-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyimorc
senior tag
válasz K_Gabor #71845 üzenetére
"Osram FX70-es lámpával szemezek, de nem tudok dönteni, hogy bringás lámpa, vagy valami jobb képességű zseblámpa tartóval a kormányon."
Egyértelműen bringás. Egy normális bringás lámpát meg is terveznek, nem össze-vissza vetíti a fényt, hanem az útra (ha jól van beállítva).
Másrészt egy rendes bringalámpa fényereje több fokozatban állítható, ami azért fontos, mert ha feleannyi fény is elég akkor kétszer annyi ideig bírja. Az sem mindegy, hogy mi történik amikor elkezd merülni. Amiket használok, azok figyelmeztetnek időben. (Pontosan nem mértem, de kb fél-háromnegyed órával a kikapcsolás előtt már jelzik, hogy közel a vég és ha max fényerőn mentek akkor vissza is vesznek belőle)
Használtam többfélét is. Osram FX70, FX35 és Infini SuperLava. Mindegyiknek van előnye.
(Kompromisszummentes lámpa viszont nincs, mert az kb olyan pici lenne mint az Infini, úgy világítana mint egy autó és egy hétig is elmenne egy töltéssel )
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
hegyimorc
senior tag
válasz K_Gabor #71855 üzenetére
"Mi a véleményed arról a 3 lámpáról?"
Ha nem kell napi rendszerességgel a világítás, és csak rövidebb időre - tehát pl úgy alakul, hogy rádsötétedik - akkor az Infini SuperLava a legjobb, mert olyan pici és könnyű, hogy állandóan a kormányon lehet, mégis elég nagy a fényereje.
Ha rendszeresen sötétben tekersz - ősszel-télen munka után én már csak így tudok - akkor előnyösebb az FX35 a ceruzaakkuk miatt.
Az FX70 erősebb, de a külső akkus lámpákat én nem igazán kedvelem. Helyet kell találni az akkunak, a kábelnek ... ráadásul kicsit fura az alakja is és szerintem túlárazott. (bár időnként el lehet csípni olcsón.)
Lehet próbálkozni mindenféle olcsó kínai szupererős lámpával is, én is kipróbáltam párat, de jót nem tudok róluk mondani, főleg a hosszabb távú megbízhatóság terén.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
VIPowER
senior tag
válasz K_Gabor #71845 üzenetére
"Első nap, hogy megvettem a bicajt letekertem vele 30km-t aminek az eredménye, hogy az ülőcsontom nem annyira díjazta a dolgot."
Nem is fogja még egy darabig. Nem kell másik ülés.
Ez olyan, mintha valaki először menne edzőterembe, és másnap izomláza van, ezért nem megy többet. Nyilván a gépek a hibásak.
Mindenki azt várja hogy minden elsőre tökéletes legyen. Ilyen nincs! -
-
-=RelakS=-
veterán
válasz K_Gabor #73248 üzenetére
Görgős láncmosó? Gondolom korábbi szajré
Amúgy lámpa:
Lassan azt fogjátok mondani, hogy a Bush + Müller embere vagyok
Ez az egy szett szerintem kivált három lidlis/aldis szettet, igaz most szállítással olyan 25ezer. Legalábbis én úgy tapasztaltam, hogy három ilyen lámpa átfedésbe beállítva nem világosabb, de legalább jóval kevesebb területet világít meg, mint egy ilyen drága cucc.
Ha csak első lámpa kell, az most 17 ezer, de figyelni kell az oldalt, mert nem rég még 13 volt.Két hátránya van:
1: olyan éles határvonala van a fényének, hogy erdőben fejlámpa nélkül tuti lefejelsz valamit, bár ez lehet, hogy kínai mindenhova világító csodával is esélyes
2: nem árt egy adag tartalék elemet/akkut vinni, mert éhes a kicsike6030D
Veszel 2-3 litert, az lehet, hogy egy életre elég.
Megiszol még hozzá pár liter IceTea-t, vagy hasonló széles szájú üvegben kínált cuccot, és lesz egy komplett ülepítő rendszered is, hogy mindig tiszta legyen az a pár liter benzin. Tölcsérnek egy kólás üveg tetejét kell levágni úgy, hogy kb 8-10 centire a nyaka alatt körbevágod[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz K_Gabor #73257 üzenetére
Azért maradtam a Premiumnál, mert annak a másodlagos fénye szélesebb.
6030D
Én eddig azt csináltam, hogy leszedtem a láncot, fél literes palackba belecsattintottam, majd párszor feltöltöttem benzinnel, megráztam, kiöntöttem. Ez így már kb 1 liter, amit csak leülepít az ember Szerintem többe kerül a benzin, mint amennyi fáradtságot okoz.
De ki fogom én is láncmosóban próbálni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bunddog
tag
-
geotigris9
tag
válasz K_Gabor #74311 üzenetére
Nagy negatívum amit a Cat. óráknál tapasztaltam, hogy ha véletlenül fent marad a bringán pillanatok alatt lelopják mint a szél ...
(Két Cateye órám volt/van az elsőt sajnos ellopták bringával együtt addig tette dolgát a másik meg jelenleg is használatban van teszi dolgát. És volt egy kölcsön bringám amiről lelopták .. )Ha garanciális cseréld ki, de szerintem valami egyedi meghibásodásról van szó rossz tapasztalatról én nem halottam.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
bunddog
tag
válasz K_Gabor #74311 üzenetére
Igen, az a reset.
Lehet hogy random, de barátnőm bringáján is velo 8 volt és annál is előjött az átlagnál a .E. Egy cserét megér hátha az jó lesz, de szerintem nem.Más dolog: Cserélnék majd valamikor fékszettet slx vagy xt-re, de látom hogy a 675 és a 785 már kifutóban van és az új az M7000 és M8000 vagy ennek a trekking változata. Jobban tetszik az új dizájn mert végre eltűnt az az ezüst elem amin rajta volt hogy slx-xt. Valaki esetleg használta a kifutó szériát és az újat is? Valamivel drágább az új széria és nem tudom van e jelentősebb javulás a régihez képest illetve az újnál ott van ugye mtb és trekking változat de nem láttam a leírásban semmit amitől úgy érezném hogy a drágábbat vegyem csak mert az T8000 és trekkinghez való hivatalosan
-
geotigris9
tag
válasz K_Gabor #74333 üzenetére
Triviális eset ezeknél ilyen nem szokott lenni. Olyanról halottam hogy már 10 x éve használ valaki Cat. órát azon kívül, hogy cserélt benne elemet ugyan úgy mér mint a-mikor megvette. (Szerintem még amit régen elloptak bringámmal még mindig használnám .. )
(Persze van ez a tézis is, hogy amit régen vettél jó minőségi cuccot azt x országban csinálták, mára már elvétve gyártanak dolgokat a márka alapító országában székhelyében. Persze vannak a minősítési rendszerek amiken végig jár így valami, de nem hiába kötött márkát országhoz az ember régen.) A Cateye pl. Japán minőséget hivatott képviselni. Az is lehet, hogy x 100 órából neked jutott pont ez a korán meghibásodó darab.
(Amit már néhány éve használok gond nélkül az minden esetre Japán gyártás kapcsán is. )[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #74538 üzenetére
Fitness vagy Fully? Hát van egy nüansznyi különbség.
SSJmeszes: Ma már eléggé fejlett az alu váz gyártás, így repedésre, törésre igen kicsi az esély, még az alsó kategóriás alu vázaknál is. Persze nem lehetetlen tönkretenni.
Fáradása van, tehát ha nagyon sokat használod előbb utóbb el fog repedni. Általában 30, de max 50 ezer km után már érdemes elgondolkodni egy alu váz cserén, még akkor is ha nem repedt el.
Ami még gond lehet az egy félresikerült ugratás, pl csőröst ugrasz, azaz előrebillensz a levegőbe és az első kerékkel érkezel nagy sebességgel. Ilyenkor előfordulhat, hogy meghajlik a váz és kuka. Esésnél általában horpadás lehet, de ez legtöbbször csak esztétika. Illetve a túlzottan kihúzott nyeregcső is elrepesztheti a nyeregvázcsőnél, meglepően sokan követnek el ilyen hibát.Köszi, megnézem a componentsen a sárvédőt, ha van akkor lehet arra betársulnék.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #74546 üzenetére
Mindennek megvan a varázsa. Az outi sem rossz dolog ha egy jó géped van és az útviszonyok, közlekedési morál is adott egy jó bringázáshoz. Az outin nekem az tetszett, hogy úgy elkapott a versenyszellem. Egyből a nagy versenyeket juttatja eszembe és úgy jó érzés megnyomni, suhansz is rendesen. Szóval lehet ezt is szeretni. Viszont a monti más, ott valahogy nem kap el ez a versenyszellem hanem csak a kalandozás az úttalan utakon érzése kerít hatalmába. Ott inkább a lefelé csapatások adják az adrenalint, de az sokkal jobban mint bármi más. És ebből következik számomra az, hogy nehezen tudom elviselni ha a gép valami miatt lekorlátoz. Márpedig pont a lefelé csapatás, durvább terepen az, ahol aztán az első 2 méter után érzed ha a bringa miatt nem tudsz úgy haladni ahogy igazából szeretnél. Merev géppel már el sem tudnám képzelni a montizást, egyszerűen nem adja azt az érzést amit elvárok egy hegyikerékpáros bringázástól. És még a fully-n belül is legalább a 140-150mm-es tartomány az ahol már azt érzem nem én tudok többet lefelé, hanem a bringa. És erről nem tudok lemondani. Még a 29"-es fully-n 120mm-es rugóúttal is kicsit hiányérzetem volt.
Valamennyire visszafogott. Persze ez nem azt jelenti, hogy csak fullyval lehet élvezni a montizást, ez nagyon egyéni dolog, kinek milyen a kerékpározási stílusa.
Komolyabb összeg elköltése előtt mindenképp érdemes egy tesztet csinálni. Volt egy vásárlónk aki először egy Trail/AM fully-t akart, aztán rábeszélte magát egy komolyabb merev gépre. A bringa maga hibátlan volt, egy jó felszerelt merev Cube, de hamar rájött, hogy igazából nem ezt keresi. Aztán bukóval eladhatta és vehetett egy másikat, ami az eredeti elképzelése volt.dokee78: Én inkább ezt ajánlanám infiniből ha csak a jól látszódás a fontos: [link]
És ezt, ha látni is szeretnél vele: [link]SSJmeszes: Rendben, köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #74555 üzenetére
Most lesz nemsokára a tesztnap, nézd meg.
zoli03: Milyen alapon vegyék vissza? Olyan alapon, hogy ők hibáztak. És jelen esetben nem is kicsit. Hogy most ez nekik buktával jár, az nem jó dolog, de vállalják a következményeket, vagy oktassák az eladóikat és vizsgáztassák is őket. Vagy adjanak annyi fizetést, hogy esetleg olyan is odamenjen aki konyít valamit a témához. Nyilván nem voltunk ott, nem hallottuk a párbeszédeket az eladó és a vevő között, de ha úgy történt ahogy itt olvashattuk a fórumon, akkor ott bizony az áruház adott rossz tanácsot és ezáltal történt egy téves vásárlás. Nyilván mindenki hibázhat, nálunk is volt olyan, hogy elnéztük és a 35-ös külső helyett 32-es került fel az egyik bringára. Elvitte a tulaj, majd pár nap múlva jött vissza, hogy ez nem az amit kért és cseréljük ki. Nyilván egy pár napot használt külsőt már nem adsz el mint új, benyeltük és kapott egy új 35-öst. De ilyen baklövést még nem követtünk el, hogy túl kicsi méretű bringát adtunk el. De ha így is lett volna, biztos, hogy kerestünk volna rá megoldást, nem pedig lerázzuk az ügyfelet. Az egy másik kérdés, hogy érdemes mindig mindennek jól utána nézni vásárlás előtt, de az eladó egy kerékpárosztályon azért van ott, hogy segítsen. Ha ő miatta veszel nem neked való terméket az elég alap arra, hogy cserét kérj. Ez kb ugyan az mint egy garis csere, nem tudja rendesen használni a kerékpárt és ez nem az ő hibája volt. Persze az övé is volt, de ezzel egy áruház nem igazán takarózhat amikor ilyen alap kérdésben sem tudnak tanácsot adni.
A pénzes kérdéshez. Szerintem attól is függ, hogy milyen értékű a bringa. 300-400 ezres vagy még drágább gépnél mi van akkor ha mondjuk elesik és kárt tesz benne? Ha nincs nálad a pénz letétbe, simán elkezdhet akadékoskodni, hogy az a sérülés rajta volt stb. Ha nálad a pénz akkor ez van. Elesett vele, viheti a bringát, megvette. Ez szerinte teljesen alap dolog nagyobb értékű bringánál, de akár motornál autónál is így van.
Amikor például eladtam az elektromos montim, nekem aztán mondhatott volna akármit a kedves vevő, hogy ha tetszik így fizeti meg úgy fizeti azonnal, ha nincs a kezemben a megjelölt össze, arra a bringára maximum ráülhet álló helyzetben, de menni 1 métert sem.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz K_Gabor #75988 üzenetére
Mikor mostad le utoljára a felniről az olajat/koszt? Az is sokat tud javítani rajta. Esetleg bowdencsere, ha már nagyon megnyúlt. A fékpofán általában van kopásjelző vájat, ha az még megvan nem feltétlen kell cserélni. Ha nem valami fullos bringa, akkor elég szerintem rá a sima 800 Ft körüli fékbetét bármelyik boltból.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz K_Gabor #76018 üzenetére
Nekem is ajánlották,megvettem és nem bántam meg.A Deore V fékem eredeti pofáit nem lehetett egy napon sem emlegetni ezzel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #76170 üzenetére
Persze, nem csak kávét főz, hanem reggelente gazdámnak szólít.
Köszi!
Tudtommal, a Bosch nem gyárt kerékpárt, csak a pedelec rendszert. Ez a német Bergamont kerékpárgyár terméke. A Bosch csak az elektromos rendszert szállítja, de amúgy valóban nagyon nagy élmény a bringa.
Nem csak az elektromos rendszere miatt, hanem úgy az egész.kk831228: Ha igazán pontosan akarok fogalmazni akkor nem ebike, hanem pedelec. Az ebike gázkaros, pedál nélküli elektromos motor. A pedelec meg kerékpár, amit tekerni kell, és a motor csak a pedálozást segíti, ha nem tekered a motor lekapcsol. Természetesen a rásegítést ki is kapcsolhatod, illetve 4 fokozatban állíthatod, ahogy szükséged van rá. Ezzel tudod saját igényeidhez, erőnlétedhez szabni.
És hogy ez miért jó? Hát erről sokat írtam már itt és tudnék is írni. Érdemes adni neki egy esélyt, és ha lehetőséged van rá, akkor kipróbálni, mert leírva ez nem biztos, hogy egyértelmű lesz, érezni kell. Sokféle felhasználása lehet, a lényeg talán az, hogy abszolút az edzettségedhez és igényeidhez tudod szabni, a sport értéke ugyan úgy meg tud maradni, ha erre vagy kíváncsi. De tudsz vele izzadtság nélkül is menni rövidebb távokat.VIPowER: Nos igen, pedelec tulajdonosoknak megmosolyogtató az ilyen vélemény. Részben érthető is, tapasztalatlanságon alapszik. Röviden annyit tudnék a véleményedhez hozzáfűzni, hogy ez így egyáltalán nem igaz! Az első tévedésed ott van, hogy érdemes külön választani a városi pedelecet és a pedelec montit. A városi pedelec már talán közelebb van ahhoz amit mondtál, de még igazán arra sem lehet ráhúzni ezt így, mert ott is bele tudsz vinni sport teljesítményt ha épp úgy akarsz menni. Nem tudom mennyire szoktál montizni, de gondolom tapasztaltad már, hogy a montival nem csak fölfelé kell dolgozni, hanem a meredek lefeléken is. Nézz meg egy olyan DH videót, ahol van pulzusmérő a bringáson, vannak ilyenek fent youtube-on, 170-180-ig fel tud menni a pulzus, ugyan úgy mint egy komolyabb mászáskor. Itt már eleve megdől az elméleted, mert aki komolyabban terepezik azt lefelé is éri nagyobb terhelés.
Ebből a szempontból meg pont mindegy, hogy pedelec montival csapatod lefelé vagy hagyományossal. Mind a kettővel dolgozni kell, hogy rajta maradj. Az is hülyeség, hogy egy pedelec használó nem szeret elfáradni, meg a testi adottsága nem teszik lehetővé a hagyományos bringát. A saját példámat tudom felhozni, kb 20 éve montizok, 2 éve tértem át pedelec montira, mivel sokkal kevesebbet jutok el a hegyre mint régebben és ezáltal a bringás kondim már nem annyira jó mint régebben, de gondolhatod, hogy nem azért mert 20 év után már nem akarok sportolni. Szeretek most is ugyan olyan távokat menni, de jelenleg ez csak nagyon szenvedősen menne. A keringési rendszert túlterhelni sem okos dolog egyébként. Volt már ilyenben részem, nem egészséges dolog. Régebben heti 4-5 ször is felmentem az erdőbe tekerni, ez alkalmanként 40-60km-t jelentett, és kb heti 4-5000m szintemelkedést. Most meg kb 2 hetente hétvégén megyek hegyre. Lenyomok most is 70-80km-t meg 1500m szintet egy hagyományos montival, de a közepétől már nem esik jól. Elfáradok. Pedelec montival meg pont ezt úszom meg, hogy túlhajtsam magam a végére. A pulzusom így is felviszem 160-170-re ugyan úgy. És az akkunak is van határa, ha csak úgy akarnék menni a hegyen, hogy egy csepp izzadság ne legyen rajtam fölfelé, akkor igen hamar tolhatnám fölfelé a 21 kilós vasat, mert lemerülne a túra közepén. Ennek meg nem sok értelme lenne. Egyébként napi rendszerességgel bringázom most is, hagyományossal, csak ez leszűkült a melóba járásra. Ez pedig édeskevés ahhoz, hogy visszaszerezzem a régi kondim. Bele lehet ebbe a pedelecbe látni minden rosszat, meg összeesküvés elméleteket gyártani, de szerintem semmi értelme. Sokan zsigerből utálják ezeket a bringákat, főleg idehaza egyébként, mert alig ismerik. Talán abból fakadhat, hogy attól félnek sokan, hogy majd a pedeleccel lenyomják pedig ő sokkal többet edz és ez micsoda csúnya dolog, vagy nem tudom. A valóság az, hogy a pedelec használó pont leszarja a starvát, meg az összes ilyen méregetős programot, ez az egész versengés nem érdekli, csak élvezetből teker. Ellenben sok más bringással, akinél már inkább a versengésről szól. Ezt sem tartom egyébként annyira jó iránynak, mert az élvezet kezd háttérbe szorulni, nagyon sokan csak a teljesítményekhez ragaszkodnak görcsösen, mintha az életük múlna azon, hogy javul e az átlaguk 5km/h-t vagy sem. Meg a Kom-ok és társai. Amikor a 90-es évek elején elkezdtem még mindenki szórakozásból tekert.6030D: A spitzing más tészta, kipróbáltam egyébként, még az eurobike-on. Jó buli az kétségtelen, és azzal is lehet úgy menni hogy elfáradj. Viszont ott az a baj, hogy már túl erős ahhoz, hogy hagyományos kerékpárosokkal tekerj együtt. Az csak úgy buli ha mindenki olyannal megy. Kétszer olyan erős mint egy Bosch vagy Shimano steps. A Bosch rendszerű még nem annyira erős, hogy unalmassá váljon normál kerékpárosokkal együtt menni.
CaNNa3IS: Igen, 25Km/h korlátozás van benne, e fölött lekapcsol a rásegítés. Az igazat megvallva hegyen ez elég is, mert fölfelé gyorsabban úgy sem mennél, lefelé meg kikapcsolom a rásegítést. Főként városban van értelme a korlátozás feloldásának. Vettem egyébként egy ilyet: [link] Ezt még az előző bringámban használtam. A motorba kell beépíteni, utána 45-ig megy a rásegítés.
Hasaggymeg: Köszi! Ez az új Pike villa olyan érzékeny, hogy egy cigicsikket kimozog az aszfalton. Nem véletlen neveztem repülőszőnyegnek.
Because: Megmutatod, hogy tudsz az autóval vagy motorral hegyi kerékpározni az erdőben? Ha sikerül esküszöm lecserélem.
-=RelakS=-: Igen, egyébként ez nagyon igaz, hogy nagyon nagy motiváló erő a pedelec. Ezzel mindig lesz kedved menni. Megtartja a folyamatos motivációt, edzettségtől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #76187 üzenetére
Ez is egy német bringa, elég jók a Haibike-ok pedelec fronton. Egyébként ez szerintem a második generációs Bosch rendszer. Az első generációson a váz alján volt a motor, és elég könnyen oda lehetett verni. [link]
Az új montis Shimnao steps E8000 is elég jó lett. A motorja 3 kiló alatt van.
Tesztek alapján kevésbé erőteljes mint a Bosch CX, de annál könnyebb, kompaktabb, így sok kerékpárgyártó elkezdte ezt is alkalmazni. [link][ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
válasz K_Gabor #78194 üzenetére
"Az biztos, hogy ha lecserélem az is hasonló aksis lesz, nagyon bejön.
Sajnos a kistesóját nem használtam még, úh összehasonlítási alapom nincs."Nekem van mindkettő, FX70 és FX35 is. Az FX70 nagy, kicsit gusztustalan, furcsa alakja van , de ez szubjektív. A fénye jó és nem csak erős, hanem normálisan is teríti.
A saját akksi előny és hátrány is.
Előny, hogy tovább bírja mint az FX35 ceruzaakkukkal, de hátrány, hogy ha lemerült akkor game over, sötétben tapogatózás fehér bottal FX35-höz vihetsz egy pár tartalékakkut vagy elemet.
Ezt is figyelembe véve, ha csak egy lámpát választhatnék rendszeres esti bringázáshoz, akkor az az FX35 lenne.
Ja és azért is, mert baromira rühellem a külső akkukat. Helyet keresni neki a bringán, kábeleket tekergetni ...
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
rétisün
veterán
válasz K_Gabor #80095 üzenetére
amikor az előző blökit el kellett altatni (öreg is volt meg valami vesegondja is volt) a főnököm nem akarta otthagyni a tenyésztőnél ezt a kölyköt, inkább elhozta nekünk.jobbról kikanyarodó audis elérte a bringa hátsó kerekét, fellökött. az ilyenkor 'szokásos' horzsolások, plusz a lánctányérra is sikerült felszúrni magam a combom belső felén.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz K_Gabor #80654 üzenetére
Nejem rá sem ülne egy női bringára,nála presztízs kérdés.
Zsohi...Isten hozott!Egész kis ménesed van.😁
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deicide
veterán
válasz K_Gabor #80652 üzenetére
Köszi! Nem, ezt az országútival mentem (URC9.0), a Ridley még lezsírozva pihen a fogason a kamrában.
Normális időben, szél nélkül, szezonbéli formával rápróbálok majd a 40km/h-ra 100km-en, bár érzésre az kemény dió és sok minden csillagzatnak együtt kell állnia hozzá.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
6030D
Ármester
válasz K_Gabor #80906 üzenetére
Valamilyen cyclocross külsőt nézz rá. 29er külső nem biztos, hogy be fog férni a villába.
Valami ilyetBár itt a sima Race-t írja szárazra (katt a Cross-ra), a fenti X-king már nedves is. Attól függ mire kell neked.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz K_Gabor #81613 üzenetére
Az egyik szerintem, hogy két külön bolt árai. Pl a bringabutiknál ~1500 Ft a különbség.
A conti oldala szerint a CX Performance, a Ride meg PunctureProtection anyagú, amiben lehet eltérés, csak nem írják. Szövetsűrűség azonos, mindegyik drótos a súly alapján is. Vagy az anyagukban különbözik, vagy csak picit drágább a "sportosabb" gumi a marketing miatt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
-
Dottore
addikt
válasz K_Gabor #82656 üzenetére
Elhiszem és ha nem lenne szélsőségesen nagy az ekkora méret ilyen magassághoz akkor nem is reagáltam volna.
Csak viszonyításképp mert nem láttam a párod gépét. Én 170 cm vagyok és ez a merev bringám ami tökéletesen a méretem (17 col).
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz K_Gabor #83237 üzenetére
Ha olyat veszel, ami jobban hasonlít egy edző-/túracipőre, abban könnyebb a séta, minél inkább bringáscipő kinézetű, annál kevésbé fog hajlani a talpa.
Mi a cél a sétával? Én az M089-ben is elmászkálok, ha szükséges tolni valahol a bringát, de azért hosszan nem túráznék benne.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz K_Gabor #83258 üzenetére
Az M520-nak nem platform az egyik oldala, csak bele van pattintva egy SM-PD22 adapter, amivel szükség esetén utcai cipőben haza lehet tekerni a boltból, de másra kb. nem jó és nem is arra tervezték, hogy platformpedálként használják. Nagyon rossz az anyaga, keskeny, csúszik, terhelés alatt simán el is tud fordulni, és mivel a pedál azon fele nehezebb, mindig lefelé fog állni a platform oldala.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
trialboj
őstag
válasz K_Gabor #89031 üzenetére
Gratula, nem mertem volna egy centet sem feldobni rá, hogy bárki megkapja.
Pont ma voltam a hervisebn szétnézni, de minden rendkívül drága, és a nagy része igénytelen is, csomó ktm cuccott láttam, de pl a sisakoknál nem volt eldolgozva szépen a lyuk széle, ktm pompa markolata is sorjás... Azért mikor láttam a posztodat, felnéztem én is a román hervis weboldalára, és azt vettem észre, hogy amit ti odaát lehúztatok róluk, azt most itt akarják behozni rajtunk. Szuper mega akciók, és még így is jóval drágább a termék mint egy átlagos bringaboltban.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...