-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz fireproof #28572 üzenetére
Én 18-23-as belsőt használok 25-ös külsőben 2-3 hónapja gond nélkül. Foltozásra csak annyit tudok mondani hogy tesóm országútiján a kétszer foltozott belsőt simán felfújtam kőkeményre, bar mérő sajnos nem volt a pumpán de érzésre tuti több volt mint 6 bar. Így használtam 2 hétig és minden okés volt.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #28663 üzenetére
Néztem egy videót ahol pont ezt tesztelték, kicsit többet számított hogy az egyik srác könnyebb volt mint az mikor aláraktak egy full belépő országúti helyett egy 7 kiló körüli csúcsbringát.
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #28699 üzenetére
Van könnyű acél országúti. Nekem az országútim 10,3 kiló, a váz jó minőségű Colombus csöves (és 30 éves), viszont alkatrészek full alapok. Belépő mostani alu országútik 8,5-9,5 kiló körül vannak, nem?
Persze én is mentem 7 kilós Specialized-al, lehet érezni a különbséget, de nem azt éreztem hogy könnyebb lenne tekerni. Amit viszont NAGYON érzel egy acél országúti és egy akármilyen belépő alu között az a merevség.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Nem tud valaki valami youtube csatornát ahol fent vannak a mostani tour de france stage-ek, lehetőleg angol kommentárral? Vagy ilyen nem létezik? TV-n sajnos nem tudtam nézni.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz pepe091 #28779 üzenetére
Igen, csak egy mágnes. Nálam is Lidl óra van, eddig 200km van benne és no problem, nem húztam utána és megyek elég szar utakon is országútival, eddig nem mozdult el, nem hagytam el. Én is azt hittem hogy el fogom hagyni 5 perc után. Próbáltam egy másik km órához való mágnest és működik ugyanúgy, szóval vehetsz hozzá valami masszívabbat, menni fog.
-
HollyBoni
veterán
Ezzel a lánccal valakinek van tapasztalata? Lenyúlik 1000km alatt vagy bírja?
-
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #29060 üzenetére
Nem véletlen találtak ki sok mindent, de cserélni kéne elől az egész hajtást ha kompaktot szeretnék.
Nem értem mi a bajod a kónusszal. Nekem csak az, hogy pl kikopott az agy belseje a csapágynál, szóval kuka volt az egész, iparisnál csak egy csapágyere lett volna. Mondjuk jó pár éves volt már a cucc. Próbáltam már jó kónuszos és jó ipari csapágyas agyat, semmi különbség abban ahogy gurul... Ha lenne is egy kicsi akkor sem éreznéd. Annyit tudok elképzelni hogy csak szar kónuszos agyakat próbáltál. Nekem most régi 105 van, és nagyon szépen gurul. Nem rosszabbul mint egy ipari csapágy, elvégre majdnem ugyanúgy működik a kettő, mindkettő gyolyóscsapágy.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #29060 üzenetére
Továbbra sem értem. Hogy gurulna jobban egy ipari csapágyas agy mint egy kónuszos? Mindkettő golyóscsapágy, ugyanazon az elven működik, mitől gurulna finomabban az egyik mint a másik?
Kerékpár szervízekben meg akkora hülyeségeket hallottam már hogy az hihetetlen...
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Balazska15 #29120 üzenetére
Testbike-on akármiről olvasok véleményt, egyik 5 csillag, másik 1, egyszerűen nem értem hogy. Pl tegnap nézegettem láncokat, egyik vélemény 5 csillag, azt írja x ezer km van benne és nem nyúlt, másik 1 csillag, azt írja kinyúlt 600km után, harmadik megint 5 csillag. Tényleg bármit nézek ott mindig ez van.
-
HollyBoni
veterán
Valaki? Annyit tudok hogy régen volt olyan hogy két gyártó máshogy mérte a vázait, egyik cső szélétől másik cső középtől, érdekelne ma mi a helyzet.
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #29147 üzenetére
Végülis ha nézek úgyis használtat, ott meg írok az eladónak és megmondja hogy mérte.
Más kérdés mindenkinek, ha 7-es a rendszerem de előre veszek egy 9-10 sebességhez való lánctányért, abból lehet bármiféle gond? 7-est már elég nehéz találni olyan méretben amiben kéne, használt lánctányért meg nem szeretnék. Most 6 sebességesen használok 7-est de semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
HollyBoni
veterán
válasz sza.sa #29360 üzenetére
Szerintem attól hogy a vázat egy kisebb gyártó csinálja, lehet ugyanolyan jó mint egy "nagy" márka váza. Csöveket sokszor ugyanonnan kapják, felszereltséget meg nem ők gyártják. De a Rock Machine nem "noname" márka.
Cannondale az ismertebb márkák közé tartozik. Az hogy mennyire ajánlott, szerintem ugyanaz az összes... Felszereltséget nézz.
-
HollyBoni
veterán
Nemrég kérdeztem a topikban hogy 185cm körüli emberkék mekkora vázat használnak, volt 555mm, 575mm, 59cm. Én személy szerint 585mm-es (csőközéptől mérve) vázat használok 13 centi stucnival országútin, és pont jó. Stucni is nagyon számít hogy mekkora, mennyire hajlik le vagy fel. Na meg nem mindegy hogy csőközéptől vagy végtől van mérve, mert úgy pl az én vázam 62-es és 58-as is lehet.
-
HollyBoni
veterán
39 vs 42 fognál érezhető valami különbség vagy nagyon minimális?
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz yodamester10 #29397 üzenetére
Erre emlékeztet: [link]
-
HollyBoni
veterán
válasz anorche1 #29405 üzenetére
Cipőben utcainál, görkorinál én úgy szeretem hogy érzem a végét, bringázni viszont nem ilyet használok hanem kicsit nagyobbat mert különben hosszabb távon fájnak a lábujjaim. Szóval ÉN olyat vennék ahol elől van egy kis hely, ha normálisan meghúzod hátul nem lehet hely, az rossz is szerintem.
(#29407) zoli03: "Ebay-es" elég tág fogalom. Attól hogy ez párszáz forint lehet ugyanolyan jó mint amit itthon kapsz 1500ft-ért. Nagyon sok apróságot rendeltem már ebay-ről ami teljesen ugyanaz, márka típus minden mint itthon csak negyedannyiba kerül.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Ha menetes racsnit szeretnék cserélni ahhoz ki kell venni a tengelyt, kilazítani a kónuszt? Most nézem ahonnan rendelnék mást 600ft a kulcs hozzá, a helyi bringa "szervízben" szerintem simán elkérnének ennyit, de attól félek azt sem tudják mi az. Múltkor mentem felniszalagért, akkor is csak néztek hogy he az mi? Pestre bemenni meg többe kerül mint a szerszám.
-
HollyBoni
veterán
Tudom elég alap egy szervízben, de itt nagyon ratyik a "szervízek". Nem is hívnám annak. Én is inkább összevásárolgatom a szerszámokat, az a legjobb.
(#29419) tolvaj!: Milyen anyáról és távtartóról van szó?
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz sza.sa #29425 üzenetére
Mi az árkategória 220 mint a Cannondale? Annyiért nagyon nagyon szép állapotú használt gépeket kapsz 105 vagy Ultegra felszereltséggel. Múltkor volt fent egy gyakorlatilag új fóliás full Ultegrás Scott 220-ért, el is vitték vagy fél nap alatt. Ennyiért 10/9 használt bicó alu vázas karbon villás, nem acél.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Meg régen legtöbbször még nagyon jó minőségű dolgokat csináltak, bár 10 éve ez még nem tudom hogy volt. Revomag-on volt egy régi Campa hátsó váltó teszt, ez onnan van:
"az itt bemutatott Croce hátsó váltó – végtelenül szerethető, csodaszép darabok. Egy olyan korban születtek, amikor már adott volt a technológia ahhoz, hogy szinte bármit le lehessen gyártani, ellenben a tervezett elavulás elveinek alkalmazása az ipar bizonyos szegmenseiben még nem volt bevett gyakorlat."
Szvsz ez tényleg igaz nagyon sokszor.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz kovsol #29494 üzenetére
+ többen vettek már innen Hervisből bringát és semmi gond nincs velük, többen pedig azt mondták hogy oda biztos csak sz*r bringák kerülnek de alátámasztani akkor sem sikerült semmivel... Nem azt mondom hogy ott kell venni bringát vagy nem, de eddig senki nem írt hogy rossz tapasztalata lenne, csak találgatás ment.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Doki16 #29546 üzenetére
Ha jó állapotban van és nem kell rá semmit költeni szerintem nem rossz, bár én inkább 80-90-et adnék érte max, 100 kicsit soknak tűnik. Élőben is meg kéne nézni a cuccot. Volt fent múltkor szinte teljesen ugyanilyen felszereltségű régi KTM 75-ért nagyon szép állapotban, bár az acél vázas volt. (Pont ezt a szériás 105 szettet használtam 2 hétig, elég jó. )
Viszont a kormány, a kormánybandázs meg a stucni szerintem nagyon ronda.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #29551 üzenetére
Kormány szerintem rendesen van beállítva, csak ilyen sz*r a hajlítása. Ezt a hajlítást utálom a legjobban.
-
HollyBoni
veterán
válasz Doki16 #29553 üzenetére
Teljesen jó ez a gép, tényleg csak a kormánybandázs, stucni, meg a kormány hajlítása a bajom vele, de ezek is csak nem tetszenek.
Ebben az árkategóriában örülj ha kapsz fékváltókart. Az meg hogy kopott a hajtókar meg karcos a fékváltókar szvsz tök mindegy... Az enyém is hasonló állapotban van, 30 éves, de még nagyon nagyon sok kilómétert fog menni. Élőben meg kéne nézni hogy mennyire kopott a hátsó sor, mennyire van nyúlva a lánc, csapágyakat csekkolni meg kerekeket és ha minden okés ÉN 90-ért simán elvinném. Ha esetleg neked sem tetszik amiket felsoroltam 2 ezerért nagyon szép stucnit kapsz, kormánybandázs sem drága. Felszereltség Shimano 105 ami elég jó, ahogy említettem próbáltam is pont ezt a szériát, én ellennék vele akármeddig.
Annyit mondanék ha országútit nézel hogy a vázváltókart mindenképp kerüld, nem tudom próbáltad e már, szerintem borzasztó.
Mennyi a keret bringára?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs