-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #160273 üzenetére
Ijajj, venném meg a NW cipőt, amit a retto-n linkeltél, de semmivel nem lehet kifizetni, sem paypalt, sem kártyát nem fogad el . Túl szép volt, hogy igaz legyen . Rájuk írtam, aztán meglátjuk... sajnos csak 1 darab van abból a cipőből és hétvége van, szal nem biztos válaszolnak, így lehet megveszik előlem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #160325 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a Recon, Judy, Sektor nagyjából egy kategória, csak egyikből létezik boost és belefér a pluszos gumi is, másikba nem, a Judyból van 30mm becsúszós (vagy mind az? ), a többi mind 32mm, a Recon becsúszója acél, a többié tudtommal alu, ... de nagyjából azonos áron és azonos súlyban vannak mind, szerintem azt kell venni, amelyikből van olyan variáns, ami neked megfelel. Ami ebből a ligából egy nagy lépés felfelé, az a Reba vagy a belépő SID-ek.
xy.zsolt: ha nincs benne tej és nem "gyógyult" össze a gumi a felnivel, szerintem simán lehet, hogy minipumpával nem fogod tudni felpumpálni. Nagyon nagy az esélye, hogy valahol mindkét gumi el fogja ereszteni a levegőt tej nélkül, a gumi peremnél, a szelep mellett, a felniszalag ha egy apró helyen nem illeszkedik rendesen stb... amikor a tejet beleöntöm és kompresszorral rárobbantom a gumit a felnire, nálam gyakran ezer sebből szivárog a tej, majd megpörgetem és tömít. Szal ha nincs egyáltalán tej benne, az sok szívást okozhat. Sőt, az sem ritka, hogy a gumi pórusain száll el a levegő, amit a tej 1-2 nap után tömítene, ezért szokták mondani, hogy a tubeless rendszer össze kell álljon.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #160332 üzenetére
Végül betelt a pohár és megvettem a Shimano MT7-et feketében ebayről 55 euróért. Szerencsére egyelőre nem bántam meg, mert ezen a linken sem találtam semmit, ami tetszene . Elméletileg minden kritériumnak megfelel, az a fajta, amiben lehet gyalogolni is, van BOA, elvileg szellőzik, a méret miatt mondjuk elmondtam egy imát, 40.5-41-es lábam van és 42-est vettem, remélem jó lesz, webshopos review-ek szerint egy mérettel nagyobbat kell venni belőle. A többi cuccot ami még kellett, külön megrendeltem rose-ról 10 eur off kuponnal, így a postaköltség árát megúsztam .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz hl225 #160343 üzenetére
Ma már szigorúan kizárólag hálóst vennék, mert arról "visszalépni" kínos lenne. Pl. ha Deuter, akkor Race Air, de sok márkának van még hasonló táskája, személy szerint én Osprey Syncro-t használok. Fényévekkel jobban szellőznek minden más hátizsáknál, sokkal kevésbé vagy egyáltalán nem izzadsz be alá.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #160394 üzenetére
Majdnem vettem egy Spiuk Rimmát, de végül hagytam a francba és berendeltem a bevált olcsójános 15 eurós Uvex Sportstyle 204-et clear lencsével, mert úgyis hiába vennék cserélhető lencsést, ha a sötét lencséket sosem használnám. Nekem clear kell vagy fotochromatikus, utóbbi meg túl drága ahhoz, hogy egy szezon alatt tönkretegyem, ahogy eddig az összeset . Nem egy álom a lencséje a 204-nek, de igazából nincs gond vele, nem torzít, nem tükröződik, nem homályos, szal rendben van, de Ray Ban szintet nem szabad várni tőle, kb. olyan, mint az Uvex munkavédelmis szemüvegek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #160428 üzenetére
Mostanában mindenki esik? Lehet ez valami vudu . Egy ismerősöm is most tette tönkre a kereket egy kisebb ugrással. Nagyon remélem, hogy én idén megúszom, sajnos eddig egyik évben sem sikerült .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pttypang #160432 üzenetére
Ha nem sürgős és kivársz, 160 körül lehet találsz majd akciósan fast black becsúszós Recon RL-t is, bike-components-en láttam már annyiért. Ha most kell, akkor valszeg a Silver TK a legjobb ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160477 üzenetére
Van itt 3-4 Crossride is, meg talán 2 Crossmax, haverom is Crossride-ot nyúz, tudtommal mindenki elégedett . Mondjuk egy év után én még nem nyilatkoznék, ha 2 után is működnek az agyak, akkor oké
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy szemüveg téma: a bringás szemüvegem egy szezon után magától elrepedt 3 helyen is, a munkavédelmis Bollé meg leesett a földre, majd egész éjjel rágta a haverom kutyája, a lencséje is teljesen össze van rágva és sehol nem lyukadt ki vagy törött el, még mindíg egyben van , csak persze használhatatlan már. Jó példa, hogy miért érdemes rendes márkás munkavédelmis szemüvegben bringázni, abban ha eltalál egy kavics vagy valamilyen repülő helikopter, a szemem tuti megvédi . Be is rendelek valamikor egy egy fél tucat Uvexet, egy helyi webshopban 2-3k darabja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz HugóBoss #160509 üzenetére
Jó kis gép, grat! A kitámasztót én sem raknám rá . Mondjuk haverom a 29er montira is felrakta, aztán terepen csattog mint állat . Szoktuk cseszegetni, hogy próbálja meg "kézifék"-ként használni, pl. nagysebességgel köves lejtőn lerúgja, oszt megáll .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #160539 üzenetére
Nem tűnik rossznak, ha kizárólag aszfaltoznék, engem is jobban érdekelne az, hogy polarizált legyen, mint hogy fotochromatikus vagy clear. Esetleg ha polarizált kell olcsón, szétnézhetsz a 20/20 vagy Veithdia szemüvegek között is, sokáig én abban a hitben éltem, hogy cipőt és szemüveget a kínaiaktól soha!, de ma már ilyen téren is tudnak olcsón jót alkotni, fórumon többen bemérették optikusnál ezeket a szemüvegeket és hát a lencse simán hozza a 100+ eurós napszemüvegek szintjét. 20/20-at én is használok, húgom szintén, a lencsével mindketten nagyon elégedettek vagyunk, a keret meg kb. elmegy kategória, olyan, mint bármelyik másik műanyag keret. De hát 10$-ért ne várjon az ember handmade acetátot, örülünk, hogy ennyiért olyan lencsét kaptunk, ami egy Ray Ban-ban is helyt állna .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160558 üzenetére
- Fotochromatikus drága (főleg ha szezononként tönkreteszel egyet), a legtöbb nem világosodik ki elég gyorsan ha behajtasz az erdőbe és idővel veszít a fotochromatikus képességekből
- Cserélhető lencsés azért macera, mert vinni kell egy nagy tokot a lencsékkel és cserélgetni útközben...
- Átlátszó clear munkavédelmis nekem a kedvencem, mert olcsó és mindenhol jó, de persze ennek is van hátránya, amikor kimész otthonról erős napfénybe, 2 percig hunyorogsz, amíg megszokod a fényt. De ezt leszámítva okés és tuti rendesen véd, mondjuk soha nem lesz olyan pofás, mint egy méregdrága Rudy.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #160573 üzenetére
Ezek szerint ez is személyfüggő, én is csak az elején hunyorgok egy picit, aztán megszokom és nincs gond. De ha Hasaggymeg erős fényben végig hunyorog, akkor neki valóban nem opció, meg fog ráncosodni . Mondjuk pl télen ha lehavaz és a nap is süt, azt már én sem vagyok képes elviselni, túlságosan vakít a hó, olyankor muszáj sötét lencse.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Egy trail, ami nekem is naaagyon kéne. 130/130mm vaskos fully dropperrel, 34mm becsúszós telóval 12kg és ebből még lehet faragni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160742 üzenetére
A mai világban, amikor a trail-enduro montik egyre nehezebbek, agreszívebbek, lejtőzésre optimalizáltabbak, a vázcsövek már olyan vastagok, mint a combom, a fejcsövek egyre laposabbak és az egész geo egyre inkább pályán veretésre van tervezve, számomra üdítő látni egy olyan trailt, ami végre nem erről szól, ezzel az Izzo-val látszólag 100+ km túrákat is be lehetne vállalni úgy, hogy egy átlagjúzerként egy 11-12kg xc-hez képest síkon és felfele sem kell kompromisszumot kötni, mégis nagyobb élményt nyújthat. Persze cserébe ezzel nem fog az ember gyökeres 40%-os lejtőn duhajkodni, de én nem is akarok... ránézésre még a mostanság felkapott merevseggű Vitus Sentier geoja és agresszívebbnek tűnik ennél .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Pedig én el tudom ezzel képzelni az egész napos tekergéseket, egy nehéz agresszív traillal viszont nem annyira. Ezt az Izzot úgy képzelem el, mint a ma divatos downcountry bicajokat, csak 110-120mm helyett 130mm-t tud. A fejcsőszög tényleg mindkettőnek egy kutya, Vitus 66-66.5 fok kerékmérettől függően, Izzo 66-66.5 fok. A láncvilla a Vituson picivel hosszabb és az effektív felsőcső sokkal hosszabb. Meg más a gumi is, a Vituson 2.6", az Izzon csak 2.4" apróbb, már-már xc-s bütykökkel. Persze ki kéne próbálni ahhoz, hogy kiderüljön melyik milyen terepen érzi jobban magát, de általában mindenhol azt írják, hogy az Izzo legalább annyira mászásra készült, mint veretésre, lejtőn viszont jobb, ha lassabban gurulsz vele, mint amit a mai trailoktól megszoktál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160769 üzenetére
Ha laposabb a nyvázcső, az nem rontja a mászóképességet? A láncvillahosszban csak kisebb különbség van, Vitus 439mm, YT 432mm, igen, a YT fully, de a Vituson 2.6" gumik vannak, szal... . De amúgy szerintem szabadon lehet a láncvillahosszal játszadozni gumimérettől és hátsó felfüggesztéstől függetlenül, jó példa erre a Full Stache, 29x3.0" gumik, fully és mégis csak 429mm a láncvilla
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160771 üzenetére
A vázra esetleg ragaszthatsz valami apró puha öntapadós szivacsot vagy gumit oda, ahol a fékkar vagy kormány éri, sokat nem véd, de a festést talán megmentené.
f4lcon:
az 13kg, a YT csak 12 .Ja nem, most látom, hogy a csúcsverzió 11.9kg, az már nem semmi . Azt le lehet vinni 11.5 alá olcsóért, egy 130/130mm bringától nem rossz . A nyeregcső mondjuk viszonylag lapos, kíváncsi lennék rosszabb-e felfelé, mint a YT. No de mindegy, mert ezek kb álombringa kategóriába tartoznak, nem hiszem mostanában lesz ilyenem[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #160785 üzenetére
Jól néz ki, de a geo kicsit furcsa. Ha erre gondoltál, ezzel a felszereltséggel sajnos simán hihető a 15kg . Haverinámnak is hasonló felszereltségű montija van és annak is ennyi a súlya.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #160788 üzenetére
Ja, ez egy xc, de a geo kicsit trailos, ami még nem gond, ízlés kérdése, de a láncvilla nagyon hosszú, szal egyenesben veretni biztos jó mert stabil ezekkel az arányokkal, de nem lehet valami fordulékony.
Más, ha már Izzo, lett reklám videócska.
Más 2: amióta bringázok, mostanában először a napokban kezdtem úgy érezni, hogy a br-m446 fékem lehetne jobb is . Persze okés és ennél gyengébb fékekkel is el lehet lenni simán xc-n, de már kezdem kapisgálni, hogy miért lenne jó egy még jobb fék.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Az ilyesmi mind nézőpont kérdése. Egy időben bele voltam buzulva a pluszos gumikba, de aztán kipróbáltam a 2.6"-ot és rájöttem, hogy nekem ez nem kell, egy fat bike-ot viszont elfogadnék. A rugóút is teljesen szubjektív dolog, ezt a súlyt soha nem fogod összehozni egy trail fullyval (de még a 10kg-t sem) és nem mindenkinek a lejtőzés az elsődleges.
bardi: milyen rocket ron, performance vagy evolution? Ha utóbbi akkor piros csíkos vagy kék? Én is agyalok egy ideje azon a gumin, csak nem tudom tapadásban mennyire lenne visszalépés a nobby nic-ről, lehet, hogy kb semennyire, max sárban lenne rosszabb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #160799 üzenetére
Ha navi nem kell, Bryton olcsóbb. Vagy Fenix 5-höz valami ilyesmi és egy pulzusmérős mellkaspánt? Mondjuk ha pontos pulzusmérést akarsz, akkor szerintem mindenképp kelleni fog a mellkaspánt. Két haverom is használ Garmin és Suunto karórát mellkaspánttal, mert mindkettőé nagyon mellé mér a csuklón, pedig nem olcsó órák... gyakorlatilag 30-40bpm-el kevesebbet mérnek csuklón, ami szvsz vállalhatatlan kategória
és elvileg mindegyiken ilyen gázos a csuklón mérés. Ja, közben látom írtad, hogy a tiéden okés... akkor nem szóltam[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160842 üzenetére
Ahogy elnéztem nemrég, pro xc bringákon előfordul már a 2.35 és 2.4" gumi (gyárilag a Lector SF-eken is az van), a felni meg általában 30mm széles . Következő alkalommal tuti én sem veszek újra 21mm-t. Amúgy ha már pro bringa, tudom, hogy topik közkedvenc az a támvilla: [link]
szerk: ja és amikor 1 éve tire insert-et akartam rakni a gumiba, hogy alacsonyabb nyomáson tekerhessek, úgy tűnik megjósoltam a jövőt[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Begbiebike #160849 üzenetére
Az a baj, hogy olyan xc-t kell hasonlítani a 14-16 kilós trailhoz, ami ugyanannyiba kerül és hát... egy tűrhető nehéz trail árából simán ki lehet hozni 10kg körüli (akár alatti) xc-t és akármennyire nem vagy grammániás, olyan isten nincs, hogy 5kg súlytöbbletet ne érezz meg. Ha meg kicsit is érdekel a grammozás, akkor 2-300g-t is megérzel, 1-2 kg meg már nagyon nagy különbség. Mint párral visszább is írtam, minden a hozzáálláson és bringázási stíluson múlik, engem pl annyira nem érdekel a veretés, de felfele a maxot akarom kihozni a dologból, amire képes vagyok, ráadásul gyakran bevállalok 100km-nél hosszabb aszfaltos köröket is, ami egy trail-enduroval öngyilkosság lenne.
Amúgy én személy szerint trail fullyt sosem próbáltam, csak 16 kilós pluszos endurót, az alapján képzelem el kb, hogy milyen lehet egy kicsit könnyebb, kissebb rugóutas bicaj, ami xc és enduro között van . De megérzésem szerint nekem minden túlzás, ami egy komolyabb xc-nél vaskosabb, az anduróval konkrétan már úgy éreztem magam, mint aki buldózerrel akar menni porcelánboltbaMassmurderer: Nekem mindkét telóm szörcsögött eddig, frissen szervizelve is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Nemkell . Egy jobb fully drága, annyit sosem fogok szánni rá és szeretem az egyszerűséget, azok a hátsó forgáspontok, tag egy ilyen sárbetyárnak horror . Szerintem pár hetente szervizelnem kéne.
Begbiebike: e-bikeot azt valamikor kipróbálom, mert felénk több helyen bérelhetőek, csak annyira nem érdekelt eddig a dolog, hogy kiadjak 7k-t érte, annyiért adják ki egy napra
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #160869 üzenetére
Egy jó trail 13kg, egy jó xc 10kg körül kezdődik, ez tiszta, viszont egy 10kg xc 2000 euróból megvan, annyiért trail fullyból csak belépő nehéz gépet kapsz. Szal hiába akarja már 100-ik user rámbeszélni a trail fullykat, ha egyrészt nem biztos nekem való, másrészt soha nem fogok annyi pénzt rászánni, amennyibe kerül. Valamiért hiába írtam már rengetegszer, mégis elkerüli a figyelmeteket ez és az is, hogy szeretek mászni és lejtőn nem akarok veretni . Persze ha sok pénzem lenne tuti vennék valami trail félét is kizárólag terepezni már csak a kíváncsiság meg az élmény miatt is, outit szintén és fatbikeom is lenne, de egyetlen mindenes bringának erdélybe számomra valszeg csak az xc felel meg.
Begbiebike: dehogy
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #160877 üzenetére
Nekem a saint középcsapágyam fél év után már cserés lett volna, egy év után meg teljesen beállt, pedig azt agyondicsérték, hogy milyen jól bírja a sarat . Az előző kerékagyaimat is tönkretettem egy szezon alatt, szal nálam egy fullyt rengetegszer kéne szervizelni és drága mulatság. Ugyanakkor az egyik haverom 3 éve nem nyúlt hozzá a hátsó forgáspontokhoz és működik, de ő sokkal jobban kíméli a bringát, mint én, pl. esős időkben egyáltalán nem jön terepezni, én meg a legnagyobb mocsarakba is belemártom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #160884 üzenetére
High end pro merev xc-ket is rendszeresen linkelek, ahogy az előbb is a Ghostot, arra mégsem akar soha senki rádumálni . Úgy érzem mist épp a veretős pluszos bringa a divat, majd elmúlik. Ezeket egyiket sem azért linkelem amúgy, mert holnap már rohanni akarok a boltba megvenni, hanem mert valamiért érdekesnek találom és ez egy bringás topik... Hol máshol lehetne a legújabb Ghostról pletykálni, ha nem itt?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #160925 üzenetére
A kerti csapot azért lehet jobban meg lehet csinálni, a permetező kissé kompromisszumos. El lehet lenni vele ha nincs más, de van amire nem elég a víznyomás, pl. a sarat szépen leviszi az enyém, de a vastag porral nem tud mit kezdeni. Általában nálam így néz ki egy bringamosás:
- lelocsolom egy kevés vízzel
- puha kefével lekefélem
- magasabb nyomással lemosom, már amennyire magas nyomást tud a permetező
- száraz rongyal letörlöm
- mehet a láncra a wax és kész
5l nekem elég szokott lenni egy mosásra.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Erre kíváncsi vagyok, jó lenne ha valaki végre csinálna rendes modern navit bringára. A első karóról teszt, ha valaki nem ismerné. A jelenlegi navik valamiért mind kompromisszumosak valamiben, a Garmin pl képtelen stabil gördülékeny felületet csinálni, akad, fagy, lassan reagál, döcög, kb mint a legelső érintőkijelzős mobilok anno, a Wahoo nekem túlhypeolt tamagotchi-nak tűnik, a Bryton meg... ha olcsó gps-es komputer kell, jó, de navi fronton sehol sem tartanak és innovatívnak sem mondanám. Néhány gyártó még próbálkozik néha, de senki nem igazán erőlteti meg magát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160972 üzenetére
Az a bizbasz a stucni mögött? Ja, az jó dolog, manapság már sok bringán rajta van, nem csak Canyonon
xy.zsolt: rose-on lehet trükközni, eddig 9x rendeltem onnan és mindíg 10 eur kuponnal, szal gyakorlatilag még sosem fizettem náluk szállítást . Leíratkozol, majd újra feliratkozol, előásod a rég elfelejtett email címeket, haver, családtag email címével íratkozol fel, új email címet csinálsz és azzal íratkozol fel stb. Van, hogy nem fogadja el a kupont valamiért, de általában működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #160976 üzenetére
Basszus tényleg 3 eur a kupon . Ez valami nagyon új dolog, mert évek (?) óta 10 eur-t von le a hírleveles kupon, 18-án nekem még annyit húzott le . Remélem idővel újra emelik 10 eur-ra.
sepyi: nekem van Garmin navim és szerintem egy célhardver sokkal jobb erre a célra a mobilnál, de az érintőkijelző és az egész szoftver minimum 10 évvel le van maradva a mobilokhoz képest, ez a Karoo pont ebben hatalmas előrelépés, ahogy elnézem.
parkr: nem tudtam, kösz!
Hasaggymeg: másoknál szerintem csak akkor ennyire tiszta a bringa, amikor kiveszik a dobozból újan... bár lehet akkor sem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Intruder A 6 #161047 üzenetére
Én valamelyik Brytont venném igénytől függően. Esetleg ha nincs semmi extra igényed, nézz rá a Rider 10-re is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz enzahobi #161140 üzenetére
Neked valszeg egy gravel bringa lenne az ideális (Pl. Kellys Soot), de az sajnos újan nem fér bele a keretedbe, max használtan (?). Esetleg egy könnyű használt monti gyors gumikkal, pl. egy race king 3-4 bar-on azért aszfalton is elgurulgat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #161233 üzenetére
Mindíg a jobb lábamat teszem le, szerintem ezért fordul jobbra . Ha valamiért balra dőlök és a bal lábamat kell kirántani a pedálból, kva kellemetlen érzés, sőt, balra a kanyarokat is óvatosabban veszem . Kéne gyakorolgatni az ilyesmit, jó sokat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz lugosi #161245 üzenetére
Touring Edge Plus és szilikontok van rajta, az Edge 810 enyhén butított tesója.
lorcsi: ezek közül én az elsőt venném, a többit elfelejteném.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz lorcsi #161247 üzenetére
Nem a nyeregcső hossz alapján szoktak méretet számolni? Amúgy a felsőcső hosszal vigyázz, mert manapság a geometria teljesen más, más a fejcső meg a nyeregvázcső szöge, közelebb kerül a kormány, a stucnik is sokkal rövidebbek már, gyakorlatilag egy modern új xc-n 90mm stucnit csak XL vagy XXL méretben látsz, pedig nemrég még ennél rövidebbet senki nem rakott xc-re, a kormányok is sokkal szélesebbek, anno 26-oson a 650mm is teljesen átlagos volt, manapság meg már a 760mm sem ritka. Szal egy újabb 29er bringával teljesen át kell értékelni az egészet, egyáltalán nem olyanok, mint egy 26-os.
CragON: már 3 éve követem a Laufey szériát és eddig mindíg tetszett ahogy összeválogatta rá az Orbea az alkatrészeket, szinte semmit nem változtatnék. Mondjuk ízlés kérdése, de talán az Orbea "legrondább" bringája és még így is szebb, mint a rivális ht trailok nagy része... sokat elmond ez arról, hogy mennyire szép bringákat csinálnak
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- BMW topik
- Magisk
- További aktív témák...
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen