-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz Napfénysüti #75743 üzenetére
Update.
Kicseréltem a gyorszárat, de kb semmit nem változott a helyzet. Simán ha befogatom a gépet, a 2 befogópont között rendesen lehet mozgatni, egyáltalán nem tartja szorosan, ha nagyon megmozgatom simán kitudom belőle dönteni a gépet.
Neked mennyire szorosan fogja?
Mit ronthatok el? Csinálok majd képet / videót milyen a helyzet, de így nem fasza -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #75876 üzenetére
A zoknit is ő vette?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
anorche1
őstag
válasz Napfénysüti #75876 üzenetére
Szőnyeget nem félted?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
veterán
válasz Napfénysüti #75880 üzenetére
Most baratno vagy barat vagy mi?
Nekem meg lassan fel kene takaritanom megint a pottyoket a laminalt padlorol
Everybody lies.
-
TayRol
veterán
válasz Napfénysüti #75876 üzenetére
ez a kék szerintem rohadt jól néz ki!
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #75876 üzenetére
Sokan esküsznek a Lizard Skinsre. Én is 3.2-est használok olyan mintha egy sima bandázs alatt gél lenne, de mégsem. Nekem a textúrája is tetszik, amikor először láttam ilyet nagyon műanyagnak tűnt, de már nem. Hátránya hogy könnyen meg tud azért sérülni a felülete, na meg az ára.
-
veterán
válasz Napfénysüti #75876 üzenetére
mennyiért adták a kormányt? és mi volt a baj a régivel?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #75916 üzenetére
lesz? még mindig ki se próbáltad?
más: járt már úgy más is, hogy külföldi webshopból (bike-discount.de) rendelt, és a feladásról szóló e-mail után 3 nappal még mindig nem lehet megnézni a DHL-nél, hol tart a csomag, mert nincs találat a webshop által megadott csomagszámra?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
kk831228
addikt
válasz Napfénysüti #75987 üzenetére
Ultegra szett volt rajta... Engem nem vonz annyira az országúti max. Cross - trekking... De szép volt amúgy... Meg azért nem mindennap látok ilyet, főleg parasztfalván...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz Napfénysüti #75987 üzenetére
Egyébként mennyire számít outin -azonos tömeg mellett-, hogy milyen szett van a bicajon?
Nincs tapasztalatom outival, de laikusként azt gondolnám, hogy egyrészt sokkal kevesebbet váltogat az ember mint terepen, másrészt kevésbé kritikus a váltás pontossága és megbízhatósága, mert jóval kisebb terhelés alatt történik a váltás. Montin én kemény terepen fölfelé elég gyakran váltogatok és soha nem csökkentem a pedálozási erőt -hátsó váltóval váltás-. Ha nem megy/akad a váltás akkor annyak gyakran az a következménye, hogy az ember leesik a bicajról hegyen fölfele, mert pillanat alatt elfogy a gyök-kettő lendület is.
Szóval mennyire számít, hogy ultegra vagy sora van az outi bicajon, számít teljesítményben/időben vagy csak a vajsima váltás érzését adja tudatva, hogy minőségi rendszeren ül a kerékpáros?
J.
-
kk831228
addikt
válasz Napfénysüti #75987 üzenetére
Na meg szidta a srác a Cube-ot nagyon... Volt neki Cube Mtb, az is karbon... Mondta hogy eltört a váz, olyan gyenge fos volt... Soha többet cube azt mondta... Érdekes...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz Napfénysüti #76136 üzenetére
A gyakorlati felhasználás érdekelne főleg, vagyis a tekeréshez használt szemüveg, ami nem napszemüveg mondjuk, mennyire veszélyes, ha ilyen időben is használom, az eső mennyire jelenthet gondot, ilyesmik.
Ismerős már reális felhasználási tapasztalatokról beszámolt, hogy azért a boltban erősen eltúlozzák az óvatosságot, de érthető, hiszen jó, ha a felét betartják az emberek, mi lenne, ha alapból a felét mondanák el és annak tartanák be a felét
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #76194 üzenetére
Mondjuk az országútizás pont az ahol nem sok értelmét látom ennek a rásegítésnek. A jelenlegi akku kapacitások azokhoz a távokhoz és sebességekhez kevesek.
Igen, a középmotorosnak van egy kis hangja, de nem vészes. Az agymotor viszont teljesen hangtalan.
TayRol: Ha figyelembe veszem azt, hogy milyen felszereltségű trekkingeket árulnak 1 milla felett, akkor azt kell mondjam, hogy ez a top felszereltségű monti jobban megéri 1,6-ért.
Azért azt hozzátartozik az igazsághoz, hogy én netto gyári áron vettem, az pedig jelentősen kedvezőbb mint az 1,6-os brutto kiskerár.
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #76210 üzenetére
nagy volt, 80-as stucnival volt kényelmes.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #76207 üzenetére
Ja az úgy más. Egyébként ha nem hajtod nagyon, hanem benyomsz egy eco-t síkon, és tourt az emelkedőn, akkor 100km felett tud hatótávban 1db 500-as akku. Azért már ez is nagy segítség tud lenni, mert tour fokozaton is nagyon keményen mászik a gép.
joysefke: A Gepida is ugyan azokat a Bosch cuccokat használja mint a nevesebb gyártók, így ezen a területen nyilván nincs különbség. Viszont itt is a vázakkal van a gond, valahogy nem találják el azokat a geometriákat. Persze jó gépek, de amikor ráülsz egy tényleg jóra, akkor érzed a különbségeket. És annyival nem olcsóbb. Persze trekkingnél majdnem mindegy, de montit biztos nem vennék gepidától.
A két gyermekbetegséggel kapcsolatban azt tudom mondani, hogy az azonnali gázreakció akkor van meg ha ideális fokozatban vagy. Ha pl megállsz vagy lelassítasz és nem váltasz előtte vissza, akkor elképzelhető, hogy a motor egy kis késéssel kapcsol amikor újra elindulsz. Ha optimális a fokozat akkor azonnal reagál. Ez megszokást igényel valóban, de ha elkezded használni hamar ráérzel, hogy nagyjából hova válts, hogy az a nyomaték meglegyen ahonnan azonnal reagál.
A 25km/h korlátozás sík úton tényleg baromi zavaró tud lenni, mivel a motor kb kétszer ennyit tudna, és ezt érzed is rajta. Olyan mintha falba ütköznél, kb úgy veszi el a nyomatékot 25-nél. Sík úton tulajdonképpen majdnem mindegy milyen rásegítésbe kapcsolsz, húz. Én sík úton legtöbb esetben rásegítés nélkül hajtom, ezzel is kímélem az aksit a túrán. Emelkedőn már nagyon érzed, hogy hol mennyit tesz hozzá, és akkor már lehet feljebb kapcsolgatni, bár a sportra vagy turbóra emelkedőn is ritkán van szükség.
Mint feljebb írtam, erre a korlátozásra van megoldás, mert ki lehet iktatni. Illetve gyárilag is van olyan verzió ami 45-ig engedi a rásegítést, bár nem kevés felárral. Jobban jársz ha inkább adsz érte utólag 150 eurót mint ha vennél egy gyárilag 45-öst. Bár itt garanciánál lehetnek gondok, mert ha gyárilag 25-öst veszel és kiütöd a korlátozást, akkor azt bizonyos esetekben meg tudják nézni. Ha kiderül, nem lesz garancia a Bosch rendszerre. Ez csak azért gáz, mert a gyárilag 45-ösbe is ugyan az a motor csak korlátozás nélkül, tehát elvileg attól nem lehet baja, hogy kiveszed a korlátozást. Egyébként én továbbra is azt mondom, hogy hegyen a 25-el is elég jól el lehet lenni, lefelé úgy is kikapcsolod, felfelé meg elég a 25. Egyenesen haladva kicsit kevés lehet, de ez is megszokható.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #76210 üzenetére
ő volt benne, készülget
csak sajna elkövettem azt a meggondolatlanságot, hogy kihúztam a hátsó fék bovdenjét.....úgy hogy most majd órákig tartó próbálgatás jön, hogy valahogy átfűzzem a likon.
ha valakinek van erre valami praktikája, ne tartsa magában (a 'nem kellett volna kihúzni' nem opció )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #76344 üzenetére
egy újabb elégedett 3T Ergonova használó
nálam most egyelőre pihen, a Cube ugye egyenes kormányos. de nem akarom 'parlagon hagyni', már csak azért sem, mert a mai 80 km is megerősítette bennem, hogy a koskormány jobb aszfalton, még ilyen távon is.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #76347 üzenetére
Ezek az új kormányok sokkal jobbak mint az anatomikus, azt nem is tudom, hogy találták ki...
-
veterán
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #76347 üzenetére
pont az alsó fogás hiányzott ma, úgy tűnik jobban megszoktam az outit, mint hittem volna
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #76384 üzenetére
Az én kombóm is ott van, mert ott vettem. Onnan tudom, hogy nem változott az ára, de szerintem a többinek sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
eastsider
nagyúr
válasz Napfénysüti #76511 üzenetére
Mi alapján keressek? Ajánlott márka stb, ami ér is valamit?
-
eastsider
nagyúr
válasz Napfénysüti #76514 üzenetére
Thx
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77489 üzenetére
nem igazán.....teljes döntésképtelenségben szenvedek
amúgy bikemagon az egyik fórumtárs arról győzköd, hogy az ajánlott méretnél kisebbet kell venni, mert:
'ökölszabály: ha 120mm-től rövidebb kormányszárra és hátranyúlás nélküli nyeregcsőre van szükséged, nagyon nem jó vázméretet választottál'na de nem is a mérettel van gondom, azt nagyjából sejtem, mekkorát akarok venni.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77492 üzenetére
igen, Vejne az én is írtam neki, hogy 120-as stucnit csak a legnagyobb mérethez adnak gyárilag is.....
de van, nagyon is.....amelyik igazán tetszene, ott némi kavar van a geóban, írtam is a Feltnek is ezügyben, de még nem kaptam választ, de van másik, és ez csak a Felt....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77496 üzenetére
mint a többi bringáknál, több féle felszereltséggel is kapható ez a Felt, FR 30, 40, 50, 60. attól függően, hogy a felt oldalak közül melyiket nézzük (amerikai, nemzetközi, stb) van ahol fent van ez a szín, van ahol nincs 50-es, de van 60-as, abban viszont mindegyik egyforma, hogy a legmagasabb számú, akár 50, akár 60 más geóval szerepel a táblázatban, 1 centivel hosszabb a fejcső. abban a méretben, ami nekem (sztem) jó lenne, 135 vagy 145 mm.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77554 üzenetére
és mi lenne a két álomgép?
(#77555) maximilian4: ha villanyakat tudnak (láttam) akkor tuti nyeregcsövet is, de azt sztem akár otthon is le lehet vágni. már persze ha van hozzá megfeleő szerszám....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77557 üzenetére
eddig úgy voltam vele, hogy nem kell nekem karbon bringa, azt az évi 5-6-8 ezer km-emet letolom alu vázzal is, de itt vannak olyan jó árak, hogy erősen elgondolkodtam.....
aztán persze (ahogy magamat ismerem) mindenféle észszerűség, ár-érték arány meg hasonlók figyelmen kívül hagyásával veszek majd valamit, ami szerelem lesz első látásra
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #77566 üzenetére
én a karbon kellys után gondoltam úgy, hogy nem kell nekem annyira karbon, mert az nem igazán győzött meg, hogy a karbon mennyivel komfortosabb lehet. utólag aztán a bikemag teszten olvastam, hog a kellys karbon váza elég merev, majdhogy nem versenyezni való váz, szóval nem biztos, hogy abból kéne kiindulnom.
amúgy most a fitness kocka, amivel járok alu váz-alu villa, ahhoz képest valószínűleg egy karbon villás outi is 'jól fog esni' még alu vázzal is pl. egy CAAD
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #77842 üzenetére
Én is gondolkodom rajta, hogy összedobok egy kis irományt a pedelec bringánkról. Bár ez a téma eléggé megosztó. Volt már 4db pedelec montim, 2 merev és 2 fully, egy unalmas hétvégén összehozok valami nem elfogult írást a témában.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #77980 üzenetére
Ezt sajnos észrevettem.
#77981 rétisün: Csak az nyomja a súlyt. Egy könnyebb kerékszettel ezerszer "jobb" gépet éreznél magad alatt.
#77982 Strezi: Számomra nem állnak össze a fokozatok, nagyon nagy ugrás van közöttük, 30-as tányérral meg aszfalton nulla leszel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
inifini
tag
válasz Napfénysüti #78051 üzenetére
Azért egy Garmin és egy Sigma ats nem egy kategória. Nekem párom bicaján volt ats, elég hamar lecseréltem sts-re, sokkal stabilabb.
-
Tottinho
csendes tag
válasz Napfénysüti #78053 üzenetére
Ma viszont mért rendesen, pedig még esett is az eső hazafelé Nem értem. Viszont ha a közeljövőben sokat fogja ezt csinálni akkor visszaviszem és cserélem vezetékesre. Pedig direkt azért is vettem vezeték nélkülit, hogy ne keljen a vezetékkel babrálni.
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78213 üzenetére
Miért rossz? Ha 1db emelkedő sincs amerre tekersz akkor felesleges. De ha sokat mászol számomra nincs hátránya csak előnye: nem fárasztod ki magad totál feleslegesen.
10-11-es kazettáknál meg úgysem lesz nagy lyuk a fokozatok között.De tudom, 53-39 meg 11-25 a menő.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78213 üzenetére
Nekem olyan van, hogy 40-30 a legkisebb (vagyis most már 42-30), olyan 13-14 km/h alatt az már nekem szenvedős, és azért találkoztam már olyan emelkedővel. Jó tudom vegyek kompakt hajtást
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78219 üzenetére
10-11 sebességeknél nincsenek nagy ugrások.
Nézz szét jobban. Nézz modern groupseteket (Campa ezzel még le van maradva), meg modern bringákat. A legtöbb bringa alapból 11-32-vel és kompakt tányérokkal jön, de ha nem is az összesnél lesz ilyen választható opció. Most már a Dura Ace 9100 is viszi a 30 fogat, az alatta lévő összes groupsetnél pedig van 11-32 opció alapból. Láttam videókat ahol még a pro-k is versenyen feltettek egy 11-32-es Ultegra 6800 kazettát, mert DA 9000-nél 11-28 volt a max...
A könnyű áttételnek szerintem csak is előnye van, de úgy vettem észre elég sok buta ember szimplán lenézi... (Nem rád gondolok)
7-es kazettából mondjuk én sem biztos vennék 11-32-t.
Gondolni kell arra hogy nem mindenki van ugynolyan erőben, meg arra ha esetleg totál ki vagy fáradva, vagy éppen nincs kedved tiszta erőből nyomni. Amerre én lakok leginkább rövid, de brutál meredek emelkedők vannak. Én nagyon jól elvagyok az 50-34 11-32-vel, számomra nincs semmilyen hátránya 11 sebességnél.
Ha te jól elvagy 11-28-cal, semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78223 üzenetére
Igen, most az endurance is nagyon nagy divat. Nem azért mondom persze mindezt mert trendi szeretnék lenni, de kényelmesebb (geometria, áttétel) bringákkal szerintem nincs semmi gond.
Azt utálom ha valaki azt mondja 11-25-ös kazetta kell standard tányérokkal, a kormányszárat meg told le amíg lehet különben nem vagy ember. Mert ugye muszáj pro-nak kinézni...
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78231 üzenetére
Mercier acél váz ocsmányul lefestve pirosra (nem én voltam, mondjuk valószínűleg bugyi rózsaszín volt annó szóval nem csodálom). Meg teljesen random alkatrészek. Amiket épp tudtam szerezni. Holnap dobok képet. Konkrétan két campa fékváltó hajt egy exage és egy tourney váltót.
-
SOAD19
addikt
válasz Napfénysüti #78233 üzenetére
Szép bringa, és szép helyeken jártatok együtt. Használd egészséggel! Én egyelőre maradok a crossnál, úgyis csak városi közlekedési eszközként használom 90%-ban.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #78223 üzenetére
Jó de strava szerint te 60-as kadenciával szeretsz mászni (legalábbis a Bence hegyre meg Lovasberény felé) és van aki jobban akar pörgetni.
Jester
-
válasz Napfénysüti #78219 üzenetére
Egy picit nehezebb outin egy gyengébb bicajosnak azért elég izmos lehet pld. a Lajosforrásra feltekerni. Kötve hiszem hogy oda minden kocakerékpáros felteker a túlméretes áttétellel...
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
Náluk voltam már párszor, rendelésre is gyorsak voltak eddig és elfogadják a SZÉP kártyát is.
=== Szatocs ===
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
Pavé Bike?
Van egy csomó komoly bicajuk készleten is, de nem tudom ruhában mennyire erősek.
Egy telefont megérhet...J.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78319 üzenetére
Milyen hosszú az út? A régi "pálya papucsos" (idézőjel mert lemez papucs, de hátrafelé nyílik) csepel túrák (főleg a vázuk) szerintem jobbak SS-nek. Stabilabbak, kényelmesebbek utcai ruhában, és nem mellesleg elég gyorsak és merev a vázuk. 10km-ig jók.
A régi outik, papucsa nem elég hosszú SS-nek, illetve nem is igaziak ingázni mert mondjuk hóban vagy esőben azért annyira nem vicces a max. 25-ös gumi. Illetve ezek a vázak sokkal drágábbak, csepel festés nélkül 2000Ft egy outiváz ami nem szar, az 30 ezer felett.
(Nem saját kép)
Itt ha benyomod tökig a stucnit akkor is már elég sportos a gép (a női túrámon kb. ez a beállítás mint ezen az se lassú), ha meg megfordítod a kormány úgy tudod neki nyomni mint ha dropban mennél, csak nem kell annyit hajolni (a legellenállás rosszabb, de támaszkodni jól lehet), akkor már kifejezetten keményen lehet menni 5-6 baron.
Persze nem ilyen retróra kell összerakni, fixi hajtás mehet rá, előre egy 90mm-es dobfék akár agydinamóval egybe, ha nem jön be a kontra SS agy, 622-es felnik, sárvédők stb. Ennyire perverz rugós nyereg se kell, de a rugós nyereg amúgy jó cucc.
Irányításuk igen vicces, mert nagyon jól reagálnak kormányzásra és kevésbé döntésre, de mindenképp igaz rájuk, hogy élvezetesebbek mint egy mai trekking.[ Szerkesztve ]
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Napfénysüti #78324 üzenetére
Ezért kell kettő bicó, és azzal járni melóba. Mondjuk egy olcsóbb kivitelű "Focus"!
@Normi: Köszi.
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78324 üzenetére
Én annyit megyek oda-vissza minden nap a full gyári női túrámmal és kiszorította az agyváltóst 28mm-es gumikkal mert kényelmesebb. (Na jó most az agyváltósból is hasonló lesz szóval jön vissza)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #78333 üzenetére
Ezt meg sem hallottam!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78333 üzenetére
Énnel csak az furább ha valaki nem tud biciklizni Egyszer valami házibuliban dumáltam egy csajjal, és valamiért kiderült, hogy nem tud biciklizni, én meg néztem, hogy mi van Sose hallottam olyanról előtte aki nem tud bringázni
-
jackbacsi87
senior tag
válasz Napfénysüti #78397 üzenetére
Igen, 3 napja!
(Bikemag fórumon fenn vagy?Ott kérdeztem rá nemrég.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs