-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57049 üzenetére
Mint minden olasz ez is szép kerékpár. Ami azonban tisztántarthatóságát illeti,kész rémálom! Azok a fehér bovdenházak.... Nálad mindig március 15,mi?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57049 üzenetére
Szépséges ez a kis Bianchi JAB, persze 2014-es, és 175k-ért X5-X7-Deore-XC30-al egész korrekt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #57123 üzenetére
Az edzők általában megtartják maguknak ezeket a dolgokat, de neten erről is lehet találni videót is, leírást is, bikemagnak is volt egy kis cikkje róla, neten fent volt, nem emlékszem már rá hogy mennyire volt jó vagy rossz, nekem nincsenek ilyenek lementve legalábbis fogalmam nincs hol, de ha googlezol, esetleg angol kereső szavakat kitalálsz rá, akkor biztos találsz egy csomót. Ha jobban belemész, létezik többféle stílus, pl arról mindig ment a vita hogy a bokát mennyire lehet sűlyeszteni, én nem szeretem, én a spiccelős módszert szoktam használni meg tanácsolni, nyereg magasság is közbeszólhat.. nem egyszerű.
Egyébként a gyakorlást én 3 pillére szoktam bontani, alapok, egy lábbal tekerés, utána emelkedőnek az egylábbal tekeréskor tapasztaltakat fejleszteni és két lábra átvinni, meredek emelkedőnek kemény áttétellel, aztán utána ha megvan egy elképzelés, azt megpróbálni alkalmazni stéherben, nagyon nagy sebességnél, nagy fordulaton. Legtöbb izmot megpróbálni használni, forogjon a boka, ne tarts ellent az egyik lábaddal a másiknak stb... És ami nagyon fontos, nézz közvetítést, ők sokkal jobban tudnak biciklizni mint mi! Nézd a lábát, nézd mit csinál! Rengeteget lehet belőle tanulni ha tudod mit kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57148 üzenetére
Tudtommal azok és a magyar boltok közül itt jó áron találsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #57151 üzenetére
Nem úgy van ráírva és nem az
HG-X chain only, tehát HG-X lánccal működik csak jól.
38-26 az a rajta levő lánckerekeknek a fogszáma, és az a második sorban van!
Az AK AM AJ megjelölés meg csak a verziókat jelöli pl:
38T 24T (AM)
38T 26T (AK)
40T 28T (AJ)
Tehát bármelyik kiosztást választhatod hátra, a hajtómű ilyen téren nem befolyásolja. Csak a lánc hosszára figyelj.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz maximilian4 #57153 üzenetére
Mindenki elkezdte valahol es mindenkinek voltak hulye kerdesei es mindig vannak uj informaciok, vagyis mindig mindenki tanul
Mondom ezt en, aki vegul annyira jol megfixelte gyorsan a hatso tengelyen a tavtarto hianyat egy konusszal, hogy a szervizbe is igy adtam le, aztan mikor atvettem, kerdezte a szervizes h ki szerelgette a bringat, mondtam, hogy en voltam, aztan mutatta h kiszedett egy nagyon nem oda valo aprosagot, es mutatta a konuszt, mondom hat igen, en voltam a tettes, aztan persze elfelejtkeztem rola, hogy tavtartora akartam lecserelni par nappal utana, amikor eljutok boltba, csak ugy maradt a dolog
Nem is ertem, minek tagadtam volna le, az en hulyesegem volt, habar a celnak megfelelt, csak nem kellett volna elfelejtenemEverybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57155 üzenetére
Ha megmozgatod oldal irányba a hajtókarokat akkor érezni fogsz kisebb vagy nagyobb kotyogást. Illetve ilyenkor már recsegő, pattogó hangot is szokott adni tekerés közben. Általában ez szokott lenni. Ez persze lehet attól is, hogy csak meglazult és egy meghúzás is segíthet. Illetve ha ledobod a láncot a lánctányérokról akkor a hajtókart megforgatva is lehet érezni ha szorul. Persze legtökéletesebben akkor érzed ha le van szedve a hajtókar és a közvetlenül a tengelyt forgatod meg.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57155 üzenetére
Ha érezhetően nem forog vagy zörög, mivel úgyse lehet karbantartani ha enyhén (csak kézzel tekerve érezhetően) szorul akkor nyugodtan hajtsd még ha nem versenyre kell.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57158 üzenetére
Forog? Igen. Hajtás közben kotyog annyira, hogy zavar? Nem. Ha rosszabb lesz akkor majd ki kell dobni, de szerintem most még maradhat így a leírásból kiindulva.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57158 üzenetére
Ha nem lötyög és szépen forog akkor különösebb gond nincs még. A csapágy forgásának is van hangja, hogy ez mennyire hallható az típustól is függ és attól is, hogy mennyi kenőanyag van még benne.
Elmondásod alapján különösebb probléma nincs szerintem. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #57168 üzenetére
Eléggé rossz minőségű ez a videó, de ez nem normális, ez beázott, valószínűleg kicsit rozsdás belül a csapágy.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57174 üzenetére
Ezt hívják zsákban macskának.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57177 üzenetére
Ha itt megáll és Jézuska nem kell több alkatrészt hozzon,akkor igen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57186 üzenetére
Maradjon,csak ne a bringán.
Lasali...nejemnek immár 3éve és úgy 10000km-e xlc taposója van és igaz ő csak 50 kg de az ipari csapágy a pedálban kifogástalan.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57214 üzenetére
Nem akarok így láthatatlanban üzletet rontani, de ez nem 2015-ös, nem tapered, ráadásul elől-hátul QR9-es, ahogy látom a hátsó váltó XT, a többi Deore, és a fék is valami alsó kategóriás Deore lehet. Hírdetnek egy hasonlót, és annyit is ér. Szóval ne hasonlítsuk az általam említett géphez (ami még upgrade-t is kapott).
#57213 ---Lasali---: Megbízható
hely(eladó), vettem már ott alkatrészeket.#57216 maximilian4: Nem jó kifogás.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57216 üzenetére
Apróhirdetéseket szokott feltenni, én ennyit tudok mondani a külvilág felé, az pedig egy másik sztori hogy jó pár éve ismerem, és ha esetleg van pár kedvemre való "cucca", akkor mindig megkeres.
Keep Calm kifejezést annyira túlhypeolták hogy hihetetlen, pedig az eredeti jelentésébe bele sem gondolnak, vagy épp nem is ismerik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
HookR
addikt
válasz maximilian4 #57223 üzenetére
Ez olyasmi, mint a 3M Di-Noc?
(#57224) ivana: Na igen, használt belsőből van bőven. Több, mint kellene. Mindenesetre egyelőre a matrica tűnik a legszimpatikusabbnak.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57226 üzenetére
A kategória neve Slopestyle.
Valóban, ez amolyan össztelós dirt bicó, rövid rugóúttal (100mm), masszív felépítéssel, extrém felhasználásra. Van aki 4 cross-ra is ilyet használ. De a merev dirt vázak is nagyon népszerűek ezekben a kategóriákban.
[link][ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz maximilian4 #57258 üzenetére
Ne haragudj, de ez a bicikli kurva szép.
"Bad reklám is reklám too"
-
atok666
őstag
válasz maximilian4 #57261 üzenetére
Naja, egy szep olasz bringa. Nem csoda, h megnezik
Atok
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #57271 üzenetére
12-27 es sor miatt is röhögtek ki anno pedig 39-53 van elől, most meg a compact a menő meg a 30 as tetejű ultegra sor a túra országútikon.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57285 üzenetére
Köszi, a Te bicód is szép darab!
Azért ahhoz ritka nagy köcsögnek kell lenni, hogy valaki ilyen szinten átverjen, hogy direkt nem azt szereli be mint amit odavittél. Ezeknek az alkatrészeknek a beszerelése rutin művelet egy szervízben. Emiatt csak nem kell pestig feljönnöd.
A hátsó váltódnál talán azért érzed nehezebbnek a váltást mert sram. Azok kicsit durvábban működnek mint a shimano. Persze az is elképzelhető, hogy szorul a bovdened. A váltókar végén lévő tekerővel a bovden feszességet tudod állítani, az a váltó beállításához kell. Azon nem fog változtatni, hogy mekkora erővel kell nyomni, csak elállítod a váltót ha feleslegesen tekergeted. Meg kell nézni, hogy szorul e a bovden. Ha igen akkor javaslom, hogy cseréld ki házzal együtt. Ezt a legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, hogy felváltasz hátul a legnagyobb fogaskerékre, majd a váltókarral leváltogatsz a legkisebb fokozatra, eközben már ne tekerd, maradjon a lánc a legnagyobb fogaskeréken hátul. Ilyenkor fellazul a bovden es ki tudod akasztani. Meg tudod nezni, hogy siklik e szépen a házban. -
veterán
-
fpeter07
veterán
válasz maximilian4 #57329 üzenetére
Nem dagadt, csak vastag szövetű.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57321 üzenetére
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Ha belegondolunk, 20-30 évvel ez előtt sem lehetett jobb a helyzet, már ami a levegő szennyezést illeti. Budapest és a többi város is tele volt 2 ütemű járművel, és a disel meg gőz mozdonyok is keményen szennyezték a levegőt.
Ehhez képest manapság azért ha nem is jobb, de talán nem romlott a helyzet.
Szerintem embere válogatja, hogy ki mit bír ki. Amilyen kapzsi az ember, el tudom képzelni, hogy idővel eljön az a pillanat amikor emberi életre alkalmatlan lesz a föld légköre. Búra alatt fogunk élni. Az egyik legnagyobb pazarlás véleményem szerint az az olaj. Már réges régen át lehetett volna térni alternatív meghajtásra, de még mindig ott tartunk, hogy bányásszuk a kőolajat, amiből benzint és gázolajat készítünk. Mindezt azért mert bizonyos érdekcsoportoknak ez nagy biznisz. A gazdag arab országok pénz szórása egyszerűen vérlázító. A föld legnagyobb kártevői. Viszont ennek előbb utóbb mindenki kárát fogja látni. Biztos vagyok benne, hogy ez a bolygó lakhatatlanná fog válni. Nem lesz ember aki túl fogja élni.Az orvostudomány annyira fejlett manapság, hogy rengeteg gyenge ember is viszonylag hosszú életet tud élni, így ez a természetes kiválasztódás manapság kevésbé érvényesül.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57335 üzenetére
Eléggé szükszavúak ami a súlyt illeti...bár ezek mind 12,5-13,5 között mozognak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
-
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57337 üzenetére
Hát úgy az összesre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57345 üzenetére
Nem tudom volt/van-e tapasztalatod 650B Methanol-al, de az igen más világ mint az alu vázas JAB. A Methanol SX (XT/XTR/X0/X9/X7) verzió (állítható nyeregcsöves) már eleve rohadt könnyű (kb. 10kg), a Methanol SL-nél (akár XX1) a nyeregcsövet méretre kell vágni, persze ott még tömeget spóroltak (nem árat ha-ha ) a setup-al (kb. 9kg), és a kerékszett is megáll 2kg alatt. Csak most 1-2 milliós bringákról beszélünk. Ez alatt az Ethanol van, ami megint csak kb. 0,5-1kg-val nehezebb, itt már
A JAB-nál eleve szinte alapfelszereltségű a gép, a kerékszett és teleszkóp is kőnehéz benne, cserébe árban is jóval vállalhatóbb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57347 üzenetére
Azt hiszem 399k körül van a bolti ára. Bár nem sokkal magasabb összegből carbon gépeket szoktam összehozni. Nekem csak SX verzióval van tapasztalatom, amit próbának neveznék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57345 üzenetére
Nem a súlyra értettem,hogy mindegyik,hanem a súlyról fellelhető infóra.Nincs nagyon közzé téve a gyári honlapon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57353 üzenetére
Mivel csak 27.5-est próbáltam, azért első benyomásom hogy könnyű, fordulékony, agilis, és nagyon merev. Persze lehetne a carbon előnyeiről ódákat zengeni, hogy a váltó hangját ügyesen megvezeti, a felfelékben szépen repül, lefelékben játékos, de szerintem sok pozitív tapasztalat a setup miatt született. Sram nekem is kissé nyers, bár öcsém szereti hogy reccsen-csattan, és a fokozatban van. Viszont szervizes haver szerint X0 fölött hanyatlott a minőség, és könnyen törnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #57357 üzenetére
Ahogy megoldják a súly kérdését lesz mindegyiken ne búsulj.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz maximilian4 #57363 üzenetére
Az lesz az!
Ez a megoldás nekem azért nem lenne jó, mert ha útközben mégis csak más utakra tévednék, ami már terep, akkor cipeljem magammal a külsőt, és cseréljem át? Hááát, kissé hülye megoldás lenne. Ezért is lenne jó egy olyan külső, ami az adott problémámat áthidalja.[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz maximilian4 #57365 üzenetére
Reménykedem benne, mert így nem igazán használom a bicajt...
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
fpeter07
veterán
válasz maximilian4 #57365 üzenetére
Én egyre terepesebb külsőkkel megyek. Az all terrain nem az én pályám. Bár egy ciklokrossz bringa király all terrain felhasználásra.
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz maximilian4 #57373 üzenetére
Na pont ez a legnagyobb bajom vele. Nem traktorral akarok menni, hanem bicajjal Nem akarom, hogy hátrafelé bámuljanak, ha közeledem a bicikliúton, hogy úristen, mi ez, traktor jön?
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz maximilian4 #57375 üzenetére
Igazából engem sem, csak úgy hirtelen meglepne, ha mindenki engem nézne
andrisbandi
Ez a másik bicajra jó lenne, de ilyen keskeny gumikkal meg már nagyon gagyin nézne kideicide
Na igen, azokra a fejekre kíváncsi lennék Erősödés jó lenne, sőt, nem igazán mondanám azt, hogy koszi, de nincs rá szükségem... De tény, hogy ehhez a hanghoz nem tudok hozzászokni.[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
atok666
őstag
válasz maximilian4 #57390 üzenetére
Ismerem, meg hasznalok powermetert. Azert irtam, h a 357W, az mar nem kispalya
Atok
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #57423 üzenetére
Ma hoztuk el egyutt. Jo kis gep egyebkent. Sulya az van, es kell vele foglalkozni, mivel ugye hasznalt a kicsike. Van mit cserelni rajta, de legalabb nem volt annyira draga sem.
Don't Tread On Me
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57427 üzenetére
Én valamiért pár éve nagyon fázós lettem. Mondjuk tény minden évben télen szinte kint a szabadban meló.
Montizásnál meg nem tudok úgy pörgetni a szűk erdei ősvényeken .
Pedig a bringás gatyám sem vékony mert decathlonos téli gatya de egyszerűen a combom meg a térdem fázik úgy ,hogy téli nadrág alatta meg az aláöltöző.
Felső testen nincs gond
Én 173/80vagyok ameddig cigiztem addig csak 51-52kg voltam.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
andrisbandi
őstag
válasz maximilian4 #57427 üzenetére
Pár nap könnyű kajákkal, néhány edzés és kipucolódsz
Megnövekszik az ember súlya a bejglikúra alatt, de ez nem tartós, nem lehet 4 kilót hízni 1 hét alatt. Szerencsére【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57421 üzenetére
Komolyak ezek a karbon cuccok, de azért még mindig több a selejt mint egy alunál, vagy egyéb fém ötvözeteknél. Nagyobb a hibázás lehetősége. Az ismerősöm karbon villája is gyári hibás volt, azért tört el. Persze ez már nem vigasztalja miután eltört egy nyakcsigolyája, egy halom műtét után is félig nyomorék.
Nyilván neki nagyon nagy balszerencséje volt, és ritka eset, de én inkább kihagyom a karbon villákat. XC-re használta amúgy a bringát, nem igazán durvult vele.Szerintem normál 135mm-es gyors záras hátsó agyat fogad a vázad.
BMW001: Igen, 120-as vázba jobb lesz sokkal a 120-as villa, mint a 140-es, jobban összhangba lehet hozni az első és hátsó rugózást. Én kihagynám a karbon telót, de ez nyilván az én "hülyeségem" is.
Nagyon rossz emlék köt hozzá, vagy is inkább az ismerősömet, ami persze nem jelenti azt, hogy másnak is gondja lehet vele.
A leginkább a karbon nyaktól ver ki a víz. Nem mernék egy ilyen villával csapatni.
Jól tetted, hogy hagytad a 100-ast, 120-lesz az optimális.Nagyon jó kis gép ez a Speci Demo. Ez egy igazi legendás DH gép. Az első emelkedőig biztos tud majd veled együtt tekerni. Ez egy 200mm-es rugóúttal rendelkező ízig vérig DH gép, csak felvonós pályán lehet élvezettel használni, felfelé csak tolni lehet. Lefelé viszont állat, majd próbáld ki. 4-5 métert úgy ugratsz vele, mintha az XC gépeddel leugranál egy 2-es lépcsőről.
Sleek: Szerintem nem sok értelme van ezzel a varratással foglalkozni, nem olyan drága: [link]
Rengeteg bringás boltba kapható térdmelegítő szart se ér. Neopren anyagok a jók, azt tuti nem fújja át a szél. Én is motoros boltba vettem, kb 5 éve használom és még mindig jó. 3-4 ezer ft volt. Tulajdonképpen ez az egyik legfontosabb téli ruhadarab ha bringázol a hidegben. Még is a bringások nagy része kihagyja. -
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57453 üzenetére
Feldmár nagyon vallási dolgokban közelíti meg szerintem a dolgokat. Egy időben Szendit olvastam azt rájöttem mindent úgy másolgat tehát saját írása nincs is kb. Csernus meg nagyon nem jön be. Lehet velem van a baj. Ha van időd nézd meg youtuben Eckhart Tolle -Most hatalma. Nagyon jó. Meg Louise L. Hay - Éld jól az életed most . Érdemes a neten csemegézni
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
rétisün
veterán
válasz maximilian4 #57458 üzenetére
a stoplit lehet állítani a cipő talpán mindenféle irányba, egy kicsi fordítani is lehet, tehát tudod a lábfejed 'állását' javítani vele, úgyhogy valószínűleg tudsz használni spd-t.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
andrisbandi
őstag
válasz maximilian4 #57458 üzenetére
Betonon nekem picit hamarabb zsibbad el a lábfejem spd-ben.
Merev talp, fix pozíció.
- Esetleg ezt is figyelmbe kell majd venned, ha nem tökéletes a vérrámlás a lábadban.Montin terepen nincs ilyen gondom, nem kell sokáig ugyanabban a pozícióban tekerni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57464 üzenetére
Jobbos tappancsom nekem is kifele áll . Születéskor kicsit meghúzták a dokik és így maradt.
2 éves koromig volt begipszelve az egész lábam.
De nem csípőficam miatt.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57466 üzenetére
Atlétikánál nekem is észnél kellett lenni főleg távolugrásnál.
Bnő szokott mosolyogni amikor fekszek az ágyon és ugye a normál ember tappancsa függőben van nekem meg jobb fele ki van tekeredve . Dehát úgy kényelmes.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57487 üzenetére
Szerintem olyan 270k körül. Új középcsapággyal, bovdenekkel, féktárcsákkal, stb., teljes szervizzel (teleszkóp kivételével, mert az nyáron volt).
#57484 Daniel Alves: Corratec Revolution-t hagyd ki, szerintem elég idős és drága, csak a carbon váz miatt meg nem jó ilyesmibe invesztálni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen