-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Monyos #109217 üzenetére
Annak szerintem egy szerepe van: hogy jól rádijesszen, amikor letörik-elszabadul és elkezd a küllőkön durván csattogni . Szvsz az az egyik olyan "alkatrész" a bringán, amit érdemes azonnal leszedni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Monyos #109217 üzenetére
Semmi értelme, nem tudom minek van az ott, én még csak menetes sorral láttam ilyet. Ha jól vannak beállítva a határoló csavarok a lánc nem fog beesni oda, ha mégis beesik nem egy műanyag fogja útját állni, hogy eltörje a küllőt, kiszedni meg tuti ezerszer nehezebb lesz. Szóval kukába vele.
(#109223) K Norbi Az alhonga elég alja, nem csoda.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Monyos #109217 üzenetére
Szoktad egyáltalán használni a legnagyobb fogaskereket? Mielőtt letöröd azét próbáld ki, hogy ha a váltókart túlhúzod, akkor bedobja-e a láncot a küllők mögé, ha jól van belőve nem. Először álló helyzetbe teszteld majd menet közben lehetőleg dombbon, ahol van terhelés is, ilyenkor picit másképp reagálhat.
De ha xt váltód van, akkor szinte lehetetlen hogy komolyan megszívasson az ilyesmivel. Havernál mondjuk egy verseny első emelkedőjénél előfordult, sosem használta addig azt a fogaskereket, és régi volt az xt váltó is, szóval érdemes csekkolni mielőtt megszabadulsz tőle.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs