-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #178207 üzenetére
A topikban olvasottak alapján mindenki netről rendeli a Squirt-ot. Szerintem egyedül én veszem a helyi kisboltban .
ggeleven: sokan kergetik az adrenalint kezdőként és esés lesz a vége.
xy.zsolt: Pont mostanában kezdett kialakulni ez az új montis bandám, de egyelőre eléggé vegyes társaság, egyik felfelé gyors, lefelé meg nagyon lassan csordogál, másik felfelé-lefelé is gyors, de jobban szeret mászni, van egy crosstrekkinges, aki terepen is teker, de lassabban, mint mi és a múltkor is defektet kapott, cserébe aszfalton jól helyben hagy . Természetesen ebben az új bandában is van egy adrenalinfüggő lejtőfan, pont ő esett el ma. Azt írta amúgy, hogy minden oké, csak rosszul esik a járkálás neki és egyszer úgy elszédült, le kellett feküdjön. Remélem lassan kialakul, hogy ki-kivel bírja a tempót, nemrég csoportos üzenetbe összeszedtük a fél várost, 20 évestől a 70+-ig, férfi, csaj, minden van és mindenki montis. Oda be szoktuk dobni, hogy hova indulunk és aki akar, csatlakozik. Kíváncsi vagyok mi alakul ki ebből, mi lesz a vége.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Pénzes bringásoknak való tartalék belső
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #178234 üzenetére
Ja, tartalék belsőnek mondjuk jó lehet, én csak egy dologtól tartanék vele kapcs: a vázra tépőzárazva ha a súrlódástól kilyukad, gondolom foltozni sem lehet . Így amikor a legnagyobb szükség lenne rá, meg lennél "áldva" egy lyukas pótbelsővel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #178236 üzenetére
Ha defekt után rendesen felpumpált gumival és óvatosabban mész haza, szinte biztos, hogy megúszod egy újabb defekt nélkül gondolom. A súly előnye meg, hogy nem kell 250g-os belsőt cipelni. Mondjuk valszeg én sem mernék ezzel a szuperkönnyű belsővel kockáztatni, de már jó régóta 140 grammos Schwalbe Extra Light-ot hordok magammal pótbelsőként.
bringasisti: tudom, hogy írtad, mert már én is fóliába tekerem 2-3x, majd hajszárítóval rágyógyítom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #178256 üzenetére
Juj, bocs, nem tudom miért neked válaszoltam, a belsőre értettem . (#178244) sebgutkopf-nak volt szánva. A fogó ennyit megér, bár nekem mindíg sikerült kézzel összenyomjam és szétszedjem.
Más: újabban rácuppantam a környéken talán legnépszerűbb terepes szegmensre, ahol nagyjából a legkomolyabb arcok is mind kihajtották már, elhatároztam, hogy benne akarok lenni a top 10-ben. Hát ma sem sikerült . 7.8km/h jött össze, így a 16-ik vagyok csak 135-ből, messze még a top 10 .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ggeleven #178266 üzenetére
Nincs . Amúgy 15-20%-os az eleje, aztán a közepén van benne egy kis 10% körüli "pihenő" és a vége megint meredek. A terep nem nehéz, olyasmi, amilyeneket arn szokott linkelni, az egyetlen kihívás, ha a víz kimossa a köveket az útra és elkapar rajtuk a hátsó kerék. A lényeg az, hogy mivel talán a legnépszerűbb szegmens, gondoltam jó hely összemérni a formámat másokéval. Haverok is ráharaptak a dologra, egyelőre köztünk én vagyok a leggyorsabb, de ez sem elég a top 10-hez .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #178270 üzenetére
Pont ezekre nem is gondoltam . Az viszont tényleg eszembejutott, hogy nem viszek kulacsot, pumpát, mobilt, pótbelsőt, itthon pisilek, tojok és megvárom amíg a gyomromban nem lesz semmi kaja. Ez így oztán vagy -3kg gondolom .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178324 üzenetére
Akkor lehet találgatni? . Egy új alu gép, amivel megléped a tapered-et és a thru axlét (találtál valahol Chiiselt).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #178335 üzenetére
Nekem ez még értelmesnek tűnik 3x9-hez szokva, mert 34T hajtókarral így ugyanolyan pörgetős felfelé, mint 32T hajtókarral az 50T, vagy 3x, 2x rendszereken a (elöl)22-(hátul)34T. Cserébe mivel elöl nagyobb lánctányért lehet rakni, pl. 34T-t vagy nagyobbat, lassan aszfaltos lejtőkön is ugyanolyan sebességig lehet belehajtani, mint 2x-3x rendszereken (elöl)40-(hátul)11T-vel. Szóval aki mondjuk 3x rendszerről vált 1x12-re, az előnyök mellett már szinte semmilyen sebességen, sehol nem kell kompromisszumot kössön a régi rendszerhez képest . Itt össze is hasonlítottam: 22-30-40T + 11-34T (ez az egyik legelterjedtebb klasszikus felállás 3x-en) vs 34T + 10-52T vs 32T + 11-50T, [link] .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #178370 üzenetére
Ja, a kevert megoldáson én is agyaltam, de egyelőre ehhez kevés vagyok, tömören: nem értek hozzá. Viszont én az olcsósítás miatt gondolkoztam a keverésen, pl a jelenlegi hajtókaromra valamilyen olcsó alternatív 32T lánctányért csavarozni, így nem kéne megvenni a Deore hajtókart és kb. 40 euróval rögtön olcsóbb lenne a szett. De ahogy elnézem a Shimano lánctányérokból kicsi a választék, drágák (?) és megvan szabva, hogy konkrétan melyik hajtókarhoz ajánlják, alternatív lánctányérokból meg nem tudom melyik menne fel a hajtókaromra, melyik kompatibilis az 1x11 Deore-vel, mire kell figyelni és melyiknek okés a minősége. Akár a kínai cuccokig is elmennék .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #178375 üzenetére
Kíváncsi leszek amúgy, hogy lemérve az 1x11 Deore Groupset mennyivel lenne könnyebb (nehezebb?), mint a régi Deore-alivio-integrált Acera 3x9 hajtás. 1x-el -1 pöcögtető, bovden, elöl nincs váltó és 2 lánctányérral kevesebb, viszont hátul sokkal nagyobb a sor és a váltó is sokkal vaskosabb. No de majd lemérem .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #178377 üzenetére
Az 1x Deore-t ki lehetne számolni, hány gramm, de az én szettemről nincs és csak ezért nem akarom szétszedni. Majd ha elkopik és lesz 1x, akkor lemérem. Márkás lánctányérok úgy néztem 35-40 eurok, de lehet rossz helyen néztem, akkor már inkább 50-ért Deore hajtókar egyben. Kínából vannak 10$ alatt-körül is, de jó kérdés milyenek, szétmennek-e egy hét alatt stb.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #178400 üzenetére
Idén nagyon elbonyolították, ember legyen a talpán aki elsőre eligazodik a Rockshox kínálatában, csak Reconból van kétféle Silver TK, egy RL, egy Silver RL és egy Gold RL. Gondolom ezekből kettő tavalyról fent maradt modell, de akkor is . Ha ez nem elég, a Judy a Recon alatt lenne ugy-e, de mégis van egyes Reconoknál komolyabb Judy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #178455 üzenetére
Schwalbe Performance széria nem tartós annyira (az EVO sokkal jobb), nálam is egy szezont bírtak, ráadásul könnyű kivágni, de ezt is tapasztaltad te is. Ugyanakkor nálam a legdrágább hiper szuper Rekon még kevesebbet tartott, kb. minden tekerés után elszörnyedtem, hogy már megint lekopott a bütykökből egy adag . Ha ez nem elég, szerintem a gördülési ellenállása is szörnyű volt. Én most a Pirelli felé hajlok, ha szétmegy a hátsó, valszeg azt veszek . Amúgy a te igényeiddel valszeg én már rég Vittoria Barzo-t nyúznék, elvileg tartós, terepen is jó, aszfalton is jó és most divatos márkának számít, menő a Vittoria logó a gumin, meg a szürke/barna oldalfal. Bár ahogy elnézem te nagyon Maxxis felé hajlasz, akkor vedd abból ami megfelelőnek tűnik és kész... a Forekasterrel mi lett?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #178485 üzenetére
Van aki azt írja, hogy lejjebb, én feljebb emeltem és nekem megfelel .
Más: tegnap éreztem, hogy a köveken mintha koppan a felni, lecsekkoltam és kb. 0.20-0.30 bar-t esett a nyomás. Felpumpáltam és csak most jutott eszembe, hogy nézzem meg lapos-e a gumi, de szépen tartja a nyomást. Nem is látok egy lyukat sem sehol, de gondolom valami apró defekt lehetett a szokásos gumigyilkos ösvényen . Szerintem amúgy tubelessel gyakoribb a defekt, mert a tüskék meg egyebek nem két réteg gumit kell átszúrjanak (külső-első), hanem csak egyet, ugyanakkor kb. soha nem kell terepen leszedni a külsőt defekt miatt és ez király.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz nightmare13 #178535 üzenetére
Durva amúgy, hogy mennyire fűtök én . Tegnapelőtt az egyik haverom softshell hosszú nadrágban jött tekerni és hosszú felsőben, kb ahogy én télen öltözök 0 fokban. Mellette eléggé furán nézhettem ki rövidnadrágban és pólóban, csak lefelé 10 fokban vettem fel egy vékony felsőt, amibe aztán bele is izzadtam . Hiába eresztettük be erdő között hűvösben, sárban, annyira brutál köves az a hely, hogy gyakran 170bpm-en volt a pulzusom lefelé (!), ilyenkor azért lehet izzadni rendesen. Anno én is vettem amúgy kamáslit, de azon kívül, hogy kipróbáltam, soha nem volt rá szükségem . Kicsit nekem olyan, mint a térdmelegítő, sok a macera vele és nincs hasznomra. A cipőm sosem ázik be, a lábam meg amikor kezd fázni a tavasz-nyár-őszi cipőmben, akkor már úgyis veszem elő a téli cipőt, amiben aztán -15 fokig el lehet lenni. Szal kamáslinak akkor látom értelmét, ha valaki olcsón (kompromisszumokkal) akar valami vízálló vagy téli cipő alternatívát, a térdmelegítőnek meg akkor, ha nincs softshell nadrág és kell valami annál olcsóbb cucc, ami védi az ízületeket. Szal ezek átmenetileg, költséghatékony megoldásnak teljesen jók, de van jobb náluk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178540 üzenetére
Ja, valahogy úgy, outin okés lehet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178552 üzenetére
Nálam az olcsóbb Crossride is bevált, most, hogy írtad a megtett km-t., én is összeszámoltam a stravan és lesújtott a dolog: 8801km/143995m-t tekertem vele . Nem gondoltam, hogy ennyit használtam már, semmi baja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hope trail Dream Build. Van benne egy "kevés" meló, a 70%-át valszeg nem is videózták, vagy kivágták . Imádom amúgy nézni ahogy a karbon vázakat gyártják.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Vasinger! #178588 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor gondolom Oakley, a Jawbreaker-t próbáltam, nekem nem jön be a keret, de a lencséje jónak tűnt. Talán a legelterjedtebb bringaszemüveg márka, kb. olyan, mint a Maxxis Minion, sok a vélemény, teszt róla és sokan használják, csak hát van egy olyan érzésem, hogy brutálisan túl van hypeolva. Én majd egy Tifosi-t lehet bevállalok, jó ár/érték arányú márkának tűnik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #178608 üzenetére
Nekem a Prime a kedvencem most. A Conti Sealantról annyit, hogy a helyi szervízben a tulaj nekem azt mondta, hogy ne vegyem meg és megmutatta miért: már újan, bontatlanul bele volt száradva az aljába. Stan's és Schwalbe sealant a tuti, ő is azt ajánlta, a kettőt keverni is lehet akár, mert ugyanaz a tej, csak a címke más.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178622 üzenetére
Ja, amikor le kell szedni, ronda és síkos . Szerencsére általában csak akkor kell leszedni, ha gumit cserélsz vagy valami kivágta a külsőt. Amikor rakod fel, kimondottam étvágygerjesztő amúgy, tiszta felni, új szalag, a ropogós új gumi illata és öntöd bele a friss fehér tejecskét... Csak elsőre sikerüljön felpumpálni, mert ha szenvedsz vele, fröcsögni fog mindenfelé . Nekem az a tapasztalatom amúgy, hogy száraz gumit valamiért könnyebb "rárobbantani" a felnire, nálam legutóbb az összetejezett gumi sehogysem sikerült.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #178637 üzenetére
Azok a kis patronok? Nekem sikerült elcsesznem jó párat, mire sikerült... egyik gumi, a másik már nem. De amúgy van kompresszor is bent a városban a műhelyben, csak általában előbb megpróbálom itthon pumpával, mert lusta vagyok begurulni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178649 üzenetére
Ebből is jól látszik, hogy minél kényesebb a helyzet, annál jobban kijönnek az egyéni igények és az emberek közti különbségek . Merinót sokan dicsérik, nekem nem vált be, ugyanakkor a softshell a legf*szább anyag, amit télen hordani lehet, nekem legalábbis nadrágban, csősálban, sapkában nagyon bevált és szeretnék valamikor egy felsőt is, gyakorlatilag teljesen megváltoztatta a véleményemet a téli bringázással kapcsolatban. A kéz és láb dologban hasonlóak az igényeink, sajnos nekem is gyakran lefagy a kezem és a lábam is kényes, de szerencsére a lábammal a jelenlegi cipőmnek hála már nincs gond. Ez kívül full műanyag, belül meg valami goretex szerű membrán van és szerintem egy réteg softshell, a felső része meg hardshell. Téli cipőnél úgy érzem fontos, hogy ne legyen sehol semmi szellőzőnyílás, háló meg textil rész rajta, 0 fok alatt a láb úgysem fog beleizzadni annyira és a menetszélnek esélye sincs bejutni. A softshell cuccoknak is ez szerintem az egyik legnagyobb előnye, bármilyen menetszél legyen, nem engedi át. Cserébe mondjuk az izzadtságot sem igazán párologtatja el, de valamit valamiért .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ez a fránya eső amúgy picit elállhatna már, hogy a sár az erdő közül száradjon fel. 2x csináltam olyant, hogy kipróbáltam, Somlyón hányszor kell kimászni a nyeregbe 1000m szintért és 31km/1119m lett a vége úgy, hogy ebből talán 10km sík aszfalt. Egy ideje azon agyalok, hogy szintet kéne lépni és kinéztem egy meredekebb szakaszt, valamikor le kéne tudni... csak ez a sár száradna fel már és egyedül kissé félek is, mert erdő között van olyan helyen, ahol bocsos medve jár és eléggé nehéz terep. Ha jól számolom itt kb 7 kilóméteren lenne meg az 1100m szintemelkedés lejtővel együtt, szal 3.5km-n kell letudni az 1100m mászást . Persze lehet a Komoot elszámolta, de 10km körül biztos meglenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178662 üzenetére
Ha elég hideg van, én sem izzadok, 0 fok alatt nekem tökéletes a softshell, ugyanakkor nagyon nem mindegy milyen vastag az anyag, softshellben szerintem ha elég vékony, el lehet lenni ősszel is és ha elég vastag, -15 fokban is lehet tekerni benne. + A minősége sem mindegy és az sem, hogy van-e valamilyen egyéb réteg rajta. Amúgy ja, az én téli nadrágaimba 5 fok körül már rendesen beleizzadok és túlzás, de cserébe mivel szélálló, az izzadtság nem fagy rám a következő lejtőn.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na srácok, kéne egy kis segítség. Nemrég írtam, hogy a Mavic kerekeim még mindíg tökéletesen futnak, erre ma észrevettem, hogy az első nehezen forog. Szétszedtem az agyat és kiderült, hogy a jobboldali csapágy beázott és elkezdett rozsdázni. Mivel se prés szerszámom, sem csapágyam nincs, megtömtem zöld Shimano zsírral és összeraktam. No de jöjjön a lényeg:
- Csapágyaknál mit kell nézni? Ez alapján 20x32x7 6804 van benne, szal 6804 zárt csapágyat kell keressek?
- márka mennyire lényeges, ilyesmiből szabad random kínait venni? Mivel a prés szerszámot valszeg onnan venném, ha van ajánlott alis csapágy, azt is rendelnék egyben onnan (tudom ezért kapok a fejemre a műszaki szakiktól, de egye fene ). A szerszám azért lenne jó kínából, mert egyben van, nem kell laikusként agyaljak, hogyan rakjak össze egyet, abszolút nem értek a csavarokhoz, anyákhoz, franc tudja mikhez, nincs türelmem hozzá, + olcsó is aliról.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
& ivana:
ZolkoW: ha a csapágy hamarabb megjött mint a szerszám, mivel raktad bele? Gondolom gumikalapáccsal, fadarabbal meg egyebekkel nem ajánlott nekiállni . Kicsit tartok attól, hogy a csapágy beáll vagy nagyon fog darálni, amíg várok a szerszámra. Kiütő szerszámot érdemes venni, vagy azt meg lehet oldani csavarhúzóval vagy bármivel? Gondolom a régi csapágyat olyan mindegy, hogy tönkreteszem-e vagy sem, a lényeg, hogy az újat rendesen benyomjam.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178700 üzenetére
. Remélem, hogy nem ragad meg. Amúgy én hülye nem néztem meg mint ír a csapágyakon és most szedhetem szét újra. Nem valami egyértelműek a neten fellelhető infók, egyik helyen 6001-et ír, másikon 6804-et, szal jobb lesz ha inkább megnézem .
Meg tudom, hogy neked horror az ipari csapágy szétszedése, de erről kva könnyű volt leszedni a porvédő műanyagot, szinte lehetetlen eltörni . Ezzel szemben a Shimano középcsapik porvédője tényleg könnyen törik, azt macera szétkapni és nem is ajánlom senkinek, ha nincs tartalék porvédő műanyag.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #178740 üzenetére
Szerintem az lesz, mert a helyi csapágybolt SKF forgalmazó, szinte csak azt lehet kapni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #178747 üzenetére
Szerintem még mindíg valószínű, hogy rendelés lesz . Amúgy van rs és 2rs, ha jól látom annyi a különbség, hogy a 2rs mindkét oldalán van porvédő. Ha most gyárilag rs van benne, szal csak a külső oldalán van porvédő, okozni fog bármilyen problémát, ha 2rs-t rakok bele? Ahogy elnézem méretben tökéletesen egyformák, szal csak ennyi a különbség, elvileg a 2rs is normálisan kell illeszkedjen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #178751 üzenetére
Valami vastag fehér masszával volt megtömve, nem olajjal. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178756 üzenetére
Amúgy szerintem nem a sarazás miatt, hanem egyik mosás közben ázott be, pedig soha (!) nem mosom magasnyomásúval, csak a kézi permetezővel. Tudom, hogy mindenben hiper szuper tömítés, porvédő meg 1000 gumigyűrű van és a múltkor is megkaptam, hogy a középcsapágyat sarazással lehetetlen tönkretenni, pedig szerintem ezek a porvédők soha nem fognak 100%-osan védeni és ezt már másodszor bizonyítottam be .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #178763 üzenetére
Ha mosáskor a vízsugár telibe éri, szerintem simán bejuthat a víz akkor is, ha nem magasnyomású és ha egyszer bejutott, bármikor elkezdhet rozsdásodni. 100%, hogy a kerékcsapágy nem a sarazástól ment tönkre, mert nálam a középcsapággyal ellentétben oda ritkán jut sár és ha jutna sem tudna beszivárogni. A középcsapágy szabadon van, egy vékony porvédő védi, ami bármikor beázhat a sártól is, de a Mavic kerékagyban a csapágyak mélyen bent vannak a kerékagyban és a porvédőn kívül van rajtuk 3-4 fém alátét vagy mi, majd kívül még rájön az egészre egy vastag műanyag porvédő. Sár ellen nagyon király megoldás, mert a sár két egymástól távol lévő porvédőn és 3-4 alátéten soha nem fogja átküzdeni magát. De arra ezután figyelni fogok, hogy ne locsoljam telibe vízsugárral, mert ha a külső porvédőn átjut a víz nagy nehezen, onnan már nem fog kifolyni és ha ott lötyög, csak idő kérdése, hogy mikor jut át a csapágy porvédőjén is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178771 üzenetére
Szerintem olyan sok fű csak felétek van, nálunk lelegelik a nyájak meg a tehéncsordák .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #178790 üzenetére
Amúgy ha már integrált hajtás, többször írtam, hogy amikor négyszögtengelyesről váltottam montin integráltra, nem éreztem különbséget. Nos, nemrég felültem egy haver bringájára, amin négyszögtengelyes van és így már rögtön feltűnt, hogy bizony jobban nyeklik . Szal nálam többször előfordult már, hogy ha valamit jobbra váltottam, nem tűnt fel a különbség, aztán amikor a jobbhoz szokva kipróbáltam a régi sz*rabbat, jött a meglepetés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz dobolan #178796 üzenetére
Neem, az övé Specialized 6061-es alu váz, az enyém Ideal és 7005-ös alu, de amúgy a Specializednek az Ideal az egyik beszállítója, szal előfordulhat, hogy az a Speci váz pont Ideal a festék alatt . Itt pl. írnak egy két érdekességet arról, hogy ki kinek gyárt vázat. A haverom hajtókarja elvileg egyel jobb, mert Alivio, az enyém Acera .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #178955 üzenetére
Szerintem kiindulópontnak jó lesz, ha megfigyeled, hogyan tapostad a platformpedált és megpróbálod pontosan ugyanúgy belőni a stoplit is. Innen aztán lehet finomhangolni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #178992 üzenetére
Nekem montis SPD-m van, szal nem tudom, de az is elforog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179034 üzenetére
Annyi a célzás az új lóra, hogy már kíváncsi lettem, milyen ló az. Gondolom még nincs meg, csak vadászol egyelőre. Miért ennyire nemzeti titok? Vagy lemaradtam valamiről?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BMW topik
- Magisk
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs