Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Zola007 #16462 üzenetére

    Konkrétan mi a problémád a komolyabb telókkal? Az, hogy szervizelni kell őket? Átlag évi 1-2 szervizt igényelnek, hacsak nem verseny használatban vannak. Cserébe hosszú ideig működnek, nézd meg mennyi régi teló működik a mai napig, 2000-es évek elejéről rengeteg marzo villát látni. Értem én a problémád, egy autóba veszel 4db lengéscsillapítót, használod pár évig, hozzá se kell nyúlni, majd kidobod és veszel másikat.
    Nos ugyan ezt meg tudod tenni az alsó kategóriás suntour villákkal, megveszed kb 20 ezer ft-ért, használod pár évig, hozzá se nyúlsz, majd kidobod és veszel másikat. Ha komolyabb igényeid vannak, akkor meg veszel egy igényesebb villát, de azt időnként kénytelen leszel szervizeltetni, különben hamarabb elhasználódik.
    A hasonlatod totál értelmetlen. Kíváncsi lennék, hogy egy verseny célra gyártott autó lengés csillapító milyen karbantartási igénnyel rendelkezik és mennyi a futásteljesítménye.
    Én régebben motoroztam, volt 80-as meg 125 cross motorom. Ezek a gépek üzemórásak, nem km-ben mérik a futásteljesítményt, hanem üzemórában. A 80-as cross gépem motorja nem egész egy nyár alatt generált igényelt amikor minden nap motoroztam vele. A telókat is időnként szervizelni kellett, persze egy kerékpár lengéscsillapítónál jóval ritkábban, de a súlya is jóval több volt, túl lehetett méretezni. Ezek ilyen dolgok.
    Soha nem voltam túl jó matekban és fizikában, de kíváncsi lennék egy olyan számításra, hogy egy kerékpáros teleszkóp, a méretéhez, súlyához képest mekkora erőhatásokat kell elviseljen, mondjuk egy autó lengéscsillapítóhoz képest és most én itt komoly terephasználatra gondolok, már ami a kerékpár lengéscsillapítót illeti.

    Drágulni meg minden drágult, a ft egyre gyengébb, nem érdemes csodálkozni, ettől függetlenül szerintem még mindig elfogadható áron vannak a belépő hobbi kerékpárok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák