-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #8263 üzenetére
Vasárnap startolok, a héten Kaposvárt is meg fogom látogatni. Érdemes valamit megnézni ott?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #8268 üzenetére
Szia!
Nem nevezném távnak. Táv az amit Tamás megy 600 km 24 óra alatt.
Kilátóra gondoltam. Várromból jó a kilátás onnan fentről? Bringát fel lehet vinni/bevinni? Pénzes bejutni? Csak, hogy tudjam mire számítsak.
Pl a hétre még be van tervezve egy Rezi vár célnak oda-vissza, oda bringával is fel lehet jutni.
Relax lesz semmi komoly.Aztán lesz még barátommal egy kis közös Balaton kerülés, ha ki tud venni szabit.
Utána meg hazajövök pénteken Bp-re.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #8273 üzenetére
köszi!
Meglátjuk mi lesz belőle. Attól függ haverom jönni fog e Balatont kerülni, ha nem akkor alternatív megoldásnak ez szuper lesz.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #8273 üzenetére
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #8295 üzenetére
15% kellemes.
Jánoshegyi kilátó 17% asszem, azóval jó lesz max pulzus közeli állapot elalvás ellen.
Megpróbálok, ha lesz wifi elérhetőség.
Amúgy terv szerint így néz ki a hét:
Vasárnap 160km
hétfő Rezi
Kedd Kaposvár, de még időjárás függő is mert mond valamit keddre, de f5-kor startolva csak kijátszható még a front.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #8334 üzenetére
Ne félj! Én is ugyanebben a cipőben jártam!
21 éves koromig semmit nem sportoltam rendszeresen, tervszerűen, de lehet haladni bőven, élő példa vagyok.
22-es átlaggal kezdtem 160-as átlagpulzussal.A rendszerességen van a hangsúly nem az extra orrvérzős taposásokon. Heti 5x olyan táv, ami nem okoz különösebben izomfájdalmat másnap. Aznap még nem baj, de ha annyira kikészíted, hogy csak minden 2. nap tudsz menni az baj. Hét elején 1,5-2 órákkal kezdj és hétvégén max 2,5-3 órát menj, ne többet! pl szombat 2,5, vasárnap 3. Ennél fentebb senkinek nem kell vinni, csak aki 200 km-es versenyre készül.
Nem a kilómétereket kell gyúrni, hanem megerősíteni 2-3 órát tartományban magad. Értsd: Ha 2-3 órás edzéseken mész már 30-as átlagot akkor fogsz tudni hosszabb távokon is 28-29 körülit menni.
undefined
-
ludsimon
veterán
Sh1t!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz HwAdokVeszek #8366 üzenetére
Városon kívül kell menni 2 órát. Eljutás nincs beleszámítva. Folyamatos, tartós 2 óráról van szó, nem 30x megállásról.
undefined
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Vettem 2 hete egy ilyen speciális lencsét a Magicshine-hoz.
Egy kis tesztvideó a speciális lencsével, ami az ilyen Magicshine 808 és társaiba belemegy! XM-L ledes lámpákat lehet vele ilyen durván feltuningolni, olyan mint egy autó reflektor, mint ha kettő lenne egymás mellett, pedig csak 1 db!Megválok tőle, mivel lecseréltem időközben másikra. Bp-en átvehető, vagy postázom is.
Meg XM-L2 U2 ledjeim is van egypár aki tuningolni szeretne.undefined
-
ludsimon
veterán
Ilyet vett valaki, vagy tervez venni?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #9013 üzenetére
2012 meg 2011-es évjáratokat húzták le amik kábelesek.
Ez most wireless és 2013-as új modell.
pengemetal:
Rendesen teszi a dolgát? Milyen sűrűn frissíti a sebességet?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz mika117 #9170 üzenetére
El kell, hogy keserítselek! Pont fordítva van!
Drágább bringa= több baj= több költség karbantartani.
Ha olyat akarsz amire 10k km-enként költesz egy db láncot akkor 6-7-8 sebességeset kell venni. Ezek a 9 felettiek baromi gyorsan amortizálódnak.
Ha választanom kellene a felsőkategóriából én egy ilyen mellett döntenék:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #9216 üzenetére
Tempót, szintemelkedést, időtartamot nem tudunk, így olyan mint ha ezt mondtad volna: 1500 köbcentis autóm van és 2 méter hosszú, piros.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #9224 üzenetére
Gondolom valahol 18-20 közötti korosztály vagy, alakulni fog az idővel. De ne a pulzust várd, hogy alacsonyabb lesz, hanem, hogy gyorsabb leszel ugyanazon az átlagpulzuson.
Szerintem ez már picit magas tartomány még ha fiatal is vagy. Próbálj inkább ~150-160 bpm között maradni, ez az alapállóképességi edzés.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #9229 üzenetére
Ne vedd sértésnek, de ez azért van mert ő jobb kondiba van.
29 évesen picit sok az a 172-es pulzus síkon 32-es átlaggal.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #9231 üzenetére
De nem is az, 29 évesen próbálj inkább 150-es átlagpulzus körül menni, még ha 1,5-2 km/h-val lassabb is a tempó, hosszú távon ez fogja felépíteni az alapállóképességet ami elengedhetetlen, hogy gyorsabb legyél.
Térd probléma: Próbálj meg 100-as pedálfordulattal tekerni és jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Nincs olcsón valakinek 25,4mm 400mm-es nyeregcsöve?
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
"Csak beugrok a boltba, úgyse lopják el 2 perc alatt a bringát!"
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Program év végére, outis:
ABC-Nutrixxion Team éves Helyi Időfutam Bajnokságaundefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
tippeket kérnék, hogy a ragadós gumi fékváltókart hogy lehetne megszüntetni, hogy ne ragadjon?
Szappanos vízzel sikáltam 5x is de nem segített.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Áh nem szarozok, kap egy eredeti Shimano fékkargumit, + mikroszálas bandázst. Rászolgált.
Szét van kopva rendesen, gondolom ez a fő oka a ragadásnak.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #10035 üzenetére
edzős bringának indult a story, de annyira brutál mértékben átértékelődött bennem a kényelmes outizás fogalma, hogy ihaj. Totál más érzés egy ilyen régi acél bringa, aminek szinte lelke van, mint egy "szar" alu. Jó értelemben. Hihetetlen finoman falja még a szar utakat is, pedig Scottnál igencsak szívtam a fogam mikor szarabb útra kellett mennem, mert sok energia pazarlódott el a félig felemelem a hátsóm miatt. Ez meg átrepül mindenen, nem érezni úgy mint alu bringán. Imádom! 600-as szett meg hab a tortán meg a patent állapot és az ár amiért megkaptam év egyik vására volt talán.
Nem igazán tudja az ember miről van szó amíg sok 10 ezer km aluzás után nem ül át egy ilyen régi acélvázas bringára. Én is szkeptikus voltam, de hatalmas pozitív csalódás volt számomra, nem gondoltam ekkora különbség van.
Válaszolva a kérdésedre a Scottot nem cseréltem le.
Versenybringának akartam megtartani a Scottot, de most elgondolkodtam rajta kell e az nekem.
De természetesen megmarad csak évi 800-1000 km-t fog menni, versenyre megmarad az.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
+1
Pont ezen okokból nem vagyok hajlandó felvenni semmilyen Sky, Katusha, Radio Shack stb mezt, mert ki az aki reklámfelületet ad el ingyen 2013-ban? Jó nagy butaság ilyeneket hordani.
Amiért fizetnek az megint más, vagy szponzori részről, mint a profik azért hordják. De ingyen ma már semmi sincs.
Tudod.. Addig pörög csak egy üzlet amíg eladható. Mindig vannak akik látnak benne valamit.
2010-től látható, hogy az online reklámpiac fénykorát éli, és kitudja hova tovább![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
látom átjött a lényeg. Mind1.
Arra próbáltunk rii-vel rávilágítani, hogy szándékosan akartok egy olyan oldal neve alatt menni ami ráadásul egy fillért nem fizet érte. Márka nélküli ruhát nem tudsz venni ami használható. Viszont olyan mezt lehet csináltatni ami nem más pénztárcáját növeli.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
hahaha Elég idegesítő lehet, hogy ő nyugodtan teker és beszélget a többi meg már foson van. XD
undefined
-
ludsimon
veterán
hulladék tiagra/sora fékváltókar, meg szar fos kitudjamennyikm-t használt kerékszettel max 130-150 ezret ér. még jó hogy nem vetted meg. Jó dolog leírni, hogy 200 ezerért vette a vázat meg a mittudoménmit, csak épp mikor kihozta a boltból esett az ára 100 ezret. Új eladhatatlan új árban. Az a hajtómű meg valami turkált fos ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Olvasd el végig a hirdetést!
" A fékváltókart és a kerékszettet használtan vettem"Genya egy eladó, érdeklődést sem érdemel!
Nem szabad itthon venni vázat!
Alibaba, villával együtt full carbon váz: 80-90k. Ha vámolnak 130k-ba kijön egy fél milliós váz villával.
4 ismerősöm van akik kínai vázat, 1 ismim aki kerékszettet használnak és több ezer versenykilométer felett vannak és azzal is edzenek.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #10491 üzenetére
Na, de ez a lényeg, hogy neked tetsszen és ne legyen buzirózsaszín, vagy valami hülye minta ne legyen rajta, a többi nem számít. Kényelmes legyen, feszüljön és jól érezd magad benne, ennyi.
Nyilván utolérte a divat már ezt a sportot is, de azért a pénz dominál itthon, maradjunk ennyiben.
Viszont ha már összehasonlítás.
Csapatmezem Elastic-tól van. Hihetetlenül gagyi beütésű és kemény 7-8 ezret fizettem érte, a Lidl-sért meg már nem is emlékszek, talán 1600Ft-ot?A zipzár, a gumi az ujjnál fodros, tiszta gagyi beütésű. Eladom és csináltatok velük egy olyat mint a Lidl-s, elviszem nekik mintának és csinálják ugyanazt meg, csak a csapat színeiben.
Azért nem csak az ár a fontos, hanem a minőség is, és 7000Ft-ért nem kaptam minőségi munkát, maradjunk annyiban. Én hanyagolnám az Elastic-ot, majd megpróbálom elkérni a csapatmezdesign-t és a GESU-nál megcsináltatni. Na ők a profik gyártás során!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz HwAdokVeszek #10531 üzenetére
Be kell rendesen állítani a váltót. Semmi baja a fogaskoszorúnak , mint ha új lenne.
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs