-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Ma kimentem, de utólag bár ne tettem volna
Reggeli előrejelzés szerint 10 és du 1 között napos idő, utána felhősödés, este hó.
Ehhez képest ahogy elindultam havas/jeges eső, pofaszél
500m-en még pár elvetemült szánkózott, 3-5 centi hó, minusz 2 fok, az úton is kezd megállni a friss hó + oldalszél fújja is. Fékpofák a hidegben megkeményedve, lefagyva, az út nedes, saras, néhol már hókásás - lefelé majdnem lassabban mentem mint felfelé. Ilyen fagyos-vizes időben elhiszem hogy hasznos a tárcsafék, szerencsére nem tervezek gyakran hasonló mutatványt.
Mire leértem térdtől lefelé elázott mindenem, a cipő hiába GTX ha a nadrágról a zoknira szivárgó víztől lefagy a lábujjam neoprén zokniban is.Pozitívumok: az emelkedőn javítottam másfél percet az októberi PB-men , hazafelé hátszél volt és még mindig nagyon bejön a dekás kabát.
És amúgyis bringát akartam ma mosni...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ja, és mosáskor kiderült hogy skerült gyönyörűen lekoptatni a kerámia bevonatot is a hátsó felnről - számítottam rá hogy le fog jönni mikor használtan megvettem, tekerni van nem nézegetni szóval annyira nem is zavar, de nyilván ha egy új felnivel ez történik akkor menne vissza gariba.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #189151 üzenetére
Nem volt sáros, a vizet nem szereti, több helyen olvastam hogy akár egy vizes tekerés elég neki hogy lekapja. Amúgy szerintem nem is a víz volt a nagy gond, hanem az útsó...
Érdekes módon csak a hátsón látszik, az első még rendben van.
Láncot is takaríthatok, hiába mostam le rögtön a bringát ahogy hazaértem, rozsdaporos lett ma reggelre
Szóval baromira nem érte meg ez a tegnapi kis 35km-es kör de mindegy, van ilyen.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #189179 üzenetére
Az első cucc az az activator, azért kell hogy rendesen megtapadjon a karbon vázban a retaining compound.
LOCTITE® SF 7649 is designed to promote the curing speed of LOCTITE anaerobic adhesives and sealants without any significant loss of joint strength. It is especially recommended for applications with passive metals or inert surfaces and with large bond gaps.
Hambini szerint alu vázba nem szükséges, ott elég a reaining compound.
Én az alu CAAD12-be simán zsírral tettem be a csapágyakat, egyelőre kussolnak.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Hoppá, SPD pedálos Garmin powermeter
Van ára, 1100 dollár a 2 oldalas Ennyiért a 4iiii/Stages ad egy dura ace hajtást is a 2 oldalas powermeter mellé és olyan pedált teszel rá amit szeretnél.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #189334 üzenetére
nagyon nem jól mér a jobbos részük
Erről tudnál bővebbet? Azt tudom hogy a Shimano-féle az nem a legjobb, de a 4iiii/Stages-ről nem hallottam rosszakat.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Apró hír, a Volta Catalunya mai szakaszán Valter Atti top50-ben,(160 körüli indulóból) Froome előtt 9mp-el ért be
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
"Megoldódni" látszik a Canyon Aeroad Kormány-gate...
Ugye 2 hete azt írták minden tulajnak hogy ne használja a vadiúj, baromi drága biciklijét. Most kitalálták hogy vissza kell majd küldeni a nekik a bringát hogy új kormányt rakjanak rá, de csak júliustól lesznek elérhetők a kormányok, addig továbbra is falidísz a bringa, vagy saját felelősségre használják a tulajok...
Cserébe majd a kormánycsere után kapnak 1000/1300EUR fájdalomdíjat.
A nyeregcső-problémáról továbbra is mélyen hallgatnak jó kis trainwreck lett ez a flagship most...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #189379 üzenetére
Jah, mert valamiért nekik szögletes keresztmetszetű kormányt kellett csinálni hogy lehessen mit írni a marketingszövegbe mint hatalmas újítás, csak ugye arra nem megy fel a szokásos fékkar-bilincs...
Nyeregcső ugyanez, kitaláltak valamit hogy majd jajj de jól fog hangzani ha ezzel reklámozzuk, aztán kiderült hogy "sounds good, doesn't work" miután leteszteltették a vásárlókkal. A megoldás meg valószínű az lesz hogy kapnak egy jobban illeszkedő nyeregcsövet, ami hazavágja az eredeti ötletet (több rugalmasság a nyeregcsőben), de legalább remélhetőleg nem áll a vásárló seggébe
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #189387 üzenetére
Jah, a napokban kicsit kutakodtam milyen lehetőségek vannak, kb arra jutottam hogy ami vállalható az vagy az egy oldalas "olcsó" megoldás 300EUR körül, vagy a következő lépcső a 700EUR-s Assioma duo pedál/Power2max NgEco spider...
A kettő között nem nagyon van semmi.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Felraktam az Orange Seal-el a GP5000TL-t, annyit tudok egyelőre mondani hogy a normál orange seal-ben is van gumireszelék, és hogy az új GP5kTL-t felrakni még mindig nem egyszerű művelet
Ja, meg vicces ez a MilKit szelep, ha kiveszi az ember a kis extra csövet belőle úgy lehet kitekerni a szelepmagot hogy szinte semmi levegőt nem enged el. Cserébe mondjuk hiába nyomkodod a presta tetejét akkor sem fog leereszteni
Illetve most úgy kezdtem a dogot hogy beraktam a szelepet és hátulról befelé nyomva a tövét szorítottam meg rajta az anyát + körbekentem lötyivel mielőtt felraktam volna a gumit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #189542 üzenetére
Jó neked, mi hiába írtuk ki hogy a postás által félrekézbesjtett bike24 csomagot legyenek szívesek ideadni, senki nem jelentkezett. Mondjuk fogalmam sincs mit csinál egy átlagember egy GP5k TL gumival, co2 pumpafejjel, TL trutyival meg Presta szelepmagokkal Más outis nincs a házban tudtommal és aprón sem bukkantak fel. Szerintem felbontotta, látta hogy nem értékes cucc és kihajította mert felbontva nem volt pofája ideadni.
Szerencsére úgy néz ki visszakapjuk a pénzt, legalábbis most aláírattak velem egy papírt hogy sose láttam a csomagot és fogalmam sincs hol lehet.
Más: de baromi jót tekertem ma, reggel 10ig egy lélek sem az utakon, mindenhol csak a napsütés, csend, madárcsicsergés, gumisurrogás. Végre nyári cipő (minusz közel fél kiló), aláöltöző, brigásmez. Nagyon kellett már.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szabop27 #189591 üzenetére
Kifelé fizikailag lehetetlen hogy a váltó ledobja a láncot ha jól van a végállás meg a magasság beállítva, egyszerűen nem fér el a lánc a fogaskerék meg a váltókanál között... ránéznék még egyszer a végállás beállítasra, főleg hogy mindkét irányban probléma van.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Nabaszki...
Valaki itt eladott egy 2016-os Aeroad-ot analóg Ultegrával, Mavic Cosmic Exalith kerékszettel...
1100euróért ezt sem én vettem észre először Csak a kerékszett ér kis túlzással ennyit.Tippre vagy törött volt vagy lopott, bár elvileg az eladó neve rá volt matricázva...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Valter Atti a mai, utolsó szakaszon, szökésből 3. helyen jött be, összetett 38. Gratula neki!
Cuccok: Nyeregtáskában mini ratchet, egy pótbelső, két gumileszedő, quicklink, öntapadós defektjavító.
Mezben: minipumpa, energiaszelet, pénztárca, telefon, kulcs, esetleg szélmellény, karmelegítő.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Basszus ma konkrétan leégtem, mármint a napon
90k a szántóföldek között, förgalom nulla, 20-25 fok... és kellett vona naptej, most szép csíkos lett a felkarom
Azt meg majd észben kell tartani, hogy az osztrák falvakban nincs (borzasztó ritka) közkút - most épp elég volt a 2 kulacs víz, de nyáron előre tervezni kell majd be vízlelőhelyeket. Bár valószínű a legtöbb kertben kapáló néni/bácsi megtölti a kulacsot ha szépen kérem.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz polonic #190070 üzenetére
Jó esetben utánállítás, kicsit súlyosabb esetben a tartó görbült el, még súlyosabb esetben maga a váltómechanizmus deformálódott... szerviz tudja megmondani
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #190083 üzenetére
Tavaly nyáron voltunk pont, a legjobb az volt az egészben hogy a covid miatt elmaradt a szokásos ázsiai turista-tömeg, egész vállalható mennyiségű ember volt mindenhol. Lehet idán elmegyünk megint egy hosszú hétvégére mert kicsit szar időjárást sikerült kifognunk
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #190098 üzenetére
Nem az volt a lényeg hogy mennyit számjt a súly, hanem hogy az a bringa annyiért(~200k gondolom, nem írt árat a kolléga) megéri-e...
Miközben most hirtelen megnézve a FB adokveszek csoportot, 250ért van fent egy Speci Tarmac SL2 átlagos méretben (56), DA hajtással, 7,5 kilósan...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nyereg téma:
Úgy tűnik negyedik próbálkozásra sikerült megtalálni a jót...
1. Giant gyári: puha is, nagy is, nyom is, csúnya is
2. Selle Italia SLR max gel flow(L3): közepes távon ok, de kicsit túl lapos, széles, és sehogy se tudtam úgy beállítani hogy dropon ne nyomjon, és ne is csússzak le róla, hiába a nagy luk a közepén.
3. Prologo Dimension: egy fokkal jobb mint a Selle, de még mindig nem az igazi, picit széles, amúgy a párnázása tökéletes.
4. SQLab 612 (13cm): na ez most úgy tűnik fasza lesz, azért még adok neki egy hosszabb 70+ távot, de eddig jónak tűnik. Ingyen küldtek ülőcsont-mérő kartonlapot, az alapján rendeltem. YT ortopéd bikefit-szakértő szerint ez és a randa banyaorrú SMP a két legjobb design.Egyébként az összes eddig Amazonról rendelt nyereg már használtan (csöveken látszik csak pár karc) érkezett Nyilván én is onnan rendeltem próbára, ingyen szállítás, ingyen visszaküldés, és nem foglalkoznak vele hogy egyszer felraktad a bringára egy próbakörre. A Prologo konkrétan bubis zacsiban jött minden csomagolás meg papír nélkül.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Sleek #190252 üzenetére
Azért az ok-okozati viszony itt nem egyértelmű...
Azért kényelmetlen a nyereg mert szeretsz mozgolódni rajta vagy azért mozgolódsz mert kényelmetlen?
Outin pl. szerintem ha van egy jó nyereg amit kb. észre sem veszel, akkor nagyon ritkán kell fészkelődni rajta.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz RexpecT #190377 üzenetére
A Connecten szarok a magasságadatok, nézd meg a grafikont, tele lesz tüskékkel, fel-le ugrál az egész úton. 30% extra simán hihető, nekem bőven 50% felett is szokott lenni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #190462 üzenetére
Ez itt Bécsben is probléma, húsvét hétvégén (meg amúgy bármikor mikor jó idő van nap közben) kirádulókal, futókkal, kisgyerekekkel tömött duna-szigeten/praterben száguldoznak 40-50-el TT kormánnyal Érdekes, az ilyen pózerek télen sehol nem voltak, meg az emelkedőket is erősen kerülik... A másik meg a 20 fős groupride szintén nagy sebességgel, az egyik legforgalmasabb bringaúton a Duna mellett, csúcsidőben. Aztán ha két ilyen szembetalálkozik, lehet gondolkodni ki ugorjon a Dunába ha nem férnek el. Pedig bőven vannak a környéken jó minőségű, kis forgalmú utak kicsit kintebb a városból.
Stravának kellene törölni kb. az összes városi úton kijelölt komot - itt már a bringás csopotrban elkezdték veszélyesnek flagelni a forgalmasabb helyeken lévőket.
Városon kívül meg még itt Ausztriában is kerülöm a forgalmasabb utakat, bár szerencsére ez nem nehéz mert sok helyen fut mellettük szparált, jó minőségű bringaút.
Budapesten amúgy biztos nem kezdtem volna outizásba, az ottani infrastruktúra és közlekedési kultúra mellett
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nincs valakinek elfekvőben az alábbi pedálokból valamelyik eladó? Sehol nem kapni őket (bontragerből látok egy db-ot aprón itt, esetleg van TREK bolt a vároban, arra van esély)...
xpedo CXR vagy m-force 4 vagy m-force 8
Bontrager Comp SPD
Wellgo M19
ISSI Flash 3Assioma hack-hez kellene majd...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #190486 üzenetére
Itt a környéken a "kedvenc" kerékpárutam (páran biztos ismerik - Pressbaum):
[link]
Igen, kétoldalt az a piros díszburkolattal kirakott rész, na az a kerékpársáv[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nah beterveztem magamnak a következő 5 hetet, 4 hét alatt 4x ~100k:
Nyilván nem időre, egyelőre a teljesítés a cél most.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Teasüti #190652 üzenetére
Mindig rácsodálkozok ezekre a montis nyomásértékekre, főleg ilyen 2-3 psi pontosságra
Outin a 25ös contit csak fellövöm az olcsó noname műhelypumpával a beépített mutatója szerint nagyjából 100psi-re (TL-t 80ra) plusz-minusz 5-6 psi mindegy, aztán annyi
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Teasüti #190656 üzenetére
Outin most éppen szélesednek a gumik/felnik, korábban a 15mm felnin 23mm gumi volt a trend, most már kb a 18mm/21mm felnin 28mm gumi a menő. Nyomáscsökkentés is emiatt, meg a TL térnyerése miatt van.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz attiati #190866 üzenetére
Nem
peterkeT: Mielőtt megint flame-folyam indulna, mondjuk ki a lényeget mert úgy látszik a nagy sértődésben nem értik a sporttársak: nem a villanymotorral van a probléma, hanem a stílussal...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Runner_fxr #190915 üzenetére
Szerk: áhh mindegy engedjük el a témát
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz andrisbandi #191026 üzenetére
Bizony.
Mi a Holmenkol textile wash-t használjuk technikai cuccokhoz, Hervisben is lehet kapni.
Az izzadtság-kivezetés pedig valós, sok éves Zajo polartec pulcsim mosás-centrifuga után ma is belül szinte száraznak érződik, miközben kívül bőven nedves."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz f4lcon #191030 üzenetére
Nekem amik bejöttek, sok év használat után is és nem túl drágák:
- Lasting aláöltöző a Nomádból, 10k körül
- Adidas outlet a Borároson, néha ott is ki lehetett fogni jó dealeket, bár az utóbbi években mintha inkább focis cuccokkal meg mackóalsókkal lenne telerakva... korábban voltak pl. tök jó Terrex ruhák
- Zajo. Eddig mindennel meg vagyok elégedve ami tőlük van (polárpulcsi, túranadrág, póló, softshell kabát)Más:
Ezt a bikefitting megoldást próbálta már valaki?[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #191047 üzenetére
A free nem sokat mutat, ennyi az eredménye:
Saddle Height - Good
Saddle Fore/Aft - Adjustment Recommended
Bar Height - Good
Handlebar Reach - GoodAmi érdekes lenne az ki van takarva:
A kitakart sorok elvileg a következők:
Knee flection/extension
Hip closed/open
Back angle
Shoulder angle
Elbow angle
Arm angleSzóval kell a fizetős ahhoz hogy használható is legyen
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz N2O999 #191054 üzenetére
Ebből nekem az jön le hogy nem hogy rövidebb stem kellene (én erre tippeltem eddig) hanem még messzebb vinni a kormányt és előrébb a nyerget is (elvileg picit laposabb testhelyzet és nyitottabb elbow angle ajánlott, a többi érték kb. benne van az intervallumban).
Hozzáértés nélkül ez kb. arra jó hogy megmutassa ha nagyon nagy gond van valamivel, de ahhoz hogy rendesen belője az ember kell egy szakértő.
Arra lennék kíváncsi ha valaki egy profi bikefit beállításra engedi ezt rá, akkor mit mondana.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #191073 üzenetére
Ennek pont az ellenkezőjét látom, bringán is és gyalog is.
Idekint sokkal türelmesebbek az autósok, zebránál ha csak közeledsz hozzá gyalog már lassítanak, megállnak, elengednek. Szerpentinen, beláthatatlan kanyarban, záróvonalon nem előznek rád semmi oldaltávval, inkább mennek mögötted addig amíg nem tudnak rendesen előzni.
Ehhez képest mikor visszamegyek BP-re csak annyit látok hogy mindenki rohan, ideges, zebrán úgy kell átszaladni mert 100ból egy enged át és arra is rádudálnak hogy miért lassít...
Nyilván kivétel mindig van, itt is volt hogy üres úton, 50el lejtőzés közben előzött rám az idióta 30 centi oldaltávval, de kb. fordítottak az arányok a magyarhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #191081 üzenetére
Autópályán nem szoktam bringázni, arról nem tudok nyilatkozni
ZolkoW: Fehérvár felé meg pláne nem szoktam járni, összekeversz valakvel...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #191095 üzenetére
A Giant rengeteg bringáját gyárilag KMC-vel szereli, senki mástól nem hallottam még hogy olyan nagyon gyenge minőség lenne, kivéve a szervizesedet...
A nagy láncteszten sem teljesített roszul
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen