuk olyan 100EUR-ig?
Más: Edge 530-at hogy lehet lebeszélni arról hogy állandóan magától indítson edzést? Nézegetem az adatokat, beállításokat stb. és állandóan menne bringázni, én meg állíthatom le és törölhetem a pár mp-es edzéseket
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz linuxalpine #170454 üzenetére
Amíg nincs átadva addig lehet rá számlázni...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Országúti első váltó kérdés, Shimano 105(/Ultegra), braze-on verzió:
Egy ismerősnek a minap menet közben lerántotta a bowden a váltót (kilazult a szorító csavar), és megpróbáltuk otthon a helyére tenni, de valamiért nem sikerült. Laza csavarral beállítottuk hogy hol kellene lennie, de amikor megszorítottam volna a csavart, az mindig behúzta a keretet a nagyobbik tányér mögé.
Végül elvitte szerelőhöz és 10 perc alatt megcsinálta, de érdekelne hogy mit csináltam rosszul, ha esetleg ilyen történne velem is út közben...Néztem videót meg Shimano leírást, de mindkettő annyit mond hogy állítsd be és szorítsd meg a csavart, ennyi...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bringasisti #170540 üzenetére
De bowden állító csavar (+L/H csavarok) elvileg csak vízszintesen mozgatja már a keretet, ha az túl alacsonyan van és beleér a lánckerékbe, és/vagy nem párhuzamos a lánckerékkel azon nem segít? Vagy rosszult értek valamit?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz 6030D #170667 üzenetére
Olyan dekás nekem is van, baromi jó, már bánom hogy nem 3at vettem belőle anno... az enyém ujjatlan, kicsit vékonyabb, 20 fok alatt elmegy bringás mez alá is.
Amúgy nem biztos hogy minden pulzusmérőhöz jó, pl. Suuntohoz nem, de a Garmin-Polar szabványt követőkkel megy.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz G@ben #170870 üzenetére
Mert nem csak a lm érték számít, hanem a lencse is ami előtte van. Szar lencsével lehet kevés lumennel is vakítani, csak akkor az útra is annyival kevesebb fény jut.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Megérkezett a Conti GP5k, meg a Speci Roubaix kormányszalag, feldíszítettem a szamarat Ez a széles bandázs elég jó, tök könnyű felrakni, majd kiderül mennyire kényelmes.
Írtam korábban hogy elég hamar elengedi a nyomást a belső - nos valami Kenda márkájú volt benne, cseréltem Schwalbe-ra.
Illetve már korábban hallottam hogy valami zörög a felniben, most kihalásztam belőle, fogalmam sincs hogy ez honnan eshetett le és hogy került a felni belsejébe:
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #170967 üzenetére
Giant PR-2 szelepről jöhetett le vagy a szelep helyének környékéről pert pont akkora hogy éppen kifért a lyukon
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Jó ez a GP5000, gördülésről nem nyilatkozok mert biztos placebo de 100% hogy nem rosszabb mint az előző. Macskakövön viszont a 23-as Giant slick után érezhetően kevésbé ütött. A régi olyan volt mintha fából lenne, minden kis úthiba keményen ütött a kormányon. Ez meg inkább ahhoz hasonló, mintha egy vékony gumiszőnyeget húztak volna az útra.
Eddig a Speci roubaix tape is bejövős
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #171003 üzenetére
Én egyelőre semmivel nem kanyarodok bátran, most kezdek eljutni odáig hogy egyenes lejtőn elengedem 60ig a tempót... szokni kell még, pedig itt baromi jók az utak szóval lehet küldeni neki.
Megpróbáltam most ezt a rövid emelkedőt forszírozni (Sauberg, ~2,5km, 4% átlag), 15km/h körüli átlaggal tudtam feljönni rajta szóval van hova fejlődni.
Nyereg a múltkori csere óta viszont elkezdett kattogni, ez ellen mit lehet tenni? (visszaraktam a sajátomat már) - fém bilincs fém nyeregpálca.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz athomi #171426 üzenetére
Lassan jobban tartok a városban az ilyen versenyzőktől mint az autósoktól. Hallom hogy jön utánam a seggemben a szarjával, csörög csattog majd szétesik alatta a bringa, aztán ha van egy kanyar vagy csak fékezni kéne az már nem megy és jön nekem. Az ilyeneket inkább elengedem, menjen, örüljön a feje hogy "megelőzte a versenybringást".
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #171696 üzenetére
Ha tényleg a navi és a túrázás-felfedezés a fontos akkor Edge Explore. Ha elég alap navi kisebb kijelzőkkel, tapi nélkül, POI-k nélkül de cserébe több "edzés" funkcióval (barometrikus magasság, climbpro, powermeter lehetőség, stb.) akkor 530.
520-asokat (plus-t beleértve) semmiképpen, borzasztó rosszul sikerültek.
Esetleg nézhetsz használtan 1030-at, mivel most jött ki a frissített plus verzió, elég sokan váltanak.
Részletes teszteket, összehasonlító táblát találsz itt: DCRainmaker
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ejj még mindig meg tudnak lepni az osztrák utak Négyszámjegyű kis semmi út, kb. tanyákat köt össze és b+ tükörsima, semmi repedés semmi javítás semmi, egy részen meg full újraaszfaltozva (Gondolom Fritz a traktorral ráengedte a tárcsát véletlenül...)
Mai észrevételek:
- A kétszámjegyű emelkedőkhöz még kicsit kevés vagyok 34/28-al, ha rövid felszenvedek rajta 8-10km/h-val de nagyon kikészülök.
- Vasárnap korán reggel menő egyedül tekerni eldugott erdei utakon.
- Rengeteg helyen lehetne 70-el lejtőzni ha mernék... meg mondjuk volt ahol lakott területen volt, ott nem engedem el nyilván.
- A Fenix2 nem szereti a bringázást, valószínű túl sok az adat - 50km után egyszerűen lefagyott és újraindult, ha resume-ra nyomtam akkor is. Pedig nem is 1sec-re van állítva a mintavételezés hanem smartra. Kelleni fog valami egyszerűbb bringás cucc, 130 plust szemeltem ki csak kéne valami jó akció rá... így most stravára a Dakota trackje került.
- Kelleni fog egy jobb nyereg - SLR gel max már úton szerencsére[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Tuvix #172037 üzenetére
Connectes szintnek nem szabad hinni, ha megnézed a szintrajzot tele van tüskékkel.
Én mostanában átálltam BRouter-re, a környékünkön (Bécs) ez találja el legnagyobb pontossággal hogy hol akarok menni. A Garmint néhány szakaszon (pl. Graben vagy a Wienflussradweg) sehogy sem tudom rávenni hogy a kétirányú kerékpárúton vigyen, szerinte a 4 sávos főút a jó útvonal...
A Komoot tervezőjét meg említeni sem érdemes, azt egyenesen fájdalmas használni... csak az útburkolatot szoktam csekkolni benne.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz sz_abika #172114 üzenetére
Futáshoz rajtszámtartó övet használtam, de lehet az bringázáshoz nem praktikus...
Esetleg: [link] - mágnes, de így a telefonnal vigyázni kell hogy hova rakod
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #172120 üzenetére
Sebességmérő kerékre: GPS jellel gond max. alagútban lesz jellemzően, vagy valami nagyon durva szurdokban, esetleg sűrű erdő+sűrű felhő+köd kombóval (vagy víz alatt, de oda gondolom nem viszed ). Inkább a pillanatnyi sebességben segít a jeladó (gyorsabban és pontosabban reagál) meg az össz távnál valamivel pontosabb mint a GPS, de nagy átlagban az utóbbi is bőven 5%-on belül van (inkább 2% nálam, félmaratonos futás tapasztalatok alapján).
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #172343 üzenetére
Ha tippelnem kéne én megostott felelősségre tippelnék, azaz mindenki állja a saját kárát.
Az autós hibázott mert tiltott helyen előzött.
A kerékpáros hibázott mert nem győződött meg róla hogy megkapja az elsőbbséget.Hasonló eset amit anno KRESZ oktatáson mondott az oktató:
Kétsávos főútról időben indexelve balra kanyarodsz, miközben a mögötted jövő balról előzésbe kezd és összeütköztök, ki a felelős? Mindketten, mert ő nem győződött meg róla hogy az előzés biztonságos, te meg nem győződtél meg arról hogy a balra kanyarodás biztonságos.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz 6030D #172519 üzenetére
kb.:
"rohaggyon meg az összes bunkó biciklis mert egy kiscsaj nekem jött az egyirányú utcában szembe tekerve mikor nem néztem szét rendesen"Balcsikör: futva megvolt többször is (csapatban, nem egyedül azért), annyi elég volt belőle, a déli part egy halál lehet bringával is, egy nagy egyenes a vasút mellett kb. a egész...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Napfénysüti #172525 üzenetére
Nekünk jövöre szerintem kinéz egy Salzkammergut bringás nyaralás... addig már csak erősödni kellene hogy bírjuk a terepviszonyokat
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #172543 üzenetére
Bécsből már elmentünk Tullnig (~40km) az a rész nem volt olyan borzasztó érdekes, mondjuk a bringaút a szokásos kiváló, széles, sima. De amúgy egy elég sivár napsütötte egyenes út a Duna-parton. Mondjuk itt pont a kiépített, duzzasztott rész mellett megy, a lehet fentebbi részeken vadregényesebb kicsit.
Ha erre jár valaki szívesen csatlakozom Tullntól vagy akár Kremstől visszafelé, ha nem túl kemény a tempó (~30km/h-ig talán bírom síkon)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz sz_abika #172577 üzenetére
Nincs vele rengeteg tapasztalatom, eddig két bringán ment összesen ~1000km-t, és szeretjük. Gyakrabban kell kenni mint a "rendes" olajat, de tisztább is sokkal, és elég szappanos vízzel takarítani, nem kell a zsíroldó.
Csak esőben ne akarj vele menni...
Ha jól emlékszem Zsolt használta/ja hosszabb távon, majd leírja ő is mennyire elégedett vele
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #172724 üzenetére
Jó irányba tekered? Ha jól emlékszem az egyik pedál fordított menetes lesz (ha a régin nincs jelölve az irány, az újon meg tudod nézni)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Studi #172836 üzenetére
A képek is viccesek.
A csajszi aki fixit teker de van hátsó fogaskerék-sor + nincs féknyereg csak tárcsa
Vagy a Quality ensured by bike-loving pros. alatti kép ahol elfelejtették befűzni a hátsó váltót
De az összehasonlító táblák is viccesek, "sizes: many", meg 51-szer erősebb az alunál vs, kétszer gyengébb az alunál.
Vagy hogy ugyanakkora motorral, fele akksiból kétszeres távot megy...
A Fork sizes: Many meg fogalmam sincs mit takarhat"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #173145 üzenetére
A giant-ok nem kompakt vázasok (lejt a felsőcső)? Mert akkor a felsőcső magasság mérése nem biztos hogy releváns...
Mindenhol azt olvastam hogy ha picit kicsi az jobb mintha picit nagy lenne, azon könnyebb segíteni akár stucni cserével, akár ülés állítással. Országútin rövid stucnival kicsit "ideges" lehet a kormányzás..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Tegnap egész napos bingás "kirándulást" csináltunk, kb. 6-7 órát voltam nyeregben (107km), kb. félúton egy nagyobb, 3-4 órás sétálós- kajálós pihenővel.
Egész kényelmesen bírtam, némi ülőgumó- kényelmetlenségen kívül (fájni nem fájt, csak már a végére sok volt a nyeregben ülés) nem volt gondom a nyereggel. (ami amúgy egy Selle SLR Max gel flow, szóval jó nagy kivágás van középen)
Viszont, tegnap este óta mindkét nagylábujjam vége le van zsibbadva. Kicsit kezd aggasztani hogy reggelre se jött teljesen rendbe, nagyon picit javult csak. Menet közben nem fájt egyáltalán.
Ilyen volt már másnak is? Mi lehet az oka? Túl szorosra húzott cipő? Meddig tart míg elmúlik?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bringasisti #173449 üzenetére
33 évesen, sportos életmód mellett, 185centi/80 kilóval?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Amúgy kicsit fura, nem az a tipikus "ráfeküdtem a kezemre" zsibbadás, hanem amolyan "már majdnem elmúlt az érzéstelenítő injekció hatása" - féle.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs