Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • J.C.G.

    aktív tag

    válasz J.C.G. #175130 üzenetére

    Ha belegondolok nagyon nem mindegy, hogy monoblok vagy integrált.
    Bemegy az ember a boltba és vesz egy bármilyen montit 170 e-ig és monoblokos, Ez rebdbe van. Elkezded használni, kap egy kis esőt, sarat vagy havat és azt veszed észre, hogy rozsdásodik a monoblok, a hajtókar és a csavarok is a vázon. Alap elvárás számomra az, hogy ne rozsdásodjon már a párás levegőn tárolástól.

    Más: Láncot akartam cserélni, mert már beesett az 1% is. Gondolkodtam rajta milyen legyen a mostani Sunrace helyett és végül a Shimano CN-HG93 mellett döntöttem. Feltettem majd elindultam haverhoz, de katasztrófa volt, folyamatosan darált és ugrált a lánc oda vissza. Na mondom szuper cserélhetek sort is, de melyik legyen az ugyancsak Sunrace CSM98 11-36 helyett? Sokat vacilláltam az ára miatt, de végül a komplett rendszer mellett döntve a Shimano CS-M770 11-34 sort vettem meg. Feldobtam őket -sor és a lánc- majd egy gyors körön kipróbáltam, hogy szuperál. Meglepett a pontos, precíz és gyors váltása, még az első váltóm is megtáltosodott, nem gondolkodik, nem kell noszogatni. Az hozzá tartozik, hogy Shimano OptiSlick váltóbowden és a hozzá tartozó bowdenház van fent. Remélem ez tovább bírja mint a Sunrace amit tavaly Júliusba rakattam fel sort és láncot. Ezután még lecseréltem a hátsó tárcsát és a betéteket elől hátul, mert elégedetlen voltam velük a Rám szakadéknál lefele jövet. A hátsó picit karcolt eleinte, de a folyadék ellenőrzése megoldotta a problémát. Mai nap még a középcsapágy lesz lecserélve, és reményeim szerint ezzel megoldódnak a gondjaim. :)

Új hozzászólás Aktív témák