-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Rosebikes sztori: köszi a FB üzenetes tippet , az emailre rá se bagóztak, FB üzenetre egy órán belül válaszoltak és megoldották a dolgot
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz gabro0 #166597 üzenetére
Nem néztem azóta, telefonos appal BT-on keresztül szinkronizálok meg csinálok kb. mindent, az működik.
Basecamp-es/webes connect-es track átvitel is működik a Dakotára.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
Az normális ha bő egy hét szobában állás után 6-ról 4bar-ra enged le a kerekem?
Lehet hogy latex-et rakott bele az előző tulaj?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #166664 üzenetére
Akkor nem szedem szét egyelőre.
Barátnőmé mondjuk nem enged ennyit, az enyémet már kétszer fújtam míg az övét egyszer sem... igaz az szinte új, ez meg még ha nem is nagyon használták, akkor is minimum 3 éves."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #166734 üzenetére
Tavalyi osztrák alpesi nyaralásnál tök jót ebike-oztunk kölcsön KTM-ekkel, részben amiatt is kezdtünk most neki "rendesen" tekerni. Mondjuk ott azért lefelé a száraz murván a 25 kilós vasakkal kezdőként volt hujujuj, csikorogtak a tárcsafékek szinte végig fogalmam sem volt meddig tapad a kerék és mikor csúszik már...
Miért nem raknak amúgy ezekbe lejtőn gurulásnál visszatöltést?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #166901 üzenetére
A Komoot útvonaltervezője borzalmas...(ráadásul nekem gpx-et exportálni sem enged a terület megvásárlása nélkül) én a Garmin Connectet használom, a heatmap-es tervezésnek hála általában jól tekerhető útvonalon visz, de ha valahol mégis bele kell nyúlni, egyszerű drag and drop, nem olyan fájdalmas mint a komooot pont-beillesztéses szerencsétlenkedése.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #166904 üzenetére
Courses csempén kis plusz jellel tudsz új útvonalat csinálni. Utána a round trip ad útvonalat irány és távolság alapján, a customban meg tervezhetsz magadnak.
Parancsolj: [link]
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz HollyBoni #166957 üzenetére
[link] ?
Megtervezett útvonalat színes térképen mutat, rátölthetsz OSM térképet is (bár kicsit lehet kutakodni kell hogy mi a menete). AA elemmel megy. A 20-asban van memóriakártya-hely meg még talán 1-2 extra (rendes iránytű pl.)
Más: ma elvileg megjön végre a Rose-os rendelés, benne a nyomikulcs - ki tudom javítani mindkét bringán a stucnira szarul felrakott kormányt (egyik oldalt érintőre véve a "bilincs" rész, másik oldalt kis túlzással pár menetet fog csak a csavar...)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz HollyBoni #166961 üzenetére
Igen, én is ezt használom.
Basecamp-ben megnyitod a GPX-et, és send to device -> kész. Utána az eszközön rá tudod rakni a térképre tetszőleges színnel az útvonalat. Naviálni nem fog, de az utat látod. A 20-asban van barometrikus magasságmérés és még talán ANT+ szenzor támogatás is (utóbbiban nem vagyok biztos).
Rezisztív az érintőképernyője (~10 éves modell).[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
éééés ki is sütött a Nap... hétfőre
Mondjuk a bringaúton amin szoktunk a "hegyekbe" kimenni tegnap még kb. méter mély víz volt szóval egy darabig el fog tartani mire letakarítják... (Wientalradweg)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz 6030D #167280 üzenetére
A legtöbb "túrázó" nem szereti az erdőben "csörtető" meg erdőt "összetúró" meg "turistautkon száguldozó" bringásokat. (nem, nem kell megmagyarázni, én nem így gondolom, aki meg igen az nem jön ebbe a topicba).
A magyar túraszövetség elnöke Garancsi István.
Van még kérdés?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #167287 üzenetére
"(nem, nem kell megmagyarázni, én nem így gondolom, aki meg igen az nem jön ebbe a topicba)."
Túrázok is, kékeztem is korábban meg teljesítménytúráztam, futok is, terepen is (bár most nincs meg az edzettségem hozzá) szóval tök felesleges nekem magyarázni, idióták mindenhol vannak akikre lehet hivatkozni. Sőt, sajnos általában ők vannak többségben."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Vicces ez a Muc-off...
A C3 lube mellé adtak pici UV lámpát, mert van UV reagens a cuccban és így elvileg látod hogy van-e még a láncon A probléma ugye hogy az olajnak nem a lánc külsején kell lennie hanem benne, abban meg nem segít az UV lámpa Max annyit hogy ha sok van kívül akkor töröld le.Viszont kiderült hogy barátnőm Cannondale-én a narancs festés elég menő módon visszaveri az UV-t és "világít" a sötétben (gondolom ez segít aban is hogy ne fakuljon ki a napfénytől)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz manager2220 #167448 üzenetére
Egy órája rakták ki pont [link] Fogalmam sincs segít-e, nem néztem még meg...
Szerk: nem segít...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Garmin Edge x30 használókat kérdezném:
Ha Connecten létrehozok egy course-t, az valami elcseszett oknál fogva teleszórja az elevation plot-ot tüskékkel, és vagy 30%-al nagyobb emelkedést számol. (pl. most egy random kör: 1000m vs Komoot: 700m).
Ha ezt ráteszem az Edge-re, akkor az 1000m-t fogja mutatni amit kapott a connectről, vagy újraszámolja és közelebb lesz a valósághoz?
Nagyon nem mindegy, hogy egy 350m-es emelkedést a Climbpro 500-nak mutat-e pl..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz HEAHEA #167596 üzenetére
Én eddig mindenhol a lentről felfelé, és belülről kifelé (szóval jobb oldali kormányon óramutató járása szerint) kezdve irányt olvastam/láttam, így is csináltam a sajátomat... mondjuk harmadjára sikerült úgy-ahogy vállalhatóan feltenni, kétszer visszabontottam de nem a tekerésirány miatt csúszott szét, csak bénán raktam fel
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #167707 üzenetére
A Gore jó cucc, nekem szerintem ugyanaz a felsőm van, meg egy C3 alsónaci amire lehet rövidnadrágot húzni ha a városban szaladgálnék, meg egy C5 sima rövidnadrág, ezt ma póbáltam - annyira nem szellős mert ebben van egy szélálló betét. Egy C3 kantárosra szerintem benevezek még én is.
+ ma voltunk, 72km, baromi meleg volt, a Nap is ezerrel tűzött, szóval elég sok Radler/fagyi/Schnitzel megálló lett beiktatva
Borotválásig még nem jutottam el. A lábamnál sem. Pedig lenne mit, és tényleg minden beleragad.
Más: farcsont fájdalom (két farpofa között, középen) mitől lehet? Nem megfelelő testtartás, vagy túl keskeny nyereg?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #167727 üzenetére
Nem gát, hanem farokcsont, a gerinc végén. Nyeregben még csak-csak elviselhető, leszálláskor fájdul meg inkább.
Cipőnek+pedálnak is első útja volt (Fizik terra X5+Shimano PD-M530, 56-os stoplival).
Csak egyszer volt izgi, jobb oldalit kicsatoltam és balra dőltem, de az 56-os stopli elengedte oldalra is a lábamat, nem lett perec. 51-essel lett volna[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz athomi #167800 üzenetére
Gondolom sokan visszamentek hozzájuk lánccsere után hogy rosszabb lett mint előtte volt, elrontották - és ez egyszerűbb megoldás mint mindenkinek elmagyarázni a kopott sor-friss lánc vs. kopott sor-kopott lánc különbséget...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz flash- #167817 üzenetére
Én két megoldást látok:
Duplafalú, vákuumos, fém "termosz": sokáig tartja a hideget/meleget, de nem illeszkedik jól a kulacstartóba, zörög, és nehéz inni belőle.
Vagy ez a zselés bicajos kulacs, könnyű inni belőle, nem zörög, de kevesebb ideig tartja a hideget. Nekem utóbbiból van egy Elite, hosszú távú tapasztalatom nincs vele, ideig-óráig hűvös marad...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #167969 üzenetére
Gumicukor is mehet, olyan mint a gél csak kicsit könnyebb a gyomornak.
+mázlimüzliszelet, zabszelet, "giant bar" nevű cuccal pl én 2db-al végigtoltam egy 60km-es gyalogtúrát.Ja igen, utóbbiból egyszerre fél szeletnél többe nem ajánlott betolni mert tényleg durva cucc
Más, lámpa dolog: elegem lett a filléres sz@rokból, redeltem magunknak két Flare-t hogy legalább hátulról lássanak már messziről. Nem volt egyszerű, de egy kicsi osztrák webshopban sikerült találni
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Csodás ez a Garmin Express...
- Sync még mindig nem megy, ezen túl tudok lépni, megy telefonon keresztül
- De hogy új eszközt hozzáadni, FW-t frissíteni, loginolni sem tudok, az már nevetséges, és lassan ónapok óta ilyen. És erre tudtommal nincs is más módszer, FW frissítés csak Expressen keresztül megy. "Servers unavailable" mikor minden szerver működikMásnál is le van halva?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #168024 üzenetére
Most próbálnék egy unistallt hogy feltegyem a 6.7-et, de "Initializing"-nál nem jut tovább abbban sem
Szerk: na csak legyalulta magát nagy nehezen
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Felraktam 6.21-et, tökéletesen működik, frissítette a térképet is.
Igazából csak szoft frissítéshez kell, minden egyebet telefonos appon BT-on vagy BaseCamp-ben intézek.
De hogy ezek után nem fogom többet frissíteni az express-t, az is biztos.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz TayRol #168067 üzenetére
A kerékpár az új WC-papír...
Ahogy nézem ennyiért (~1200EUR) van karbon 105-el felnifékkel több gyártónál, vagy alu Tiagrával tárcsával.Nemrég volt ugy Caad12 105-el 1200EUR-ért, az elég best buy volt, de elfogytak.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nagyon buta kérdés:
A Conti külsők párban vagy egyesével vannak a dobozban? Azaz pl. a GP5000 az ~40eur/db vagy /pár?"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #168253 üzenetére
Nem én csináltam, csak most vettem észre.
Szerintem abroncsemelővel (ez a tire lever magyar neve? ) sikerült szétbarmolni az előző gazdinak. Pont a szeleppel ellentétes oldalon van."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #168272 üzenetére
Na én az ilyenhez nagyon puding lennék még, én is most kezdtem, ~400km-t mentem eddig. A mai hajnali körön is meglepett egy rövid de átlag 8%-os emelkedő, nem hittem hogy ilyen meredek, nem azt hittem elromlott a hátsó váltó pedig csak kifogytam a fokozatokból
5-6-7%-ok még mennek úgy-ahogy (lassan, de viszonylag kényelmesen), de mikor 10%-hoz közeledik az emelkedő akkor elfogy a levegő és ég a comb...
De remélhetőleg visszajön a forma, azért a sok teljesítménytúra és terepfutás nem maradt talán nyom nélkül, és túl sok felesleges izom sincs rajtam
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #168297 üzenetére
Ha nem ragaszkodsz az StVZO-hoz akkor hátulra Bontrager Flare vagy Lezyne strip drive. Hátsó lámpa fényerejét eléggé leszabályozza sajnos az StVZO.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #168301 üzenetére
Németországban az StVZO miatt nem árulhatnak ilyen fényvetőket, csak ami a szabványt teljesíti. Az meg bekorlátozza eléggé.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #168369 üzenetére
Csak a szintemelkedési adatokat nem szabad elhinni a Connectnek, mert vagy 30%-al többet mutat mint amennyi valójában lesz.
LED: az akváriumom felett van 2m LED szalag ami ~6000lm, 100%-on leégnének a halak és tojást lehetne sütni az alu burkolaton. Ha ekkora fényt egy pontba tesznek az semmi nem hűti le.
Lenne vagy 200W egy 20k lumenes LED teljesítménye, azt kellene akkuról kiszolgálni és lehűteni. 12V-on az ~15A, 1 óra világításhoz kell min. 15000mAh akksi bele.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #168378 üzenetére
Én is azt használom, csak zavar hogy ha tervezek egy útvonalat és ír rá 1000m szintemelkedést, a végére meg barometrikusan lemérve lesz 700. Illetve ugye ott van az Edge-ek egyik legjobb funkciója, a ClimbPro, na azt is agyonveri ez, mert az is átveszi a track-ből az adatot.... Át szoktam tenni komoot-ra a tracket hogy lássam legalább a valóshoz közeli szintemelkedést. Egyébként látszik is, tele van a track ilyen apró 1-2m-es tüskével. Nem hiszem hogy túl bonyolult lenne valami szűrőt ráengedni.
+ van pár kerékpáros dolog amit jó lenne ha beépítenének a Connectbe is, pl. emelkedő meredeksége, útburkolat...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
az a 200EUR elég elszállt árazás a 130 plusra, mikor a sima 130 120EUR, 200ért van az Explore ami ezerszer jobb választás (kivéve ha teljesítménymérőt akarsz használni), 250ért meg már 530 van ami a legjobban eltalált ár/érték arányú cucc a piacon.
130 plus olyan 150EUR környékén lenne reális max.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz G@ben #168560 üzenetére
Ami nincs papiron az nem letezik.
Ha nem tudod bizonyítani hogy ezt neked így megígérték, könnyen járhatsz úgy hogy hiába küldöd nekik a számlát. Főleg ha jó régen volt már a "megállapodás".
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Onlány #168564 üzenetére
Én szappanos vízzel szoktam a zsíroldó után átmosni, utána mikor már tiszta minél jobban szárazra törölni tiszta ronggyal. Utána megy rá az olaj.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz manager2220 #168580 üzenetére
Triviális dolog, de: az exportált gpx tartalmazza a HR adatokat? Attól hogy az appban látod, még nem biztos hogy az exportba is bekerül...
Pl. ezzel megnézheted
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz -Tsaba- #168676 üzenetére
Lehet tévedek, de mintha a bal felül kiálló csavar lenne a "b-tension" állító, az elvileg tudja állítani a váltó távolságát a kazettától. Viszont most hirtelen nem tudom melyik irányba kellene tekergetni, ha befelé tekeredve távolít akkor az megoldhatja.
Szerk: elvileg befelé kell tekerned
Ha ez nem segít akkor kell egy (mostaninál hosszabb) közdarab a váltó és a váz közé.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Windows 10
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs