-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz Napfénysüti #72212 üzenetére
Nem csúnya nyáron sem a környék
Régi álmom léc után bringával is meghódítani Alpe d'Huez-t, ahogy látom nem jártatok messze tőle. Az még kemény menet lehet."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
ghost364
senior tag
válasz Napfénysüti #72219 üzenetére
Nekem 34-26-os áttételem van, mentem én is 5-6 km/h-val még a közepén, pofaszélben, 15%-os részen, tényleg jó lett volna már egy 28 is Montisoknak meg csak pörgött a lába... Egyébként tényleg sok elektromos bringa van az Alpokban, meg a Garda-tó mellett is, sokaknak az a közlekedési eszköz.
-
fpeter07
veterán
válasz Napfénysüti #72212 üzenetére
Mennyire eresztetted meg?
szerk: Áh látom a választ.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #72312 üzenetére
Mondhatjuk úgy is.
...az utolsó képen öcskös látható, nem szerény személyem...
#72287 dbala: Számomra a CX marad a keményvonalas dagonyázós versenygép. Remélem sikerül még vennem egyet szezon előtt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #73439 üzenetére
Nem tűnik soknak számomra sem, de komolyabb tempó mellett egyszerűen már nem tudok pörgetni, jobban megy izomból viccen kívül. Igaz ritkán megyek ilyen tempót, de ez azt jelzi hogy igyekszek megerősödni. Persze hozzájött az újraaszfaltozott út, de nem keresem a kifogásokat csak előre nézek.
(#73441) -=RelakS=-: Számomra érthetetlen ez az egész dolog.. avagy azért olcsóbb a 11-es hogy válts arra?
-
Acef
addikt
válasz Napfénysüti #73470 üzenetére
Napfénysüti
Ugye neked is Conti GP 4000 SII-d van?Mire számítsak, valóban olyan jó a defektvédelme és a tartóssága, mint amilyennek írják?
Volt már defekted? Kopás? -
Acef
addikt
válasz Napfénysüti #73711 üzenetére
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #73711 üzenetére
5 EUR kedvezményem van amit küldtek postán. ha jobbat nem találsz, adom szívesen
Acef: én idén váltottam rájuk, 1200 km után az elsőn még nem kopott le a sorja, problémám egyszer sem volt velük.
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #73723 üzenetére
Ez a 820 baromi jól néz ki és a kijelző egész normális a méretéhez képest. Az 1000 egy ormótlan dög brutál széles kávával.
Az 1000 ennyiben tud "többet":
-elfordítható képernyő
-evidens hogy nagyobb kijelző
-micro SD ha nem lenne elég a 16GB (? részletes világtérkép ?)[ Szerkesztve ]
-
K_Gabor
tag
válasz Napfénysüti #73795 üzenetére
Az szép
Nekem egyik nap 48-11-el 66.2 volt a vége mert elfogyott a lejtő + ha előtte nem ölöm meg a lábam talán a 70 is megvanHirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #73795 üzenetére
Van arra alkalmasabb lejtő is mint a Bence hegy 72,7km/h 42-14 26"
Strava szerint még nem is jártál arra
[ Szerkesztve ]
Jester
-
szjoci
őstag
válasz Napfénysüti #73818 üzenetére
Szerintem sincs: ekkora vagyok én is és most igazoltam vissza a kétszámjegyesek klubjába
(#73817) ghost364: Kíváncsi lennék rá hogy kanyarodik vele a gazdája, mert a pedál is majdnem hozzáér a kerékhez, nemhogy még ha a cipő is rajta van...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Napfénysüti #73807 üzenetére
A felni és a gumi tömege gyorsításkor (és lassításkor) duplán számít, mivel ezek az alkatrészek a forgásukban is ugyanannyi energiát tárolnak, mint az egyenesvonalú mozgásukban. Szóval csak gyorsításkor és lassításkor olyan mintha szűk 2Kg-mal csökkentetted volna a bicaj tömegét...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #73807 üzenetére
A kerék tuning kb a leginkább érzékelhető fejlesztés. Egy külsőn megérezni ha 100g-al könnyebb.
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #73820 üzenetére
jól láttad, az van, sőt a pár hete eladott cyclocross vázhoz is azt használtam. teljesen véletlenül botlottam bele az elsőbe a bikemag aprón, de eddig ezt érzem a legkényelmesebbnek, legalábbis ami a hajlítást illeti. kis előrenyúlás, kis esés (123/77 mm) de az is lehet, hogy amikor használni kezdtem, a nagy vázhoz, a 100-as stucnihoz kényelmesebb volt, hogy nem kellett annyira előrenyúlnom a fékváltókarhoz, meg annyira mélyre hajolni alsó fogásban.
a súly (198 gramm a gyári adat szerint) abszolút nem volt szempont, a merevségét nem nagyon tudom mihez hasonlítani, így hogy nincs más, kölcsön bringákkal meg nem nagyon megyek
mindenesetre nekem nagyon bevált. persze ha megint elkap a gépszíj, és veszek valami bringát, lehet maradna rajta a gyári (ha tényleg kényelmesebbnek érezném), de jó eséllyel inkább veszek arra is egy ilyent, vagy teszem át ezt kompletten, fékváltókarral, flight-deckkel, benne a majd 56 ezer km-el
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #73825 üzenetére
A kerekeket csak azok nézik meg akik kicsit jobban értenek hozzá, azon lehet úgy spórolni, hogy sok embernek nem tűnik fel. Karbon vázak, felső kategóriás váltók, Kashima Fox teleszkópok a legtöbb embernek elég az ámulathoz.
Normi01: Bontrager külsőket nem annyira ismerem. De gondolom az egy erősített oldalfalú verzió amire gondolsz. Én a montimon most egy belső nélkülivé alakítást fogok csinálni. Lejjebb tudok menni guminyomásban is, ami sokat fog segíteni tapadásban. Súlyban is lesz egy kicsi különbség.
zoli03: Elég sokféle bringát hajtottam már, hasonló paraméterekkel, de különböző súllyal. Én továbbra is azt tudom mondani, hogy érzem a különbségeket, nem is kicsit. Sokan azt is összekeverik, hogy hol van a plusz súly, nem mindegy, hogy a bringán vagy a hátizsákban vagy a hasunkon.
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #73825 üzenetére
Szerintem ez tök rendben van ha olyan az árazása is. Drága kerekek közül azért elég specifikus lehet hogy kinek mi tetszik és mire van szüksége. Én pl soha nem használnék felnifék mellett peremes karbon kereket, a Canyon Aeroad CF SLX -be meg azt raknak a nekem tetsző csomagban. Plusz egy kör amíg eladod. Ugyanúgy nem érdekel a klasszikus V profil sem keskeny felnivel. Peremmagasságot is szeretném én választani.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #73855 üzenetére
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
inifini
tag
válasz Napfénysüti #73907 üzenetére
Köszi, ja, ünneplőben voltam
Nincs montim, Focus Fitness bringám volt, arról jött át a pedál-cipő kombó... Bár mindig megfordul a fejemben a monti is, az kevésbé időjárás függő mint az outi, de eddig még nem léptem a tettek mezejére. Nem biztos, hogy annyira kihasználnám, egyelőre az országúti vonal jön be, aztán ki tudja, ha egyszer igazán kipróbálnám...[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #73903 üzenetére
alut vagy karbont? majd írd meg, neked mennyire vált be. amúgy nagyjából a kompakt kormányok hasonló hajlításúak, szóval próbából akár valami használttal is kezdhettél volna, mennyire kényelmes.
én nyeregcsőnél csináltam ezt, a 25 mm hátranyúlás nem volt igazán kényelmes, aztán egy olcsó használt alu nyeregcsövet vettem, hátranyúlás nélkülit, ami kényelmesebb lett. mondjuk maradt is, pedig az volt a terv, hogy ha beválik, abból is 3T lesz, mint a kormány, stucni, nyeregszár (volt)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
geotigris9
tag
válasz Napfénysüti #74086 üzenetére
Nincs információm róla milyen márkájú a-honnan szedtem ott is csak "bemutató fénykép" volt.
Más:
eMag végeredménye sok levélváltás után és olyan jó kéthetes rendelés eredményeként:
(Dió héjban: lett tőlük rendelve kulacs aztán amit küldtek nem olyan volt teljesem más aztán vissza lett küldve aztán most ez lett a végkifejlet.)"Tisztelt ************!
Jelenleg a kiválasztott termék sajnos nem elérhető a raktárkészletünkön. A kortábban kiküldött kupont bármely eMAG által forgalmazott termékre levásárolhatja.
Megértését köszönjük!"
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #74932 üzenetére
Mi 99-ért adjuk a Variotronic lencsés szemüvegeket, 60K-s hagyományos szemüveghez mérten szerintem nem elrugaszkodott az ára. A sima variomatic 35-40 körül van.
-
szjoci
őstag
válasz Napfénysüti #74941 üzenetére
Hozzá lehet szokni amúgy, de minek ha van jobb is. Egyetlen előnye hogy marha gyorsan tudsz (ha akarsz...) sokat váltani. Mondjuk ez már manapság nem csak a marokváltók privilégiuma
(#74943) dokee78: csak linkeltem egyet hirtelen, nem sokkal drágábban van komolyabb cucc is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz Napfénysüti #74941 üzenetére
Azért egy Rohloff agyváltó esetében megbékélnél vele gyanítom
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
veterán
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
Én is elég alja cuccot használtam/hsználok, de nem igazán sikerült akarat nélkül váltanom, pedig azért futottam vele vagy két km-t, ennyi idő alatt már lekopik a gumiról a minta, ha lenne ilyen, akkor már előjött volna gondolom.
Az egyetlen problémám vele, hogy jelenleg ugye el van törve, pontosabban már harmadszorra lett eltörve ugyanaz, azért már szemeznék egy cserével, mert nincs kedvem ragasztani, de a végén úgyis az lesz, ha a nyeregcső 4 hetes szállítási idejét veszem alapul
Ebikerol 5k környéke lenne a bal&jobbos sunrace szett, csak éppen nem sok mindent tudok róla, runner a fém alsó résszel rendelkező másikról azt mondta, hogy pontatlan, ha jól emlékszem.Everybody lies.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
"Csak egy Pinion rendszer mennyibe is kerül?"
Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem.
(Az, hogy a legalja markolatváltók szarok, de nem nagyon gyártanak jót, csak a legfelső árszegmensben, más kérdés.)"Engem ami zavart az a véletlen váltás lehetősége"
Mivel sosem próbáltam legalja markolatváltót, nem tudom, hogy azokkal mennyire lehet véletlenül váltani, de a Pinionnal biztosan nem. Feltételezem, hogy a Rohloffal sem.Egy rövid betanulási fázis van, de ez is inkább arról szól, hogy tényleg elhidd, hogy ez kibaszottul odavált és tényleg, és nem talán meg esetleg hanem tuti ....
Főleg az nagyon jó benne, hogy ha egy lejtőn lendületet akarsz szerezni a következő meredek emelkedőhöz, akkor nem kell két váltóval kattogtatni még arra is figyelve, hogy mikor milyen a terhelés, mert szépen egy csuklómozdulattal, hajszálpontosan oda teszed ahová akarod akkor amikor kell.
Az árra visszatérve: tudomásom szerint nem árulják külön, csak vázgyártókon át, amik gyakran egyedi bringákat készítenek a konkrét vevő igényei szerint. Ez pedig az a kategória, ami más rendszerekkel sem olcsó. (És egyébként se legyünk szemérmesek, mikor délután még hatvan meg százezres szemüvegekről volt szó.)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74956 üzenetére
"itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?"
Nézd meg hányan hirdetnek drága bringát, hány embernek van hasonló értékű motor, kocsi a garázsban, hány hobbyfotósnak lóg a nyakában kb ennyit érő fotóscucc ... szóval valószínűleg sokkal többen mint elsőre gondolnánk, csak ha valaki ennyi pénzért motort vesz akkor senkisek szeme se rebben, ha viszont bringát akkor hülyének nézik.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #75077 üzenetére
szép darab (bár a másik színösszeállítás nekem jobban tetszik) de ennyi pénzt nem adnék egy bringáért.....arra az évi 5-6000 km-re nekem már bőven elég egy alu vázas, közepes felszereltségű bicaj.
az is igaz, hogy csak kellys karbon vázas bringám volt, arról meg a bikemag tetsztben se a kényelmét emelték ki, szóval ha egy tényleg jó karbon vázas bringát is hajthatnék pár száz km-t, biztos megváltozna a véleményem.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
t1
addikt
válasz Napfénysüti #75072 üzenetére
Nekem elég egy ilyen kezdőbb cucc, csalàdihàz garázsàban lesz hasznàlva a hang az nagyon másodlagos dolog, mondjuk 90-100-as fordulat körül teljesen rendben van, 100-120-nàl màr megjön a hangja
Esetleg bringàs téli edzéstervet tudsz linkelni amivel érdemes görgőzni ?
Ilyen youtubos videókat gondoltam elsőnek leedzeni vannak 60-90p vàltozatok. -
SOAD19
addikt
válasz Napfénysüti #75077 üzenetére
Érdekes egy váltó, hozzá se kell érnie a lánchoz, hogy váltson. Kicsit elbaltázták a photoshoppot.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #75077 üzenetére
Wow! Azt a láncot valami mágneses mező tartja a levegőben?
Szerk:lemaradtam!
Amúgy amolyan lopjatok már el színe van és rendesen hajaz az időfutam gépekre.Nem annyira gyere be nekem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
t1
addikt
válasz Napfénysüti #75082 üzenetére
Monotonítàssal nincs baj, több félmaratont és 2-3 órást is futok rendszeresen hozzà edződtem màr , de zene film tervbe van nekem is
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #75086 üzenetére
Na így már oké.... tényleg érdekes. Mondjuk kevésbé kopnak a görgők, úgyhogy nem rossz megoldás.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Anthony001
senior tag
válasz Napfénysüti #75220 üzenetére
Igen, az teljesen jó arány!
Nagyszerű, akkor maradok a sima R540-nél. Legfeljebb tovább gyakorlok. Köszönöm szépen! -
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #75216 üzenetére
És 6030D: Nyilván nem a rásegítéssel van a bajom, hanem az egésznek a koncepciójával.
Ez ugye egy s-pedelec, ami 45km-h-ig engedi a rásegítést (Sport és Turbó módban). Legalább is városi használatra érdemes ezt a verziót választani. Az előbb lehet rosszat linkeltem, tehát Urban és Race. Városi közlekedésnél jól is jöhet ez a tempó. Viszont amikor 45-ig terheljük a motort, akár sík úton, az olyan mintha hegymenetben mennénk magas rásegítéssel, ez viszont nagyon szívja az akkut. Most ebben a kompakt méretben 500Wh-nál járnak az aksik.
Ilyen intenzív használat mellett 35-40 km körül már megadhatja magát az 500-as akku, pláne télen.
Ez még városi közlekedés mellett elég is lehet, viszont itt a hosszabb aszfaltos túrák kilőve, hacsak nem beállunk egy 25-ös, kényelmesebb tempóra, akkor mondjuk 100km legjobb esetben.
Nézzük a városi használatot, a fitness és országúti kategória városban tartogat hátrányokat, vékonyka külsők, sportosabb üléspozíció, csomagtartó csak macerásan szerelhető rá, az is inkább a nyeregcsőre ami nagy terhet nem bír el, elmozdulhat. Rugós villa sincs benne, ami szintén nem tesz jót a komfortnak.
Ha már városi használat, de akár túrázás és rásegítés, akkor sokkal több értelme van egy ilyennek, hogy a haibike-nál maradjunk.
Könnyen pakolható, kényelmes, mindennel leszerelt. Hátránya maximum annyi, hogy egy minimálisan lassabban gyorsul fel 45-re, mint a fentebb linkelt 2 modell, de el tudja érni, még megpakolva is.
Hosszabb túrákhoz kényelmesen el tudsz pakolni akár 2db pót akkut is, ezzel jelentősen megnöveled a hatótávot. Bárhonnan is nézem, a rásegítéses trekking minden szempontból jobb, akár túrázásra kell, akár városi használatra.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Fitness kategória rossz lenne városba, magam is ilyet használok, de ide nincs szükség rásegítésre. Simán tartok vele egy 30-as utazót, persze nem megpakolva.
Ami változást hozhat az az Akkuk fejlesztése, ha valami áttörés lenne, és mondjuk 3-4 szer ekkora kapacitást el tudnának érni ilyen kompakt méretben, az még sokkal szélesebb körben tudná elterjeszteni a pedelec gépeket. Ez esetben már majdnem mindegy lenne milyen bringára szerelik, mert mindegyik nagyon nagy hatótávval rendelkezne. Még azok számára is alternatíva lehet akik komolyabb edzettségben vannak, mert mondjuk montival tudnának menni 200-250km-t terepen, 4-6 ezer méter szintet is akár. Erre meg azt hiszem nem sokan képesek a földön önerőből.
Illetve országútival sem lenne gond 300-500km táv.makoss: Annyira érek rá, mint minden normális dolgozó ember. Nem tudom mi a fene köze van egy szervizesnek, vagy bárkinek ahhoz, hogy Te mennyit dolgozol? Ez még nem jogosít fel téged arra, hogy az alap szolgáltatáson felül, extra szolgáltatást kapj, mert Te sokat dolgozol. Lehet durván hangzik, de a mai világban a kutyát nem érdekli. A Te dolgod mennyit dolgozol. Olvasni szerintem Te nem olvasol, mert érthetően leírtam többször is, hogy mit kötelessége egy szervizesnek elvégeznie adott szolgáltatás mellett. A váltó görgőket és lánctányérokat illik letakarítani egy lánc és sor cserénél ha nagyon koszos, ennyi, mást nem. Ha kifizetsz egy kis szervizt, akkor váltókat is átpucolják, nyilván lánc sor cserénél a láncot és sort már nem kell. A kerékpár teljes takarítása meg semmilyen esetben nem a szerviz feladata. Külön kérhetsz takarítást, van aki elvállalja, de ez mindenhol plusz költség.
ígyvanferi: Ezt én elhiszem neked, biztos így volt. Nyilván veszélyesebb volt akkor az élet, emiatt is rövidült az életkor. Viszont a mondandóm lényege inkább az volt, hogy sok a kuruzsló az egészség, táplálkozás témában, és szívesebben kérem ki valódi, tapasztalt orvos véleményét, mint mondjuk egy természetgyógyász, paleolit táplálkozás szakértő véleményét.
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #75487 üzenetére
kíváncsi vagyok, neked milyen lesz a kormány, mennyire kényelmes.......stucniból milyent vettél? az arx II torx csavaros, azt én nem nagyon szeretem
mod: hétvégén? én biztos nem bírnám ki addig
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #75495 üzenetére
"A LizardSkins DSP bandázsnak meg már a csomagolása is igen megnyerő"
Szép ... csak ne esőben próbáld ki először !
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #75507 üzenetére
Igen, csúszik. Más bajom nem volt vele
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
veterán
válasz Napfénysüti #75487 üzenetére
kíváncsi leszek a véleményedre a kormányról.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #75590 üzenetére
Jó, de gyakorlatban ebből észrevenni valamit ami indokolna egy cserét?
Jester
-
Syd69
aktív tag
válasz Napfénysüti #75594 üzenetére
Én a második 105-ös szettet nyúzom. Hááááát kipróbálnék egy Ultegrát (még a régi 9-es Tiagra is jobban tetszik nekem)
Alma
-
veterán
válasz Napfénysüti #75590 üzenetére
ezekről a hajtásokról lehet többet tudni? négyszög, meg bb30, ezek nekem mind kínaiak ami most feltűnt, hogy pl az én hajtókarom egyben van a középcsapággyal (vagy mivel, ami átmegy a vázon és összeköti a hajtókarokat) de a cimbi ultegra szettjén meg úgy nézett ki, hogy egy imbusszal volt ráerősítve a csapágyra. meg is lepődtem.
nah tessék, integrált hajtás, még egy fogalom amit nem tudok hova tenni
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #75596 üzenetére
kormány még mindig várja a felszerelését?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Syd69
aktív tag
-
r.levente75
addikt
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Napfénysüti #75609 üzenetére
"-hűvös időben túlságosan jól szellőzik"
Gondolom, ez a pollen időszakban sem kimondottan előnyös
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Napfénysüti #75615 üzenetére
Csak azért mondom, mert én egy Agon-t vettem, és egyáltalán nem segített. Mikor megindult a parlagfű, ugyanúgy beállt a szemem.
Nehezítésképpen csiptetős dioptriás betét is kell.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
t1
addikt
válasz Napfénysüti #75740 üzenetére
Azért volt nekem furcsa, köszönöm
Még egy láma kérdés ezek után, simán egyszerűen kilehet szedni a régit a kerékből igaz ? Nem kell hozzá semmi speckó szerszámIgen ugyanezt kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Napfénysüti #75743 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, eléggé para volt vele tekerni egy kiállásnál majdnem zakó volt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen