-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
Egyébként rájöttem, legutóbb miért sz.ptam akkorát a TL-el. A DT felni belül ugyanakkora, mint a mostani Sun Ringlé. A DT-be Gorillát tettem, és a 25mm kva sok ahhoz a felnihez, ráadásul két rétegben tekertem bele, biztos, ami biztos . Persze, hogy nem akart felpattani a gumi. Ma megjött a két Cross King, meg a 21 mm-es Joe's szalag. A hátsót újraszalagoztam, az elsőt a májusi fűzés miatt nem, abban maradt az, ami benne volt, de az is 21 mm-es. Mindkét gumi simán, elsőre felpattant boosterrel. Jó a Gorilla, felrakni is könnyű, tartja is vele a nyomást rendesen, de nem ilyen szélességű felnikhez való.
-
chubby2o6
senior tag
Kész. Legalábbis egyelőre Az "eredeti" állapotához képest kapott két új gumit ( Cross King Protection 2.3, új szalag+ tej ). Stucnit [link] , kormányt [link] , M7100 féket, RT-86 tárcsákat ( ezeket a huszonhatosról ), PD-ME700 pedálokat, GX ASX váltót, láncot [link] , egy Hope karbon nyeregcsövet ( a nyereg maradt az Ergon, szintén a másik bringáról ), meg egy Reba telót ( a matrica ne tévesszen meg senkit, ez egy Reba [link] , a hozzávaló matrica már úton van aliról ). A boost adapter...hááát, igazából használható, de gyötrelem a kerék berakása, kéne még egy kéz hozzá . Május végéig kibírom így, utána már lesz boost agyam, azzal már nem lesz ez a szenvedés.
A súlyát még mindig nem tudom ( nem tudom megmérni ), de valószínűleg nehezebb lett a kiindulási állapothoz képest. A gumik tuti nehezebbek ( 2.2-es Ikon volt rajta, erősen kopott állapotban ), a két pedál fél kiló, a nyereg is nehezebb az akkori Specinél, meg a váltó is nehezebb, mint az XX1 Gold volt. A teló, kormány, stucni, nyeregcső viszont könnyebb, meg talán a fékek is.
Bocs, ez egy kicsit hosszú lett, de eddig többet volt a bringa állványon, mint nem, szóval örülök, hogy végre eljutottam eddig a (majdnem) kész állapotig. -
chubby2o6
senior tag
Hát ja, annak már tényleg ideje lenne Múlt szombat-vasárnap tudtam vele menni egy kicsit ( 2x huszoniksz km ), de az még a régi telóval/gumikkal. Mióta megvettem, nem volt olyan nap, hogy ne szerelgettem volna rajta valamit. De legalább mostmár útra kész, már csak valami esőmentes idő kellene.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Roland861010 #289229 üzenetére
Köszi , tubeless használom, szal a defekt bekaphatja .
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289232 üzenetére
Első alkalommal el lehet vele molyolni, de igazából egyszerű. Párosítás után beállítod a végállásokat meg a B csavart (utóbbihoz van egy "sablon"), azrán még szükség szerint indexelsz.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289239 üzenetére
Amíg el nem kopik, addig a 10-50-es XX1 Gold. Addigra remélem veszel egy AXS-t, és kipróbálod Shimi sorral . Jó lenne valami nem egydarabból készült sor, mert így a 32T miatt az alsó kis fkerekek sokkal inkább fognak kopni, mint a nagyok, azt' dobhatom el az egész - veseáron mért - Eagle sorokat.
Egy szó, mint száz, vegyél AXS-t minél hamarabb -
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #289240 üzenetére
Most kifogytam az ötletekből, szal javasolhatnál valamit
-
chubby2o6
senior tag
válasz 6030D #289249 üzenetére
Ha érdekel, megbótolhatjuk .
Másik telón is alis matrica van, semmi baja, nem hámlik, nem fakul, minden oké vele, asszem ezt mástól rendeltem, majd kiderül, milyen.
Tudok feltenni Shimi sort is, csak vennem kell az agyhoz egy MS hubot, 50-60 euro, még mindig gazdaságosabb, mint eldobni egy felében elkopott sort. A GX-nek volt(van?) egy nem túl jól sikerült szériája, szidják a userek, mint a bokrot. -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289256 üzenetére
Nekem a legközelebbi terep is sok-sok km aszfalt, szal a kicsik akkor is gyorsabban kopnának.
Vegyél AXS-t, veddmegveddmegveddmegveddmegveddmegved. . . a többit tudod -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289261 üzenetére
Azé', mer terepbringával lehet menni aszfalton is, de ugyanez fordítva már nem az igazi. Ja, nem veszek gravelt. Még mielőtt...
-
chubby2o6
senior tag
válasz (ex)Cat #289340 üzenetére
Ha forgatni akarod a láncokat, akkor érdemes olyan patentszemet használni, ami többször bontható. Elvilek a KMC-nek is van ilyen [link] , de a connex-et szokták agyondícsérni [link] , mondjuk ennek 11 seb-től már megugrik az ára.
Viszont van olyan patentszem, aminél külön felhívják a figyelmedet, hogy az csak egyszerhasználatos, mint pl. a Sram Eagle powerlink [link] , de elképzelhető, hogy azért ezt nem kell véresen komolyan venni. -
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #289385 üzenetére
Nem, én úgy vagyok vele, hogy mindenki olyan bringát ( autót, házat, cipőt, fityfenét ) vesz magának, amilyet akar.
Azt meg halkan jegyzem meg, hogy aki a saját bringáján beáldozza a saját kényelmét, csak hogy megfeleljen a szembejövő random bringás véleményének, az súlyos önértékelési zavarokkal küzd.
Peace -
chubby2o6
senior tag
Bringa felavatva, minden f@sza. Az AXS-t még szokni kell, hogy ne olyan erővel nyomkodjam a gombokat, mint a váltókart, de ez sztem pár ride után már nem lesz gond. Meg legyen térdes is:
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #289454 üzenetére
Köszi
Conti Cross King 2.3#289456Hasaggymeg Köszi neked is
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #289463 üzenetére
Köszi , pirosból ezen már van annyi, amennyi kell . Igazából a másiknál is elkezdtem a "pirostalanítást", már megvettem a fekete nyeregcsőbilincset, gyorszárakat, balhajtókarfelhúzóakármit, szal azon se maradt volna ennyi piros. Csak aztán közbejött a Wilier
Még nem tudom, mihez kezdek a másikkal, igazából kvára nincs szükségem két bringára, egyet is nehéz tárolni. Eladni nem nagyon akarnám, tekintettel a 26-os mivoltára, csak kótyavetye áron menne el, szal egyelőre marad.#289480Kro Köszi , igen, a gumiknál figyeltem, hogy jó helyre kerüljenek a feliratok, különben valami helyi árgusszemű tuti kiszúrta volna
Én csak bal oldalról tudok fel/leszállni, a bringát is ennek megfelelően szoktam letámasztani, ezért vannak a nem-hajtásoldali képek, de ígérem, legközelebb figyelmesebb leszek -
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #289507 üzenetére
Aki egy 26-os vázba 650b kereket tenne, az nem fog annyit adni ezért a vázért, amennyit kérnék érte. Amúgy sem bontogatnám, akkor inkább kerülgetem még néhány évig.
Ma délelőtt szórtam tele a Bolhát a sz@rjaimmal, természetesen már jönnek az "utánvéttelpostázode" üzenetek. Ezért nem szeretek eladogatni semmit, csak van az a bringáscucc mennyiség, amit már képtelenség tárolni. -
chubby2o6
senior tag
válasz Roland861010 #289517 üzenetére
Szép volt, gratula, lesz ez még több is idővel. A kép is szép.
Esküdj, hogy te nem mentél fel a pályára -
chubby2o6
senior tag
válasz Roland861010 #289522 üzenetére
Hát ja, a szembeszél sohasem esik jól. Én tegnap voltam egy rövidke kört, de sz@r idő volt, a végén még a kezem is fázott. A torkomnak se tett jót, már akkor is éreztem, most meg olyan beteg vagyok, mint a kutya. Fáj a torkom, ömlik belőlem a takony, meg köhögök, mint állat . Mondjuk ezt melóban kaptam el, a tegnapi csak rátett egy lapáttal.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Roland861010 #289526 üzenetére
Az szép, jó utat. Bringát vigyél, ott tuti jókat lehet tekerni .
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #289541 üzenetére
Zsírozás után inkább halkulni szoktak. Vékony zsírral kell kenni, és azzal is csak vékonyan. Én egyszer bekentem a ratchet-hez kapott DT zsírral, csak az valami miatt besűrűsödött a tubusban, nem is lett jó. Azóta Sram buttert használok hozzá, azzal megmarad a kenés is meg a szép hang is.
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #289556 üzenetére
Nagyon sűrű lett, bár fogalmam sincs, mitől "száradt" be a lezárt tubusban. Már mikor kentem, akkor sejtettem, hogy az úgy nem lesz az igazi. A hangja is elment, meg annyira "fogta" a csillagracsnit, hogy ha állványon megtekertem és elengedtem, simán forgatta tovább a hajtókart. Szétszedtem, kitakarítottam belőle a sűrű zsírt, megkentem sramvajjal, utána megint lett hangja, és a pedált sem forgatta. De írják is, hogy azt csak vékonyan szabad kenni. Nyilván jó a DT zsír is, csak nem abban a besűrűsödött állapotában.
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #289566 üzenetére
Ha szétrepedt, akkor valószínűleg az is besűrűsödött. Azt már nem kéne használni. Vegyél sram butter-t, az nagyon jó állagú, pont az ilyenekhez. A telóhoz is azt használom, bár ez téged nem érint.
#289564monster95 Az a "szürke dolog" az első váltód terelője, az segíti át a láncot egyik tányérról a másikra. Nem kellene menet közben súrolnia, be kell állítani. Ha keresztbe váltasz ( elöl legkisebb, hátul legkisebb, vagy elöl legnagyobb, hátul legnagyobb ), akkor elfogadható, ha beleér a lánc, de nem kell keresztbe váltani. Ha akkor is beleér, ha egyenesen fut a lánc, akkor állítani kell rajta, de inkább bízd egy szervizre.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289600 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyan jelentős különbség lenne a zsírok között, nyilván minden gyártó a saját kenőcsét ajánlgatja a saját cuccaihoz. Én sem kezelem szentírásként, habozás nélkül kenem a sramvajat a DT ratchet-re, a beszáradt DT zsír helyett azóta sem vettem másikat, szerintem nem is fogok.
-
chubby2o6
senior tag
válasz ZavaBalazs #289731 üzenetére
Sikerült végül kipiszkálnod a bowdenház-véget?
-
chubby2o6
senior tag
válasz ZavaBalazs #289741 üzenetére
Igen, az az alis cucc nagyon hasznos, áldom az eszem, hogy anno rendeltem egyet én is. Ha az nem lett volna, szerintem még mindig a fékcsövet próbálnám a vázba tuszkolni . Első körben megpróbáltam egyből a csövet betolni, de esélytelen volt, már a középcsapágynál elakadt. Aztán előkerestem ezt a mágneses behúzó cuccot, nem mondom, hogy sitty-sutty ment ( erős a mágnes rajta, de néha így is "elvesztette a jelet"), de aztán csak összejött.
Lényeg, hogy sikerült nektek is . -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289744 üzenetére
Ugyanilyen Toopre, amilyet Balázs linkelt. Ötletes, mindenféle fej van hozzá, bár - vagy épp ezért - kellett egy kis idő, mire rájöttem, mit hova . De utána már ment, igaz, türelemjáték, mire sikerül áthúznod a középcsapi mellett. Azt nem kell még cserélned? Mert érdemes lehet egyszerre csinálni a fékcső-cserével, szerintem lényegesen egyszerűbb lenne úgy, hogy nincs bent a középcsapágy.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289753 üzenetére
Pedig a váltót már cserélhetnéd egy jó AXS-re, természetesen Shimi sorral
-
chubby2o6
senior tag
válasz balintbaba #289860 üzenetére
Amúgy én inkább 1000-szer eltévedek, mint hogy egy Karoo-t nézegessek magam előtt.
+1, engem is ez tartott vissza anno. Ahogy kinéz szegény...Nyilván ez szubjektív, de nekem nagyon nem jön be a forma. -
chubby2o6
senior tag
válasz Csápájev #289888 üzenetére
Igazából minden spd patentpedál passzol hozzá, ha eddig nem használtál hasonlót, akkor talán érdemesebb olyat választani, aminek kerete is van. Nekem ilyen [link] van mindkét bringán, az egyiken már két éve használom, itt-ott lekopott a festés, de a csapágyak még simán bírják. Az FLR cipőből biztos, hogy legalább egy számmal nagyobb kell, mint az utcaiból, meg talán érdemes lenne SH-56 stoplival [link] kezdened, azzal egyszerűbb a kicsatolás.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Napfénysüti #289887 üzenetére
Azért számít a külső is, legalábbis nekem. Egy szint felett már úgyis tud mindegyik mindent, köztük egy csomó olyan dolgot is, amit egyáltalán nem használok ki, de akkor már legalább a külseje tetsszen .
#289892Csápájev Az ilyen stílusú cipőknek nem annyira kemény a talpuk, mint pl. egy XC cipőnek. Ami nem baj, mert simán tudsz benne sétálni is, a stopli is be van süllyesztve a talpába, nem kocog a kövön . A keretes pedál azért jobb, mert elinduláskor, ha nem is sikerül azonnal becsatolni, a keret miatt nem tud lecsúszni a lábad a pedálról. Meg egy puhább talpú cipőben tekerés közben sem hátrány, ha elöl-hátul a keret megtámasztja.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #289996 üzenetére
Nem értem, miről beszéltek. Mi az a váltóbowden?
-
chubby2o6
senior tag
Ma nekem is megjött a boost első agy [link] . Nem cifrázták, csak egy műa. háló, plusz a szállítós doboz. Anno mindkét 350-nek volt saját doboza, ezt már a fenntarthatóság jegyében csomagolták Megjött az alis Reba matrica is, nemtom, hogy csinálták, vasárnap volt egy hete, hogy rendeltem. A felragasztás nem sikerült túl jól, de kb. ez a realitás .
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #290079 üzenetére
Azért nehéz, mert egy ennyi idős gyereknél az is számít ( vagy az számít csak igazán ), hogy a bringa neve mennyire menő. A KTM menő, hisz motor is van olyan, akkor biztos jó . A Rose-ról szinte tuti, hogy nem is hallottak, a Decathlon meg gáz . Ebben a korban sztem még nem tartanak ott, hogy felszereltség, meg ár/érték arány, olyan nevű legyen, amit mindannyian ismernek, meg legyen minél menőbb a kinézete. Nem irigylem az apukát .
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #290312 üzenetére
Mindegy, csak vegyél valamit
Új hozzászólás Aktív témák
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Formula-1
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bestbuy játékok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs