-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #235469 üzenetére
Nem tudom értelmezni ezeket a sportolásra szánt ehardtaileket.
A sima félmerevtől sokkal merevebbek a súlytöbblet és a nagy nyomaték miatt.
A trottyosabbakat szétrázza, a fiatalabb meg száguldozna lefelé, ezzel nem az igazi. Efully a nyerő, ha már költekezik az ember.Városba, ha sok a domb, oda viszont elég jó lehet egy pedelec.
Egyszer láttam egy mamit gyerkhurcolóval, a bicóról nem lehetett megmondani ránézésre, h ebike... csak a tempóból sejtettem. Állatul néztek ki ahogy a Lidből csapattak kifelé, a megdurrantott kosárkával
Valami ilyesmi volt, fura vastagvázas, beépített pilácsokkal.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235494 üzenetére
Ebike-ról volt szó, ami félmerev. Valójában meg brutál merevített.
Csak olyanról hallottam aki rögtön eladta, vagy addig volt meg amíg fullyra gyűjtött.A normál hardtail sokaknak okés lehet sportolásra.
Jómagam is sokáig ilyen vallású voltam
Aztán rottyos ízületekkel kipróbáltam az össztelóst, azzal még megy a tekerés. Sőt, lehet néha még jobban is. Azért szokni kellett pár évig, de belejöttem【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
PINION - A SEBESSÉGVÁLTÁS JÖVŐJE
– AVAGY A JÖVŐ SEBESSÉGVÁLTÓJA?
2013. OKTÓBER 24.
https://bikepro.hu/pinion_a_sebessegvaltas_jovoje_avagy_a_jovo_sebessegvaltojaEszméletlen részletes cikk, rengeteg érdekességgel.
Konklúzió:
Első ránézésre baromi drágának tűnik a Pinion, és tényleg sok pénzt kell kifizetni amikor megveszel egy ilyen gépet, vagy vázszettet de egy ilyen váltó rendszerrel akár 10-20 évre is letudhatod ezt a dolgot. Ha utána számolsz, akkor kiderülhet, hogy valójában minden bizonnyal a legolcsóbb váltási szisztéma ez, ha az ár/megtett km viszonyszámát nézed. Arról se feledkezzünk meg, hogy ezen évtizedek alatt mindvégig egy maximálisan csúcsra járatott rendszert használhatsz melyet elképesztően élvezetes használni. Működés és funkcionalitás tekintetében jelenleg mindenkit ver aki a piacon van. Szinte minden paraméterében többet nyújt a konkurenseinél.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #235518 üzenetére
Csak beleolvastam, de ebben a régiben pont kiemeli a terhelés alatti váltás lehetőségét.
Valamint a láncválósnál szinte mindíg keresztbe van a lánc= nyúlós érzés. Ennél nincs ilyen, teljesen direkt érzésű a hajtás= mászók álma【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Schwalbe Nobby Nic
rosebikes
23EUR +10EUR
Igazi akciónak tűnik, 23 ropi lenne a szett.Dimensions:
27.5 x 2.60” / 850 g- Ez mérve valójában milyen széles lehet?
Most más 2.6" van (mérve is 2.6), de így nem marad sárférőhely hátul.
Gyárliag 2.4-es volt, pont ez a Nobby Nic, de nagyon virslinek tűnt a boos-os telóban, így eladtam próba nélkül őket.A poén, h a régi, az első generációsok 2.6-nak volt eladva, de csak 2.45-ösök voltak, az jó lenne..
Gondolom az újabb mintákkal a méretet is korrigálták. Vajon mennyire?
Csak a régebbi Nobbyról találtam infót. Más típusban nekem is volt Svábi, mind keskenyebbnek mértem anno a névlegestől.Nyilván a felni szélessége, és a nyomás is számít valamennyit.
Most szakszerűen lenne használva.
2.6" széles külső, 35mm-es felnin, kb 1.9 baron.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz classic B #235548 üzenetére
ROCKRIDER AM 100
- Ez sokkal jobb vételnek tűnik. 400e FtJó kis alap monti. Talán a féket le lehet majd cserélni egyszer, ha sokkal jobbat szeretne az ember. A többi alkatrészt én meghagynám, teljesen jók.
Boostos
148 x 12 mm
110 x 15 mm
- Ha te nem is akarod drága kerékkel tuningolni, ez behozhatatlan előny lesz eladáskor a gyorszárasokhoz képest. Hogy bármilyen elismert/kapható kerékszettel használható.Dropperes... nagyon belehúztak a Dekánál
Találni jó videókat is róla.------
#235549 ZolkoW
Még gondolkodom.
Talán az elől 2.6, hátul 2.4 lenne a nyerő.
Csak elmélkedem, mert igazából tartalékba kell, ha a tavalyi sivatagi körülmények ellentéte lenne majd jövőre. Van egy másik kerékszettem, arra szánom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #235577 üzenetére
Lehet rendezői bravúr.. én is csak most tájékozódtam;
Norco Fluid - ez egy család, akciósan ~2.700 EUR-tól, ugyan azzal a vázzal.A videóban a legdrágább volt, de talán a legocsóbbra gondoltak, csak az már nem került bele...
Az 5000 eurós árat most méginkább furának látom... mennydörgősük is van ennyiért.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #235595 üzenetére
Milyen külsővel merészkedtél a sárba?
------
Nekem egyik bicajon Vittoria Mezcal van (27.5x2.6", sárférőhely az nem maradt, direkt), ez apró mintás mindenes száraz időre való, arra tökéletes, ajánlom.
"Rendes sárban" nem lehet vele közlekedni, eltömődik, driftel, kapar.
Ha csak foltokban találkozok dzsuvával, akkor nincs gond.A nagy vason Specialized Butcher szolgál (27.5x2.8", rengeteg sárférőhellyel).
Nagyrücskű tank, meg se kottyan neki a sár. Állati jó erdőzni.Nézegetem a külsőket, ha találok jó akcióban nedvesebb időre valót, lehet vennék a kisbicóra is tartalékba.
Eddig a Schwalbe Nobby Nic a befutó. Közepesen rücsis, elég könnyű szélesben is.Ha nézelődne más is, itt sokfajtát összehasonlítanak.
https://www.outdoorgearlab.com/topics/biking/best-mountain-bike-tires【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Ha már így szóba került
most néztem ezt a filmet. A csóka kiköltözik az erdőbe, csöves lesz évekre... de vissza kell térnie a városba, ahol régen nyomozó volt... mindenhová bicózik hajléktalanként az öltönyösök közt.
Érdekes volt.Waldo
Last Looks
amerikai akcióthriller【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dottore #235614 üzenetére
Cube Stereo 140 HPC
Fork: RockShox Pike Ultimate RC2Ebben a vasban adták, mint az álom, úgy működik, kifogástalan.
Nem tudom amúgy mit kellene nézni szakértői szemmel. Csak felfújtam az ajánlott nyomásra, és boldogan használom. Dimbes dombos erdő, pumpa pálya, kis ugratók.
Állítgatni, emelkedőn zárni, nem szoktam.Az előző bicón sem volt gondom a telóval, az egy 29-es könnyű fully volt 100 mm-es fox 32-vel.
Ahhoz képest ez nagyon sokkal merevebb csavarodásra. Engem amúgy nem zavart semmiben az sem.Van még egy mennydörgősöm, hatalmas fully, abban a teló
RockShox Reba RL 29, 51mm offset, 150mm of travel
azzal is tökéletesen elégedett vagyok.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #235613 üzenetére
A speedzone-os csapat épp Amerikába jár, hosszan vlogolnak.
Lakóautóból nincs dízel. V10 benzin. A kutakon egy pisztolyból jön minden benzin, gázolajat nem árulnak általában.---
#235619 Dottore
Santa Cruz 5010
Ezt néztem ki eredetileg.De a Cube rövidebb láncvillájú még ettől is, és sokkal olcsóbb, kicsit könnyebb... szóval nem bántam meg, igaziban is nagyon szép gép. A geója nagyon eltalált. Nekem a felkapdosás miatt is Riser Bar-al tuningolt... így mintha rám szabták volna, állati jó
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Cycling in the US from a Dutch perspective
https://www.youtube.com/watch?v=m2THe_10dYsTegnap ebből informálódtam. 9 éves videó, de most sem lehet sokkal jobb. A GombosEdinás csatorna is életveszélyesnek tartja a közúton bicózást a mai Floridában.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #235653 üzenetére
A saját oldalukon 4 év garit írnak mindenre.
Ez igen biztató.A reklámarcuk egy nagyon jópofa montis csajszi
Martha Gill videókbike24.com ingyenes a visszaküldés magyarból... itt nem látom mennyi a gari.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz velizare #235668 üzenetére
Shimano Vs Microshift Vs SRAM Gears: Which is Better For You?
Beleolvastam pár ilyesmi cikkbe, nem is csak a szerelhetőség a probléma.
Kb sajátmárkás gyerekbicókba a legjobb.Ha van rá keret a Deore szint a nyerő, ha külön veszi az ember.
Már az is f4sza minőség, minden körülménynél szépen dolgozik, tartós.
Ezeket a Mshift nem tudja.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Why We Won't Raise Our Kids in Suburbia
Not Just BikesÉrdekes hasonlítás a legbrigázhatóbb országhoz... az eredmény; odaköltöztek
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #235807 üzenetére
Alis NRC photocromic
-=!CSAK!=- a szürkés lencséjű jó!
A színesek (kék, barna fotókróm) belülről is nagyon tükröződnek.Ez az "átlátszó" tényleg szinte tiszta, majd "mintha szürkés"-re sötétedik kicsit.
Erdőbe tökéletes, minden évszakban, felhőtlen időben is, ha vannak lombos részek.Aszfaltra szerintem túl világos káprázó napsütésben (ez a kínai átlátszó fotókróm).
Felhősben jó.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #235816 üzenetére
Erdőbe bármilyen "normál" sötét szemcsi max kirándulni jó.
Száguldozáskor a hirtelen fényviszonyváltozás, pl felhőtlen szikrázó napsütésből az árnyékos lombok alá csapatáskor sötét szemüvegben pár pillanatig nem látni rendesen.
- Átlátszó, vagy nagyon világos lencsével nincs ilyen probléma. Szóval aki száguldozós, annak érdemes ezt is számításba venni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz togvau #235820 üzenetére
Háztól-Házig Szerviz
Bp környékén vállalják elvileg, ha esetleg ott laksz.
Gondolom szervízben csak új fékpofa beépítésével vállalják az olajcserét.Néztem a légtelenítő szettek magyar árát... inkább várnék rá Kínából, pl
Bleed Kit for Shimano
aliexpress
Fékpofát nehogy vegyél innen.
A gyári a legjobb megoldás, ismeretlen kínait semmiképp.
A nagyobb ismert boltok utángyártottai is jók lehetnek.
Maga a bolt normális amúgy. Még nem próbáltam az innen való légtelenítőt, de jónak néz ki.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Sram g2 fék
Shimi 203 mm-es tárcsával
+23 mm-es adapterrel
- Elvileg működhet?Van egy tartalék kerékszettem,
ami Center Lock-os, megvannak a tárcsák is.
De a Shimis rotor nem (Sram féle) 200-as, hanem 203-as..."DT Swiss MTB Centerlock to 6-hole Adapter"
van ilyen, de nem akrom elhasználni, ha nem muszáj.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Szerintem átlagembernek a gyári tárcsa, gyári betéttel a legjobb. Ahogy megálmodták a szakemberek.
Aki viszont tuningolna fékbetéttel, most találtam a német boltokban pl Trickstuff-ot.
Agyon dícsérik.
A "power" - a piros az ász. Meg a legdrágább, mert gyorsan elkopik.
https://www.bike24.com/search-result?searchTerm=trickstuff%20powerItt a Sram betéteket is érdemes átnézni. Van rugó és csavar nélküli (a régiből átrakható) olcsósított verzió is (pár fajtához).
Vagy itt
https://r2-bike.com/navi.php?qs=trickstuff+power&search=【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
The MOST POWERFUL eMTB: riding the Rocky Mountain Instinct
Jeff Kendall-Weed
Érdekes ösvényeken csapat a régen bmx versenyző.Tud egy fura és hasznos trükköt;
Ride-4 adjustment system, which allows riders to fine-tune geometry and suspension kinematics with a rotating, four-position square chip at the shock bolt.Négy állásban lehet a tagnál nyújtani a geót, és lejjebb vinni a súlypontot.
(Jobban mászik, és lejtőzik)
Azért poén, mert ez a legrövidebb láncvillás (széles 29-es kerekekkel) emonti, hülyülni, felkapdosni nagyon jónak tűnik.
Szóval testreszabható, éppen ki, vagy milyen stílusban akar csapatni.Hosszabb ismertető;
On Test
The 2022 Rocky Mountain Altitude Powerplay introduces a brand new motor & bigger battery
https://flowmountainbike.com/post-all/new-gear-bikes/2022-rocky-mountain-instinct-altitude-powerplay/【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #235897 üzenetére
gyári Shimi/Sram rotor + fékbetét
vs
alis/kínai olcsóA gyári szetteket hozzáértők tervezték meg, hangolták össze. Ezt gondolom nem vitatja senki.
Az utángyártott soha nem lesz ugyan olyan, mint a gyári.
- Lehet rosszabb, vagy akár jobb is bizonyos paraméterekben.Szerintem ettől félreérhető. Valaki vesz egy jobb féket, aminek a teljesítményére nincs szüksége, így az olcsóbb kopó alkatrészekkel is boldogan tudja használni.
Pl kivágatlanabb tárcsa; elvileg jobban melegszik.. de nem nála... és csak feleannyiba kerül..【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Pttypang #235921 üzenetére
Normál belsőbe a logika szerint jó lehet. Én bele merném rakni.
Más márkából csináltam már, és tökéletes volt.A szelepmag helyén lehet beerőszakolni a tej üvegéből, ha olyan betöltőcsőrös, vagy spéci betöltővel.
A Slime-os üveg+cső is beválhat.
A Dekában is árulnak eleve töltött belsőt, ha nem akarsz koszolni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235924 üzenetére
Ezt írja a használati is.
- Eleve többet kell tölteni, mint azt az ember gondolná.
Pl a Joe-nál;
Ajánlott mennyiség:
1 MTB kerékhez, belsővel vagy belső nélkül alkalmazva:
60-120 ml : XC és CX kerekekhez
120-180 ml : AM, FR és DH kerekekhez- Szezononként rá kell tölteni.
Sok defektnél gyakrabban.
Kivett keréknél hallani rázogatásra, h zubog e még egy decinyi.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235929 üzenetére
https://www.notubes.com/support-center/faq
Can I add sealant to my tubes ?
Yes, if the tube has a removable valve core.
We recommend injecting 1-2 ounces (30-60ml) of sealant into tubes.A hagyományos belsők anyaga jó a tejhez, tudja tömíteni.
A mostani csoda belsők az ivózsákokhoz hasonló műanyagból vannak, azokat semelyik defektgátló nem tudja tömíteni. Foltozni is csak a sajátjával lehet, kéz nélkül, vagy új gumikesztyűben, vagy csipesszel, mindent alkohollal előkészíteni... macerás, de megéri amúgy. Töredék súlyúak, és méretűek, nehéz tönkevágni őket.
Pl; Schwalbe Aerothan, RideNow Ultralight, van még pár fajta.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235935 üzenetére
Biztos jó, nekem nem kéne.
Eddig Joe volt, azt is alig lehetett a szelepen keresztül beerőszakolni. Gumiporos, darabos, nálam tökéletesen működött.
Elötte Stan's lehetett benne, az is jó volt, de büdi. Még a szervízben csinálták.
Most a
Vittoria Universal Tubeless Tire Sealant
van. Ez is gumidarabos, meg kristályos, de nagyon híg.
Könnyű a szelepen át betölteni.
Tökéletesen működik. Gondolom ez könnyebben oda habzik belülről a lyukhoz, jó cucc, érdemes kipróbálni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #235956 üzenetére
Igen, megbízhatók, normálisak.
A bolt mögötti lakótelepen szoktam látni ahogy engedik kipróbálni a bringákat.
A boltban egész sokminden van készleten.Kérdeztem egyszer a használt bicók honnan vannak; - Németből.
Átnézés, ha kell karbantartás után, garival árulják.-----
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #235973 üzenetére
Sramot (vagy bármelyik NEM Shimit) a teljesen kezdő bringás is ügyesen tud kezelni.
Nagyobbat kell húzni a karon, így apránként fog.
Plusz direkt, az elején kevésbé harap.A Shimi egyből harap, kis mozdulatra (a szervósok).
Aki megszokta, és legalább átlagos képességű, az normál körülmények között ügyesen tud manőverezni ezzel is.
A többi márka kezelése ilyennek könnyen megy.Sokáig XT vallású voltam.
Egyszerre használtam Sramot az egyik montin, XT-t a másikon. Boldogan.Majd jött az egykerekezés, a fékek rémálma
Állandó pici fékezés.
Shimivel nehéz nagyon, mert harap.
Srammal, Magurával próbáltam, azokkal gyerekjáték. Így nálam nem jöhet szóba többet XT/Shimi fék.
De átlag bicózásra, vagy aki nagyon ügyes, annak bármire tökéletes lehet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #236027 üzenetére
2018
Frissebb ilyesmi összehasonlító táblázatot nem találtam.Azóta biztos sokat fejtesztettek mindegyiken.
Csak amiatt gondoltam hasznosnak, h aki a modulációba butul bele, az lássa a Shimi féle iskolát.
- Ráadásul a Shimanok még ezt az adagolhatóságot is csak a gyári gyantással tudják, utángyártottal még harapósabbak általában. Aki tud fékezni, azt nem zavarja, sőt mivel ezt szokták meg a Shimitől, még örülnek is neki.Szerintem átlag bicósnak tökéletes a Shimano is.
XT-t külön venni viszont nem tűnik jó ötletnek.
Az SLX-be több anyag van, és tudja amit az XT, úgy rémlik.Figyeltem Karikor az akciókat (kb -25%), sehol nem fogyott el az XT, de az SLX sem. Az olcsóbb Deore-t (BR-M6120) vitték el négydugósban. Magura és Sram is megmaradt.
Úgyhogy a népeknek elég a Shimi, abból is az alap, ami jól bevált.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #236059 üzenetére
Kis piláccsal szoktam ellenfényt csinálni.
Úgy jól látszik a betétek és a tárcsa közötti rés.
- Ha a fehér papíros módszer kevés.Párhuzamosra beállítva, és úgy meghúzva általában elsőre jó.
(A fékkarral ráfogós, és úgy meghúzós sokszor elrontja... pedig mindíg reszeteltem a dugók visszanyomásával...)
Ha picit mégis súrlódik; mögüle megvilágítva látszik melyik féknyereg csavart kell meglazítani, majd csak ezt az oldalt igazítani, és újra rögzíteni azonnal.Sokat nem érdemes küzdeni vele. A használattól kicsit még önbeállítódik.
Első tekerés után megnézem kell e igazítani.Meg betéttől is függ.
Van amelyik minimális súrlódását egyáltalán nem hallom, másik fajtáét meg igen... így azt többször igazgatom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #236072 üzenetére
Ezek szerint nem emeletesben fészkelsz...
Láncápoláskor, amikor hátrafelé tekerem a pedált, (direkt ilyen - I9 hydra) k. hangos lenne a racsni. Így a hátsó kereket jól megpörgetve hátrafelé - szinkronizálom némává a pedál visszafelé tekerésével【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #236084 üzenetére
BL-MT501
Brake Lever
Recommended brake caliper BR-MT500 BR-MT520BR-MT500
2-Piston MTB CaliperBR-MT520
4-Piston MTB CaliperA négydugós nagy tárcsákat, és fémes betétet is tud.
Én rádobtam volna az árkülönbséget. A bike24-en meg épp akciós, így nem is drágább.Lehet neked az mt500-as is bőven elég, az 520-ast viszont könnyebb lenne egyszer majd eladni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #236089 üzenetére
Féknél az a picurka súlytöbblet, és talán kicsit több olaj, csak nagy előny lehet, ha egyáltalán így van.
Régebben olvastam, h sokan az m8000-es XT (pofára esés) után, ha maradtak Shimi vonalon, többet nem vettek kikönnyített XT-t, csak SLX-et, tud mindent, és van is benne anyag.
Tipikus hiba még a könnyű fékeket keresőknél, a túl kicsi tárcsa használata.
Pl az említett m8000-es; 160-as tárcsával forralta az olajat, 180-al nem, de még kicsit úgy is vándorolt a fogáspont, 203-al zavarbahozhatatlan volt gyilkolva is...
- Akik lehordták, természetesen mini tárcsával akartak hosszan lejtőzni...Szóva azt akarom kihozni, a könnyebb, kisebb fék is tökéletes lehet, de megfelelő tárcsa kell hozzá.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #236116 üzenetére
Ezzel a légtelenítős videóval sok k.anyázást megspórolhattam volna anno
- Amiket láttam, azokban lelazítják a fékkart, én csak sokadjára jöttem rá a bringa elejének megemelésére..
- Magura MT5, azt csak ezzel a féknyereg leszerelős, billegtetős módszerrel lehet lelégteleníten... mire ezt kitaláltam...
- A fékpofák tisztítása új trükk nekem.A megáztatott féknyereg ronggyal tisztára törlését viszont nem tudom elhinni.
Lehet másodjára már nem sima rongy volt az, hanem alkoholos.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Black Smile #236137 üzenetére
Wax előkészítéshez a lánc belsejét kellene (főleg) fémtisztára mosni.
Éjszakára benzinbe áztatni, utána alkohollal átmosni.Ha olajozod, akkor nem árt ez a zsír sokat. Kicsit jobban fogja a port...
Én csak kívűlről letörölném, amennyire gyorsan le lehet, és használnám olaj helyett amíg kicsit hangosabb lesz a futása.
Utána le lehetne títsztítani, majd olajozni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Black Smile #236246 üzenetére
Szemléltetés.
Itt mutatja a bácsi miért érdemes leszedve, teljesen megtisztítani.A vége felé mondja; brigéciol nélkül is okés.
Nekem is jó lett anélkül.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen