-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz fpeter07 #35100 üzenetére
Ma rendben volt, csak sok traktor itt járkál és megnehezíti az országútizást mert felhordja az egyszámjegyű (8-as) főútra a sarat amitől kb elmegy az ember kedve hogy járjon rajta. Legalábbis nem ér meg 2 óra kerekezést az az 1 óra bringapucolás. De azért kimentem, telefon óra meg minden nélkül egy körmendi körre.
-
imyourfriend
őstag
válasz TripleB #35106 üzenetére
Elnézést hogy bele bla bla, én 9-es rendszerre nem vennék shimano láncot, van ott kmc, connex meg miegyéb jó márkák. Egy connex 908-as lánc itthon 7500+pk, elmegy országútin 5500-6000km-t vígan és akkor is csak azért cseréli le az ember, mert már muszájnak érzi de nem nyúlt még meg akkor sem..
(#35108) TripleB: Nem tudom mi különbség lehet az mtb-s és az országútis lánc között, valahol azt írják hogy dura-ace/xtr viszont más gyártóknál meg csak 1 féle lánc van abban a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Xantomas #35113 üzenetére
Nálam most jól működik, az illető akié volt előttem az országúti lecserélte gyorsan a shimano láncot aztán azóta fut rajta kmc. érdekes, mert azt nem lehet már szétszedni puszta kézzel. Míg a 908-ast ami a másik bringámon van azt igen. Nem tudom mit és hogyan találtak ki a connex-nél de ennyi km után már nem gondoltam volna hogy a láncmérő sem esik bele. Ráadásul alatta az ultegra sorban is majd 12ezer van, de még egyszer nem ugrott el és nem is áll közel hozzá. Sram-ot nem tennék fel, a következő egy 12-25 10S ultegra sor lesz, de lehet hogy egy kmc slk gold lánccal ha összegyűlik rá a pénz.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35135 üzenetére
Ez attól függ, hogy milyen a kazettasorban a hornyok elhelyezkedése, ha ilyen akkor le lehet vele szedni ha nem akkor bizony nehézkes lesz vele leszedned. Létezik pár fajta.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35138 üzenetére
Fényképezd le azt a sort, amikor lehet látni hogy milyen leszedő kell. Én egyet használok a 9-10-eshez, mert kompatiblisek. De vagy berendelsz pár félét és jó lesz, vagy elmész bringaboltba és megkérded hogy neked milyen típusú kell mondja meg a nevét. Amúgy 1600 forint körül vettem hozzá, de ennek a leszedőnek sűrűbb a "fogazása", amit linkeltél az meg a filléres sz*rokhoz való amint nézem. Előfordulhat hogy öntöttvasból.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35142 üzenetére
Ehhez nem felel meg, sok körmös leszedő kell hozzá. Ilyen van nekem is otthon csak elfeledtem lefényképelni. Szerencsére ez már univerzális fajta, nem tudom pontosan hogy mi a neve a lényege az hogy annál sűrűbb körmös leszedő kell mint amilyent linkeltél. [link] Ez már jó lehet hozzá, de érdemes utánakérdezni hogy hány retesz van rajta és megszámolni hogy a tiéden hány van. Ez a legbiztosabb módja.
-
imyourfriend
őstag
Következő gondom lenne, ugye a kulacstartó felfogatása két csavarral van megoldva. Oda lehet speciális belső kulcsnyílású csavart kapni a jelenlegi torx kulcsos helyett? Ugyanilyen a hajtóművem, de az nem érdekes azt nem szedem szét olyan sűrűn mint a kulacstartót szerelem. Másik kérdésem, hátsó sorhoz szeretnék hézagológyűrűket venni. Hol találok ilyen eladó darabot? Lényegtelen hogy 9-es vagy 10-eshez való. Építő válaszokat köszönöm előre is.
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #35269 üzenetére
Fogaskerekeket akarok kihézagolni, ezért olyan vastag vagy vastagabb és könnyű mint amivel fogaskereket hézagolnak. Csak nekem nem kell X darab, jelen pillanatban a 3 legnagyobb fogaskerék aztán azokat kihézagolnám ideiglenesen. Oda keresek olyan fémszínű vackokat.
(#35270) D.Orion: Köszönöm beugrok akkor 4db-ért.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35508 üzenetére
Ezért jó a szabadgörgő, bár azzal az elején elég könnyen lehet perecelni.
-
imyourfriend
őstag
válasz tome0001 #35595 üzenetére
Tekerj intenzíven, esetleg tegyél fel pulzusmérőt és határold be magadat bizonyos tartományra ami neked jólesik aztán csak tekerd a gépet. Lehetőleg széllel szembe, hogy erősödj is valamit. Tudom az elején nagyon kellemetlen lesz, és hogy mondhatom hogy ilyent csinálj. Igyekezz minél jobb átlagokat menni egy kijelölt távon (pl 20km) aztán idővel megerősödsz és tudsz menni többet is, a lényege az hogy tűzz ki magadnak egy átlagot vagy egy időt és szenvedj meg azért. Majd idővel faragsz az időn és növekszik az átlagsebesség ha elegendő munkát fektetsz bele. Öltözz fel és ne érdekeljen a hideg, tekerd a km-eket mert a balatonkörre erőnlét kell és állóképesség, sok az a ~200km.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #35702 üzenetére
Fulcrum kónuszos agy? Kérlek linkelj egyet, én úgy tudom hogy csak ipari csapágyasat gyártanak.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35716 üzenetére
Mire gondolsz shimano rendszer tisztítása alatt? Én legutóbb acél vázat pucoltam brigéciollal, vagy féktisztítót vagy wd40-et használok ha meg szeretném pucolni a láncot. Gondolom a lánc miatt vetted, nameg a sor miatt. Bár én tisztaságmániás vagyok, sokan meg csodálkoznak hogy legalább 1,5x annyit elmegy nálam ugyanazon cucc mint a többségnél.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35718 üzenetére
Jó lesz, de a váznak ne adj belőle túl sokat. Vagy patentszem aztán megoldódott a dolog. Érdemesebb amúgy ronggyal végigtörölgetni a láncot majd a láncszemek belsejét is, majd amikor tiszta lett akkor menni vele 10-15km-t aztán megint áttörölni bekenni lánczsírral és hajtani a gépet. Majd 2-300km-enként megismételni, eső esetén azonnal.
(#35719) ---Lasali---: Újdonság erejével hatott, nekem most egy racing 5-ös szett van a gépben, de gondolkoztam 3-ason meg 1-esen is a későbbiekben. Bár most inkább lánc meg sor jön hogy lemenjen a gép 8kg alá.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #35724 üzenetére
Köszönöm, szóval érdemes odafigyelnem rá hogy milyen kereket veszek. Az 5-össel még nem volt gond, de nem kell kónuszos ha problémás.. hiába gurul jól 2ezer km-t ha utána eldobhatom.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #35730 üzenetére
Másnapon pont jó olvasmány volt ez, fel is ébredtem tőle. Hát nem tudom, lesz ami lesz ez a racing 5 még jó sokáig elfut nálam. De mindenesetre nem igényel olyan sok beállítást mint egy kónuszos darab, beüti az ember az ipari csapágyat a helyére aztán hajtja a gépet, míg kónuszosnál el kell játszadoznia a kerékkel. Nehéz kérdés, mert shimanonak pl nincs ipari csapágyas kereke, és nem nagyon szoktam látni shimano kereket gondolom pont ezért drágább gépekbe miután kijöttek a boltból.
-
imyourfriend
őstag
Gondolkodván, hogy 12ezerbe kerül egy szett külsőm (conti grand prix) azért nem játszok ilyennel. Te gondolom drágább darabbal mész, vannak 20ezer körül, meg ilyen olyan kevláros gumik pl bontrager r3 na ott meggondolandó már ezen tipp. De úgy vagyok vele, nem szeretném kockáztatni a dolgaim és beletenni a gumiba még egy ezrest ha nem szabadna. Nem is a defekt szerelése miatt, ha egy olyan helyen történik ahol forgalmas főút van akkor perecelhetsz elég kellemetlenül, szóval érted.. persze ez az én véleményem, de ha már ilyen a téma akkor leírom.
-
imyourfriend
őstag
Enyémben 3500-4000 környékén lehet kb, de azt figyeltem meg hogy a hátsó nem kopott annyira mint az első mondjuk egyszer cseréltem is. De mintha ez a gép nem enné annyira a gumit mint az acél vázas paripa. Igaz continental grand prix van fent 622-24-el, azért mert ez volt gyárilag rajta. De amire kihajtanám szövetig... régebben egy rubenát sikerült kihajtanom igaz az 622-20 volt és a közepénél látszott a szövet majd le is kellett engednem a gumit mert kinézett belőle a belső. de szerintem legközelebb is grand prix-ot veszek majd (rosebikes-on 13ból kijön) csak nem tudom hogy 20-asat vagy 22-est vagy 23-ast vegyek. 24-es az már annyira széles hogy túl sok előnyét nem veszem síkon, kanyarban meg nem nyerek annyit vele hogy megérje. Vízen ugyanolyan mint a többi országúti gumi. enyémek relatíve jó állapotnak örvendenek főleg hogy igyekszem kímélni őket, satufékezés meg ilyesmi nem volt még velük. De ilyen ez ha az ember vigyáz rá.
(#35767) 313313: Gyári kenés, van olyan? Bringaboltba ahova járok ott minden egyes bringát ami újan jön újrazsíroznak kapásból hogy ne legyen garanciális meg egyéb gond velük, de még az 1 milliós karbon trek gépet is.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz tome0001 #35889 üzenetére
Én bikefun granada nyeregben toltam, a legtöbb egy nap 270km-t párnázott nadrág nélkül így ezt tudom ajánlani ~5-6ezer forint környékén hozzá lehet jutni eme darabhoz. 12ezer km után egy helyen húztam le az is esés miatt viszont a festék kopásán kívül semmi baja megbízható és olcsó nyereg.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz TayRol #35901 üzenetére
A gumis alkatrészek, értsd belső és külső gumi ami veszélyeztetve van télen, ha sokáig áll egy helyben és hozzáér valamihez. De ha felszereled a tárolót és a levegőben vannak remélhetőleg nem lesz baja a bringának a tárolástól. Viszont ahogy írod a +10 fok jót tenne neki, ha van rá lehetőség akkor azt a megoldást ajánlanám. Régebben mikor még kint tároltam száraz helyen a bringámat akkor megridegült a gumi és kirepedezett, lehet azért mert sokáig volt egyhelyben és alakváltozott aztán emiatt történt. Sokat segítesz rajta ha nem ér hozzá semmihez sem a külső gumi hosszabb tárolási idő alatt.
-
imyourfriend
őstag
válasz FIREBLADE78 #35904 üzenetére
Pontosan miféle darab ez? Testbike szerint van vagy 8 féle, mellesleg a gumi oldalára rá van írva a gyártó által ajánlott min-max nyomás ami alapján érdemes használni a gumit.
24 x 2.10
26 x 2.10
26 x 2.25
29 x 1.75
29 x 2.10
29 x 2.25
700 x 35C
700 X 40CEnnyi féle van belőle.
(#35903) TayRol: Apró dolgok ezek, de ha sok aprót összerakjuk akkor egy kis figyelmességgel komoly pénzeket spórolhatunk meg illetve alkatrész időtartamot tolhatunk ki.
-
imyourfriend
őstag
válasz FIREBLADE78 #35906 üzenetére
Sebaj, itt találsz róla specifikációt: [link] bár ez egy 2010-es darab, de szerintem az újabbakat is ugyanezen nyomáson ajánlott használni (min 2,5 max 4)
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #35946 üzenetére
Ennyire azért nehéz igénytelennek lenni, vagy lesz*rja a bringa gazdája hogy mi van az országútival. Mert ha ennyibe kerül akkor illik szervizeltetni, bizonyára futja rá. Mondjuk személy szerint sohasem tudtam megérteni az ennyire igénytelen embereket, tényleg ennyire nehéz bevinni évi 1 max 2 generálra a gépet főleg mikor elázott? Vagy 5-6-800ezer forint után sajnálja azt a 10-12 esetenként 15ezret generálra?
-
imyourfriend
őstag
KMC X10SL arany színű láncot használ/használt itt valaki? Arra lennék kíváncsi, hogy az aranyszínű bevonat meddig bírja? Köszönöm előre is az építő választ.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36125 üzenetére
Akkor nem kell olyan lánc, valami könnyű de strapabíró lesz az ultegra sorhoz ahogy nézem.. de furcsának tűnik hogy az a lánc ugyanolyan súlyú mint a silver, vagy valamit elírnak az adatokban? Én nem tudom.. connext van fent a 2x9-es bringán a 2x10-esen meg kmc silver. Csak mivel váltok sort idővel ezért kell váltsak láncot is, még szerencse hogy nem rendeltem meg. Szedegetheném össze az aranydarabkákat.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36148 üzenetére
Érdekes ez, mert ahol vettem a bringát meg ahova járok haverokhoz bringaboltba ott azonnal lecserélik a shimano láncot. Tudom nem ezen múlik, hogy most kmc connex vagy shimano van fent mert mindegyik tud jó lenni ha megfelelően van bánva vele. Csak érdekesnek tartom, hogy a dura-ace-t nem ajánlják annyira ezen a téren. Mármint 10-11 seb, te is az ultegrát ajánlod. Én amúgy connex 908-at az ultegra sorhoz használom, az a 9-es sor szereti ezen láncot mert már 13-14ezer km óta fent van a sor és semmi baja. Persze tisztán kell tartani, aztán elmegy a világ végéig. De ez már a harmadik lánc rajta és jól bírja, főleg most hogy másodszámú bringa lett. Kíváncsi vagyok 10-esből is az ultegra sorra, csak itthon nem akarják akciózni rosebikes-ról meg várom hogy valaki rendeljen.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36156 üzenetére
Na az tényleg nonszensz amikor valaki az egyszer összerakható láncot elkezdi összenyomni kétszer,vagy kiszed egy szemet belőle és visszanyomja ugyanott (ahelyett hogy patentszemet venne a drágalátos XTR láncához ). Lehet hogy kipróbálok egy dura-ace-t idővel, most vagy 30€-ért adják rosebikes-on. viszont amit néztem KMC X10SL az pl itthon csak 2015 jan 30-án jön ebike-ra. Ennyire készlethiány lenne vagy nem tudom, de furcsa ez. Mondjuk a láncok még egész jó árban vannak, a hazai ebike nem tesz rá sokat szóval ha csak azt rendelnék (persze lesz sor is ahol nagyobb a differencia) akkor azt mondanám hogy megérné itthonról vennem. sram-ot mondjuk nem vennék, régebben már leírtam hogy nem nagyon tetszik az a márka.
Most nézem hogy ebike-on leárazás van de még így is drágább mint odakint a lánc. bár legyen szerencsém hogy 7-8-al olcsóbban adják az ultegra sort mint a rendes ár, úgy vettem a 9-es rendszerhez is ultegrát.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36201 üzenetére
Amúgy alapvetően adnak ezen láncokhoz patentszemet? Teszem hozzá egy kmc silver vagy kmc goldhoz? Vagy külön kell vegyek hozzávaló patentszemet?
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36206 üzenetére
Azt hittem még meg kell vegyem 900-1000 forintért, de akkor rendben. Ennyire nem jók a 10-es connex láncok? Mondtad valamelyik nap, de nekem a 2x9-es bringán még mindig az van fent vagy már 6500km óta és az nem prémium kategóriás darab. Az első lánc ott shimano volt valami hg50 környéki viszont az hamar megadta magát.. mindenesetre rosebike-on minden nap más akció lesz, ha akcióznak valami jóféle láncot akkor már le is csapok rá a kiegészítőkkel együtt.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36228 üzenetére
Akkor nekem a HG rendszer alja lehetett, gondolom nem azzal kellene összehasonlítani a connex láncokat és társait. Kipróbálnám amúgy a dura-ace-t csak nem tudom mi lesz ha nem válik be, vagy túl hamar megnyúlik. Attól nem félek hogy elszakad, bár eddig egyetlen láncom szakadt el az is shimano volt. Érzem megszűnt a hajtás a lánc meg ott csúszott a földön. Érdekes amúgy hogy a 10-es rendszer jobbnak tűnik már, pontosabb de ugyanakkor nehezebb is félreváltani szerintem mondjuk ez lehet nem lánc kérdése. 6500km-t átlépte már és még jó állapotú a lánc. Amúgy az előző ugyanilyen connex 3500km-t ment el kb. szóval a gondozáson sok múlik amint ez a 6500/3500 is mutatja. Persze ez nem csak a gondozásból tevődik össze, hanem hegyek meg áttételek használata. De úgy vagyok vele inkább rászánom az időt aztán akkor nyugodtan alszik az ember, tudja hogy rendben van a gép.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36238 üzenetére
MTB-n azért más, ott jobban kopik a cucc. Mondjuk nem tudom milyen érzés lehet azon, meg mennyiben más váltogatni illetve koptatni az alkatrészeket mivel még nem volt komolyabb gépem csak országúti. De ezen tizen akárhányezer km alatt azt se tettem túl nagy próbatétel alá mert még csak most kezdem a 4. évemet, és eddig gyenge voltam ahhoz hogy megerőltessem egyáltalán a bringát. Mondjuk felszerelni felszerelném mással is, jó ez a 3500-as strada váz. Csak első körben a hajtáson gondolkozom mert ugye ott lehet a legtöbbet elveszteni hatásfokilag. Aztán lehet hogy inkább erősödni kellene mint költeni a gépre, de most pl úgy érzem hogy egy fogaskerék hiányzik a továbblépéshez (szám szerint a 16-os), ezért kell mellé sor is. Vagy nagyobb tányér kellene előre, majd az idő eldönti. Én 80kg körül vagyok, de jobban megyek felfelé mint amikor 70 voltam.
-
imyourfriend
őstag
Jövőre tervezem majd, most még figyelgetem miféle kerekek vannak a kínálatban. Nem mintha ez a fulcrum racing 5 nem felelne meg bőven. Persze a keréknél négyzetesen emelkednek a dolgok, ezért is kerül egy karbon kerékszett annyiba amennyibe. Gumik rajta continental grand prix-ek, lehetnének 23-asok is de a 24-es bőven megfelel. Örülök neki hogy van bennük majd 3ezer km és még látni középen a vonalat amit gyárilag hagynak rajta a gumin. Lehet hogy nagyon kifogtam, vagy úgy van felszerelve a gép hogy kevésbé eszi a gumit mint az acél országútim ette. Azon bontrager r2 van, de már felcseréltem egyszer őket. Igaz most pihen viszont az a bringa jobban fogyasztotta a gumit a kelleténél. De olyan ez az alkatrész újítás hogy mindig van mit könnyíteni. Szemeltem már ki karbon kormányt is, meg nyeregcsövet de tartok tőlük egyelőre. Na meg nem hoznak annyit mint amennyibe kerülnek, a nyeregcső talán de a kormány az nem hiszem. Max. ha 46cm-es és valami olcsó de minőségi darab.
-
imyourfriend
őstag
Azért a racing 1 sem tartozik az olcsó kerekek közé, 180ezer körül van az induló ára? Megfelelne az is, ha tudnék egy olyan használtat találni aminek tudnám az előéletét. Viszont Lasali írt a csapágyazásukról, e téren meg maradnék az 5-ösnél. Külsőből mint írtam grand prix van most fent, ez az ultremo zx csúcskategória már? Mert nem lehet valami olcsó (rosebikes-on is 30 euro/darab). De nézem van belőle szép zöld színű, így meggondolandó ha komolyabban veszem a kerekezést.
-
imyourfriend
őstag
Áh, annyira fullos cucc nem kell. Nem tudnék mit kezdeni vele ha dura-ace hajtóművet vagy fékváltót vagy bármit kellene venni rá. Márpedig előbb utóbb elkopnak a cuccok. Jó hogy mondtad, pedig már nézegettem nyeregcsövet kormányt ezt azt karbonból, de amennyibe kerül köszönöm inkább megveszem bringástul a történetet ha úgy van. Maradnak akkor a kopó alkatrészek, mer annak sincs sok jövője hogy elkezdjem 11-es rendszerre átváltani 10-esről. Hozzátéve hogy az nem hozna sokat a konyhára szerintem könnyebbnek meg nem lenne könnyebb. Mondjuk lassan itt lesznek az ünnepek. Valamit lépni kell, meg erősíteni ahogy mondod.
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #36286 üzenetére
Ezért szerelem én idehaza magamnak a gépet, vagy ha mégis be kell vigyem egy szervizbe akkor megvárom és megnézem hogy miként szerelik meg. Persze a teleszkópot bevinném, mert ahhoz nincs szerszámom meg nem értek hozzá de a többit meg lehet odahaza. Mondjuk nekem ipari csapágyas a gépem, na meg a váltást mindig utánaállítom ha hallom hogy kezd pontatlan lenni a váltó hangja/elnyúlik a bowden. Bár legjobban az tántorít el a szerviztől, hogy nyáron eleve több időm van és miért adjak ki pénzt azért amit én is megtudok csinálni odahaza.
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #36291 üzenetére
Nehéz kérdés amúgy, de én úgy voltam vele mikor 6-7ezer körül volt egy generál itt a környéken hogy megtanulom aztán valamelyest beállítom a dolgokat. Persze országútinál más kérdés, ahol a féket valamint a váltást se túl nehéz beállítani, most hogy a középcsapágy integrált lett az is 1 szerszám meg a kormánycsapágy is. Kerekek ipariak, nyolcas még nem ment a kerekekbe eddig hálisten. Viszont itt Győrben 1500/darabért csinálják, Szombathelyen 900-1000 forint/kerék a centír. Nameg ha az összes láncpucolást, kenést valamint mókolást bringaboltosokkal végeztetnék akkor már jóval 50k felett járnék idén, az pedig 3 ultegra (ha jól tudom PD-A600-as) spd pedál ára rosebikes-ről. Persze ehhez kell egy kevés szakértelem, személy szerint mikor elkezdtem kerekezni akkor sokat jártam a bringaszervizbe és ellestem a trükköket, most meg alkalmazom őket.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #36345 üzenetére
Ez már jó áron van, de most kedvtelen lettem hogy 2 hét után csak csütörtökön fogom látni a gépemet. Alig várom már hogy megrendeljem és megjöjjön az alkatrész még 24-e előtt.
-
imyourfriend
őstag
Hajh, érzem hogy nehéz pillanatok lesznek amikor megjön az új szerelék a bringára én meg csak várhatok hónapokig hogy kipróbáljam az immár közel 8 kiló környéki gépet. Pedig már szívesen mennék, meg erősítenék a jövő évre de a március még odébb van.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36367 üzenetére
Most 8,35 az országútim és remélhetőleg sikerül elérni annyi könnyítést rajta hogy 8 kiló környékére kerüljön vagy 8 kiló legyen.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36369 üzenetére
Mostani állapot szerint sor lánc pedál meg két új gumi kerül rá, de egy könnyű nyeregcső nyereg kormány és stucni négyesnek sem vagyok az ellenzője. ultegra egyelőre hidegen hagy, elég a 2x10 ezen a szinten bőven.
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36376 üzenetére
Csak gyártanának hozzá olyan módszerrel mint a campagnolo sorai készülnek, hogy minden egyes fogaskereket külön lehet cserélni és saját sort tudna összerakni így az ember, pl 1-esével növekedő fogszámmal. Örülnék egy 12-21-nek, de shimano ilyent kb sohasem fog létrehozni szerintem..
-
imyourfriend
őstag
Győr-Szombathely környékéről kell valakinek rosebikes-ról cucc? Pénteken illetve jövő hét elején megrendelem onnan a cuccost, ~1500 a postaköltség ha ketten vásárlunk.
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #36441 üzenetére
Ezt a színezést azért megirigyeli a bringám, bár az enyém szép zöldes (csak két ultremo ZX hiányzik rá ) De KTM nem gyártotta túl színesre, pár zöld csík aztán ennyi. Amúgy még jobban tetszene ha sötétkék bandázst kapna, mellesleg így is nagyon szép.
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #36450 üzenetére
Személy szerint Bontrager bandázst használok, [link] vagy [link] Ezek a színek egész szépek, nekem [link] ilyen színű van szintúgy bontragerből. bár a képen szereplő az nem olyan márkájú. kék és sötétkék akar lenni, csak nem jeleníti meg a linket. googleban keress utána a kék bontrager bandázsnak és trek.hu
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Jövő hét szerda-csütörtök magasságában érkezik is az ajándék az országútinak. Elöljáróban kapott egy 12-25-ös sort, kmc x10sl láncot valamint shimano ultegra pedált is, meg egy 18-as ultegra fogaskereket hogy síkon tudjak variálni az áttétellel. Sajnos 20-as fogaskereket nem találtam, pedig szívesen vettem volna 8€-ért azt is.
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #36513 üzenetére
Centírozni nem kell, viszont nehezebb is centírozni ha ragasztott a karbon küllő. Na meg a hazai utakra mint írta Toomy nem feltétlen ajánlott karbon kereket venni, nem kell ahhoz perecelni hogy tönkremenjen. 1-1 nagyobb kátyú meg már meg is ette a fene a karbon kereket, ami ráadásul nem túl olcsó darab (annyi pénzből van már fulcrum racing 1-es szett) persze kinek mi, versenyzésre ha megveszi a csapat akkor csak nyugodtan.
félrement, Cyberpunk-nak szántam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen