Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    őstag

    válasz rétisün #118711 üzenetére

    Bocsi a méret miatt.
    Mikor gyerek voltam akkor foglalkoztam 250 MZ teljesítmény növeléssel. Már akkor is mindig kekeckedtem és megfelelő helyen megkérdeztem hogy miért árulnak használhatatlan főtengely csapágyat a motorhoz? Ugyanis aki megrendelte a kereskedelem számára az kitűnő kávét tudott főzni , de nem tudta hogy a végén lévő betű az azt jelenti hogy emelt hézagú a csapágy és mivel nem ezt rendelte meg mindegyik tönkre ment! Mi itt a probléma az agy körül? Teljesítmény többletet ígérnek lemértem kiszámítottam a két csapágy esetén 15.2 g. Nyilván van versenyző aki valamelyik három hetesen a király szakaszra hajt de ő nem bibelődik ilyesmivel mert a rajt előtt felemeli a lábát mint a fiú kutya mikor hugyozik és alá tolják a felkészített gépet. Azok akik nem profi szinten csinálják ekkora tömeg nem számít! Rákerestem most hogy szó volt róla egyrészt úgy adják elő mint egy mostani fejlesztést mikor a katalógus amit beraktam 2006 és már tartalmazza! Mi az amit szeretnék mondani? Az hogy a csapágy fészek és a tengely válla az agyban ha nem századra egyforma akkor mikor a villát szorítod a csapágy befeszül és nem a golyó pálya közepén fut! Persze lehet szidni a tizedik csapágy csere után az SKF édesanyját, de lehet másutt kell keresni a megoldást! Szarból viszonylag nehéz várat építeni! Az hogy valaki elhasznált egy garnitúra csapágyat és utána vesz egy szilikonnitrid csapágyat az nem ördögtől való de nekem úgy jött le a reagálásból mintha az lenne sugallva hogy azért fikazom mert nem engedhetem meg magamnak! Jelentem kértem kölcsön fizetésig és hétfőn veszek magamnak.

    BENEFON DELTA--------N8

Új hozzászólás Aktív témák