-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #224761 üzenetére
Sem az Elite Fly, sem a Camelbak Podium kulacsokban nem éreztem még sosem műanyag ízt, sima csap/forrásvízzel töltve sem
Szerintem ez valami placebo lehet egyeseknél , ki kellene próbálni hogy kulacsból üvegpohárba kiöntött víz vs. friss csapvíz között megérezni-e a különbséget, vagy csak a műanyag kulacsból ivás váltja ki tudat alatt
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #224781 üzenetére
A 105-ös első váltó nekem is szervizbe fog menni, ugyanez a bajom vele mióta felraktam a chain catcher-t (ez magyarul mi? Láncfogó? Ledobás-gátló? ). Most kb. használható, csak a felső 2 legnagyobb fokozaton ér bele kicsit, ott meg már 45-50es tempónál tekernék bele, kibírom hogy csak guruljak... Úgyis szanaszét áll már a bowden vége is, az is cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Több helyen biztosra írják már Valter Atti váltását a Jumbo-Vismához (valószínű azonos forrás alapján)
[link]"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Holnapi terv... lehet fájni fog
Főleg hogy ma még egy 17km kocogás is be van tervezve
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #225163 üzenetére
Outin - nem leszek gyors"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Eddig jo, epp rapihenek az utolso emelkedore - azert erzi a labam a tegnapi futast, meg hogy nem aludtam tul jol ejjel… 200W felett gyorsan elfogy az ero
Az idojaras viszont tokeletes, lent 6-700 meteren 22-24 fok, gomolyfelhos, pici szel - 1000m felett lejtozeshez azert kell a szeldzseki. De az a lejtozes basszus Tukorsima, tok ures ut, kellemes flow kanyarok.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #225232 üzenetére
Ut kozben betoltam meg ket kolas-koffeines gelt is
Be is utott az utolso downhill szerpentinen valami, vagy a koffein vagy a sugar rush vagy a runners high - valoszinu mindharom"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz vtomi2 #225239 üzenetére
Cinturato is jó lehet (sajna P-Zero csak 28-ig van itt)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Dark Archon #225245 üzenetére
Straván van még pár kép.
Eléggé kivoltam a 3. emelkedőn, mind ilyen alattomos, hosszú, lankásan kezdődő és a végén egyre meredekebb hegy volt, a második a legdurvább, ott az utolsó 2-2,5 km bekezdett egy 16%-os rámpával, utána végig 10-12%... a többi az nem nagyon ment 6-8% fölé szerencsére.
Jah, a pici falusi vendéglőben természetesen magyar srác volt a pincér A sütit meg az osztrák nagyi készítette aznap reggel frissen.
Be kéne szereznem egy gopro-t, ezekről a keskeny erdei utakon lefelé veretésekről tök jó videókat lehetne csinálni, még úgy is hogy nem tudok/merek nagyon gyorsan menni...Az átlag éppen 20km/h alatt maradt, ami nem gyors de legalább lassú
Intruder A 6: műanyag vezetőgörgők nincsenek elkopva?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz vtomi2 #225264 üzenetére
Hüvelykujj átfog a fvk-on, mutató+középső ujj a fékkaron, gyűrűs+kisujj a fékkar alatt, így nem szokott gond lenni a fékezéssel.
Nagyobb tempónál vagy ha nagyot kell fékezni (lejtő, szerpentin) meg úgyis lent fogom, úgy pontosabban lehet adagolni is a féket és a súlypont is lejjebb van.
Féket úgy kell beállítani hogy kb. 1/3 húzásra már fékezzen, és ne tudd behúzni a kormányig a fékkart.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Na meg is van a következő kihívás
Summits of Pannonia"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #225435 üzenetére
Én is úgy vettem észre, hogy alapvető KRESZ szabályokra harapnak az osztrák rendőrök, gyalogos zónába behajtás, piroson áthajtás, STOP táblánál megállás, ilyesmik.
Prizmákról nem tudok nyilatkozni, országúti bringára direkt kivétel van a szabályozásban, jó látási viszonyok között nem kell sem prizma sem lámpa.
Elektromos bringával járnak itt is, de tudtommal ki van benne ütve a limit, szóval sok sikert a meneküléshez
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Addig engedem csak ameddig fun, mikor már kényelmetlenül érzem magam akkor inkább visszaveszek, nem hiányzik hogy befeküdjek 60-al az árokba egy olyan úton ahol mondjuk néhány óránként jár valaki
De általában mikor ilyen körök vannak, a harmadik-negyedik lejtőre már kezdek belejönni
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Redneck #225645 üzenetére
Amúgy valaki mondja már meg nekem mire jó a térfigyelő... mert abból hogy 43x56 pixelen annyit látni hogy egy felismerhetetlen faszi lenyúl egy bringát/kirabol valakit/bármit csinál és jobbra távozik, senki nem lesz okosabb...
Ilyet kell majd felrakni ha kapható lesz, ez talán valamire jó, legalább szirénázik egy darabig...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #225651 üzenetére
Itt Bécsben is lopják, ha valaki kicsit is értékesebb(nek tűnő) bringát tart a társasház közös tárolójában vagy a külön zárható(!) pincében, azt előbb-utóbb kifigyelik és elviszik. Ismerősnél pl. a betonba lecsavarozott állványt csavarozták szét, de arn kolléga is tudna mesélni, nála ha jól emlékszem felfeszítették a pince rácsos ajtaját (ilyenről egy időben kb. hetente lehetett hallani)
Egy párnak meg a kempinghelyről vitték el éjszaka a bringákat amíg ők a sátorban aludtak
Aztán gondolom ezek mind mennek a keletEU apróhirdetésekbe, sufni bringaboltokba...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Tegnap 20k futás, ma 100k bringa - most nem olyan érdekes terepen, csak a Duna mellett, megnézni egy sátorhelyet a későbbi bikepacking-hoz. kb. 30-35km-nyi tökegyenes (jó, volt két kanyar benne), sima aszfaltozott (ok, volt talán 2km-nyi jó minőségű sóderes rész) kerékpárút, kereszteződések nélkül... Visszafelé pici szembeszél, de próbáltam a 30as tempót tartani.
Ez így 30 órán belül 6 órányi edzés 140 körüli puluson.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz gergo5991 #225845 üzenetére
Az igazat megvallva, már alakul, a Huawei mérleg szerint közelít 10%-hoz a testzsír
De olyan igazi sosem lesz, ahhoz túlságosan szeretek enniU.I: Elkezdett esni az eső kb. egy órával azután hogy hazaértem
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Kis Pirelli outi belső szösszenet:
Nem tetszik, nem ajánlom. Több levegőt enged el mint a Schwalbe.
A szelepszáron nincs menet, hanem egy gumi borítás van helyette. Ez több dolgot eredményez:
- Nem lehet rögzítő anyát tenni rá, még a gumi borítás ellenére is csörög néha a felniben;
- Nem meg rá az SKS nyomásmérő (nem tömít, szerintem a többi sem);
- Elég nehéz a pumpafejet is rendesen rátenni hogy ne eresszen;
+ Jobban rászorul a műanyag szelepsapka.Ingyen volt (nyertem), tartaléknak jó, de ki fogom cserélni Schwalbe/Conti belsőre amint tudom.
arcitec: Ha az enyémre gondolsz, akkor itt
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #225865 üzenetére
Ha már outi, szőrös láb?
Amúgy ha nagyon grammbuzulnék, Aerothan-t vagy Tubolito-t használnék, de inkább maradok az évi egy defektnél így is az egyik legkönnyebb, még megfizethető kerékszett van fent. És jobban szeretem ha a bringa csendes, imádom ha csak a gumi surrogását hallom a sima osztrák aszfalton
A latexen még gondolkodom... (és itt gondoljon mindenki amire akar )"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz lsebestyen #225981 üzenetére
Szerintem több oka van hogy azt a fogást is használja valaki:
- Emelkedőn, ahol lassan mész és nem számít a légellenállás, az egyenesebb hát miatt kicsit jobban kinyílhat a tüdő + jobban ér a levegő is nagy melegben
- Kockakövön meg kisebb a terhelés a csuklón
- Illetve egyszerűen csak ha kezd elgébmeredni az ember, jól esik kicsit kevésbé ráfeküdni a bringára.Fékkarról még nem hallottam ott, Di2 váltógombról már igen
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #226743 üzenetére
Ilyen szarazsag utan, meg amugyis autoval en nem a viztol feltenem a bringat hanem a rengeteg mocsoktol ami felverodik ra
Mas: uton vagyok eppen egy aprorol lott upgrade-et atvenni, ha minden rendben lesz vele majd jelentkezem
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz andrisbandi #226771 üzenetére
Én főleg a Lenor kék flakonos sport folyékony mosószert használom, még nem gyilkolt szét semmit...pedig van futópólóm ami vagy 10 éve van használva, havonta egyszer biztos kimostam... és még mindig ugyanolyan mint mikor megvettem - mondjuk ez nem csak a mosószert dícséri A 2018-as UTH pólóm is tök jó, pedig abban is heti szinten futok.
Illetve az igazán kényes cuccokat - membrános esőkabát, drága softshell, pehelykabát - Nikwax-al mosom, de azokat nagyon ritkán kell.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ha már bar tape meg ESI grip volt a téma, valaki próbálta már az ESI bar tape-et?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Na ha senki akkor majd én kipróbálom az ESI kormányszalagot
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Érdekelné a népet egy Logout bejegyzés a TCR 105 -> 8050 di2 konverzióról?
Még várok pár apróságra a Giant-tól (vakdugók, gumiborítások, akksi tartó bizbasz), minden egyéb megvan hozzá, ha van érdeklődés akkor csinálnék egy képes dokumentációt.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nana, az SMP az egyik legkényelmesebb nyereg, nem véletlen hogy a 40 kilós ausztrál bikefitter is ezt ajánlja (az SQLab mellett) meg Mark Beaumont is ilyenen tekerte körbe a bolygót... Outin/gravelen rengetegen használják, főleg az endurance-osok.
Csak hát baromi ronda szegény
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rétisün #227216 üzenetére
11 sebességes (5800-as) szett volt rajta. Még nem döntöttem el mi lesz a sorsuk, de tegnap is érdeklődött már valaki mikor megemlítettem neki hogy lecserélem
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Itten a kis Di2 upgrade szösszenet.
Nem lett minden tökéletes, nyilván nem vagyok profi szerelő, de talán rendben van. Nagyon tetszik most a cockpit, ennél jobb már csak a full integrált lehetne. Kb.egy napba telt mindennel együtt, mondjuk sokat tököltem, mást csináltam, meg pakolásztam közben - a nappali közepe nem ideális ilyen dolgokhoz.ESI kormányszalag első benyomások:
- Nagyon könnyű feltekerni, mivel nincs rajta ragacs és nagyon puha-nyúlik, ezért akárhányszor visszatekerheted és újra próbálkozhatsz. Sokat segít a szélén a taper, csak a vonalat kell követni a tekeréskor
- Viszont a fékváltókar alá be kell rakni az extra takaródarabot, az anélküli "figure 8" stílus nekem nem ment, mert az megfordítja a szalagot, ez meg aszimmetrikus...
- Baromi vastag és puha - a Roubaix szalag felülete nekem kicsit durva volt, na ezzel nem lesz ilyen gond
- A zárószalag valami zseniális, ilyen nyúlékony saját magát összehegesztő szilikon cucc, minden kormányszalagot ilyennel kellene lezárni -. nem tudom kapható-e ez külön. Szerk: kapható, melegen ajánlom mindenkinek.
- A kormányvégbe a kupakot elég szenvedős bepréselni, nekem ugye jobb oldalt a Di2 kupak van, balra meg visszatettem a Giant dugót. Amúgy annyira nem is jön be a rikító sárga hátteres "ESI" felirat.
- A fekete nem igazi fekete, inkább ilyen sötétszürkés. Ahogy néztem a többi szín is kicsit kopottas, gondolom ezt a szilikon anyagot nem lehet olyan jól színezni.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #227342 üzenetére
Kendő, csősál. Vagy nemrég linkeltek itt Castelli nyári sapkát.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Szerk: RexpecT: Grat! Jó mulatság, férfimunka volt!
Megvolt a Di2 tesztkör, csak pár sorban:
- Váltás: várható, volt, de mégis meglepődtem mennyivel magabiztosabb, gyorsabb, reszponzívabb lett. Nincs holtjáték, nem kell centiket csavarni a fékváltókaron, nem kell figyelni hogy 2-3 kattanásig vigyem, még fogást sem kell váltani csak klikk-klikk-klikk és azonnal történik minden. És mindig biztos marad a fogás a kormányon, pl. nyeregből kállva is. A semi-syncro meg baromi kényelmes.
- BC-9000 fékkábel: ez van akkora előrelépés egy alap belépő kábel után, mint a Shimano -> Swissstop fékbetét váltás. A korábbi Jagwire szettel mindig éreztem egy kis "rágást" ahogy mozgott a bowden a házban, na itt ilyen nincs. Szerintem megéri azt a párezer extra Ft-ot, nem kell gyakran cserélni és tényleg baromi jó.
- ESI RCT wrap: a színét kivéve nem tudok belekötni, könnyű volt felrakni, vastag, puha, tapadós, kényelmes. Ha valakit nem zavar hogy nem olyan szép mély/csillogós színű mint egy Lizardskins/Supacaz akkor nyugodtan próbálja ki.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nekem is Suito van, anno egy nagyon első szériásat vettem azt cserélni kellett mert valamiért kerregni kezdett és baromi hangos volt, azóta nincs gond.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Kiskopika #227475 üzenetére
Nekem nem - ugyanaz a kazetta van mint a bringán és ugyanúgy működik (11sebességes Shimano). Arra figyelj hogy a nem hajtás oldali határoló/alátét jó helyen legyen. (van hozzá egy papír hogy milyen papucstávolságnál hogy kell beállítani).
Mondjuk szinte csak tervezett edzésre használom, ott meg elég ha a legkisebb áttételen jó (ott lesz a legcsendesebb), váltani nem kell.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Amikor annyira tökéletes bringás idő lesz Szombaton, hogy ha eldöntöd hogy elmész egy régóta tervezett körre rád tör a FOMO hogy miért nem a másik régóta tervezett körre mentél el... Mert vasárnap viszont már nem annyira szépen néz ki + még 23km-nyi futás is be van tervezve hétvégére
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz patyil #227581 üzenetére
Grat, jó gépet találtál! Most lehet jógázni + core erősíteni hogy a stucnit vissza tudd fordítani negatívba, így kicsit furán néz ki
Az alsó 2/3 sebesség használata már nem javallott, Di2 nem is engedi az utolsó 2-t használni.
105-ösön van trim funkció, az első váltót ha nem tolod el ütközésig, valahol félúton lesz egy érezhető kis kattanás ahol pár mm-el teszi csak lejjebb a kanalat, azzal lehet még nyerni kb. egy sebességet hátul.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ivana #227586 üzenetére
Core-ra én abrollert is használok, úgy vettem észre megdolgozza kicsit az alsó hátizmokat is. (xy.zsolt-tól lestem el)
patyil: Nekem kb. ugyanekkora ugrás volt 105-ről Di2-ra váltás, pedig nem hittem volna, de van ám feljebb
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz FeRRaR1 #227637 üzenetére
Most jött a postaládába a reklám e-mail, egyből te jutottál eszembe, ilyen mez kell neked ahhoz a bringához (Vagy inkább az egykori CCC csapatmez)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz andrisbandi #227662 üzenetére
Meg mindig nem ertem miert nem Connex szemet hasznaltok…
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Berendeltem egy 4es pakkot a RideNow TPU belsőből, ha bejön akkor majdnem 30 deka spórolás (kb 70gr/db * [2 a kerékben+2 a nyeregtáskában]) 45 dolcsiért... A Tubolito-nak majdnem darabja ennyi...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz fulton #227736 üzenetére
Gore-nak is van betétes alsónadrágja, (azt használom görgőzésre), de amúgy a sima bringás nadrágok jobban szellőznek mint egy boxer+rövidnadrág
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #228296 üzenetére
ebben az országban tényleg ennyi a hülye
Nem csak ott(itt), mindenhol ennyire sok a hülye És ugyanez mikor autóba ül azon hőbörög hogy miért nem megy a hülye versenybringás a bringaúton...jjeahh: nem a fékerő a lényeg, hanem hogy a kicsi/könnyű tárcsa gyorsabban túlmelegszik. Kis tárcsával is tudsz nagyot fékezni, csak nem sokáig. Ezért jó a felnifék, alufelnivel
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Amazon Prime Video
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Külpolitika
- Alkoholista nevelde
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen