-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55110 üzenetére
Ebben igazad van. Gondoltam, hogy a haromszoros ar az eros tulzas erte. Viszont akkor meg az XTR 10-es rendszerhez valo mindig szoba johet. Mert az XT es XTR az mar majdnem megegyezik, minimalis elteresek vannak, foleg sulyban. Ellenben azt valahogy nem talalom sehol sem. Mas neven kell keresni?
Egyebkent most mar 3 kemenyebb terepezes utan mondhatok velemenyt a 10-es XT rendszerrol a regebbi 9-esemhez kepest. Eg es fold. Borzalmasan finoman, pontosan, es gyorsan valt. Nem keslekedik, egybol pakolja. Brutalisan jo, nagyon elegedett vagyok vele. Teljesen hangtalan, a beallitasa is sokkal egyszerubb volt, mint a 770-esnek.
Az uj Magura fekek meg veszettek. Azt hittem, hogy gyengebbek lesznek, mint a regi Marta -im, foleg az SL rotorokkal, de nem. Iszonyat nagyot fognak, sokkal jobban is adagolhato, nagyon erezni, hol van blokkolas hataron. Ami negativ lehet, de engem nem zavar, sot, meg szeretem is, hogy erosebb fekezesnel van hangjuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most nagyon elszurtam ezt a kormanycso meretrevagast. A levagas meg okes volt, csak a csillagot nagyon lenyomtam. A sapkaval akartam kicsit visszahuzni, es a csavar feje elnyirodott. Most rajta a sapka, kormany mellette log. Mit lehet azzal csinalni? Furo? Ha lenne ponthegesztom, akkor raaplikalnam a csavarra az imbusz kulcsot, de az nincs. Megprobalhatom megfurni, de adtol a csavar meg a csillagban marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
A vegere ertem az egesznek, kesz lett. Ellenben valami rossz a hatso fogaskoszorunal. Itt a video rola. Az elso 4 -en, mindig egy pontban megugrik a lanc(a 4.-nel mar csak nagyon gyengen csinalja, mig a kicsin hatalmasakat ugrik), mert a folotte levo egyik fogba akad a lanc oldala. Ez mitol van? Na most ez eddig rendben volt, szoval duplan furcsa a dolog. Tegnap elott raktam ossze a bicajt felig-meddig, majd elvittem a hatso telot karbantartatni.
---Lasali---: Koszi, ranezek majd.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55196 üzenetére
Most benne maradt, szervaltam hosszabb csavart. Ha megjon a masik sapka a csavarral es a csillaggal, akkor azzal kicserelem. Nem utom lejjebb, siman kifurom onnan.
Kazettaval meg mindig szivok, most leszedtem, de nem latom, mi lehet a gond.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55199 üzenetére
Nem, mert mindig ugyan azon a fogon ugrik meg. Levettem, megpucoltam, ugyan ugy ugral.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55199 üzenetére
Lehet, hogy igazad lesz. Most mar megkeveredtem... Melyik csavarral allitom az also, kis fogaskereknel levo vegallast? Az oldalso csavar az a kanal dolesszoge, azt tudom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz HEAHEA #55208 üzenetére
Nekem nincs jeloles, de a felso a kerektol legtavolabbi allasra van. Most ugy nez ki, sikerult megcsinalnom. Tenyleg a valtoval volt a gond. A par pohar whisky utan mar nem tudok ugy rakoncentralni. De legalabb szetszedtem a fogaskoszorut is, igy legalabb megpucoltam.
Majdnem minden jo... Eleg baba lett, vegre a kormany is rendesen nez ki, szintre van vagva. Erdekes, hogy az M-es vazban mennyivel kisebb a megfelelo csohossz. Meg jo, hogy a L-esnel anno nem vagtam el.Dual air-os az elso telo. Mi a +, es mi a - air jelentese, mit hataroz meg? A hatso telot ellenben ugy nez ki nem tudom felfujni a Rock Shox pumpajaval. A szelep jo, probabol benyomtam, es jott ki a levego. Mintha rovid lenne a feje, nem nyulik be eleg melyen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55214 üzenetére
Megint okosabb lettem, koszi.
Akkor ez volt az oka, hogy kis buckaknal nem mozgott a telo. A pozitiv 120psi volt, a negativ csak 70. Most mindegyik 110-re van beallitva.
Az hatso telot nem ertem. Mindegyik telo tipuishoz kulon pumpa kell? Mert akkor az LOL... A kifejezetten Rock Shox telokhoz adott pumpaval nem tudok mit kezdeni a DT hatso telo eseteben.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55218 üzenetére
Megvolt, csak mar nagyon faradt voltam. Kicsit elhuzodott az egesz, nem igy terveztem. Majd ma dobok fel fotokat, ergonomia is rendben van vegre, ugy all, ahogy en szeretem.(kormany-ules tavolsaga,;fuggoleges helyzete)
Eyebkent rakerestem a 981-es xtr lancra. Kivontak a forgalombol...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55231 üzenetére
Egy fel csavarnyival kellett beljebb meg megforgatni, eleg nagy erovel. Azt hittem, az mar a menet vege, de meg pont annyi volt vissza, amennyi kellett. Rapumpaltam, kivancsi leszek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Menetre keszen, lottem is par kepet, ilyen tiszta soha tobbet nem lesz. Sajna a mai sardagasztas elmaradt, kov. hetvegere csuszik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55263 üzenetére
110mm-es. Meg van egy 80-as, es egy lock modja.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55272 üzenetére
140mm-es, ellenben a maximum rugout az 120-as ezeknel, azert ez van benne.(meg a sulya miatt) A 120-as Fox-ok(Float 32 volt nalam) es egyebek is olyan 100-ig mennek(a reba ami itt volt, szinten csak 100-ig rugozott, pedig 120-as volt), azt meg keveseltem. Nem is ertem egyebkent ennek az okat, de lehet ez a normalis.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Par kerdes meg. Elso 3 tanyeros rendszerhez miert azt irjak, hogy jobb valasztas az SGS, mint a GS kanal? Vannak valtok Shadow, es Shadow+ jelolessel. Mi a kulonbseg?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz imyourfriend #55278 üzenetére
Pontosan a GS elvileg medium kanalas. Azt hiszem a Shimano nem csinalt rovid kanalast. Akkor jol tudtam, stimmel a leirasod azzal, amit magam olvastam rola.
En XT-bol rovid kanalast vettem a mostani rendszerhez. Semmi gondom nem volt vele, szepen veszi az osszes fokozatot, igaz nekem hatul 32 a legnagyobb. Ellenben inteztek nekem discount aron(50% off) RD M986 SGS Shadow+ -t, meg FD M981 -et. Ez most hosszu kanalas lesz, de lehet meg jobb is lesz vele a rendszer. Elso valto detto ugyan az, mint a mostani, csak XTR. A hatso pedig szinten, mert az XT-m is Shadow plus, csak GS.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #55279 üzenetére
Es kozben megtudtam, hogy mind az XT, mind az XTR rendszerekhez a HG-X lancot javasoljak. Pontosan azt irjak, amit itt masok is, hogy mas lancokkal nem fog megfeleloen mukodni. M980-981 mar nincs forgalomban, ami eredetileg az XTR groupsethez tartozott.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55281 üzenetére
Igazabol lehet nem volt ra szukseg. A HG-X az frissebb kiadas.
imyourfriend: Kozben amit olvastam a Shadow -rol. Azt mar tudtam, hogy annyit tesz, hogy jobban elbujik a valto a vaz vonalaban, kisebb serulesveszelynek kiteve igy a valtot. Regen meg volt normal, es a Shadow valtoallas. Azota a normal eltunt a felso kategoriakbol. A Shadow Plus ennek a kettes verzioja, ahol megjobban elbujik a valto.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55285 üzenetére
Szerintem ez normalis dolog. Ha normal korulmenyek kozott kimozogna a testsulyomtol a full utat, akkor egy erosebb szakaszon simman szetesne a telo. Amikor probaltam a Float 32-est, az is ugyan ezt csinalta, csak nekem valamiert a Relevation jobbnak erzodott, es mivel egy arban voltak, pluszban a Fox-rol hirlik, hogy eleg szervizigenyes(nagyon sok spare or repair van fent), igy nem azt vettem.
Nem fujtam tul, most jol be van love. A minusz nyomas volt rosszul bealllitva, mar az is jo, annak meg adtam 10psi-t a pluszhoz kepest. Nekem ez a mostani geometria nagyon bejott, gyarilag is lehetett kerni ilyen teloval a bicajt egyebkent, en pedig ugy voltam vele, hogy abban a meretben veszem, amiben eloszor talalok utos telot.(120-130 es 140mm-el is forgalmaztak)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Valkűr #55290 üzenetére
En csak azt irtam le, amit a bicajos oldalakon lattam. Mindenhol kihangsulyozzak az XT-XTR cuccoknal, hogy csak HG-X lanccal lesz jo a valtas. Szoval en sem varialtam, az XTR valtokkal egybol rendeltem 3db HG-X lancot, mert most az is csak 9 font volt/db. Meg jon egy RD M986 Shadow Plus SGS, es FD M981-6.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55294 üzenetére
Nyilvan. Most 120 es 110mm, ami nem nagy elteres, es mivel a geometria jo, igy okes lesz. 120mm-es Reba-t kerestem hozza, az meg konnyebb lett volna egy 200g -al, de sajnos nem talaltam eddig. Ellenben az alapbol gyengebb, nem dual air -os. DT -t kerestem meg, de ami fent van apron, az nem kicsit draga.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55296 üzenetére
En nem tudok, es nem is akarok ket draga bicajt fenntartani. Ezt en XC-re szantam, ami vegulis osszejott, mert lockolva a telokat eleg merev, megiscsak karbonvazas, igy, es az egyeb konnyitett dolgok miatt csak 10,9kg. Ellenben a lightos DH -t sem vetem meg, mert szeretem csinalni. Arra viszont nem fogok kulon venni egy bicajt. Igy jutottam oda, hogy osszerakok egy All-mountain kategoriasat, figyelve arra, hogy tovabbra is XC-re legyen optimalizalva, de elbirja a nem nightmare DH-s reszeket is. Egy dolog maradt el, megpedig a nem atutos agyak. Sajnos vazban nem talaltam olyat, igy maradt a QR.
Tavasszal akarok menni versenyekre... Ezert jo itt az UK-ban, telen is lehet menni, ha nem felsz a sartol. Addigra lehet talalok egy 120mm-es Rebat(vagy DT-t), ami tenyleg konnyebb is, mint ez. A Fox-al az volt a masik bajom, hogy nagyon nehezek mar, es azon tul szerintem nem adott volna semmi extrat, irom ezt ugy, hogy kiprobaltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55315 üzenetére
Szerezz nekem olyat. Amit probaltam Fox Float 32, QR, 1.1/8, 120mm, az 1.75kg volt. Egy 120-as Reba lenne a legjobb, ami dual air-os, es szinten 1.45kg kozeleben van.
Az elso teloval tudtam operalni egyedul, a hatso az nekem boven eleg, meg sokat ott nem lehet varialni. Alt mindig lockon van egyebkent is normal menetben.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55334 üzenetére
De azok mind tapered. Jo lesz ez igy, nezelodok, azt majd ha talalok, akkor talan cserelek, de inkabb csak a suly miatt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55382 üzenetére
Azert az, hogy a 26" -os montit lassan mar nem tudod fejleszteni, nem teljesen igaz. Ami ott mas, az a vaz, az elso villa. Kereket ki lehet hozni 1/6-od aron, ha mindent ugy veszel meg hozza, es magad epited/epitteted meg. Brutalis, milyen felarat szamolnak fel a komplett garniturakra. Jo vazakbol pont most lesz domping az apron. Elso telobol pedig nagyon nem nehez talalni most 26"-ra valot.
Nekem a 29"-es pl. nem volt jo, hulyen is mutat az M-es vazzal, es egyebkent sem ereztem magam rajta jol. Anno a csepel, es egyeb nagy atmeros kerekuek sem jottek be. 190cm+ -tol mondjak itt UK-ban a bicajboltosok a 29"-t, magyarul minimum L-es, 20"-os vazhoz. 27,5" jo lenne, ellenben orra apron alig talalni mind villat, mind vazat, boltbol pedig minden oriasi felarral van ra, csak azert, mert 27,5", ezert nem is nagyon terjed.Szoval pont most jon el az az ido, hogy minosegi 26"-os bringat tudsz osszerakni magad, megkimelt alkatreszekbol. Meregdraga elso villak olyan aron mennek, hogy csak kapkodom a levegot, es bankodok, hogy nekem QR kell, es 1.1/8 , nem tapered.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Napfénysüti #55398 üzenetére
En nem ezt vettem eszre, tekintve, hogy mennyi volt az, amit epitettem, es mennyi lett volna, ha egyben akarom megvenni.(mert mikor bevittem a boltba, hogy fuzzek be, azt mondtak, hogy tul sok ido, miert nem veszem meg kompletten naluk) Igaz ez Novatec agyas, de sulyban is jobb, mint a DT, meg szerintem tartosabb is.
Pluszban uj wheelsettet nehezebb is talalni, es kotott. Mig ha Te epited, akkor ott van az, hogy az igenyeidnek megfeleloen varialhatsz.zoli03: jah, pont turazasnal mellekes a suly, ugyis pakolsz magadra elegedet.Oda inkabb a megfelelo hajtas, megbizhato valtas kell, kenyelmes, ossztelos kialakitasban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55401 üzenetére
Tapered, atutos, rendes vazat nagyon nehez szerezni alapbol is, es ha van, akkor eleg sokba kerul. Igy is atleptem a keretet, amit erre szantam, nem is kicsivel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55420 üzenetére
£1400 fontomba kerult, ugy, hogy a vaz hasznalt a teloval egyutt. A 2db kerek majdnem ingyen volt, felnire 50%-os akcio volt, igy volt darabja £21. Az XT hajtast 10%-al olcsobban megkaptam, most az XTR valtok felaron voltak.
Ha ujonnan neztem volna, akkor egy karbonvazas fully, ugyan igy 11kg kornyeken, min. XT szettel, rendes hidros fekekkel(az mt8-at sl rotorokkal, ujonnan felaron vettem, £200 volt), az min. £2500 lenne, de ez az alja.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #55422 üzenetére
Gyorsan korbenezve, osszeszerelve, ujonnan ezen az aron mit kaptam volna. £1470 -ert itt van ez, igaz ez tenyleg all mountain. Nehez, es az alkatreszek sem nagy markak, amik rajta vannak. Avagy szinten ezen az aron itt van ez, megrosszabb felszeretseggel, szinten 2kg-val nehezebben.
Ez mar azonos tudasu, szallitassal lenne £2300. Szoval +£900 a 27,5" -ert.A vazon es a telon kivul nalam is minden zsir uj volt. Bar maga a vaz is majdnem makulatlan... Szoval nem tudom, hogy olcsobb e, nekem nem az jott le.
(#55424) Runner_fxr: Probaltam mind 29"-t, ami nalam abszolut kilove. Nem ereztem magam jol rajta, nem is veszek soha olyat. A 27,5" nem volt rossz, de oszinten mondva nem ereztem nagy kulonbseget, es az elonyeit sem lattam az alatt az 1 ora alatt, amig mentem vele.
Az a 600k meg tulzas, mert ebbol a vaz, telo, kerekek azok, amik kerekmeret specifikusak. A vazon sokat nyertem, azt 1 ev mulva is nyereseggel adnam tovabb(mert kaptam hozza spec nyeregcsovet, headsetet, meg BB-t, amik magaban csak siman megernek £120-at). Telon buknek egy £20 -at, meg a kerekeken a felet, ami kb £80. A tobbi alkatresz barmikor atrakhato egy masik bringara, merettol fuggetlenul. Meg nincsenek apron 27,5" -os vazak. Kesobb az lehet egy alternativa. Kereket arra is siman osszedobok £150-ert. Telo meg azonos aron lenne, mivel a tapered villak olcsobbak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55426 üzenetére
Ez amit linkeltel, eleg gyengus felszereltsegben is, pluszban mar nehez. Linkelj nekem rendes fekkel, XTR valtokkal, vagy legalabb full XT groupsettel, 11kg alatt egy fullyt.
Megbontva menne az tobbert is, persze ami uj volt, annak az ara automatan zuhan az elso hasznalatot kovetoen. Amit linkeltel, miutan kihozom a boltbol, megyek vele 4 alkalommal, es nem kapok erte, maximum a felet. Tehat ez itt is igaz, mint ahogy mindenhol mashol.
Az olyan dolgok, mint a hajtas+fekek nalam szent dolgok, es hasznaltan soha, mert ugyis cserelni kell oket.
En nem is eladni vettem, fekekkel/valtokkal sokaig tervezek, egyeb dolgok azok pedig ugyis kopnak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55430 üzenetére
Nalam a hidros fek ott kezdodik, hogy Magura. Es azon belul is a felso kategoria. En MT6-ot akartam, szerencsevel lett a 8-as. Nincs olyan Shimano fek, ami akar a kezelebe er meg az MT6-nak is. Az SLX meg ugye alapbol csak kozepkategoria Shimanonal is, eleg csak megnezni, mennyit kernek erte.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Valkűr #55445 üzenetére
Igen, csak a linkelt bicajon egy SLX fek van, a hajtas egyeb elemeit nem is sorolom. Nem latom azt, hogy ez miert jo vetel, foleg ennyiert, ilyen alkatreszekkel. Kb. £700-at ha er az egesz bicaj, igy ujonnan. Ennyit kapnal erte ebayen, ha most meghirdetned. Magam ezt, hasznalt vazzal es villaval, es uj alkatreszekbol latatlanban is maximum kihoztam volna £800 -bol, pont a felebol. Ezek az alu vazak eleg nevetseges aron mennek a piacon, legalabbis itt UK-ban.
Mert ugye arrol akart meggyozni a linkel, hogy inkabb egy ilyenbe oltem volna a penzt. Az oke, csak nem latom, ebben mi az extra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55451 üzenetére
Kerlek, ez a bolti ara, ha tetszik, ha nem. Azon a bicajon, amin MT8-as fek van, az boven £3000 folott van. En nem ennyiert vettem, nekem csak £180-ba fajtak, meg csak nem is £200-ba.
"Értelek én téged,hogy marhadrága fékre van szükséged/pénzed,de az slx akkor sem szar."
Nincs ra szuksegem, de a marha draga fekkel, es jobb hajtas elemekkel kerult kb. ugyan annyiba a bicaj, mint a linkelt. En csak valaszoltam, mert szerintem a linkelt bicaj messze nem er annyit.(ezert nem is nezek osszeszerelteket, hanem magam epitem) Egy 27,5" -os modern, atutos karbon vaz, belso bowdenvezetessel, tapered csovel jelenleg £700-1200 kozott van a hasznalt piacon. Tapered hasznalt telo, mondjuk egy Fox Kashima coating -al olyan £250. Talaltam is egy 27,5"-os Scott karbon vazat, £900 lenne. En ezert az elavult karbon vazert fizettem £270 -et. Majd ha lesz folosben ujra £690 -em ezekre, meg a kerekekre meg £180-am, akkor kicserelem a vazat meg a villat is.
Nekem ennyi volt ra a keretem, es valaszthattam, hogy modern karbon vaz, es melle atlagos kiegeszitok, vagy egy regebbi 'elavult' karbon vaz, de rendes koritessel. En e mellett dontottem, kesobbiekben barmikor cserelhetem. Ha jut ra kov. nyaron, akkor megteszem, ha nem, akkor is boven jo igy, mert meg mindig elorebb vagyok, mint barmelyik alu vazzal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55454 üzenetére
Lesz meg £900-am, akkor biztos en is cserelni fogom. Most erre nem volt tobb. Sokat ugysem bukok rajta, csak a kerekeken, vazat boven piaci ar alatt vettem. Az az ertekcsokkenes amit irsz, mar megtortent, kulonben meg ez a regi vaz sem fert volna bele a keretbe. Hasznaltan az a gond, hogy automatan cserelhetnem a teljes hajtast, ami azert eleg koltseges. Irtam is, hogy azt soha tobbet hasznaltan.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megint a lanchossz. Elol 3 tanyernal melyik a kovetendo?
1. Elol-hatul legnagyobb lanckerek, valton nem fuzzom at, hanem igy osszerakom, majd meg leszamolok 2db linket, majd a 3.-nal roviditem le, es majd oda rakom a master linket.
2. Elol legnagyobb, hatul legkisebb lanckerek, de atfuzom a valton. Majd ott bontom, ahol a valtokanal fuggoleges helyzetben van.Melyik?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55499 üzenetére
Oksa, multkor 2 szemet hagytam ra. Most mar csak egyet. Ellenben nagy megrokonyodesemre a lanc nem Shimano master linkel volt osszekotve, hanem Sram power link-el. Irtam is, hogy miutan visszahoztam a bicajt teloszervizbol, nem volt jo a valto beallitas. Valszeg kicsereltek a lancot.... Mas okot nem talalok ra, hogy miert szedtek le.
Egyebkent ez a Sram power link jo a HG-X -hez is?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55553 üzenetére
Rosebike -tol rendeltem 3 tasakkal(9db), azt hiszem £3/tasak aron.
Nagyon rendben vannak ezek az XTR valtok, van kulonbseg, igaz nem jelentos. Normal aron nem vagyok benne biztos, hogy megeri. Irtam lanc ugyben is, de azt a valaszt kaptam, hogy a Shimano egysegesen a HG-X-et javasolja az XT-XTR szetthez is, es ne kiserletezzek pl. a kmc-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #55571 üzenetére
"Azért Carbon gépre, 400-500k-s ársávban ne Deore alkatrészeket tegyenek már,"
En is errol papoltam eddig.... Csak azokkal mar mindjart nem 2000 juro lesz a bringa, hanem 3000-3500...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Anno kerdeztem, hogy a tisztitast ki hogy oldja meg. 56km -es sardagasztas utan igy nez ki.1, 2(mikor hazaertem, a vizes uton, meg fuvon mentem par karikat, az sokat levitt belole) Ezt hogy lehet lepucolni magasnyomasu moso nelkul?
Runner_fxr: Ezert nem kell Kinabol olcso, jonak kinezo karbonvazat venni. Az osszes nagy marka, es azok a vazak, amik egy ilyen £2000-3000 -es bicajrol kerultek le, jo minoseguek. Amit en vettem, kaptam hozza a szamlat is. 5 eve £2549 -et fizetett a vazert(elso-hatso teloval egyutt), es ez meg csak HMF. Azota mar van HMX, es HMX-SL.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Because #55590 üzenetére
Ezert epitettem... Eronletemet probalom javitani, tavaszra jo lenne, ha nem kottyanna meg 60km terepezes, es amatorkent tudnek indulni versenyeken is, de csak a reszvet es a tekeres miatt. Holnap is megyek(ma le sem mostam e miatt), igaz egesz napos esot mond, szoval sar biztosan lesz, most eleg mely a talaj a kozeli palyakon. Aztan ha minden stimmel, akkor tavaszra azert beujitok egy ujabb Scott vazzal en is. Figyelem a netet, nem kell nekem uj, jo lenne a megkimelt is, vagy akar hatso rugostag nelkul is. Errol beszeltem.... Ez meg plusz £800, csak a meretert, a tapered headtube -ert, meg a belso kabelezesert.
szjoci: Kefem nincs, csak a felnitisztitos, autora, ami tul durva. Akkor azt majd meg veszek valahol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Meg egy dolgot akartam. Arcra mit hasznalnak, ami nem azik agyon a viztol/sartol, tudok benne rendesen lelegezni, de kozben azert ved is a sartol, amit folyamat az arcomba/szamba kapok? Sapka a hajamat, szemuveg a szememet vedi, ellenben folyamat meg kell allnom arcot torolni, vagy eppen kopkodni a sart.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55612 üzenetére
Lattam mar kinai karbonvazat hasznaltan.... Egy nagy LOL. Tenyleg eletveszely.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt van 3db Shimano XTR kabel szett. Mi a kulonbseg kozottuk?
XTR polymer-coated
XTR Teflon coated
XTR PTFE SIL-TECDon't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Valkűr #55621 üzenetére
Betarazok ezekbol is, ha lesz akcio. Tegnapi akcio utan csekkoltam a lancot, most a wet ceramicot raktam, fel ra. Es ugy nez ki, hogy muxik, mert hiaba kapott sok vizet tegnap, nem rozsdasodott at a lanc. Persze csorom sar. Ma a tekeres is elmarad, piszkosul esik az eso, igy meg nem akarom az auto tetejen vinni a bicajt.(meg a tegnapi utan nem szaradt meg meg a bicajos ruham, es csak egy garnitura van) Letakaritom, aztan belerakom a masik csillagot a kormanycsobe, de elobb kiszedem a regit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55623 üzenetére
Nekem most a PTFE -s van, eddig nincs vele gond, benne van mar 300km, meg egy koltozes masik vazra. Ellenben mikor most attelepitettem, az elso bowden vege szetfoszlott. Szoval legkozelebb, mikor kioldom a csavart, akkor az automatan cseres is lesz. A teflonos XTR az 2011-es, megtalaltam. Azzal az a gond, hogy a kulso cso elore meretre van vagva, nem 3m-es kiszerelesben erkezik. Nekem a hatso valtohoz alapbol vegig csoben fut a bowden, igy oda 1.5m koruli hossz kell. Az elso az a vaz also csovenek az aljan megy, es azon a ponton nincs is a csoben, hanem szabadon van. Meg ezzel akartam mokolni, jobb lenne, ha az csoben futna.
Mikor meretre vagom a bowdent, nem jarhato ut, ha egy kis cinkkel beteritem/megfogom a veget, hogy meg veletlenul se tudjon szetfoszlani?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55658 üzenetére
Hopsz, ezt en sem tudtam.
Ma csak sikerult beleutni a csillagot a csobe, most mar rendes csavarral is megtudom huzni, meg vegre a magassag is okes lesz. Ellenben osszeszerelesnel megakadtam, nem tudom ezt mire velni. Nem tudom a kupakot ratenni rendesen, mert kitart. Mit rontottam el? Siettem, mar el is kellett pakolnom, valamit biztosan rosszul raktam be.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen