-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2171 üzenetére
Nézd meg őket jobban.
A Transition TR250-é a leginkább egy forgáspontos rendszer, de ott is egy himbán keresztül tolja a tagot a lengőkar, ami által a hátsó tengely nem körív mentén mozdul el, így ellensúlyozva valamelyest a relatív láncvillahossz változását berugózáskor.
Az Intense nagyon nem egy forgáspontos, mivel VPP (Virtual Pivot Point - virtuális forgópont) rendszerre épül a felfüggesztése, így itt nincs hatása a rugózásra a tekerésnek és fékezésnek. Mondjuk a linkelt képen nem látszik a rendszer, de tessék, itt van csak a váz:
A Mondraker a klasszikus négy forgáspontos Horst-Link-es felfüggesztéssel rendelkezik.
A Speci meg a saját négy forgáspontos FSR rendszerét használja nem meglepő módon.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Teclast Tablet Topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Netfone
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen