-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Alg
veterán
Koch Chemie Green Star jo lancot takaritani? Ausztriaban nincs brigecol, ez a legolcsobb cucc amit bio zsiroldora hoz az amazon...
Lockdown utan ha megyek haza hozok vagy 3l brigi2k-t, de most asap kellene valami."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Úgy néz ki szét kell bontanom a hátsó agyat, máshonnan már nem jöhet a kattogás...
Ráadásul egyre rosszabbodaik a helyzet, most már szinte minden kerékfordulatnál kicsi nyekk-katt... nyekk-katt.
két ipari csapágy, 6902 és 15276... Leglábbis a tárcsafékes verzión amiről találtam leírást, de gondolom a felnifékesen ugyanaz az agy belülről (Giant P-R2).
Kicsit utánaolvasva nem túl tartós Joytech agy... meh, legalább van egy kifogásom új kereket venni
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Na fasza, úgy tűnik a 15276 csapágy nem szabvány méret (27x15x6mm)... szóval max. Giant service kit-et tudok venni amiben benne van...
6902-ből ~10-15EUR egy márkás...Lehet nem ér ennyit az egész, a komplett kerékszett használtan érne talán 60-80 eurót
Vagy csak szétkapom, megtakarítom és meglátjuk az javít-e a dolgon."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Bedobom az osztrák FB csopikba ahol tag vagyok...
Ismerősnek hasolnó volt, ott felszedték a bringatartót a betonpadlóból (csavarozva volt), biztosító fizette.
Ha bizonyítottan zárva volt a pince és látszik hogy feltörték, jó eséllyel indulsz. Ha közös helyiségben volt és nem volt lezárva, akkor problémásabb"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ezzel megéri biztosítóhoz menni, csak arra kell figyelni hogy melyikhez - ha a saját lakásbiztosítód nem fedezi a közös(?) tárolót, akkor a ház biztosítóját kell megkeresni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #184517 üzenetére
Vagy az, vagy mint ahogy Zsolt, beállítod a Garminra az autopause-ra a 30km/h-t és ha lassabban mész nem is mér
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #184559 üzenetére
A TCR-omat is volt már hogy le-"elektromos kerékpár"-ozták a vastag alsócső miatt. A sebességemből mondjuk láthatnák hogy az ki van zárva
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz INTELligent #184636 üzenetére
A héliumos cikk utolsó mondatában a lényeg
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Road tubeless téma, hülye kérdés de először tettem fel TL-t:
Megjött a cannondale-re a kerék (DT 1400 dicut alu 32mm), tubeless kit-el mindennel.Baromi nehezen felerőltettem rá a conti GP5000TL-t, simán felfújtam műhelypumpával 80psi-re, tartja is tej nélkül a nyomást, ránézésre szépen szabályosan ül a felnin.
Viszont, nem volt semmi hangja, nem "pattant" fel a felnire a gumi, ez így ok?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #184753 üzenetére
Igen, szépen körben egyenletesen fent van a felnin, akkor ez így szerintem ok lesz.
Meglátjuk mennyit enged holnapig tej nélkül - hétvégén úgysem lesz bringázás most, hétfőn meg már lesz Stan's trutyi itthon, bár szerintem csak akkor töltöm majd bele mikor már biztos hogy kimegyünk, feleslegesen ne álljon benne."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz nemeth989 #184762 üzenetére
Szappanos víz és két műanyag gumileszedő ("tire lever") segít...
Ma reggelig 80psi-ről 55-re engedett le tej nélkül, ez szerintem rendben van, főleg hogy elvileg ez a felni nem is tökéletesen követi a TL szabványt és kevésbé jól zár (állítólag hiányzik valami hupli róla...)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz nemeth989 #184776 üzenetére
Elvileg bírnia kell, bár ilyen sáros-mocskos időben én inkább a régi olcsó gyári kereket tenném fel, legutóbb is mikor kint votunk hallani lehetett fékezéskor hogy a sár beült a fékpofába.
Műanyag leszedővel esélytelen megkarcolni.Az első felment szappan nélkül, leszedővel, a hátsó két műanyag leszedőt tört el (valószínű az én bénaságom is benne volt a dologban) mire szappannal sikerült felerőltetni.
Zsolt: nem aggódok túlságosan, itt eddig megúsztunk ~1500km-t kint defekt nélkül tavaly. Tiszták és simák az osztrák utak
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #184799 üzenetére
Garmin már megpróbálta, nem lett túl nagy sikere vele: Varia Vision...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Conti TL, második rész:
Az első gyönyörűen fent van, alig enged levegőt "szárazon".A hátsó egy részen nem ült be a helyére, megszorult középen az egyik széle, és felfújva sem löki helyre magát. Ezzel mit lehet kezdeni? Szappanos víz+hosszirányú masszírozás aztán majd csak jó lesz?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #184843 üzenetére
Leengedtem, beszappanoztam, felfújtam, pattant kicsit, most már jobban néz ki. Ha nagyon bámulom akkor forgatva látok benne egy minimális huplit (a gumiban van, a felni tökéletes), de talán 1-2mm lehet, a varrat pedig szépen végig középen fut.
Viszont annyira szoros, hogy ha leengedem azonnal berántja magát a középső vájatba fasza ez a Conti Ezután nem tudom akarok-e a sajátomra is TL-t...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz nemeth989 #184900 üzenetére
Akkor csak én bénáztam sokat az elején legközelebb talán már én is ügyesebb leszek.
Jah, Shimi RS100-hoz képest minusz ~30 deka hátul, 20 elöl... a hátsó kerék kazettával együtt nyom annyit mint a régi hátsó kazetta nélkül...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz mobal #184919 üzenetére
Attól függ hosszúra vagy rövidre hagytad a láncot.
Ha rövidre, keresztbeváltásnál (elől+hátul nagytányér) nagyon feszülhet a rugó a trapézban, rosszabb esetben megszorul az egész hajtás és valami törik/szakad/hajlik.
Ha hosszúra, a másik irányban (kis tányérokon) nem tudja feszesen tartani a láncot. Ekkor "csak" könnyen leesik a lánc+összeér a váltó két kis fogaskereke, ez talán a szerencsésebb eset.
Más: ha ez van a Kékesen, mi lehet Lajosforrásnál, NHH-n, egyéb autóval könnyen megközelíthető BP környéki szánkópályán
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #185533 üzenetére
Ez fura mert a szabadonfutó a másik irányban "szokott" megszorulni, olyankor nem reteszel és hiába tekered a hajtókart nem forog a kerék.
Szóval én inkább valami csapágy megszorulásra tippelnék, nem magának a szabadonfutónak (freehub) hibájára. Azért egy szétszedés-takarítás-zsírozás biztos nem árt annak sem.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #185580 üzenetére
Át lehet hozni mindent a montis világból az országútra, hogy aztán az outikból már montik legyenek, és újra fel lehessen találni a "kompomisszummentes versenygép"-et és eladni mint világújdonságot
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #185615 üzenetére
Tekerném
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Bedobom, hátha valaki ismeri valamelyiket:
Outi kerékszett, melyiket választanátok, mindkettő használt de hibátlan:
Fulcrum Racing Zero Nite
vs.
HED Ardennes plus blackLegnagyobb különbség hogy a Fulcrum 15mm, a HED 21mm belső átmérős, szóval az utóbbin jóval ballonosabb lenne a 25c gumi. TL nem érdekes (a HED TL ready a fulcrum nem). Egyéb méretek kb. azonosak, súly is. Jelenleg 14mm-es kerék van fent.
Fulcrum agyonüthetetlen kónuszos kerámia csapágy, a HED "ipari".
Mindkettő alu, kerámia fékezőfelülettel. A HED-en a Mavic-féle Exalith van de kezd már lekopni, a Fulcrumon sima fekete felület és látszólag hibátlan.
A Fulcrum drágább ~100EUR-val, és a HED-hez jár 2 pár Vittoria Corsa gumi is pluszban.
Szerk: ha ezek nem jönnek össze akkor Campag Zonda C17 újonnan.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Szerintem kb. rendben van az ára - karbon 8 kiló, középkategóriás mechanikus fékváltószett, vállalható alap Campa kerék. A tavalyi viszont szerintem is jobban megéri, sőt az kimondottan jó áron van ennyiért.
Nem átütős, de mivel nem is tárcsafékes ez úgysem számít. Shimano 105-el mondjuk lehet jobban eladható lenne.
Neves gyártók 2-3 évvel ezelőtti belépő karbon szettjeivel van egy szinten kb, és azokból az új változatok ilyen 2000EUR-tól kezdődnek (bár a Giant pl. ennyiért már tárcsaféket ad meg tubeless kereket az új Defy-hoz, cserébe az nehezebb is emiatt kicsit).
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Peak Torque mostanában elég jó "mítoszromboló" videókat csinál, érdekes megnézni és nem bedőlni a marketing dumáknak, most így hirtelen az utóbbi 1-2 hétből:
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186209 üzenetére
A lényeg annyi benne szerintem, hogy tök mindegy mi fut az agy belsejében QR vagy átütő, ha rendesen összerakod az nem visel terhet ezért nem fogja a "merevséget" (de fura szó) befolyásolni.
A lényeg az hogy rendesen meg legyen bikázva, és hogy az érintkező felületek megfelelőek legyenek (vagy egy folytatás videó, ahol elmagyarázza miért jobb az alu dropout mint a karbon)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz INTELligent #186247 üzenetére
Az emberek... khm... "egyszerűek" (hogy polkorrekt legyek). Nem akarnak sok tényezős dolgokon gondolkodni, pro/kontra összehasonlítani, kipróbálni, tesztelni. Egy mérőszámot akarnak, ami megmondja hogy valami jobb, vagy rosszabb mint a másik valami. Lásd még megapixel-háború, proci-frekvencia (jelenleg inkább magok száma), telefon kijelző méret/felbontás, stb.
Ugyanez a gondolkodásmód tetten érhető pl. a fogyókúráknál is. Változatos étrend, kalória-számítás, sport, megfelelő alvás, stressz csökkentés? Áhh, ez túl bonyolult az emberek 90%-ának, de ha írsz egy könyvet hogy csak ezt az 5 szabályt kell betartani és tuti fogyás, az egyből best seller lesz.
On: megjöttek a Fulcrumok, használthoz képest rendben vannak, 1-2 pici kőfelverődés van csak, meg a csapágyakat ki kell pucolni és újrazsírozni. Ha már gramm-mánia: első 607g, hátsó 830g, QR pár 122g -> 1560g.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186260 üzenetére
Nem zárt, kónuszos, mint a Shimano agyaké. Ha az ember karbantartja rendesen, elmennek 50ezer km-t is. Ja és a kónusz is préselve van, cserélhető az is ha esetleg baja lenne. Örök élet egy ilyen agy.
8kg körül lesz a bringa, felgumizva, pedállal. + én is fogytam vagy 2 kilót az utóbbi fél évben
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #186292 üzenetére
a kerékszett Shimano rs100, 25-ös Vittoria Zafiro gumikkal.
Ha Zaffiro Pro Slick, azokat javaslom minél hamarabb lecserélni, elég gyenge gumik... Nehéz és nedvesen nagyon megbízhatatlanul tapad. Barátnőm gépe is ugyanezzel a kombóval jött."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Ha valakit érdekel ilyen:
Tegnap megérkezett Aliról a csapágyprés
Elsőre rendben van, mondjuk nem egy űrtechnika, nagyon elrontani nem lehet... pár sorja volt rajta, meg a vázon támaszkodó adapterek fémek, szóval azok kapnak majd szétvágott gumicsőből borítást a támaszkodó élekre. Csomó csapágy-mérethez van benne adapter, és megfelelő alátéttel kerékcsapágyhoz is jó lesz, bár most az új kerekekkel remélem nem lesz szükség rá évekig.Kipróbálni még nem tudtam, de úgy néz ki a Cannondale alig egy év alatt megevett egy gyári középcsapágyat, szóval oda kelleni fog majd egy új 6806... (még nem szorul, de már van egy kis hangja)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186464 üzenetére
Ugyanúgy néz ki élőben is mint az alis képeken, semmi extra.
Méretek-nem mértem le hogy pontosan az-e ami rá van írva, felirat alapján ezek vannak:
- 22mm belső átmérő, ~44mm külső
- 24/44 - ez lesz jó BB86 és hasonlókhoz
- 22/37
- 24/37
- 25/37
- 30/42 - ez meg BB30 és társai+ 3 méretű kihúzó
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #186502 üzenetére
Pont az a lényeg hogy a villa-kerék kapcsolatban tök mindegy mi szorítja egymáshoz a kettőt, akár össze is lehetne szegecselve ennyi erővel, a lényeg csak a szorítóerő (nyilván ha ugyanarról a villáról meg kerékről beszélünk.
De felőlem mindegy, mindenki annyit hisz el a marketingből amennyit szeretne.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #186617 üzenetére
Holnaptól lesznek a filmek elérhetők csak
RacePassom van, nekem már amiatt is megéri, és az előzetesek alapján egész vállalható filmek jönnek majd rá... 7k egy évre nem tétel szerintem.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Szolnokon tud valaki csapágyboltot ahol tudnék márkás 6806-ot venni?
szerk: raktárról
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz cellpeti #186662 üzenetére
Szerintem Zwift ha hosszabb könnyebb cardio tekeréseket akarsz csinálni és érdekel a community része (group ride-ok, szervezett események...)
Ha kevesebb időd van és/vagy igazán jól összerakott edzéstervet szeretnél követni akkor nézz rá a Sufferfest-re, nagyrészt 1 óra körüli intenzívebb edzések vannak benne, személyre szabva, plusz rakhatsz bele jógát és erőedzést.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Elindult a GCN+, de nekem még minden videóra "missing package" hibát dob... másnál működik?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186667 üzenetére
Van sapka nincs sapka tipikus esete...
Eddig azért b@sztatták a UCI-t mert csak akkor változtatott mikor már megtörtént a baj, most egyszer valamit megelőző szándékal csinálnának és az se jó a népnek...
Nem baj, jöhet a dropper post is a MTB-világból az országútra, marketingesek már dörzsölik a tenyerüket"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs