Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz pc360 #111016 üzenetére

    Egy kicsit ezzel most nem nézted le a bringások többségét, meg engem is? :DDD Mert felénk a 90%-uk belépő XC-vel nyomja, köztük én is és biztos vagyok benne, hogy többet terepezek, mint sok full XT szettes montis, szal nem a falat verem vele :U . Igaz, relatív kinek mi a tisztességes belépő, én olyanra gondoltam, mint az enyém, aminek a váza rendben van, a teló nem hullik szét két bunny hop után (minimum valami rugós RS vagy XCR), az áttétel mászáshoz is megfelelő stb, szal olyan montira gondoltam, ami nem esik szét terepen, ahová való. Ilyent szerintem 130-150k-tól újan is be lehet szerezni és általában ezek 14kg körül vannak. Ha neked futja 14kg alatti bringára, annak örvendj, de ettől még fölösleges lenézni más belépő montiját, mert semmit nem árul el arról, hogy mennyit teker és milyen körülmények között vele. Mert mi az ami igazán lényeges, ha nem ez? Amúgy meg a pluszos deore-slx szettes trailok sem könnyebbek semmivel.

    cozmo: Ha lenne ilyen egyáltalán, tutira drága lenne ja... és legyen 2x vagy 3x hajtás is rajta :DDD

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz pc360 #111016 üzenetére

    A kerékpár súlya olyan egy kicsit mint az autók fogyasztása,azzal nem igazán villog egyetlen gyártó sem,mert ésszerű és megfizethető kereteken belül nem nagy a mozgástér.Még olyanok honlapján is mint a Specialized,vagy a Giant nehezen találod a súlyra vonatkozó adatokat,és ha mégis megtalálod,az pedálok nélküli S-es méretre vonatkoznak.Egy mai karbon Cube 12,4 kg,az én 2014-es alumíniumom meg 12,7,amit nem neveznék eget-verő fejlődésnek.Magyarán ha nem könnyíted sz@rrá tubelesstől karbon kulacstartókig,aligha tudod hozni a gyári adatot valaha még egyszer...és akkor a pedálokon kívűl rápakolsz egy multiszerszámot 2 kulaccsal és csak nézel,hogy jéé,14 kilósak lettünk. :U...és akkor még mindig csak az összsúlyod 20%-át teszi ki a kerékpár. :DDD

    (#111017) SirKero ...tenyered akkor terheled ha nagy a kerékpár és erősen előre kell dőlj,vagy kissé előre billen a nyereg és ez miatt csúszol előre,de ez utóbbi esetében érzed is,hogy folyton csúszol előre és vissza kell ülj.A kormánynak,hacsak nem teljesen egyenes,van egy íve,mely rosszul állítva,szintén terhelheti a kezeid.Ha minden rendben akkor még markolattal,vagy más fogással próbálkozhatsz...meg esetleg megszokással. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • ShiTmano

    aktív tag

    válasz pc360 #111016 üzenetére

    Szerintem egy kicsit túltolod ezt a tömeg kérdést. 11-12kilós montik már igencsak nem a belépő kategória. A ~11kilós az konkrétan már 5-600ezres karbon cuccok. Pl. ez 10kiló alatt meg konkrétan milliós gépek vannak. Szerintem is a ~14kilósak a 150-200ezres -nem is annyira- belépő gépek. A 12alatti gépek már igencsak zsebbenyúlósak, komoly setuppal vagy nagyon minimál szettel. Ráadásul általában pedál nélkül mérik. Mi userek meg pedállal. Nekem csak a pedálom több mint fél kilós, igaz nem gagyi. Alis szarrákönnyített pedállal, elöl egy tányérral, nagyon minimál cuccokkal talán el lehet érni a 11-12kilót relatíve olcsón, vagy pedig karbont kell venni drágán. A 26-os korszakban, v-fékkel voltak a jobb gépek alu vázzal 11kiló felett vmivel. Persze lehet linkelni használtat, vagy extrém példát, de általánosságban szerintem ez a helyzet. De lehet vkinek az 500ezres a belépő kategória.
    Peace!

    Szerk: ja, meg persze nem S-es méretről írtam.

    (#111021) Hasaggymeg +1

    [ Szerkesztve ]

    "Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

Új hozzászólás Aktív témák