-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SidCorky
senior tag
válasz ivana #104672 üzenetére
CST-ből melyik modellek lehetnek jók inkább városi és terepre is, mondjuk innen?
Egy kinézett külsőhöz honnan tudom, hogy kompatibilis-e a belső? A 27,5 gondolom adott, például itt az 1,75-2,4 gondolom a magasságot jelzi, honnan tudom a külsőbe mekkora fér bele?ASUS ROG Zephyrus G14 2024 // Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Fujifilm X-T30 II
-
draco31
veterán
válasz ivana #104809 üzenetére
Köszönöm!
Van 46-os villáskulcsom is, szóval ez nem akadály.
Akkor bármely angol menetes bicajra átrakható?
Az nem golyóskosár véletlenül ami mindegyikben van? Csak mert nekem eddig olyannal volt csak dolgom. A csapágy az meg a klasszik csapágy, én így értettem.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
válasz ivana #104812 üzenetére
Értem, Köszönöm!
Sajnos az én gépem pont abba az 5%-ba tartozik bele, nincs a hajtóműnek menet, hanem a hajtó tengelyen van a menet, és úgy kell összecsavarozni. Pedig szerettem volna erre átcserélni.[ Szerkesztve ]
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
válasz ivana #104820 üzenetére
Szóval a lánckerék és a hajtókar egyben van a tengellyel, és a másik oldalon menetes a tengely, amire a lezáró kupakkal egyben lévő csavart kell megszorítani. Belül nincs menet a vázon sajnos egyáltalán.
Alkatrész tudom hogy van mindenhez, csak jobb az ingyenn jó cuccból dolgozni, mint megvenni.[ Szerkesztve ]
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
-
draco31
veterán
válasz ivana #104844 üzenetére
Van egyébként egy ilyen vázam, ezzel érdemes foglalkozni? Ebben van a fentebb mutatott csapágyas hajtómű. Az a baj vele, hogy nem tetszik ez a váz nekem.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
válasz ivana #104867 üzenetére
Akkor a papucsot jól sejtettem.
V fékkel nem nagyon vagyok jóban, bár csak olcsókkal volt eddig tapasztalatom.
Egy dolgon múlik a dolog, hogy meg tudom-e mozdítani a nyereg csövét, mert az úgy be van állva, hogy öröm nézni. Nem nagyon akar reagálni a csőfogóra sem.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
válasz ivana #104924 üzenetére
Lassan összeáll a fejemben a gép.
A váz az telibe fekete lesz, és mivel neon zöld mániás vagyok, így a kiegészítők színe az lesz.
V fék.
Fékkar.
Bovdenház váltó és fék egyaránt.
Fékpofa.
Tudom, legolcsóbb alkatrészek.
Ez az első felni hozzá, a hátsón sajnos nincs felirat, dupla falú, ha így nevezik, és Schwinn Csepel felirat van rajta. 700x35C mindkettő.
Hátsó racsni az azt hiszem még jó állapotú.
Sárvédő még nem tudom melyik lesz pontosan, illetve valami csomagtartó hátra. A váltók maradnak a mostaniak Shimano Deore DX és XT, váltókarok lesz valami olcsóbb Shimano SIS dolog.
Illetve négyszög tengelyes hajtómű kell ha jól gondolom.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
pc360
addikt
válasz ivana #104947 üzenetére
Oké, én a rozsdakollekciókról szóló képek láttan írtam azt, amit. Tudtommal bringás topikról van szó, nem az andalgás a roncstelepen(ről). De ha azt mondjátok, hogy létezik e Földön értelmes női váz, akkor hajrá. Max nem hiszek nektek.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #104973 üzenetére
A kerékbe a csapágy sima SKF, 4db van a hátsó agyba, szabvány méret, ennyi az ára. Persze a felső kategóriás cuccok nyilván nagyon elrugaszkodott árazással rendelkeznek. De ez mindennel így van, nem csak a kerékpárnál.
Colos menetes kormánycsapágy szuper jó volt a parasztkergetőkbe 70 évig, de azért ma már nagyobbak az igények. És ez hozta magával a rengeteg fejlesztést, ami nyilván sok új szabvánnyal járt együtt. Emlékszem, hogy anno 2006-2007 körül már milyen viccesen nézett ki az 1/18 fejcső egy hosszabb rugóutas bringán. Ráadásul nem csak viccesen nézett ki, hanem technikailag is vitatható volt, mert érezhetően rugalmasak voltak ezek a villanyakak egy 140-180mm körüli rugóút tartományban. Utána jött az 1,5 coll, ennek kiküszöbölésére, brutál merev is volt, csak felesleges súlyt adott a villának. Aztán hamar rájöttek, hogy a tapered, alul 1,5, felül 1/18 ugyan azt a merevséget tudja, de könnyebb. Azóta is ez az elterjedt. Az 1 coll ma már technikailag elképzelhetetlen lenne egy mai montiba, amellett balesetveszélyes is lenne. A Cannondale meg mindig különc volt, ott vannak olyan megoldások ami semelyik más gyártóra sem jellemző. -
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ivana #105433 üzenetére
Én ritkábban megyek országúton, inkább városban "száguldozok". Lehet egy fitness ideálisabb lenne, de abból szinte lehetetlen normális áron, Magyarországon beszerezhetőt találni normális geoval.(Kb. Merida Speeder és ennyi). Használtan meg Hajdú-Bihar és környékén nem is nagyon lehet értelmes bicót találni, vagy túlárazott vagy "kókányolt".
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz ivana #105554 üzenetére
Szerintem sem egészséges. Olyan mint az élsport. Meg amúgy akkor lenne igazán menő, ha tanyabájkkal nyomná.
Mostani párom orvosi asszisztens, és azt mondja, hogy rengeteg sportőrült jár hozzá kezelésre. A túl sok edzés nagyon ártalmas. A futás pl. kegyetlenül rombolja a térdet és a csípőt. 10-20év alatt teljesen elfogynak a porcok. Van olyan tornatanár betege akinek már csípőprotézise is van mégsem bír leállni a maratonozással. Most a másik csípője van kikészülve. Úgy néz ki ott is lesz protézise.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #105665 üzenetére
...és aztán ha ezt te mondod annak súlya is van,hisz látszólag értesz a veterán kerékpárokhoz,nem ódzkodsz az ócskaságnak kinézőtől sem.
(#105666) Misi1980 ...jó lesz az,a Sigma megbíz6ó...ha meg hibás kicserélik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ivana #105683 üzenetére
Nekem viszonylag kényelmes. Csak azt nem értem, ha ilyen "görnyedt" testtartásban nem kényelmetlen, akkor miért volt kellemetlen pozíció a Triban 500 dropja. :/
Amúgy ezzel a 26-os montival is be szoktam "dőlni" ( a kormány szélét fogom, behúzom a fejemet, és előrehajolok(ami szintén nem okoz gondot, persze csak 5-10 percig bírom ezt a testtartást).[ Szerkesztve ]
-
-
Dyingsoul
veterán
válasz ivana #105976 üzenetére
Köszi a tippet, jónak tűnik!
Egyébként még annyi, hogy váltó nem szempont tehát nem baj ha nincs és ami fontosabb: könnyített vázas kellene. Olyan létezik ebben a kategóriában?- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #106375 üzenetére
Láttam én Exage szettet,de az valami újabb volt mint ez.
(#106372) MZsoltee...zsírhiány,rossz hézagolás stb.lehet,de hacsak nem felső kategóriás agyakról beszélünk,teljesen sima forgásra (mondjuk úgy ha kiszerelt,forgó kerék tengelyét fogod) ne is számíts...sőt,gyakran még ott sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Bati0501
őstag
válasz ivana #106380 üzenetére
Igen, gondoltam hogy olcsóbb, csak vajon miért cserélhették le az Ultegrát? Csak mert gondolom az volt rajta, ha minden más Ultegra.
Meg az FSA-val is történt valami, mert le van kopva a betű egy része.Ezt a mennyire reális árat meg úgy egészében értem, hogy a kevéssé ismert váz + alkatrészek szintje milyen árat indokol úgy nagyjából. /természetesen tudom, hogy pontosabban csak élőben, a bicikli állapota alapján lehet mondani/
De látom nem túl népszerű ez a kérdésem itt.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ivana #106448 üzenetére
Ezt valahogy nehéz elhinni. Most ezek szerint ha teszek egy fitnessbe 40-es gumit, akkor nyugodtan mehetek úgy, mint egy cross trekkinggel és bírni fogja, mind az országúti váz, mind a kerék? Csak mert egy átlag cross trekking van 15kg, míg egy fitness vagy 11 és kötve hiszem, hogy ugyanazt meg lehet vele csinálni, mint egy all terrain vagy cross bicóval.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz ivana #106693 üzenetére
26-os monti gumira valaki? Olyan 5-7 ezer körül gondoltam darabját. Vegyes felhasználás de inkább terepen menjen normálisan. Szóval alapvetően XC gumi kéne és a régi gép miatt ne legyen túl széles mert be kéne férnie a villába. A mostani kenda szar ami rajta van pont befér és 1.95 van ráírva, de szerintem inkább olyan széles lehet mint normálisból a 2.3-2.4.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz ivana #106720 üzenetére
Hátra Conti race king, előre conti X king. 26ban lehet kell kicsit kutatni de külföldi boltban találtam. Nem drága pénz, és sokan használják ezt a mixet. Aszfalton is haladós, és terepen sem akadsz el.
Mondjuk a hátsó nem szereti a sarat és vizes gyökeres részeket, ott csúszik mint a legtöbb gumi. Eddig egyszer ástam be magam egy pocsolyába, de ott bármivel elsüllyedtem volna, ezt leszámítva mindenen átvitt, és csak a híg sárnál kezdett kipörögni, de még ott is maradt tapadás hogy át tudjam szelni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #106738 üzenetére
A kónuszos agyak általában mindig azért mennek tönkre mert nincs jól beállítva, túlhúzzák őket. Egy XT kónuszos agy, ha jól be van állítva, örök élet + 1 nap, ahogy a mondás tartja. A kazetta problémák előtt én is értetlenül állok, nem szokott ezekkel ennyi baj lenni. Gond inkább akkor van ha nagynyomású mosót kap, vagy túl sok olajat fújnak a sora, és az befolyik a kazettába. Ha biztosra akar menni, akkor Hope agyat kell venni vagy DT-t. A Paul Lange idehaza érdekes árakat tud megszabni, szóval én nem lepődnék meg ha az XT agyhoz 10 ezer lenne egy új kónusz és tengely. Annál a cégnél én már semmin se lepődök meg. Külföldről kell rendelni Shimano-t. Valószínűleg a komplett agy olcsóbb lesz mint itthon csak a kazetta test vagy a kónusz, tengely szett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- Suzuki topik
- Tippmix
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest