Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz MPowerPH #119812 üzenetére

    Nem azt mondtam, hogy rakéta tudomány, de van pár fortély, ami szükséges ahhoz, hogy tökéletesre megcsináld. És nem mindenkinek ugyan azt jelenti a jó fék, van akinek a kicsit nyúlós is ok. Én addig nem nyugszom amíg nem lesz megfelelően kemény, koppanós. Ez pedig a gyári videók alapján sok esetben nem kivitelezhető, mert amit ott bemutatnak az kb semmi, pl egy Avid esetében.
    A Magura is egy érdekes szerkezet, nyomatják a németek orrba szájba, de akárhogy bűvészkedsz vele, olyan nem lesz mint egy Shimano. A légtelenítési mechanizmusa is primitív. Csak egy példa a fortélyokra, akármelyik videót megnézed, sehol nem szerelik le a féket. Pedig elég csak a fizikát figyelembe venni, amikor alul leveszed a fecskendőt, már folyik ki az olaj, mert a féknyereg lejjebb van mint a fékkar, akármilyen gyors vagy, valamennyi kifolyik. A féknyerget le kell szerelni és mielőtt levennéd alulról a fecskendőt, a fékkar fölé kell emelni, hogy ne folyjon ki olaj a fékből mielőtt visszacsavarod a légtelenítő szelep zárócsavarját. Nagyon minimális olaj távozása elég ahhoz, hogy a fék puhább legyen mint kéne. Persze egy vázban vezetett fékkábel esetében ez macerásabb, ilyenkor érdemes a szerelő állványon elforgatni a bicót. Bárhogy bűvészkedünk, a legtökéletesebb eredmény csak úgy lehetséges ha a fék le van szerelve a bringáról, végig van kocogtatva a kábel és a féktest forgatása is szükséges ahhoz, hogy távozzon minden levegő.

Új hozzászólás Aktív témák