-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #174348 üzenetére
Én hiszek neked, de ettől még félnék. Pro xc-s ismerősöm is lejött a Hargitáról merev xc-vel, apró mintás 2.25" xc gumikkal 90km/h tempóval fék nélkül, de ő ezért profi és mivel én nem vagyok az, még az agresszív gumikkal is fosok már 30-40km/h-nál is terepen . Szal xc fronton is ugyanez van, a legtöbb profi Racing Ray szerű gumikkal úgy vereti, ahogy én enduróval sem tenném, mert amit ők kontroll alatt tartanak, nálam csúszkálna összevissza és meghalnék .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dobolan
senior tag
válasz xy.zsolt #174348 üzenetére
Az, hogy egy nagyobb tömegű jármű lejtmenetben kanyart gyökkettővel veszi be, nem igazán a gumi függvénye, hanem az össztömegé, amire hat a centripetális erő. Minél nagyobb a tömeg, annál hamarabb kicsúszol változatlan egyéb feltételek esetén. Ezért lassít 30-ra egy 5 tonnás busz is. Ráadásul minél nagyobb a tapadó felület, annál jobban tudod tartani az úton. Többek között ezért sem tesznek slick gumit a fent példának hozott buszra sem, még ha a rá nehezedő súlyt el is bírná. Ez sima fizika semmi más. Vastag futófelület jobban tapad száraz úton, ha minden más körülmény ugyanaz, hisz nagyobb a surlódó felülete.
-
Somatom
veterán
válasz xy.zsolt #174348 üzenetére
Tök mindegy, hogy először, vagy utóljára írod le. Egy lejtős szerpenttínre épített bringa biztosan nem úgy nézne ki, mint egy outi, mint ahogy egy DH sem olyan, mint egy MTB. Persze, hogy száguldanak velük, hiszen versenyzők, ezért vannak ott. De, ettől még a virsli slick kompromisszum. A motorokat ne keverd ide, azok nem versenyezni vannak ott! Én vittem már motoron kamerás embert. Nem egyszerű feladat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen