-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #250377 üzenetére
Jó az MTB-re is. Nekem Bryton Sport Mount van, az hosszabb, mint a Garmin. A dőlésszöget meg úgyis magának állítja be az ember, nem kell vízszintesen felrakni.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #250411 üzenetére
Az a gyűrű még mindig nem végleges. Gondoltam már rá, hogy vágok belőle, akartam is kormánycsapágy cserénél. Csak végül nem volt több időm, így visszaraktam így. A terv 1 db 0,5 centis gyűrű maximum. Eredetileg is úgy kértem a szerelőtől, de hosszabra hagyta. Azért sem bántottam még, mert gondoltam a teló cseréjén is, akkor meg mindegy lenne. De lehet marad még és vágok belőle. Nem tart sokáig flexxel.
Egyébként 1db 1 centis, meg 1 db 0,5-ös + 2 mm-es van alatta. Szóval kéne 1,2 centit vágni belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #250410 üzenetére
Acor, Funn, XLC iparis cuccai mind alacsony magasságúak. FSA-nál láttam ilyen magas megoldást. Gondolom OEM gyártásnál olcsóbb így a cégeknek, mert nem kell venni még 2-3 darab hézagolót. Ajánlanám az XLC-t (HS-102), de drága (22ezer körül van, én 16-ért vettem). Van olcsóbb is.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250415 üzenetére
Vagy vehet csak felső csapágyat. Ahhoz jár a csésze, ipari csapágy, központosító gyűrű, porvédő kupak (valamelyik ad felső kupakot + csavart). Nagyobb márkáknál külön is kapni, mert általában az alsó szokott sűrűbben tönkremenni. Az kapja a sarat, port, vizet inkább. eBike.hu-n vannak külön - külön.
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #250425 üzenetére
Az a baj, hogy külön nem kapni csak ilyen porvédőt. Amikor vettem a vázam, akkor a vevő adta a kormánycsapágyat is, de kifelejetette a villanyakra való központosító gyűrűt. Persze, hogy külön nem kaptam sehol, így venni kellett egy komplett csapágy készletet.
A vázad valószínűleg félintegrált, azaz alul felül van egy beütőcsésze. Olyan nincs, hogy alul integrált. Azért csinálják a félintegrált fajtát, mert olcsóbb gyártani, nem kell olyan pontos fejcső - kiképzés. Lényegében mindegy, nem rosszabb egyik sem a másiknál. Az integrált szebb és letisztultabb, mert nincs csésze, ennyi előnye van. Viszont ha sérül a váz, akkor baj van, nincs csésze cserével javítás, ez az egy hátránya.
Azért kérdezz rá valamelyik boltban. AliExpressen persze van külön, a felfekvése valószínűleg jó lesz, mert az csapágyazás az teljesen szintben van a csésze síkjával, így elvileg jónak kell lennie. Ha előbb írtad volna, nem dobtam volna ki az Acor csapágy részeit és elküldtem volna neked.
gordonfreeMn: A kúpos kományszár alátét biztos nem lesz jó, mert az csak 1" az A-Head meg 1 1/8" azaz 1,125".
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #250436 üzenetére
Igen, majd hasítottat fogok venni ha netán cserélek villát, azt legalább könnyű szerelni. Most lehet, hogyha valami jól felszerelt biciklis boltot kérdez az ember akkor találni, itt vidéken nem találtam, várni meg nem volt opció, mert pont akkor szereltük össze 0-ról. Az más kérdés, hogy az egész bicikli utána kicserélődött és semmi sem maradt abból, csak a váz.
Ma eladtam végre testbike aprón a Tourney hajtóművet, egy lommal kevesebb a ruhás szekrényben.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balazs1022 #250442 üzenetére
Nekem tetszik, nagyon! Le a kalappal. A festés is szép lett. Én sem szoktam gyári bringát venni, hanem építek (mégha drágább is lesz a végeredmény).
Mi lesz a terv? Váltók, hajtás?
-
Fall-N
veterán
válasz balazs1022 #250450 üzenetére
Jó az a matrica, valószínűleg a vázért a Lapierre felelt, ők tervezték. A Koga inkább trekkinget tervez.
-
Fall-N
veterán
válasz balazs1022 #250456 üzenetére
Hogy bonyolítsam a helyzetet, van a Koga - Miyata [link] trekking biciklik is a holland - japán közös cégtől. Én mondjuk mindig csak ezzel a vegyes vállalattól láttam bicikliket, sima Koga gépet nem.
-
Fall-N
veterán
Elég gáz, hogy ennyi pénzért SRAM NX fért bele.
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #250515 üzenetére
Nem jön semmilyen kör, nem is ajánlottam semmit. De ennyi pénzt nem ér a Decathlonos bicikli az biztos. És igen, baromi nehéz. Elszálltak az árak, de azért elég pofátlanok a gyártók. NX SRAM helyett akkor raktak volna másik gyártótól váltót. Egy Deore szett olcsóbb és jobb. De sajnos az NX-nél még a MicroSHIFT is jobb.
Lacerta: Mennyi?? Én meg telót akarok váltani, hogy ne 14 kg körüli legyen a biciklim. 😁
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #250530 üzenetére
Dehogy jó, mindenhová fully kell, látod én is már le lettem hurrogva. Gyűjtök is pénzt és veszek gyorsan egyet... Ja nem.
Szerk.: Amúgy régen én is azt hittem fully kell nekem a városba a rossz utak miatt, ma még már élvezem, ha hátul nem csillapítja semmi a hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Suntour paraleogramma elvű nyeregcsövét ajánlják, a sima rugós kukába való. Más egy fully ettől függetlenül, a nyeregcső a legjobb esetben is maximum 20 mm rugóútat tud kimozogni.
Ez pont olyan, mint a karbon villa vagy normális első teleszkóp esete. Valamennyi komfortot ad, viszont nem annyira bolond biztos, mint egy fully a nagy rugóutas csillapításával. Azaz lassabb vele lemenni, jobb technikai tudás kell mellé. Valakinek ez kell, valaki meg jobban szereti ha ő irányít és technikázni is kell. Valaki merev karbon villával versenyez kemény terepen, valami el sem tudná képzelni teló nélkül. Ezt neked kell eldönteni, mire fogod leginkább használni.
Hasaggymeg: Én szeretném a SRAM váltót GX-től felfelé, csak az áraik. A MicroSHIFT meg elég népszerű USA-ban, rengeteg tartós teszt van, és úgy látszik bevált technika viszonylag olcsón.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #250537 üzenetére
A bringa súlya is számít, de sokkal többet ha van túlsúly. Elvégre a kerékpáros súlya sokkal többet nyom, mint a bicikli. Ha nincs (már) plusz akkor lehet faragni a bicikliből is. Ettől függetlenül mindenki arra törekszik, hogy a bűvös 10 kg
alattkörül legyen a bicikli tömege. -
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #250551 üzenetére
Bár nekem a lilás színnel nem lenne bajom (a kerék viszont nem tetszik, mindig a baromi nehéz, kínai 3 küllős karbon kerekek jutnak róla eszembe), de jobb lenne valami komolyabb színben. Például fehérben már jobban mutatna.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250573 üzenetére
Nem lehet elrontani. A sorrend:
Alsó csapágy:
- Központosító gyűrű a villa nyakára, a kúp felfelé néz
- Kormány csapágya, a letörés felfelé néz, a sík fele a központosító gyűrű felé
- Beütős csésze a vázba (tilos zsír a váz és a csésze közé!!!)
Felső csapágy:
- beütős csésze a vázba (szintén tilos zsír a váz és a csésze közé !!!)
- ipari csapágy, a letörés lefelé néz (mindig a csésze felé kell) a sík fele felfelé
- központosító gyűrű (vágott)
- porvédő felső csésze
- távtartó gyűrű(k)
- kormányszár
- top cap + csavar
Zsír mindenhová mehet közé, egyedül ahol írtam oda tilos (mozogni fog a csésze és kinyúlik a fejcső a vázban). A stucni ahová kerül oda sem szabad zsírt tenni.
Ami még alapvető, hogy nem szabad a stucnit/szár oldalsó csavarjait meghúzni, a felső kupaknál kell összehúzni a csapágyat, de pont annyira, hogy ne kotyogjon, illetve ne szoruljon. Ilyenkor célszerű a villát alulról fogni a nyaknál és mozgatni, hogy kotyog-e. Ha jónak gondolod, akkor kell ráfékezve előre-hátra mozgatni. Párszor oda is lehet ütögetni a padlóhoz. Ha csörög, akkor még laza. Ha felemeled a biciklit és nem fordul el a villa oldalra, akkor biztos túl szoros. Ha jól összehúztad, akkor mehet a két oldalsó csavar is.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #250584 üzenetére
A csapágy 45°-os letörése (vagy 30°) a csésze felé kell essen. A zsírzás meg nem vallás kérdés, valahová nem szabad, valahová meg felesleges. A váz és a csésze közé nem szabad, mert mozogni fog az erők hatására és kilazul, de úgy, hogy közben szétkopik a csapágy fészke a fejcsőben. Integrált csapágyazásnál természetesen kell, de ott nincs beütőcsésze a váz és a csapágy között. Egyedül amit kerülnék az az alu félintegrált váz és az acél olcsó beütőcsésze alkalmazása. Ott ha elkezd rozsdásodni a csésze akkor be tud rohadni, viszont zsírozni kéne. Ha meg zsírozva van akkor szetcsészi a vázat, főleg hogy jóval keményebb az acél.
A felesleges kategória az a kazetta és fogaskoszorú közé például. Azon kívül, hogy a koszt gyűjti semmi előnye nincs. Ott nem mozog el a sor a kazettán, hanem fix. Egyedül vékonyan a zárógyűrűt szoktam zsírozni, hogy ne gyógyuljon össze az agytesttel, mert olcsóbb sorokhoz acél lockring jár sajnos.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #250590 üzenetére
Nekem semmi baj vele. Egyedül akkor van ilyen gondolom ha a reklámblokkoló aktív (AdGuard) akkor nem tudom én sem leokézni a cookie ablakokat.
Microsoft Edge nem sokat segítene, mert az is Chromium alapú, ahogy majd az összes. Egyedül a Firefox használ más motort, de az meg béna Androidon.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #250607 üzenetére
Azért ez se kutya: Unno Horn: [link]
Vagy a megosztó: Unno Dash: [link]De a hardtail bicikli elég jól néz ki: [link]
Dark Achron: Irigyellek. Én a héten háromszor töröltem át a biciklit az esős idő miatt. Engem idegesít ha koszos. Most is csilli-villin áll lent a lépcsőházban.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250641 üzenetére
Fotózd le oldalról, olyan mintha a felső csésze nem lenne teljesen benne a vázban. Az a vágott gyűrű (kompressziós gyűrű) után minek van az a hézagoló? Oda csak a felső porvédő kell! A vágott gyűrűt nyomd teljesen be, azért kotyog!
Szerk: a dobozban nem sorrendben vannak a részek, azzal vigyázz! Úgy rakják be, hogy kisebb helyet foglaljon.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250645 üzenetére
Elvileg ha koppig belemegy a csészébe a csapágy, akkor nem szabadna szorulni. Eleve erősebb az ipari csapágy, mint az alu csésze. Az a gyűrű (vágott) teljesen bemegy a csapágynál (csapágy síkjáig be kell mennie)? Az felel, hogy semerre ne tudjon oldalra mozogni a villanyak. Amikor húzza össze az ember a csapágyat, akkor még helyükre feszülnek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250650 üzenetére
Beütőcsésze a neve. Nyugodtan fektess rá egy fa lécet és üsd be koppig gumikalapáccsal. Én nem szarakodtam, úgy rajtam be mind a kettőt. Gyorsabb és biztos nem ferdén megy bele.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250710 üzenetére
A vágás mindegy merre áll, nem volt a helyén rendesen. Valószínűleg azért szorult mert valahol felült a gyűrű és nem tudott mozogni. Amikor húzza össze az ember a felső kupaknál a csavart akkor még szokott igazodni a csapágy és összezáródik rendesen. Nálam a villanyakon még lejjebb csúszott az alsó gyűrű. Ha kicsit ferde a beütőcsésze az is a helyére szorul ilyenkor (az más kérdés, hogy nem a legjobb a váznak ilyenkor).
A vágás szerepe csak az, hogy könnyebben be tudjon a helyére menni. Az alsó gyűrű meg azért vágott, mert nehezen megy fel amúgy is a villanyakra, másrészt a karbon villára nem is szabad felütni, mert elrepesztheti a villanyakat. Egyedül csak a vágott gyűrűt szabad oda tenni. Ezt csak azért írom, mert nem mindegyik gyártónál evidens ez. Valószínűleg azért szorult mert valahol felült a gyűrű és nem tudott mozogni
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250753 üzenetére
SKS jó márka, biciklihez pont rosszabb a 45°-os, nekem is az van, nehezen lehet odaférni a küllők miatt. A Pennybe vettem, meg nem mondom fejből milyen márka, az is valami német cucc, ugyanolyan mint az a Schwalbe, csak narancs színű. Amúgy pontos, sokáig használtam, amikor még nem volt mérős műhelypumám. A 45°-is meg autóhoz jobb, ott a felni miatt jobban oda lehet férni.
-
Fall-N
veterán
Nekem a Giyo pumpa és a digitális is egyformát mutat, úgyhogy szerencsére pontos a Giyo. Tized pontosanan megegyezik, úgyhogy szerencsére nem kell tovább foglalkozni a dologgal nekem, a digitális mérő így most pihen jóideje, mert nincs rá szükség.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250834 üzenetére
Egyiket sem nehéz beállítani. Ugyanúgy kell mindkettőt, egyedül a csapágy típusa más. A csapágy márkájától függ mennyire méretpontos. Ha kevésbé akkor nehézkesen fér el ez-az. Ha így szorul akkor érdemes a beütőcsészén kívül mindent kiszedni és újra összerakni. Zsírt sem kell spórolni mehet bátran, legalább könnyebben helyükre mennek a dolgok (meg védik a portól meg a víztől a dolgokat). Én is életemben először csináltam ilyet, de elsőre ment. Nekem egyedül a teló nyakáról leszedni a régi gyűrűt, újat feltenni volt nehezebb kalapáccsal és csavarhúzóval, a többi meg volt pár perc alatt.
A régi menetes kormányt nehezebb beállítani, ott kell összekontrázni a csavarokat, meg kisebb is a hely.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #250837 üzenetére
Van amit kevesebbel kell, mint 4 Nm, például a féktárcsa csavarjait a 6 csavaros fajtánál (2-2,5 Nm). Persze ha CenterLockos az agy, akkor más. Illetve különböző kormánybilincses alkatrészek vannak, amiket kicsi nyomatékkal kell meghúzni. Az átlagos fék- és váltókarokat 6-8 Nm-rel kell általában (ott 7-tel szoktam).
Általában már mindent azzal húzok meg, ha már van. Már fejből tudom mit mennyivel kell a biciklimen. Ha van bármilyen karbon alkatrész akkor muszáj használni, ha fém minden akkor lehet érzésre is, sokáig úgy tettem én is.
Én egy sima mechanikus (kattanós) fajtát vettem (BBB TorqueSet 0-24 Nm) ami mindkét irányba ki tud oldani. Az egyirányú sajnos nem sokra jó, mert sok balmenetes cucc van. például nekem a mechanikus tárcsafék bowdenrögzítő csavarja is bal menetes. Ha venni akarsz akkor érdemes 2-25 vagy 2-20 Nm-es tartományút venni. Én a nagyobb nyomatékot csak kézzel érzésre húzom meg, mert elvileg lehetne egy 40 Nm-hez való is (hajtómű, kazetta lockring, CenterLock) bár utóbbi nem érint. Márkaból nem fontos bicikliset venni kimondottan. Azt is mérlegeld mennyit használnád, mert évi egy két alkalomért drága lenne.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250870 üzenetére
Milyen volt az előző vázad? Ha jó neki akkor boltoljátok meg. Jó a Stevens is, csak a méret legyen jó. Azzal meg nem kell foglalkozni, hogy papíron 26"-os a váz, belemegy a 27,5-ös is. Egyémbe is az 50/554-es gumi mellett még van 5-6 centi hely, simán befér a nagyobb kerék. Ezért is vettem meg ezt a vázat, mert lehet később korszerűsíteni egy 27,5-ös szettel.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #250895 üzenetére
Akkor érdemes körülnézni, vannak szerszám márkák, amelyek olcsóbbak. Én a BBB előtt a BGS Technic nyomatékkulcsot néztem [link] , az 10-15ezer Ft körül van bolttól fuggően és német gyártó. Tavaly novemberben 9ezer Forint volt az ára, akkor majdnem meg is vettem. Csak a kétes eMAG-os meg noname vackokat kell kerülni. A BBB-t én sem vettem volna még 35ezerért feltétlenül, Black Friday alatt vettem féláron. Úgy meg nem hagyhattam ott a helyi bicikliboltban.
Nagyobb tartományút lehet veszek egyszer, de az valami olcsóbb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz vendingo #250907 üzenetére
Ezt megerősítem, múlt hétig én is 1x7-et használtam, utána vettem 8-as sort, láncot és most 1x8. Az Altus 7/8 sebességes, de elvileg bármilyen 9 sebességes váltót át lehet állítani 6 - 8 sebességesre. A váltókar és a határoló csavar határozza meg, hagy sebességesként működik.
Elég volt az 1x7, de akartam, hogy szélesebb legyen a tartomány, így most ugyanaz a fogszám kiosztás, mint a 7s-nél csak van pluszban egy 11 fogas legkisebb lánckerék. Így a láncvonal is beljebb tolódott, így kevésbé fut keresztben a legkisebb 3 fogaskeréken, meg persze nem kell hézagoló a kazettatestre sem a fogaskoszorú elé.
-
Fall-N
veterán
válasz FireKeeper #250982 üzenetére
Campagnolo nekem sosem volt annyira szimpatikus márka, meg nem árul MTB alkatrészt, úgy nem izgat. Tudom, hogy vannak jó dolgai, de ha egyszer lesz MTB hajtás tőlük, akkor sem veszek tőlük, mert drága lenne.
-
Fall-N
veterán
válasz FireKeeper #251010 üzenetére
Sajnos most ez a trend, sőt rosszabb lesz, mert van már fully is, ahol még pluszban a kormánycsapágynál vezetik át a vezetékeket pl. Scott. Jó igaz integrált a kormány, így nincs külön stucni, így elvileg meg tudják tervezni úgy, hogy ne legyen éles szögben átvezetve. Nekem jó a vázon kívüli is, nem zavar. A kettő közt szerintem az ideális, amikor bizonyos szakaszokon van csak vázon belül vezetve, az most az átlagos. Például a felsőcsőnél indul és lemegy a láncvilláig a hátsó váltó.
Ha jól meg van tervezve és külön csatorna van kialakítva, akkor könnyű szerelni is. Drágább karbon vázaknál úgy van. De legegyszerűbb a régi bowdenházzal áthúzni az újat.
-
Fall-N
veterán
válasz FireKeeper #251045 üzenetére
Nekem a SRAM totál vezeték nélküli rendszere sokkal szimpatikusabb, így nincs vezeték, nincs gond. Egyedül a hidraulikus fékek csöveit kell elvezetni így.
Szerintem a Shimano is elfelejthetné a Di2-t, bár az eBike trend miatt, amúgy is vannak elektromos vezetékek, van nagyobb akkupakk, így nem hajtja őket a tatár. A SRAM AXS-t is van amikor nem a saját akkumulátorja táplalja, hanem az eBike nagyobb akksija.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251060 üzenetére
Jó az a váz. Sokan meg most is Magellan (Pixys 27,5" például) vagy Mali vázakkal versenyeznek és nem a biciklin múlik az eredmény. Ez egy átlagos klasszikus XC geometria, kábé a 2010-es években ez volt az általános. Hasonló van nekem is, bőven el lehet vele rohangálni, még gyors tempóban is. Mászni is könnyű ezzel a geometriával, így ha nem versenyre kell akkor simán építenék ilyenre.
Pont az egyik testbike.hu-s emberke vett az XTR szettes Magellan Pixys 26" helyett egy új gravelt Cube Nuroad EX-et és írta, hogy azonos helyeken tekert vele és nem sokat nyert vele időben. Általában 100+ kilométereket megy vegyes terepen. Túl van ez is marketingelve. Egy mai modern MTB meg egyáltalán nem rosszabb egy gravelnél.
Szerk.: példa egyik emberke Mali Viper-je, ezzel megy versenyekre:
Pedig "csúnya elavult".Másik baj, hogy mondanám, hogy vegyél egy 29-es Cube vázat de nem kapni külön csak vázat sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251066 üzenetére
Lásd amit írtam. Nincs vele semmi baj. Esetleg ha modernebbet akarsz, akkor BikePro webshopban van pár Gepida váz. Sajnos semelyik gyártónak nem érdeke csak vázat eladni. Mali vázak vannak még, amit kapni, de ők régóta nem hozták ki új modellt és kevés a méret választék is.
Ja elfelejtettem, árul csak vázat a Decathlon is, csak sajnos 60-65ezer Ft körül vannak. Ha neked megéri vegyél valamilyen RockRider vázat onnan.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Zoliwrc #251109 üzenetére
Ezt írtam én is. Rengeteg versenyző vagy régi 26-ost használ 27,5-ös kerekekkel vagy 27,5-ös montit. Természetesen én is azt mondom, hogy nulláról érdemes már 27,5 vagy 29-es vázzal indítani, mert hátránya nyilván nincs és a 26 kezd kikopni.
A saját 26-os vázamat azért mertem megvenni, mert egyrészt nekem is ideiglenesen át lett örökítve a régi bicikliről sok minden (amit persze utána lecseréltem, így már minden új ) másrészt belefér a 27,5-ös kerék. 29-es annyira nem érdekes nekem, próbáltam már, de csak aszfalton nincs akkora előnye, mint terepen. Viszont ha új biciklit vennék, akkor nyilván 29-es lenne, mondjuk nem is nagyon találnék mást.
Elméletileg kész a biciklim, de az ördög csak ott motoszkál, hogy a jövőben legyen egy 27,5 kerékszett upgrade, a közeljövőben pedig az XCM teló lesz leváltva. Néztem levegős telókat, merev villát (alut és karbont is) még nem tudom melyik lesz. Az biztos, hogy semmit nem változtat rajta ha 29"-os (vagy 27,5-ös) lesz az új villa (beépítési magasság nem tér el annyira), így abból már nem veszek 26-ost. Így ha netán 27,5-ösök lesznek a kerekek, akkor nem lesz annyira "retrómonti" és csak a tapered nyak és az átütő tengely, ami kimarad, azt meg túlélem.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #251147 üzenetére
Örüljetek neki, az sokkal rosszabb, amikor túlhúzzák. Sajnos új bicikliknél is lassan kell 0-ás szervíz. Kerekeknél is elkél, mert gépi fűzés után tuti fellazulnak a küllőcsavarok. Így jártam én is.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #251174 üzenetére
Ha megfelelő a váz mérete és geometria is modernebb, akkor elvileg nem ér bele a cipő orra az első kerékbe. Fulton váza két számmal kisebb és rövid régimódi a váz. Nekem a 17" Cruisernél ért bele. Pedig nekem 46-os lábam van. Most nem ér bele. Ez 54 cm-es XL-es 26"-os váz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nők, nőügyek (18+)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Discord
- Milyen switch-et vegyek?
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen