-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz ludsimon #22826 üzenetére
Én ezért nem tartom jóformán csapatnak a sky-t.. doppingolják a népet majd mondják hogy ők a tiszta sportért vannak, hogyne. Taylor Phinney meg egyszerűen elszökött és megcsinálta egyedül, de nem emberfeletti teljesítménnyel. Azt a szökést láttam, nem akartam elhinni hogy beérhet és egyszercsak ott volt a célnál. Le a kalappal a fickó előtt, a másik kettő meg majd úgy jár mint a hétszeres győztes.. adjunk nekik 5 évet.
-
imyourfriend
őstag
[link] Ez az igazi verseny.
-
imyourfriend
őstag
válasz BomiBoogie #22926 üzenetére
Két nap az komoly azért.. nekem országútiban a belsők ~2 hétig bírják és ennyi idő alatt eresztenek le 8 barról ~5 barig. Ekkor már pumpálni kell a belsőt, amúgy nincs gond vele.
-
imyourfriend
őstag
válasz #68216320 #22938 üzenetére
[link] [link] [link] Bár szerintem utóbbi inkább aszfaltos használatra javallott. Az a gond ezekkel, hogy 2-3 évente mindenképp cserélni kell őket mert legyen bármilyen drága egy gumi egyszerűen anyagában használódik el. Hacsaknem minden használat után leeresztet majd használat előtt felfújod, hogy növeld az élettartamát.
-
imyourfriend
őstag
válasz evilskati #23198 üzenetére
Taposópedálnál véleményem szerint nemsokat jelent hogy milyen helyzetbe van a lábad, értsd hogy lábfejjel nyomod a pedált vagy picit előrébb van a lábad.Mivel a cipőd hajlékony. Az spd-nek igazán ott van előnye hogy tudod húzni is a pedált a lábaddal nem csak nyomni. Nekem amúgy nem fájt, már az első utakon jól beállítottuk, egyszer pereceltem vele és meg is tanultam a használatát.
-
imyourfriend
őstag
válasz Stauffenberg #23247 üzenetére
[link] Ha jól tudom itt lehet nézni, múltkor találtam egy jobb linket ahol chatelni is lehet mellette. De ahogy elnézem ez is megfelel, nem akad.
-
imyourfriend
őstag
válasz #48525824 #23467 üzenetére
Én 52-17-el járok, ~30km/h-s átlagom lehet érzésre meg amilyen időket megyek (km óra most nincs fent). De azon gondolkozom hogy inkább kihézagolom a hátulját amikor alföldre megyek bringázni. Kamionok után már úgysem hajtok, egy mtz vagy ehhez hasonló traktor meg nem tud lehagyni ha van pici hátszél.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Zola007 #23585 üzenetére
Azért ne tessék mondani, hogy egy elektromos váltórendszer ne lehetne sokkalta gyorsabb mint a bowdenes. Nem véletlen autómatizálták őseink a dolgokat még a ~90-es években. El fogják érni azt a szintet amikor annyi lesz a dolguk, hogy elemet kell bennük cserélni és kész. (ne tessék nekem azt mondani hogy egy ilyen szerkezet aminek van X pozíciója, nehézséget okozna egy mérnök számára). Mert kb annyi az elektronika dolga hogy elmozdítsa a váltót amíg az ideiglenes végállásba nem ütközik. Az én kerékpározási tudásomat bőven felülmúlja a Sunrace str 90 fékváltókar által nyújtott tudás, de mégis igény van arra hogy feljebbváltsak idővel. És itt az igényen van a hangsúly. Ha nem lenne igény a váltók autómatizálására akkor annak fejlesztése nem kezdődött volna el. Előbb utóbb Wireless lesz a dologból, hacsaknem vázba épített és ott tárolt kezelőegységek lesznek melyeket majd könnyedén lehet szerelni, eltűnnek a kábelrengetegek. Mondjuk személy szerint rohadtul nem érdekel az hogy más mit vesz meg, nem turkálok a zsebében. Azzal foglalkozom ami nekem van/amire futja.
-
imyourfriend
őstag
válasz Zola007 #23590 üzenetére
Nézd ez az én véleményem, nem túl meghatározó mivel egy vagyok a 7 milliárdból. De úgy érzem van alapja, valahova mindig lehet és kell is fejlődni. De meggyőződésem hogy ezeknek az innovációknak egyrészt az az érdekük hogy megtalálják vele a célközönséget, mely szívesen használná a megfelelő szervizháttérrel. Nem kell itt egyből arra gondolni amúgy sem, hogy János bácsi gondol egyet és holnaptól ilyennel fog tekerni. Valójában az lenne a jóhír ha az emberek megtudnák venni ezt a technológiát miután kiforrott, mert ez azt jelentené hogy van vásárlóereje a fizetésnek. Mindenesetre a kerékpár, és ezen innovációs technikák csak arra jók, hogy az ember kényelmét szolgálják, ezen okból kiindulva minél egyszerűbb minél kevesebb energiát és erőforrást felhasználva kell megalkotni a legjobb kombinációt. Jelen esetben az automatizált váltó a cél.
Elnézést ha picit elkanyarodtam a témától, tessék elnézni.
-
imyourfriend
őstag
válasz Zola007 #23594 üzenetére
Az már mindenkinek a saját dolga, hogy mennyire "töketlen" a kerékpározáshoz. Bár bevallom őszintén egyetértek veled, aki nem tud sebességet váltani egy kerékpáron annak el kellene gondolkoznia azon hogy miért közlekedik vele. És most nem a bonyolult váltási módszerekről van szó hanem arról hogy egy kart tolok fel le, vagy kormányváltót működtet valaki. Nem igazán foglalkozok amúgy ezen dologgal hogy a másik mit hogyan csinál, csak tudja hol a helye a közlekedésben és ne veszélyeztessen mást meg ne okozzon balesetet. Persze ilyen csak egy álomvilágban van, de remélem az álomvilág az angyalkával ott rebeg körülöttem és megvéd. De kíváncsi lennék, az miért probléma hogy valaki felül egy autómatizált kerékpárra és azt hiszi hogy Ő a námbörván? Én mindig is azon leszek, hogy miként tudom a legjobban élvezni a kerekezést és végképp nem érdekel hogy akivel bringázok annak egy malaclopója vagy egy dura ace szettel szerelt országútija van e.
(#23595) sssent:
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
De sok a magát megmondóembernek képzelő "okos" ember.. mi lenne ha valami hasznosat csinálnátok e értelmetlenség helyett? Lehet hogy csoda, sőt biztos.
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #23688 üzenetére
A kormányszárnak nem szükséges benne lennie. az a lényege hogy az a két menetes csavar az egyik egy sima és a másik a kontrázó, ezeket össze kell kontrázni és úgy legyen jól beállítva a kormánycsapágy. Ehhez egy speciális kulcs kell, hogy megtudd fogni az alsó csavart is.
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #23709 üzenetére
Mavic Akksium Race kerékszettem volt (amíg össze nem törtem az első kereket) és annyira stabil hogy el se akartam hinni mit kibír. Centírozáshoz valahogy megkell fogni a küllőket hogy irányba állva maradjanak, mondjuk szervizben centiroztattam. Azt nem tudom hogy nehezebb e. De nem is kell ilyenre gondolni hisz stabil szettek nagyon az ilyen ritka küllősek.
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #23713 üzenetére
Aero küllők igen, nem értek annyira hozzá és nem akarok butaságot mondani hogy miért kell megfogni a küllőket. Én is arra tippelek hogy így kell állni mert így nyelik el a legtöbb energiát. Másrészt ha meglennének csavarodva az nem lenne túl egészséges a teherbírás szempontjából sem.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #24057 üzenetére
[link] Nem nem, csupán ezt máshol eltűrik és kishazánkban van pár unatkozó akinek szúrja a szemét.
-
imyourfriend
őstag
Ma tekertem egy 100-ast, először a balesetem óta. A vállam bírja, de van hogy még fáj. Viszont jólesett a tekerés és rendesen edzettem a lábaimat, még mindig fájnak.
-
imyourfriend
őstag
válasz magyaratesz #24393 üzenetére
Mert túlzottan rá van húzva a kazettánál a rászorító. Ezen esetben forog akkor is amikor nem szeretnéd hogy forogjon. A kazettatest lehet a hunyó szerintem, azt érdemes megnézetni hozzáértő emberrel.
-
imyourfriend
őstag
Mi a helyzet olyankor, ha elmentem tekerni és nem nagyon éreztem hol a határ majd túlhajtottam magam? A hasam vonalába a bordák alatt fáj, meg picit a hátam. Bár ezek a tegnapi edzésből maradtak meg szerintem, ötlet?
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #24912 üzenetére
Hát, valami óriási izomláz vagy nem tudom. És holnapra rendbe akarom hozni magam. A lábaimmal semmi gond csak a hasizom meg ott arrafelé vannak a bajok.
(#24913) Tüzi: Köszönöm, igazából mióta rászoktam hogy alsó fogásban fogom az országúti kormányt azóta itt ott fáj, meg jobban igénybeveszi a hasizmot. Gondolom emiatt lehet.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ígyvanferi #24915 üzenetére
Volt már, nem ismeretlen a dolog. Csak hátha van valakinek erre tuti tippje vagy valami gyógyszer hogy hamarabb elmúljon mint 3-4-5 nap.
-
imyourfriend
őstag
Ma mondjuk elszomjaztam, mert nem akartam megállni Ausztriában vízért. De ez nemhiszem hogy közrejátszott, egyszerűen más izmok mozgását követeli meg a koskormány alsó fogása vagy nem tudom. De az biztos hogy 2-3km/h-t ad legalább ami 30 fölé tudja repíteni az átlagomat egy teljes kör alatt is már. Köszönöm a módszert.
-
imyourfriend
őstag
Én ultegra 9-es sorom már ~11500km-nél jár de még bőven hajtom hegyen dombon át a 80 kilómmal.
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #25343 üzenetére
Mondhatni most 3 év és 11000km után vettem észre hogy mennyi izom lett a lábamon, de télen mikor nem tekertem akkor kisebbnek látszottak a combjaim, ezért nem vettem észre. Persze hozzátartozik hogy tudtam első kereket szerezni az összetört helyett és 9 nap alatt 540km-t hajtottam országúton "edzés" gyanánt. 30 felett.
(#25342) szunya1: Szépen megvannak számozva a dolgok, az alapján kell haladni. Egyetemen ennél bonyolultabb szerelési vázlat "családfáját" kérik tőlünk.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Én sem tapasztaltam amúgy (ahogy a szavaidból kiveszem te sem), mikor kerekezem egy bizonyos távot akkor 100m-re pontosan megadja és mindig ugyanannyit ír az óra egy adott távra.
Mondjuk a Wireless órám az 0.5-enként adta az értéket szóval ott lehet volt eltérés de mérési hibahatáron belül bőven.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen