-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #253506 üzenetére
Kifelejtettem, hogy az első "bringás" szemüveg egy BikeFun Ace volt, a többit utána vettem. Fekete - zöld színű van. Két nagy hátránya van. Az egyik, hogy melegben nagyon izzasztó a másik, hogy a száron a zöld festés csúnyán kopik, így úgy néz ki mintha koszos lenne. Létezik fekete-pirosban, lehet az jobban bírja. Viszont ez a KTM sokkal jobb, élőben a kinézete mindenkinek bejött, de ez a kevésbé fontos része. A polarizált lencse is bejön városban és még drága sem volt.
De ha úgy nézzük, valószínűleg mind kínai bérgyártott szemüveg, megrendelésre rászitálják a márkát.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #253522 üzenetére
Nekem van összehasonlítási alapon acél váz és alu között. Az acél kissé rugalmas így nem közvetíti át az összes úthibát viszont a hajtási energiát is sokat elnyel. Az acél villa rossz úton ugyanúgy szétráz, mint az alu csak kevésbé. Viszont az alu vázzal sokkal jobb menni, még akkor is ha a hibákon kissé pattog.
Bár outi szempontból nem releváns, de a teló sokat segít a rossz utakon. Ezért sem építettem városba ilyen rohangálós gravel-szerűséget. Kábé 3 bar nyomással (belsős, meg nehéz is vagyok) hátul sem pattogok el és most, hogy sokat menetem a levegős telóval az is bevált.
Ha outim lenne, akkor egyértelműen karbon villásat vennék, nem kérdés.
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #253555 üzenetére
Nincs semmi különös ebben, a külső hély polikarbonát, amit pár év után gyengíteni tud az UV sugárzás. Ezt megmondani, hogy hány év, lehetetlen. Az sem mindegy milyen kategóriájú sisak, gondolom a drágábbak elviekben tovább bírják. A polikarbonát tetők, lemezekre is 10 évet ad a gyártó meg, ameddig garantáltan nem eszi meg az UV. De azt sokkal többet éri a napfény.
-
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #253614 üzenetére
Még mindig rohadt jól néz ki a lefelé fordított ívelt kormány. Ha ez én KLS kormányon nem ívelne hátra is, már lefordítottam volna.
Az NRC, hogy nem eredeti nem érdekelne. A BikeFun, Crivit, Inoc sem márka.
Közben megvettem az első sisakomat az előbb. Az egyik helyi boltban -40% akció van szeptember végéig (ha érdekel valakit linkelem, mert szállítanak máshová is), így vettem egy Abus Macator sisakot 23990 Ft helyett 14900Ft-ért. Kényelmes, jól szellőző és van benne bogárháló.
[kép] [kép] -
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #253628 üzenetére
Igen, ha erős tojás van benne, lehet ki sem lehet belőle centrírozni. Viszont ha van benne ilyen akkor erősen alkudnék.
Az a baj, hogy oldalirányú eltérést sem mindet lehet kiszedni. Ha például egy tárolóban feldőlt bicikli, akkor a felni maga károsodik és azt sem lehet 100 %-ra kihúzni belőle. Ezt laikusként nehéz kiszúrni, viszont a szerelőhöz elvíve rögtön kiderül. -
Fall-N
veterán
jjeahh, 6030D:
Elég filigrán, nem vaskos. Hazafelé fel is vettem rögtön, jól szellőzik. Megmértem itthon, nekem M-es van, 300 g. Annyira nem is érezni, hogy a fejemen van. Összehasonlítottam a Giant Pursuittal, az sokkal vastagabb. [link] Viccből megnéztem a gagyi, alap Polisport Sport In-t, azon érezni hogy egy filléres vacak. [link] .Van dátumkód, meg csomó biztonsági jelölés, figyelmeztetés. A matrica szerint 2021/Q4 (2021/10) kiadás/gyártású. Ez egészen pontosan a Macator AB-20 opal green típusú, ebben nincs MIPS. Az is volt, de jóval drágábban.
Napellenző is volt a dobozban, azt felraktam, csak fotózás után történt így nem látszik a fotón.
Mezga Aladar: Volt Viantor is, az is jónak tűnt, igaz az már 40ezer Forintos kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz kutga #253711 üzenetére
Nézd meg a Muziker.hu-n. Május végétől egész múlt hétig volt Black Friday, én is így vettem olcsóbban a telót. Két nap alatt kifogástalanul megjött. Sajnos ah akció már nem él, de ahogy néztem, most is olcsóbb, mint a hazai webshopokban. 100 ezer alatt is kapsz ott levegős RockShox-ot. Tapered nyak előny, mivel abból van több választék, pont az 1 1/8" amiből nehezebb találni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #253749 üzenetére
Az nem gond ha átütős. Kell bele adapter QR9-re. Sőt még jobb is ha olyat vesz, mert később át tudja másik biciklibe örökíteni..
Szerk: Azt hozzáteszem, hogy normális márkáknál van átalakító kupak szett erre (Mavic, XLC, a2z, DT stb.) kevésbé neveseknél szükség lesz egy CNC-sre, aki csinál ilyen szűkítő kupakokat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #253754 üzenetére
Érdekes, hogy még nem találták ki a villa/teló papucs 9 mm-re szűkítését.
Viszont az is igaz, hogy nem sok értelme lenne, mert sokkal merevebb és egyszerűbb az agyat cserélni. Persze plusz költség, de hosszú távon megéri.
Egyébként én is ezért nem vettem már 26"-os telót (29"-os). Ha netán megunom és veszek másik vázat, akkor szinte eladhatatlan egy drágább 26"-os teló. Olcsóbbat meg megveszik a szegényebbek, persze nem azonnal. Átütőtengely ugyanez, könnyebb eladni egyszer, bár ha jó akkor az is lehet vinni esetleges bicikli cserénél.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz evo87 #253793 üzenetére
Igen. Nekem a RockShox Paragon Suntour megfelelője van az NCX-D Air. Sokkal jobban mozog, mint az XCM olajos teló. Azért vettem trekking villát (elvileg trekking/city), mert városba bőven elég. Eddig ahogy néztem a leggöcsörtösebb úton is kábé 50 mm-t ment be a becsúszóból. Az XCM-nél is látszott, hogy kábé a 100 mm felét használtam ki. A Paragon ugyanaz, mint az enyém RockShoxban (internetes vélemények és tesztek alapján írom, elvileg a RockShox drágább vagy másfélszer itthon. Azon a linken lévő áron megéri).
Ja és persze lejött több mint fél kiló tömeg is! Az XCM 2,55 kg a mérleg szerint, az NXC pedig 1,9 kiló körül. Vágatlan nyakkal mértem csak, úgy volt kicsivel 2 kiló alatt.
zsocy: Én ha elkoptatom a gyári Funn lánctányért (NarrowWide) akkor újból Funn-t veszek vagy absoluteBLACKet. Lehet, hogy jó az Alis is, de nem olyan nagy kiadás az ára amiket írtam azoknál sem. Főleg, hogy az absoluteBLACK legendásan sokáig bírja.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #253841 üzenetére
Van egy két versenyző arc testbikeon, leírták erre, hogy nagyon nem ugyanaz. Alu ötvözetek ezek és a fém keménysége nem egyforma. Le is tesztelték (majd megkeresem), jóval többet elmegy a márkás, mint a random kínai. Másrészt valakinek szempont, hogy a nagy elindulási nyomatékot is bírja, mert törtek már el így (verseny, futárok például). Én magam részéről van, hogy keményen odanyomok neki, ha sietek. Ilyenkor a 4szögletes hajtómű hajlott is már. Most néztem ma a Funnon a legkisebb kopást, gyűrődést sem látom még.
Persze nyugis, muglis tekerést biztos kibírnak, meg normál XC-t, de annyival nem drágább egy a2z, Funn stb. hogy Kínából szarakodjak. Főleg ha kibír 2-3 évet egy márkás. Alis is belekerül 3-4ezer Forintba, a Funn vagy a2z meg 12ezer itthon. Jó az absoluteBLACK már 20ezer fölött van, de tényleg mindent kibír.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #253845 üzenetére
Nekem a Bryton Sport Mount alu bevált, de a szára kezd fakulni az UV-tól, ott nem fekete hanem barnás. Ha nem viszem a komputert magammal akkor zavar, hogy kiáll. Egyszer le is szedtem ezért, most is gondolkodom rajta. Igazság szerint semmi bajom sem volt a gyári gumis rögzítővel, csak gondoltam milyen jó lehet. Elvileg Garninnal is kompatibilis, azért írtam. Egyébként stabil, nem zörög benne.
vallas: Remélhetőleg neked jobban beválik a ZTTO, ismerősnek a sima 1 1/8"-as 1 évig bírta utána rágott a csapágy. Pedig nem heavy user. Cserélte is drágább fajtára.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #253850 üzenetére
Én sosem írtam, hogy profi vagyok sőt. Kizárólag városban tekerek, ha figyelemesebben kutattál volna, hogyan kössél belém. A sisak nélküli tekerés egyébként sem tudom, hogy jön ide (egyébként már beszereztem), ez inkább felelőtlenség volt részemről, pont leszarom a véleményed. Rajtad kívül egyébként is normálisan segítettek a többiek sisak ügyben. Annyira viszont csak nem vagyon béna ha több, mint 15 éves, mindennapi tekerés során 0 esésem és balesetem volt. Pedig nekem nincs kocsim, így mindenhová biciklivel megyek.
Azt csak úgy hozzáteszem, hogy rengeteg szerelő ismerősöm van, rengeteg fórumban olvasók, tájékozódok, így talán csak rámragadt valami. Én sem értek mindenhez, de azért az átlagnál jobban kapizsgálok a dolgokhoz.
Viszont az vicc amit te művelsz, hogyha valami mást tapasztalsz akkor már személyeskedsz. Ezt csináltad jjeahh kollégával is tubeless tej témában. Azt meg engedd már meg, hogy olyannak higgyem el a véleményét, aki versenyző és nálad biztos jobban ért hozzá. Egyébként írtam már, ha nem tetszik valami lehet skippelni. Értelmes választ amúgy sem várok tőled. Csak azért reagáltam a feltevésedre, mert nettó faszság már bocs, hogy egy kínai lánctányér bármennyire is megközelítene egy márkásabb konkurenciát.
Legközelebb egyben értelmezd amit írtam, ne egy mondatot ragadj ki. Úgy talán meg is érted miről írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Feléig egyetértek. Télen már este 5-kor koromsötét van, ezért nem csak attól függ, hogy hajnalban történt vagy sem. Az autósnak amúgy is résen kellene lennie, mert ha olyan a szakasz, hogy erdő van mellette akkor telibe kaphat egy szarvast akár. Erdélyben meg medvét is.
-
Fall-N
veterán
válasz evo87 #253893 üzenetére
Igazság szerint én is nézegettem a Paragont, de ezért vettem helyette az NCX-D Airt. Végigolvastam jópár review-t, testbike véleményeket, YT videókat és azt szűrtem le, hogy bátran megvehetem a Suntourt. Akció nélkül az is kábé 70-90ezer Ft körül van itthon, Muzikertől 40% mínusszal 47 ezer Ft volt. Úgy voltam vele ha nem jön be eladom (használtan is akörül mozognak). Amikor megjött, akkor látszott már az első benyomásnál, hogy más minőségű, mint az alap Suntou telók. Első próbán is már szépen mozgott, meg kicsit játszani kellett, hány psi kell bele, most szépen mozog. Kisebb egyenetlenségen is simít. A gyári előírt 105 psi helyett elég volt a 95 is. Úgy volt hogy MTB villát veszek, de ami jó árban lett volna viszonylag az 2x vagy 3x ennyibe került volna és nem érte volna meg egy gyorszáras, nem tapered telóért. A régi XCM-et 25-ért árulom, ha sikerül eladni, akkor egy 22ezerbe lesz az upgrade.
-
Fall-N
veterán
"Ellenben rájöttem, hogy a múltkor linkelt montiból gravellé alakított eladó bringa az fórumtagé"
A mufflon gravelre gondolsz, amit linkeltem? Testbikeon fpeter néven van fent.
-
Fall-N
veterán
Ezt ahogy korábban írtam, évszakfüggő. Télen korán sötétedik, így munka után könnyen belefut az ember, hogy csak sötétben tud tekerni. Ha munka előtt megy az ember, akkor is sötét van, maximum a forgalom kisebb. Ha mindenki egyformán odafigyelne a másikra, akkor már jóval kevesebb baleset lenne.
-
Fall-N
veterán
Persze én is azt vallom, hogyha lehet kerülöm az ilyen helyzeteket. 9 hónapig egy helyi erdészetnél dolgoztam és a munka helye kint volt az erdőben a várostól legalább 10 kilométerre. Nagyon utáltam arra menni, mivel csak az 55-ös útról lehet megközelíteni. Arra felé rengeteg kamion megy el és autó, ráadásul jó közel is jöttek mindig. Szerencsére nem ütötték minket el ezidő alatt, de azóta sem voltam arrafelé legalább 10 éve.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #254020 üzenetére
Igen valószínű egy új bicikliből lett bontva, így a gyárban már méretre vágták a nyakat és a matrica is el lett távolítva. Ákosbike árul meg új, bontott alkatrészeket, ahogy láttam. Ha valakit nem zavar, hogy nem "szűz" az alkatrész, akkor műszakilag semmi baj nincs vele.
-
Fall-N
veterán
válasz atees #254062 üzenetére
Erre a teleszkópra sajnos hiába akarsz rakni nagyobb tárcsát meg fogja csavarni. A 28 mm-es becsúszó sajnos túl rugalmas, hiába acél. Ehhez a gyártó is maximum 160 mm-est ajánl, de még az is képes megcsavani fékezésnél. A 30-asra mehet max. a 180-as, az már erősebb. 32 mm és fölötte lehet a 203-ast, de azok már komolyabb teleszkópok. Trekking telóban nem is láttam nagyobbat, mint a 30-as becsúszó, így általában elmondható, hogy max 180-as tárcsa tehető trekkingre. Persze vehetsz bele valami normálisabb MTB telót, csak vigyáznod kell, hogy mekkora a beépítési magasság, mert trekkingre általában 435-440 mm szokott lenni, de van ott is 475 mm.
Véleményem szerint viszont, hogyha nem valami acélos a hajtás a trekkingen akkor nem fog valami jót tenni a Bafang motor, így lehet inkább vennék egy használt MTB-t és arra pakolnám. Eleve a normális fék + teló + a motor már túl sokba kerül, hogy megérje a biciklit ennyire fejleszteni.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #254082 üzenetére
Rengeteg Silver van a shopokban, úgy látszik ki akarják szórni őket. Szemre nekem sem tetszik az ezüst, de lehet tartósabb, mint a fekete bevonat.
A fékcső rögzítés tényleg béna, ez csak megvezeti az irányt, ide sajnos kötegelő kell, ami csúnya.kutga: Ugyanazzal az alátéttel kell beszerezni, mint amivel gyárilag tették be a tapered vázba. Ha jól láttam a képeken ez sem tapered nyakú. Régi teleszkópról szedd le, majd rakd át az újra. Van olyan is, hogy megegyezik ez az aló központosító gyűrű, sok csapágynál ez egyforma alakú és méretű.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #254094 üzenetére
Igen, az én voltam. Porszívó csöve vagy 32-es PVC cső is jó (nem sérül tőle, így nem csak leselejtezett porszívócsövet lehet befogni). Tök fölösleges ezért célszerszámot venni. Egyedül a csillaganyához vettem olcsón a beütőt az gyorsabb volt így. Elsőre nekem is nehéz volt és lassú leszedni a gyűrűt, másodszorra megvolt fél perc alatt.
Friczy: Sajnos változó melyik cicereg és melyik nem. Minél közelebb a betét a tárcsához, annál kevesebbet kell mozognia a dugattyúnak, így az lenne az ideális. Viszont ha nincs elég hézag köztük akkor meg bele tud érni. Annyira nem egyértelmű megoldani, mert az előző XTR-nél is még előfordult. A másik tényező, hogy mennyire erős villa, mert ha tekeredik akkor attól is bele tud érni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #254130 üzenetére
Nem valószínű, hogy találsz. Esetleg ha bemész egy helyi boltba és ott összemérik. Látatlanban lutri. Másik megoldás, amit én ajánlok, hogy veszel csak felső kormánycsapágyat és hagyod a fenébe a jelenlegit. Ha FSA-t veszel akkor elképzelhető, hogy a beütőcsésze maradhat és azt nem kell kiütni. De ha ki is kell szedni, akkor sem tart sokáig. Az a jó, hogy külön lehet kapni alsó és felső csapágyazást.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Itt Baján holnap a Mogyi Triatlon verseny lesz, amit megnézünk. Már most edzenek a fiúk és lányok a csoda karbon országúti és pályakerékpárokkal. Láttam is ma Giant, Bottecia, Merida, Trek, De Rosa csoda járgányokat.
Távolabbi rokon a Faldum Gábor, ma is találkoztunk vele, holnap ő is indul.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #254435 üzenetére
Attól függ mi a felhasználási terület. Outin nem feltétlenül a defekt miatt, hanem a súly miatt szeretik használni. Pár hardcore outis meg tejet sem használ, mert az is plusz súly (ezt nem is értem hogy jön nekik össze?). Ezen szoktak vitázni a Facebookon. Bár nagy nyomáson biztos nem a legjobb egy defekt + tej kombó.
-
Fall-N
veterán
Nem tudom be merném-e vállalni, de a szín tényleg előny. Az a baj, hogy manapság nagyon színtelen a paletta MTB/gravel terén. Sokszor szürke, fekete, fehér a kínálat, néha mellé sötétebb kék. Hol vannak a színek? Városi biciklinél még elhiszem, hogy azért lett unalmas a paletta, hogy ne legyen tolvajmágnes, de a többinél? Mondjuk van kivétel, láttam már szép sárga Trek és Orbea outit, de MTB-nél jóval kevesebb szín van.
-
Fall-N
veterán
válasz Tasunkó #254540 üzenetére
Én használtam sokáig Tourneyt évekig, így azt tudom ajánlani, hogy cseréld le. Addig működött normálisan még nem kellett hozzányúlni. Annyira gyenge anyagból van, hogy például nekem bowden bekötés közben hajlott el a kanala. Vettem helyette egy Altust sokkal erősebb anyagból van. Pedig ez is meg alap kategória, bár ahhoz képest szépen és gyorsan vált. Egyedül a terhelés alatti váltás, amit nem szeret.
Hosszútávra tervezve én a Deoret venném meg. Annyira nem vészes az ára és ár/érték arányban sokkal jobb, mint a 9s Alivio.
Szerk: látom első váltó közben. Egyértelműen a Deoret vedd, mert első váltóban az olcsók sokkal gagyibbak. Tourney első váltóm nekem gyorsan behalt, így kukáztam (igaz én nem is vettem helyette másikat).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #254636 üzenetére
Nekem a fékkábel Trinity teflon bevonatú, a ház Jagwire Sport (LEX), harap is a tárcsafék, pont ma állítottam rajta.
Váltónál nekem semmi bajom a Shimano OptiSlickkel, OP41-es házban fut a slick, rozsdamentes Shimano gyári váltóhuzal. Jagwire házat akartam a váltóhoz is, de nem volt készleten ezért próbaképpen rendeltem a Shimanot. Szerencsére bevált.
-
Fall-N
veterán
válasz vhunor #254735 üzenetére
Sisak témában hétfőn a nagy melegben le tudtam tesztelni az Abus Macatort. Jól szellőzik, nem is érezni a súlyát, így egyáltalán nem zavaró. Ami a kifért a csövön, úgy kellett megtennem egy kábé 5 kilométeres karikát. Elromlott a telefonom, így újat kellett vennem, a helyi Euronics üzlet meg 2,5 km-re van és munka előtt kellett gyors elszaladni érte. A bolt 9:30-kor nyit nekem meg 11:00-re be kellett érni a munkába. Úgyhogy jól vizsgázott az Abus.
Gondolom mindenki látta az óbudai balesetet, a Facebookon ez megy most, így még egy jó érv volt a sisak mellett, ha már eddig nem foglalkoztam vele.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #254757 üzenetére
Nekem a hajas fejbőr része a fejemnek nem izzad az Abus alatt, egyedül az arcom. De érezni is tekerés közben a menetszelet benne. Nálam jól vizsgázott. Izzadság nem folyt az arcomba. Bogárháló is van benne még sild hozzá, így minden lényegeset tud, amit akartam.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #254762 üzenetére
Idióta sok ember az a baj. Győrfi Pál mentőstiszt szerint pont a koponya sérülésbe halt bele a biciklis, így pont megvédte volna valószínűleg egy normális sisak.
Ha Pesten laknék akkor még a sarki boltig is sisakban mennék az tuti. Itt Baján szerencsére nincs ekkora forgalom mindenhol, persze ahol átmenő forgalom van, kamionokkal az életveszély. De itt is sok a jogosítványra alkalmatlan balfék sajnos, gondolom a meleg miatt az a kevés koncentráció is elszáll.
Kommentek tényleg felhúzzák az embert, ott látszik mennyi buta gondolkodású ember van. Ha szerencsétlen áttolta volna a biciklit, akkor is elütötte volna valószínűleg az autós, mert úgy még lassabban haladt volna az úton. Gyalogost is ütöttek el sokszor babakocsistól.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #254774 üzenetére
Igazság szerint rég kellett volna venni, csak állandóan valami fejlesztésre költöttem a pénzt.
Friczy: igen szerencsére tűrhető hellyel - közzel a közlekedés. Persze van pár utca ahol sok biciklist gázoltak el. Főleg amelyik rosszul van megtervezve és nagy a forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #254804 üzenetére
Igen, ha van légcsatorna akkor érezni ahogy a levegő áramlik az ember feje fölött. Ezért is vettem országúti sisakot. Ez az Abus is elég nyitott, vannak légcsatornák, a homlok részen is elég nagyok. [kép] Amikor múltkor előjött a téma, akkor megnéztem pár videót és jókat mondtak erről a Macatorról.
Ahogy nézegettem élőben a boltban, a városi sisakok a legrosszabbak szellőzés terén, alig van rajtuk nyílás. Az MTB meg a kettő között. Amúgy én is izzadós vagyok, ezért sem mindegy nekem sem. Például én melegben baseball sapkát sem bírom elviselni.
-
Fall-N
veterán
válasz Mr. Erikszon #254885 üzenetére
-
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #254897 üzenetére
Nem vált neki, pont ez a baja. Legalább fejjel lefelé rakta volna fel.
-
Fall-N
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Diablo IV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Robot fűnyírók
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen